The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:'NEC wil Wielaert'

Volgens de Telegraaf heeft NEC interesse getoond in Robbie Wielaert. De Nijmegenaren zouden die interesse al kenbaar hebben gemaakt bij Ajax. Ajax liet vervolgens weten dat een tijdelijke of permanente overgang bespreekbaar is. Zoals bekend ziet Martin Jol het niet zitten in de oud-verdediger van PSV, FC Den Bosch en FC Twente. Wielaert is daarom dit seizoen ook slechts in drie duels in actie gekomen.

Kostbare grap, die Van Basten...

Oh ja, ga jij anders ff voetbalinhoudelijk posten, enorme bangerik (voor peuter)! :razz:

als hij een keer wat inhoudelijks over voetbal plaatst weet hij toch elke keer weer te bereiken dat het over ajakkes gaat. \Big Grin/


Quote:en nog een beetje ai ai ai nieuws...

Theo Janssen had teveel gedronken bij ongeluk

Theo Janssen. FOTO ANP
AD UPDATE ENSCHEDE - FC Twente-speler Theo Janssen had vorige week zondag te veel alcohol gedronken toen hij achter het stuur zat en een eenzijdig ongeluk veroorzaakte in Enschede. Dat blijkt uit de bloedproef van het Nederlands Forensisch Instituut. Volgens de politie werd een promillage van 0,8 aangetroffen. De wettelijke grens is 0,5, voor een beginnend bestuurder 0,2.

De officier van justitie in Almelo gaat beoordelen hoe en of de middenvelder van Twente vervolgd gaat worden voor dit vergrijp.

Janssen liep een gebroken neus, snijwonden en kneuzingen op. Doelman Kevin Moeliker, die ook in de auto zat, ligt nog steeds zwaargewond in het ziekenhuis. Twee andere medepassagiers bleven ongedeerd.

FC Twente schorste de middenvelder tot 31 januari 2010 en legde hem maandag bovendien de hoogst gehanteerde boete op. Het geld gaat naar een nader te bepalen goed doel. Daarnaast gaat Janssen zich actief inzetten bij de revalidatie van verkeersslachtoffers in een revalidatiecentrum.

,,Het is onacceptabel dat een profvoetballer met drank op een auto bestuurt'', aldus voorzitter Joop Munsterman van FC Twente. ,,Hierdoor brengt hij zichzelf en zijn omgeving in gevaar. Tevens dient een profvoetballer zich er van bewust te zijn dat hij voor met name de jeugd een rolmodel vervult.''

,,Ik ben verschrikkelijk stom geweest'', zei Janssen zelf. ,,Ik heb na de wedstrijd bier gedronken om de overwinning te vieren en ben daarna toch in de auto gestapt. Dit had nooit mogen gebeuren.''

Zijn eigen verwondingen en de te verwachten juridische gevolgen vallen volgens Janssen op dit moment in het niet bij zijn gevoelens voor Moeliker. ,,Zijn herstel staat voor mij centraal. Dat is het belangrijkste. Ik ben er 24 uur per dag mee bezig en hoop dat Kevin volledig zal herstellen. Wat er is gebeurd vind ik voor hem en zijn familie het ergste.''

De door FC Twente opgelegde sancties zal Theo Janssen accepteren. ,,Ik heb ook de naam van FC Twente en het voetbal geschaad. Ik ben bereid alles ervoor te doen om dat recht te trekken.'' (ANP)
Reply
Quote:KNVB: Ook twee duels in Nederland verdacht

KNVB-voorzitter Henk Kesler. FOTO ANP
ZEIST - De KNVB heeft twee wedstrijden in de Jupiler League aangemerkt als verdacht wegens mogelijke gokpraktijken. Dat heeft directeur betaald voetbal Henk Kesler van de KNVB maandag na de najaarsvergadering van de profsectie in Zeist bekendgemaakt.

Hij wilde de duels niet met naam en toenaam noemen. Ook kon hij niet zeggen of het om wedstrijden uit de huidige competitie gaat.

,,Met de hulp van politie en justitie verrichten we momenteel onderzoek naar beide wedstrijden'', liet Kesler weten. ,,Onze directeur bedrijfsvoering Bert van Oostveen is daar namens de KNVB mee bezig. We hebben ook de Europese voetbalunie UEFA ingeschakeld.

Deze organisatie heeft toegang tot tal van monitorsystemen en gokbarometers, die vooral op Azië zijn afgestemd. In januari verwachten wij meer mededelingen te kunnen doen.''

Kesler benadrukte dat het om een complexe materie gaat. ,,Een wedstrijd kan om welke reden dan ook verdacht zijn, maar wie is de verdachte? Zonder verdachte heb je geen zaak. Tijdens de vergadering heb ik een opmerking van Willem van Hanegem maandag in zijn column in het AD aangehaald.

Hij vond het niveau van ons voetbal gemiddeld genomen zo slecht geworden, dat hij bijna zou gaan denken dat er veel omkoping in Nederland plaatsvindt. Maar je kunt moeilijk elke fout van een keeper gaan onderzoeken. De bewijsvoering blijft ook uitermate lastig.''(ANP)
30/11/09 16u09

ik zat te denken, laatst verloor excelsior toch opeens met 4-0 van emmen of zo? :|

en dat terwijl er al eens eerder 2 spelers van excelsior verdacht waren bij dit soort praktijken?
Reply
waf Wrote:als hij een keer wat inhoudelijks over voetbal plaatst weet hij toch elke keer weer te bereiken dat het over ajakkes gaat.

Een tijd geleden kreeg ik het verwijt dat ik alleen maar negatieve verhalen over fnooit post en nu mag ik van je ook al niet meer over Ajax posten. En bovendien vind ik het tekenend dat jij als inhoudsvriend van peutertje altijd ajakkes schrijft in plaats van Ajax.
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:als hij een keer wat inhoudelijks over voetbal plaatst weet hij toch elke keer weer te bereiken dat het over ajakkes gaat.

Een tijd geleden kreeg ik het verwijt dat ik alleen maar negatieve verhalen over fnooit post en nu mag ik van je ook al niet meer over Ajax posten. En bovendien vind ik het tekenend dat jij als inhoudsvriend van peutertje altijd ajakkes schrijft in plaats van Ajax.

Ja, vind ik ook!

Leg dat maar eens uit, laf! :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:als hij een keer wat inhoudelijks over voetbal plaatst weet hij toch elke keer weer te bereiken dat het over ajakkes gaat.

Een tijd geleden kreeg ik het verwijt dat ik alleen maar negatieve verhalen over fnooit post en nu mag ik van je ook al niet meer over Ajax posten. En bovendien vind ik het tekenend dat jij als inhoudsvriend van peutertje altijd ajakkes schrijft in plaats van Ajax.

Ja, vind ik ook!

Leg dat maar eens uit, laf! :razz:

komtie:
ik ben het niet vaak eens met peuter qua inhoud..... maar ik vind wel dat hij zijn mening (qua voetbal) goed onderbouwt.

snappie, likmijnfluv \Big Grin/
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:als hij een keer wat inhoudelijks over voetbal plaatst weet hij toch elke keer weer te bereiken dat het over ajakkes gaat.

Een tijd geleden kreeg ik het verwijt dat ik alleen maar negatieve verhalen over fnooit post en nu mag ik van je ook al niet meer over Ajax posten. En bovendien vind ik het tekenend dat jij als inhoudsvriend van peutertje altijd ajakkes schrijft in plaats van Ajax.

Ja, vind ik ook!

Leg dat maar eens uit, laf! :razz:

komtie:
ik ben het niet vaak eens met peuter qua inhoud..... maar ik vind wel zijn mening (qua voetbal) goed onderbouwd.

snappie, likmijnfluv \Big Grin/

Ga je nu ook al peuteriaans posten? Icon_twisted De vraag of peuter zijn mening (qua voetbal) goed onderbouwt was in deze discussie niet aan de orde, pikmans, dus je geeft geen uitleg over wat Hoef/ik vroeg... Je leest dus ook net zo "goed" als peuter.

Conclusie: je bent peuter! Icon_twisted
Reply
Flixieluv Wrote:Ga je nu ook al peuteriaans posten? Icon_twisted

ik maak zat een d t fout op een beeldscherm, maar in dit geval waren de woorden 'dat hij' bij het omzetten van de zin verloren gegaan. anders had ik het woordje wel wel voor het woordje goed geplaatst.

maar even zo was het fout hoor. goed gezien van jou zeg, ik wou dat je in alles zo goed was als in den nederlanschen tael.

Quote: De vraag of peuter zijn mening (qua voetbal) goed onderbouwt was in deze discussie niet aan de orde, pikmans, dus je geeft geen uitleg over wat Hoef/ik vroeg... Je leest dus ook net zo "goed" als peuter.

ik geef aan dat de veronderstelling dat ik zijn inhoudsvriend ben onjuist is en dat daarmede de gehele redenering ongeldig is. bij het vak logica heb ik immers geleerd dat dat de consequentie is als je uit gaat van een onjuiste premisse. dat petertje dat niet begrijpt is me duidelijk, jou had ik (kennelijk ten onrechte) wat hoger in geschat.

en ik maak zelf wel uit of ik overwegingen (zoals 'hij onderbouwt zijn mening over voetbal goed') ten overvloede geef.

\Big Grin/
Reply
Peter Wrote:Douglas denkt aan Nederlands elftal
Uitgegeven: 29 november 2009 23:56
Laatst gewijzigd: 29 november 2009 23:56

AMSTERDAM - De Braziliaanse verdediger Douglas van FC Twente staat open voor het Nederlands elftal, zo vertelt hij in de nieuwe Sportweek.
“Het bevalt me goed in Nederland en het is een mooi elftal. Bert van Marwijk mag best naar mij toe komen, dan ga ik eens goed nadenken wat ik echt wil. Ik doe de deur zeker niet dicht'', zegt Douglas.

''Ik heb ergens ver weg nog de hoop dat Dunga (bondscoach Brazilië, red.) me meeneemt naar het komende WK. Maar als ik reëel ben, de kans dat ik binnenkort geselecteerd word voor het Braziliaans elftal is niet groot.”

=D> [-o<


Opzouten. Geen halfgebakken Braziliaan bij Oranje aub....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik denk dat wij heel blij mogen zijn als hij voor Oranje kiest....of Oranje voor hem kiest kan ik beter zeggen....

Moet ie wel eerst Nederlands leren, want dat spreekt ie nog steeds nie Tongue
Reply
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Douglas denkt aan Nederlands elftal
Uitgegeven: 29 november 2009 23:56
Laatst gewijzigd: 29 november 2009 23:56

AMSTERDAM - De Braziliaanse verdediger Douglas van FC Twente staat open voor het Nederlands elftal, zo vertelt hij in de nieuwe Sportweek.
“Het bevalt me goed in Nederland en het is een mooi elftal. Bert van Marwijk mag best naar mij toe komen, dan ga ik eens goed nadenken wat ik echt wil. Ik doe de deur zeker niet dicht'', zegt Douglas.

''Ik heb ergens ver weg nog de hoop dat Dunga (bondscoach Brazilië, red.) me meeneemt naar het komende WK. Maar als ik reëel ben, de kans dat ik binnenkort geselecteerd word voor het Braziliaans elftal is niet groot.”

=D> [-o<


Opzouten. Geen halfgebakken Braziliaan bij Oranje aub....

Eens kijken of je na een wereldtitel (niet komende zomer, over 4,5 jaar) met Douglas als rots in de branding nog zo praat. :razz:
Douglas wordt echt een Europese topspelers, doet me steeds meer denken aan Alex.
Reply
Liever geen wereldkampioen met alleen Nederlanders dan kampioen met een tot nederlander omgebouwde braziliaan.

Marcellis zal toch ooit wel weer uit dat talentendipje komen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
we hebben ron vlaar toch! Notworthy Notworthy
Reply
waf Wrote:we hebben ron vlaar toch! Notworthy Notworthy

Zelfs thuis oefent ie op strakke mandekking!
[Image: draagdoek_ron_vlaar.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Waarom heeft Vlaar hier Wamberto voor zijn buik hangen?
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Waarom heeft Vlaar hier Wamberto voor zijn buik hangen?

omdat hij het met een wamberto-achtige doet...

[Image: Foto%27s_bestanden%5CCarnaval2009%5COpki...phanie.jpg]
Reply
• Elftal van de maand? Ach, ik scoor liever elke week.
Bryan Ruiz
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Dat kind van Vlaar in een Burberriespakkie Undecided Heerlijk die bevestiging van plepperigheid bij voetballers (in het algemeen, waf).

Enfin, belangrijke zaken. Die Canal is een lekker waaf, overigens

ROTTERDAM - De vriendin van George Clooney, de Italiaanse Elisabetta Canalis, is vreemd gegaan met de Nederlandse voetballer Clarence Seedorf van AC Milan.

Althans, dat beweert het Duitse blad Bild. Het tweetal werd hand in hand gespot bij een afterparty van een modeshow in Londen. Na afloop zouden de tortelduifjes richting een hotel zijn vertrokken waar ze het bed zouden hebben gedeeld.

In Hollywood wordt overigens gefluisterd dat de relatie tussen Clooney en Canalis nep zou zijn en dat de steracteur haar alleen zou gebruiken om de aandacht van zijn echte privéleven af te leiden en lastige vragen van de pers te ontwijken.
Reply
Ze zijn blij met Huntelaar :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XHFN4Ns8l-w&feature=player_embedded[/youtube]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hoe plepperig is het dan dat je weet en uberhaupt ziet dat het een burberries pakkie is? :|

ik dacht trouwen dat burbcurrie ontzettend amygroskampikvreethaver-proof was?

shane wordt gewoon een kakker!
Reply
burberry uit turkije zeker....veel tjieper Tongue

zag afgelopen donderdagavond el ahmadi een dockers winkel inlopen in den haag.... :eeeek:

volgens mij worden die gasten bij feyenoort zwaar onderbetaald :-k
Reply
Hoe vaak achter elkaar kun je Klaas-Jan Huntelaar fout uitspreken? Undecided
Reply
Moker! Wrote:burberry uit turkije zeker....veel tjieper Tongue

zag afgelopen donderdagavond el ahmadi een dockers winkel inlopen in den haag.... :eeeek:

volgens mij worden die gasten bij feyenoort zwaar onderbetaald :-k

el amadi is een marokkaan, dus die krijgt sowieso minder.
Reply
Peter Wrote:Hoe vaak achter elkaar kun je Klaas-Jan Huntelaar fout uitspreken? Undecided

Che Klaas! Brutti ma belli!!!! Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:• Elftal van de maand? Ach, ik scoor liever elke week.
Bryan Ruiz

• Elke week scoren? Ach, ik sta liever in het Elftal van de Maand.
Wout Brama
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:Flitspalen als cadeau verpakt
ANP | Gepubliceerd op 04 december 2009, 08:37
Laatst bijgewerkt op 04 december 2009, 08:46
RIJSWIJK -
Verscheidene mensen hebben vrijdagochtend bij diverse media melding gemaakt van flitspalen die zijn ingepakt in cadeaupapier. Als plaatsen waar de ingepakte palen zijn gezien, worden onder meer Eindhoven, Hilversum, Groningen en Amsterdam genoemd.

Lokale politiekorpsen weten van niets. Ook een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten kan er niets over zeggen. ,,Je moet Pakjespiet bellen''', aldus de zegsman. Het is onbekend hoeveel palen er zijn ingepakt, maar het gaat om zeker enkele tientallen.

Mac, mogen we een Sinterklaas-smilie? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mooie Column. Speciaal voor onze Bumme heb ik de bron erbij vermeld.
En nog een keer speciaal voor Bumme, mocht deze al geplaatst zijn dan mijn excuses alvast.

Beste meneer Bert
Uitgegeven: 4 december 2009 06:28
Laatst gewijzigd: 4 december 2009 10:09

Beste meneer Bert, Ik weet dat u geen brieven leest van derderangs journalisten, maar wees gerust: dit is geen brief. Dit is een smeekbede. Thijs Zonneveld

© ANPU heeft deze week een voorzet gekregen waarvan alle bondscoaches ter wereld dromen. Zo eentje uit de categorie die-maakt-mijn-schoonmoeder-ook-nog-wel. Een voorzet waar je alleen nog maar tegenaan hoeft te lopen om te scoren. Zijn naam: Douglas.
U weet wel, dat Braziliaans stuk hardhout (bijna twee meter hoog) in de verdediging van FC Twente. Het eenmansdestructiebedrijf voor al uw betere sloop-, hak-, zaag-, klop- en hamerwerkzaamheden. Hij wil Nederlander worden, meneer Bert. Nu. Het enige waar hij op wacht is uw telefoontje.

Klaverenboeren

Ik hoef u niet uit te leggen dat we hem nodig hebben. Ook al heeft de verdediging het de laatste wedstrijden opvallend droog gehouden – u weet ook wel dat we met Mathijsen, Heitinga en Ooijer straks in Zuid-Afrika geen wereldkampioen worden. Leuke jongens hoor, goede klaverjassers ook, maar met klaverenboeren speel je Rooney, Benzema of Cristiano Ronaldo niet uit de wedstrijd. Daar hebben we een Braziliaanse klusjesman met schoenmaat 58 voor nodig.
Immoreel om buitenlandse spelers in je eigen nationale elftal te kopen? Laat me niet lachen. Wel eens naar België gekeken? Naar Kroatië? Portugal? Polen? In die ploegen stikt het van de voetballers die hun paspoorten hebben gekregen alsof het zegeltjes van de buurtsuper zijn.
Italië werd vier jaar geleden wereldkampioen met een Argentijn (Camoranesi) op het middenveld, Spanje won het EK met de Braziliaan Senna in de basis.
Het kan nog veel erger trouwens. Frankrijk kocht een Zweedse scheidsrechter die zijn ogen dichtdeed toen Thierry Henry de volleyballer uithing, Duitsland heeft dankzij Adidas en FIFA-baas Sepp Blatter altijd een makkelijke loting.
Argentinië werd tweemaal wereldkampioen: een keer dankzij een militaire dictatuur en de ander keer door de Hand van God. Dus laten we voor één keer niet het braafste jongetje van de klas uithangen en doen wat al die andere landen om ons heen doen.

Bloemkool

Of Douglas wel Nederlands genoeg is? Als u dat belangrijk vindt: natuurlijk is hij dat. Hij woont in Twente, spreekt beter Nederlands dan Wesley Sneijder, Royston Drenthe en Gregory van der Wiel bij elkaar en hij houdt van bloemkool met een saucijs. Verder speelt hij nooit met een maillot, weet hij wie Sinterklaas is en kent hij alle drie (vier?) De Toppers bij naam. Die inburgeringstest is een eitje-bakkie voor hem. Kopt hij net zo makkelijk binnen als zo’n fijn indraaiende corner van zijn ploegmaat Kenneth Perez.
Er is haast bij. Niet alleen omdat de Nederlandse immigratiedienst nog wel een paar maanden nodig heeft om die paar roze papiertjes aan elkaar te nieten, maar vooral omdat dit de enige kans is.
Toen uw voorganger – ene meneer Marco – probeerde Salomon Kalou tot Nederlander te naturaliseren, zat er nog een mevrouw met een snor in Den Haag die haar bezemsteel ervoor stak. Nu Rita Verdonk trots zit te wezen in de oppositiebankjes van de Tweede Kamer, mag de minister van Immigratie ook geen onoverkomelijke hindernis meer zijn.

Over vier jaar is het te laat. Dan is Geert Wilders aan de macht en mogen er vast geen Brazilianen zo hoog als minaretten in de verdediging van de nationale trots spelen. Moet u ineens verplicht selecteren op haardracht: alleen nog maar spelers met helblonde peroxidepermanentjes in Oranje.

Het is nu of nooit. Douglas: kopen die vent. Meneer Bert, ik smeek het u. Ik wil ook een keer wereldkampioen worden. En zestien miljoen Nederlanders met mij.

Hartelijke groeten,

Thijs (die jongen die straks, tijdens de rondvaart in de Amsterdamse grachten, naar u zwaait, springend op een woonboot tussen al die andere malloten. Mocht u me niet herkennen: ik trek iets oranjes aan.)

© NU.nl/Thijs Zonneveld
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
=D> Mooie column!
Reply
En omdat het vrijdagmiddag is:

Quote:Pieten rijden zwart
Uitgegeven: 4 december 2009 15:05
Laatst gewijzigd: 4 december 2009 15:05

ALMERE - Twee als Zwarte Pieten verklede studenten van het ROC Flevoland zijn vrijdag op station Almere Oostvaarders uit te trein gezet. Volgens de NS had het tweetal had geen geldig vervoersbewijs bij zich. Het ROC meldde eerder op vrijdag dat de Pieten uit de trein waren gezet omdat de conducteur ze niet kon identificeren aan de hand van de foto op hun ov-jaarkaart. Het duo was op weg om een nieuw leerbedrijf van de instelling te openen. Het ROC was vrijdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.

[Image: gyan_smiley.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Blog: Het zoontje van Klaas-Jan Huntelaar
maandag 07 december 2009 | 08:55 | Laatst bijgewerkt op: maandag 07 december 2009 | 09:06

Klaas-Jan Huntelaar in zijn eerste minuten voor AC Milan. Archieffoto ANP
WEBLOG
Een telefoontje van een onbekende FC Twente-supporter naar de sportredactie: ,,Ik heb nieuws. Bij een kinderdagverblijf in Enschede is ene S. Huntelaar ingeschreven! Dat zou betekenen dat Klaas-Jan naar FC Twente komt. Dat jullie het weten!' Niet veel later rolt er een mailtje binnen: Beste redactie, ene Sven Huntelaar staat op de lijst bij een kinderdagverblijf in Hengelo. Dat jullie dat weten. Groeten.
Sven Huntelaar is Seb Huntelaar, het zoontje van de voetballer van AC Milan. Het gerucht dat hij naar FC Twente komt, doet al maanden de ronde. Bij de club wordt zijn komst ten stelligste ontkent. En ook Huntelaar zegt nog steeds voor zijn kansen te gaan in Milaan. Over een tranfser naar Enschede heeft hij het helemaal niet. Nog niet althans. Je weet het nooit.
Het is altijd weer een mooi moment als het seizoen in volle gang is en de roddels en geruchten zich verspreiden als een gretige olievlek. Wie gaat waarheen? Wie komt Twente versterken? Hoeveel potentiele aankopen er de laatste jaren wel niet bij het stadion en in het nabij gelegen hotel De Broeierd gesignaleerd zijn, is ontelbaar. Elke tip wordt serieus genomen en gecheckt. Want in de strijd om nieuwtjes wil iedereen nog altijd de eerste zijn. En ook al klopt het negen van de tien keer niet, bij de tiende kan het maar net raak zijn. Maar tot nu toe: Geen nieuws over Huntelaar.
Deze week is Douglas met zijn zaakwaarnemer gesignaleerd in het Dish Hotel in Enschede. Druk bellend met Lazio Roma. Hoe de opmerkzame 'meeluisteraar' weet dat Lazio aan de lijn hing? Geen idee. Dat de verdediger en zijn agent deze onderhandelingen in het openbaar voerden en niet in zijn huis op een steenworp afstand, lijkt onwaarschijnlijk.? Maar ook dit gerucht is gecheckt. Bij de speler van FC Twente zelf dit keer, hij ontkent. Nog wel. Je weet het nooit.
De eerste seizoenshelft loopt op het einde, dus het jachtseizoen is geopend. Laat maar komen die roddels en geruchten, want je weet het nooit.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Interessant stuk over de CO2-uitstoot en de gevolgen daarvan. Steeds meer begin ik erin te geloven dat we voor de gek worden gehouden....

Quote:Kent u ‘Boompje YADO61’ al?

Bijna niemand kent het boompje. Moet ik dat boompje dan kennen? Nee en Ja. U moet dat boompje gaan kennen. Het is namelijk een heel duur boompje, het mag ook niet gekapt worden. U vraagt zich nu natuurlijk af waarom dat zo’n duur boompje is, terwijl het nooit geld kan opbrengen door het kapverbod.
Onze publieke omroep weet ook niet van het bestaan af van dat boompje, ze publiceren er niet over. Wel publiceren ze door Hollywood gemanipuleerde rampenfilms!
U koppelt daar meteen de vraag aan vast waarom u dat zoveel geld gaat kosten, want dat het u geld gaat kosten, dat staat vast, u had het van tevoren kunnen raden. Als er door onze regering iets gedaan wordt betalen u, wij samen, immers altijd het gelag.

Opwarming van de aarde door CO-2 uitstoot
Deze weken vindt de klimaattop plaats in Kopenhagen. Hoe toepasselijk, de top is in Kopenhagen, de woonplaats van de schrijver Hans Anderson. Hij schreef een verhaal over de Keizer wiens onderdanen zodanig gehersenspoeld waren dat zij geloofden dat hij kleding van prachtige stof droeg. Een klein jongetje zag dat echter anders en zei dat de Keizer helemaal geen kleren aan had. De Keizer was verbijsterd. Onze burgers zijn ook gehersenspoeld door onze regering en gaan fors betalen voor een hoop bij elkaar gelogen en gemanipuleerde nonsens. Staat er bij ons ook een jongetje op of zijn wij ook verbijsterd?

U wilt vast meer weten van het boompje YADO61
Het is een vrij lange geschiedenis, het is immers een oud boompje. Ik zal het samenvatten, dus verre van gedetailleerd (!) en onderstaand beschrijven, omwille van de lengte van het artikel.

Het IPCC en hun leugens.
Het ‘International Panel On Climate Change’ (IPCC) is een instituut van de Verenigde Naties (VN) met als opdracht “een plausibele verklaring te vinden voor de opwarming van de aarde”. Het IPCC is echter uitgebouwd tot een wetenschappelijk instituut, waarin uit vele landen afkomstige ‘wetenschappers’ zitten. Sommigen zijn echte wetenschappers anderen gewoon 'uitgezondenen', meepraters voor de subsidie. In het IPCC spelen een drietal professoren en belangrijke rol. Dat zijn:

Dr. Philip Jones van het Climate Research Unit (CRU) van de Universiteit van East Anglia (GB), hij staat aan de basis van al hetgeen het IPCC produceert; Dr. Keith Briffa, zijn collega, idem; Dr. Michael Mann, de man die de computer modellen heeft gemaakt. Hij is afkomstig uit de VS. Hij is bekend van de ‘hockeystick modellen’ en is de bedenker van het samensmeden van een groep wetenschappers, tot een hechte, geen invloed duldende club mensen. Dus mensen die ‘op een lijn’ met hem zitten. Beloning: een fors salaris uit de sponsorgelden, nu houden ze hun kop wel!
Verder zijn er meelopers. De bekendste: de zelf enorme hoeveelheden energie slurpende ranche-eigenaar Al Gore, niet de armste in de VS, en zijn companen in de leugens.

De theorie
Dr Mann heeft een computerprogramma ontwikkeld, waarbij na invoering van de CO-2 uitstoot, de computer zelf concludeert dat er sprake is van een temperatuurstijging. Op basis van dit computermodel ontwikkelde Dr Mann zijn hockeystick-theorie, gebruikt in Al Gore’s film “The inconvenient truth”.

Maar er kwam kritiek. In 2003 ontdekte men dat in de hockeystick een fout zat. De statisticus Steve McIntyre en Professor Ros McKitrick uit Canada voerden in hun, met Dr Manns programma gevoede computer, willekeurige CO-2 gegevens in en het programma gaf, ongeacht welke CO-2 gegevens ze ook invoerden, telkens een ‘hockeystick’ als resultaat. Zij concludeerden dat het programma moest zijn gefabriceerd. Een gefabriceerd programma dat wereldwijd door klimaatinstituten wordt gebruikt!

Ze vroegen gegevens op. Dr. Mann en consorten weigerden de gegevens beschikbaar te stellen. Intern verboden zij de om hen heen bevindende groep mensen, dat eveneens te doen. Dit leidde tot een schandaal. Het weigeren van wetenschappelijke gegevens, die zijn verkregen met publiek geld is natuurlijk een gotspe. De Royal Society drong vervolgens aan op bekendmaking van de gegevens. Uiteindelijk kreeg McIntyre enkele gegevens. McIntyre en McKitrick stelden meteen vast dat de middeleeuwse periode (1000 jaren geleden) onjuist was weergegeven in de statistiek. De statistiek vermeldde dat de aarde toen koud was, terwijl andere wetenschappers juist hadden vastgesteld dat de aarde om natuurlijke redenen (geen industrie, elektriciteitscentrales en auto’s) opgewarmd was! De Middeleeuwse Opwarming van de Aarde (hierna: MOA) was gemanipuleerd van warm naar koud.
Verdere studies, cruciaal voor het onderzoek, toonden ook fouten aan.

Zo constateerden amateurwetenschappers in 2007 dat de NASA haar temperatuurreeksen voor deze eeuw 0,15 graad te hoog liet uitkomen, waardoor 2006 ten onrechte werd uitgeroepen tot het warmste jaar ooit in de VS.
Professor Edward Wegman, een wereld autoriteit op klimaatgebied, klaagt dat weinig bekwame wetenschappers zijn betrokken bij de studies, Deze professor maakte brandhout van de stelling dat de jaren ’90 de warmste van het voorbije millennium waren. Dit was nu juist een hoeksteen van de opwarmingstheorie.

Vaststelling MOA
Aan het aantal ringen van bomen uit de middeleeuwse periode en de dikte daarvan kan men vaststellen dat de aarde is opgewarmd of juist afgekoeld is. Bij dikke ringen hoort een warmere temperatuur. Hieruit konden zij concluderen dat in de middeleeuwse periode de aarde behoorlijk opgewarmd was en dat nog wel door natuurlijke redenen.

Maar de IPCC mannen waren niet verslagen. Zij toonden het bewijs van hun gelijk door bekendmaking van hun boomonderzoek, aanleiding tot het ontkennen van de MOA. Zij hadden volkomen willekeurige boomringen van ‘bristelcone sparren’ in West Amerika onderzocht. Dit onderzoek toonde aan dat er geen sprake was van de middeleeuwse opwarmperiode (MOA). De IPCC wetenschappers, hun theorie was immers onderuit gehaald, hielden publicaties in natuurwetenschappelijk bladen tegen door de redacteuren onder druk te zetten en hen te bedreigen met een moratorium op het verstrekken van gegevens. Dit is natuurlijk de doodsteek voor zo’n blad. Dus publiceerden die bladen niets meer over de critici.

In 2007 haalde Dr. Briffa de kritiek van McIntyre en McKitrick onderuit in een vierde IPCC rapport. Dr. Jones en Dr Briffa pleitten voor aanpassing van de hockeystick door de MOA anders te incorporeren, ze vonden dat er moest worden gekeken naar boomringen in Siberië, het gebied dat zeer koud is en om die reden waarschijnlijk het dichtst bij de hockeystick uitkomsten zou zitten.

Op het Yamal schiereiland onderzochten zij zonder enige structuur een volkomen a-select aantal bomen. Uiteindelijk vond men bij slechts één boompje in Siberië een verschil. Dat boompje was gemerkt YADO61. Invoering van de gegevens van dit boompje vertoonde het hockeystick patroon. Nu hadden ze hun gelijk gevonden, het boompje, één enkel boompje in Siberië geldt nu als bewijs dat er in de Middeleeuwen geen opwarming van de aarde was. Steve McIntyre had aan de hand van actuele gegevens vastgesteld dat Siberië in 50 jaar in het geheel niet is opgewarmd.

De kosten (globaal)
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, dat boompje gaat u, om te beginnen €300.000.000 kosten, te betalen in driemaal €100.000.000 vanaf 2010, zo staat in de Telegraaf te lezen. Van ons belastinggeld wel te verstaan uit het budget van Minister Koenders van Ontwikkelingssamenwerking. U weet wel Oom Dagobert, de man die miljarden te verspillen heeft. Het geld is dit keer bedoeld voor de arme ontwikkelingslanden die zich hiermee kunnen ‘voorbereiden’ op maatregelen tegen de klimaatverandering. De klimaattop is nog niet eens beëindigd en Koenders heeft al geld uitgegeven.

Minister Cramer had aangekondigd dat de Nederlanders per jaar ongeveer tussen €150 en €300 per huishouden gaan betalen tot 2020. Ik berekende dat het ons uiteindelijk ongeveer € 7. 000.000.000 (7 miljard) gaat kosten. Het onmiddellijk terugdringen van de uitstoot kost ons 11.800 miljard euro! (bron: Dr. Richard Tol van het IPCC).
Wij belastingbetalers betalen nog meer aan deze kul via sponsorring van het IPCC door EU-gelden. Alleen al is aan het IPCC 12 miljoen dollar verstrekt voor onderzoek en 30 miljoen in totaal. Hiervan is in ieder geval 400.000 euro bestemd als salaris voor Dr. Jones. U begrijpt, de zakkenvullers zitten vooral bij de VN en niet alleen in de banken!!
Verder voorspel ik u dat in de onderscheidene begrotingen bedragen staan die verhuld zijn opgenomen, zodat de burger niet kan zien waaraan dat geld wordt besteed. Ook de EU-moloch zal dergelijke verhullingen in de begroting kennen en aldus zijn steentje bijdragen.

De klimaattop in Denemarken ten slotte
De wereld, vertegenwoordigd door 16.500 politici, zal de allerhoogste rekening sinds tijden betalen. Die rekening zal in jaren zijn weerga niet kennen. Het gaat om vele triljoenen dollars ($ tig. 000.000.000.000). Het is niet voor te stellen en het is ongehoord dat er besluiten worden genomen op basis van zeer wankele, gefabriceerde en gemanipuleerde gegevens. De critici worden terzijde geschoven als onbenullig en onjuist.

Onze eigen bijdrage
Als onze huidige economie 80% van onze CO-2 emissie moet terugdringen, verandert hiermee de wereldeconomie totaal. Rekent u maar uit. Volgens de NOS stoot uw eigen huishouden 6.000 eenheden CO-2 per jaar uit. U moet in 2020 80% hebben teruggedrongen. Dus u mag nog maar tot 1.200 eenheden uitstoten. Dat brengt u terug tot de Middeleeuwen, maar dan mèt auto’s, industrie en elektriciteitscentrales op kolen, gas en fossiele brandstoffen. Kerncentrales die geen CO-2 uitstoten mogen niet gebouwd worden.

Het jongetje dat constateerde dat de Keizer helemaal geen kleren droeg is symbolisch voor de klimaattop in Kopenhagen.

Mijn bronnen zijn allemaal open bronnen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: