The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
tja dit hoort er gewoon bij lijkt me. Dat overdreven gejuich van die trainer op t eind vind ik dan wel weer onsportief.
Reply
AMSTERDAM - De politie heeft woensdagavond in het centrum van Amsterdam vijftien relschoppers opgepakt rond de voetbalinterland Nederland - Engeland.
Supportersslideshow
Het zijn voornamelijk Nederlanders die zijn aangehouden wegens geweldpleging. Dat heeft een woordvoerder laten weten.

Een groep Nederlandse supporters van zo'n 350 man stuurde volgens de politie aan op een confrontatie met een groep Engelsen in het gebied rond de Wallen en de Dam. De mobiele eenheid wist dat met een aantal charges te voorkomen.

Supporters

De groep Nederlandse supporters bestond voornamelijk uit Ajax-fans aangevuld met aanhangers van FC Twente :-k .

De opgepakte supporters zijn aangehouden voor openlijke geweldpleging, opruiing en mishandeling. Bij de charges werden honden en paarden ingezet.

Ingesloten

De politie houdt in de Damstraat een groep supporters ingesloten. Van hen worden de gegevens genoteerd, ze worden op film gezet en gefouilleerd.

Bij stadion De Arena, waar de interland wordt gespeeld, is het volgens de politie rustig.


Veiligheidsmaatregelen

Rond de wedstrijd zijn strenge veiligheidsmaatregelen genomen. De politie zet extra mensen in en gaat preventief fouilleren. Ajax-supporters zouden de wedstrijd willen aangrijpen om de confrontatie aan te gaan met Engelse hooligans.

Ook de harde kern van de supportersgroepen van onder meer Feyenoord, Bristol en Anderlecht zouden rond de oefenwedstrijd de confrontatie zoeken.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
afgelopen weekend hebben twee ajakkessieden geschoten in een kroeg in rotterdam, schreeuwend dat ze op zoek waren naar een feyenoordhooligan, die weer een twentenees wat aangedaan had. zo begreep ik. misschien heeft het wat met elkaar te maken... #-o
Reply
namaaksupporters. :razz:
May The Schwartz Be With You
Reply
Oprotten met die gasten...doodstraf!
Niet naar het voetbal komen om te rellen
Reply
waf Wrote:afgelopen weekend hebben twee ajakkessieden geschoten in een kroeg in rotterdam, schreeuwend dat ze op zoek waren naar een feyenoordhooligan, die weer een twentenees wat aangedaan had. zo begreep ik. misschien heeft het wat met elkaar te maken... #-o

Op zoek naar André Heil, veroorzaker van de 1e voetbaldode. Maar ging over zaken... niet over "voetbal"! Wel een wonder dat er niemand geraakt is daarbij trouwens..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:Een heuse mediafittie tussen de sportredactie van de Twentsche Courant Tubantia en FC Twente.

De journalisten van de regionale krant voelen zich in hun goede naam en eer aangetast, nadat de voetbalclub een artikel op haar website heeft geplaatst. In dat artikel wordt de berichtgeving van de TC Tubantia als 'negatief' omschreven.

Voetbal International zette enkele voorbeelden op een rij. Assistent-trainer Erik ten Hag, die dit seizoen verkaste naar PSV, kreeg te maken met 'pesterij', zo schreef de Tubantia. Onjuist, zo vindt de Eredivisionist. Een ander voorbeeld: voorzitter Joop Munsterman van FC Twente zou verkeerd geciteerd zijn door de krant. Journalisten tekenden het volgende op uit zijn mond: "FC Twente neemt liever zes verkopers in dienst dan dat het een speler aantrekt." De voetbalclub beweert dat hij dit nooit gezegd heeft, ondanks dat meerdere omstanders het ook gehoord hebben.

En dan de supporters maar klagen dat spelers en trainers worden verkocht...
Reply
Ik vond t ook opmerkelijk dat ik gisteren op t nieuws hoorde dat Twente supporters bij georganiseerde rellen altijd de Ajax kant kiezen.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik vond t ook opmerkelijk dat ik gisteren op t nieuws hoorde dat Twente supporters bij georganiseerde rellen altijd de Ajax kant kiezen.

Omdat Duitsers en Joden normaal niet zo goed samengaan, bedoel je? [Image: eusa_shifty.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
NEC gaat opnieuw praten met 'werkweigeraar' Saidi
Uitgegeven: 13 augustus 2009 13:49
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2009 13:49

NIJMEGEN - Technisch directeur Carlos Aalbers van NEC onderneemt op korte termijn een nieuwe poging om 'werkweigeraar' Saidi Ntibazonkiza tot inkeer te brengen.
De 22-jarige aanvaller uit Burundi is al bijna twee weken niet op het trainingsveld verschenen, omdat hij een beter contract eist. Eerdere pogingen van Aalbers om Ntibazonkiza te overreden, liepen op niets uit.

Aalbers betitelde de bizarre houding van de aanvaller donderdag als 'werkweigering'.






De aanvaller kwam vlak voor de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen Feyenoord met de mededeling dat als hij geen verbeterd contract zou krijgen, hij niet meer wilde uitkomen voor de club.


Geen loon

Ntibazonkiza krijgt van NEC geen loon in de periode dat hij thuis zit. De technisch directeur van de Nijmegenaren sluit niet dat zijn club vervolgstappen tegen de snelle spits gaat nemen als hij blijft weigeren om zich te melden bij trainer Dwight Lodeweges.
Reply
Van Basten keert terug in het topvoetbal
19/08/2009 11:55

Marco van Basten keert terug in het topvoetbal, zij het niet als trainer, maar binnenkort debuteert de voormalige coach van het Nederlands elftal en Ajax als analist bij de zender Sport 1. Pikant detail is dat Van Basten voor het eerst zijn opwachting maakt tijdens een wedstrijd van de ploeg waar hij als speler zijn grootste successen vierde, AC Milan.

Sport 1 heeft Van Basten voor dit seizoen primair vastgelegd om zijn visie te geven op wedstrijden in de Champions League, maar omdat op de tweede speeldag van de Italiaanse competitie in San Siro al de Milanese derby tussen Milan en Inter op het programma staat, is een mooiere warming-up voor San Marco nauwelijks denkbaar.

Milan opent het seizoen met een uitwedstrijd tegen Siena, terwijl Inter a.s. zondag begint met een thuiswedstrijd tegen het gepromoveerde Bari. Een week later treffen beide Milanese grootheden elkaar op vertrouwde bodem, waar dan ook Van Basten zal aanschuiven om de in zijn voetsporen getreden Klaas-Jan Huntelaar aan het werk te zien.
Reply
Jol niet blij met uitspraken Adriaanse
Coach Martin Jol heeft geen begrip voor de kritiek van Co Adriaanse, die in het jaar 2000 begon als trainer van Ajax en daar in 2001 vertrok. In Studio Voetbal liet de oud-trainer weten dat hij de uitstraling van Jol niet vindt passen bij een topclub als Ajax.

Adriaanse vindt niet dat je als coach van Ajax met een trainingspak en een petje in de dug-out kan zitten. 'Als trainer van Ajax heb je met honderden meningen te maken', aldus Jol. 'Daar kun je naar luisteren of niet. Veel trainers doen dat te veel en dan zit je er een blauwe maandag, zoals Co. Ik probeer dat anders te doen.'

Verder heeft Jol laten weten dat Adriaanse onjuiste informatie geeft. 'Hij vertelt op televisie dat Jan Vertonghen een linksback is. Ik heb het nog even bij Jan nagevraagd, maar hij is toch echt opgeleid als middenvelder. Ach ja, misschien is Co iets te lang weggeweest uit Nederland.

:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Die Adriaanse is toch ook een eikel. Hij probeert zijn collega Jol in diskrediet te brengen. Hij hoopt natuurlijk dat Jol snel weggaat bij Ajax zodat hij zijn plek kan overnemen. Wel erg doorzichtig lijkt me. Niet zo fris van m.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Volgens mij had Co alle kans om dit jaar in pak langs de lijn te staan in de ArenA maar heeft hij zelf bedankt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik mag dat wel hoor, beetje pit bij die komedianten die commentaar geven.
Ben erg blij met Co daar( ook al ben ik het niet helemaal met hem eens) en ik zal zeker meer gaan kijken en luisteren als hij daar zit.

Jol in trainingspak is natuurlijk wel een verademing. Ik werd juist stapeldol van die debielen in maatpakken op de bank. Het is sport en daar hoort sportkleding bij.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Jol moet Adriaanse lekker laten analyseren. Vind het overigens wel een toevoeging aan het programma, hij drukt zijn stempel er wel op.

Hij zij trouwens dat je bij Ajax in het verleden geen trainingspak en pet op mocht, hij heeft niet gezegd wat hij er zelf van vond.

Adriaanse heeft imo wel een punt. De hele Ajax/cultuur gaat echt op de schop, ondanks rapportje dit/rapportje dat. Ik denk ook dat het helemaal niks wordt met Ajax dit jaar.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ook al is het een quote van Dingsdag, hij's wel grappig:

"Verdediger Michael Dingsdag van SC Heerenveen verbaasde zich donderdagavond na de 1-1 bij PAOK over de slechte staat van het veld in Thessaloniki. „Dat was een behoorlijke tegenvaller. Als ik op dit terrein mijn hond zou moeten uitlaten, zou ik het dier eerst intapen.” "
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ook al is het een quote van Dingsdag, hij's wel grappig:

"Verdediger Michael Dingsdag van SC Heerenveen verbaasde zich donderdagavond na de 1-1 bij PAOK over de slechte staat van het veld in Thessaloniki. „Dat was een behoorlijke tegenvaller. Als ik op dit terrein mijn hond zou moeten uitlaten, zou ik het dier eerst intapen.” "

Haha.

Dingsdag zal afgelopen vrijdag nog voor me op de tribune bij Zwolle-Emmen. Zal wel bekende van hem spelen, aangezien Emmen nu Heerenveen 2 is.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:Ook al is het een quote van Dingsdag, hij's wel grappig:

"Verdediger Michael Dingsdag van SC Heerenveen verbaasde zich donderdagavond na de 1-1 bij PAOK over de slechte staat van het veld in Thessaloniki. „Dat was een behoorlijke tegenvaller. Als ik op dit terrein mijn hond zou moeten uitlaten, zou ik het dier eerst intapen.” "

Haha.

Dingsdag zal afgelopen vrijdag nog voor me op de tribune bij Zwolle-Emmen. Zal wel bekende van hem spelen, aangezien Emmen nu Heerenveen 2 is.

Hij is aardig sociaal op dat gebied. Is ook vaak aanwezig bij de A's op zaterdagmiddag en bij Jong Heerenveen op maandagavond. Dus het verbaasd me eigenlijk niet dat hij dan ook bij Emmen / Heerenveen2 gaan kijken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan zal ie wel een draak van een wijf thuis hebben zitten.
Reply
Dugarry Wrote:Dan zal ie wel een draak van een wijf thuis hebben zitten.

Nee, bijna....

Hij heeft wél een sprookjeshuwelijk, overigens. Als ie thuiskomt van de training zit die heks weer op de bank met een draak van een kind. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Broer Suarez ook in shirt van Ajax
De Telegraaf meldt dat Paolo Suarez zich bij Ajax heeft aangemeld als spelend lid. De broer van Luis Suarez is onlangs bij hem ingetrokken en hoopt op een contract bij Jong Ajax. Inmiddels heeft hij het advies gekregen om eerst bij de zaterdagamateurs van de club te beginnen.

cry
Reply
Moeten we dit nog serieus nemen?

Feyenoord luistert naar Japanse 'Honda-investeerders'

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 24-aug-2009 11:32

Een groep Japanse investeerders heeft Feyenoord benaderd met het plan Keisuke Honda (foto) van VVV-Venlo naar de Kuip te halen. De club ziet het initiatief wel zitten.

‘Het klopt dat iemand zich bij ons heeft gemeld’, zegt Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon tegenover het AD. ‘Het gaat om iemand uit Japan die zegt dat hij geïnteresseerd is om Honda naar Feyenoord te halen. We moeten kijken hoe serieus we dit moeten nemen, maar gaan zeker goed luisteren.’

Honda staat ook in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs, maar gaf zelf reeds aan in Nederland te willen blijven. Ajax en PSV vinden de door VVV-Venlo verlangde afkoopsom van tien miljoen euro vooralsnog te hoog. De middenvelder kende een sterke competitiestart bij de Limburgse club. Honda scoorde vijf keer in de eerste vier eredivisieduels. (NUSport)
----------

Guzman verkopen en Honda halen is een leuke optie. Die Guzman speelt altijd goed als we het een beetje draait. Ik moet het zondag tegen Twente maar eens zien. Tegen een sterke tegenstander vergeet meneer altijd zijn verdedigende taak of haalt een domme rode kaart.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Tsja.. en dan wordt Honda dus bezit van die Japanner en die strijkt de verkoopwinst op als hij ooit voor meer dan 10M wordt doorverkocht? Ik vind het allemaal erg vaag.
Reply
Legion Wrote:Tegen een sterke tegenstander vergeet meneer altijd zijn verdedigende taak of haalt een domme rode kaart.

Heracles uit vorig jaar? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Tegen een sterke tegenstander vergeet meneer altijd zijn verdedigende taak of haalt een domme rode kaart.

Heracles uit vorig jaar? :-k

:oops:. Even opnieuw:
Tegen een competitievervalser vergeet meneer altijd zijn verdedigende taak of haalt een domme rode kaart.

Dat was trouwens wel de eerste wedstrijd van het seizoen Muk. Door hem verloren we die wedstrijd.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Tegen een sterke tegenstander vergeet meneer altijd zijn verdedigende taak of haalt een domme rode kaart.

Heracles uit vorig jaar? :-k

:oops:. Even opnieuw:
Tegen een competitievervalser vergeet meneer altijd zijn verdedigende taak of haalt een domme rode kaart.

Dat was trouwens wel de eerste wedstrijd van het seizoen Muk. Door hem verloren we die wedstrijd.

Klopt nog steeds niet....ik geef je nog 1 kans om te zeggen dat het ook door dat groene hoogpolige tapijt kwam en niet alleen door hem. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:o :o :o :o


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=04VDiWqVBUw&feature=player_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=04VDiWqV ... r_embedded</a><!-- m -->
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het gaat al 8 uur lang los in Londen bij West ham vs Millwall... wat nou voetbalwet haha! wast ham 3 x met 300 man het veld op... na elke goal gewoon. Zo ziek...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Het gaat al 8 uur lang los in Londen bij West ham vs Millwall... wat nou voetbalwet haha! wast ham 3 x met 300 man het veld op... na elke goal gewoon. Zo ziek...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=M70YjHaaK_Q">http://www.youtube.com/watch?v=M70YjHaaK_Q</a><!-- m -->

Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: