The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Lamme Lennie Wrote:Ja, ga jij even Urby met de slechtste voetballer van PSV vergelijken Undecided

Numan weet dat bondscoach Van Marwijk de PSV-verdediger volgt. “Ik weet dat Erik Pieters in de gaten wordt gehouden door Bert van Marwijk. Hij doet het goed, maar of hij klaar is voor het ‘grote’ Oranje? Het is erg belangrijk dat hij met zelfvertrouwen blijft spelen. Erik moet nog het initiatief durven te nemen door op de juiste momenten als vleugelverdediger op te komen en vervolgens zijn eindpass goed te verzorgen. Dat zijn belangrijke leerpunten voor hem.”

--
Kwestie van tijd voor het er dan echt van gaat komen. =D>
Reply
Mijn hemel, dat zou echt niet best zijn zeg :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
:p

Bij gebrek aan beter he. Wink
Reply
Pieters dat het wel aardig idd, maar NL elftal... kom op zeg
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Pieters dat het wel aardig idd, maar NL elftal... kom op zeg

Wie dan? Gio is over the hill, maar na het WK zeker. Braafheid speelt niet vaak. Blijven Pieters, Anita en Urby over. Doe mij dan maar de 1e.
Reply
'Marco Borsato ontdook belasting voor miljoenen'

Marco Borsato tijdens het oudejaarsfeest op het Museumplein in Amsterdam.
ROTTERDAM - Marco Borsato heeft jaren lang zijn inkomens uit cd-verkoop laten binnenkomen op Curaçao en hoefde daar nauwelijks belasting over te betalen. De zanger deed voorkomen alsof hij al zijn geld was kwijtgeraakt, maar ondertussen had hij miljoenen op het eiland.

Dit melden ex-werknemers van de het failliete artiestenbureau The Entertainment Group aan de Telegraaf. De Nederlandse belastingdienst heeft alsnog Borsato tot de orde geroepen en een schikking getroffen. Uiteindelijk heeft Marco twee miljoen euro belastingen betaald over zijn vermogen op de Antillen.

Eric Keyzer, de advocaat van Borsato, beweert dat Marco zijn geld op de Antillen liet beheren, omdat hij verwachtte internationaal door te breken. Volgens ingewijden ambieerde Borsato helemaal geen internationale carrière. Zijn succes over de grens bleef overigens beperkt tot België. Daarop besloot de fiscus een eind te maken aan het belastingparadijsje van de zanger.

cry
Reply
Geen toestemming voor verplaatsing PSV-NEC naar zaterdag

PSV heeft tevergeefs geprobeerd om de wedstrijd tegen NEC te verplaatsen van vrijdag naar zaterdag, zo meldt Omroep Brabant. PSV vindt de druk van het wedstrijdschema te groot, maar de KNVB kwam de club vanwege de tv-rechten niet tegemoet.

--
Belachelijk natuurlijk die commercie, maar ook belachelijk dat een club na een maand rust zogenaamd niet 3x in 7 dagen kan spelen. Dead
Reply
Ik weet niet of de Afrika Cup gevolgd wordt maar dit is toch kansloos?

Quote:Afrika Cup: Mali legt zich niet neer bij eliminatie
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws > afrika-cup - Datum: 19-jan-2010 13:49

Mali legt zich niet neer bij de uitschakeling op de Afrika Cup. De voetbalbond van het West-Afrikaanse land (FMF) wil dat Angola en Algerije worden bestraft omdat ze maandag doelbewust zouden hebben aangestuurd op een remise (0-0). Het punt was voor beide landen voldoende om door te stoten. Zuur voor Mali, dat niets had aan de 3-1 zege op Malawi.

De FMF heeft dinsdag een officieel protest ingediend bij de Afrikaanse voetbalfederatie (CAF). Ze claimt dat de houding van Angola en Algerije niet strookte met de ethische richtlijnen van de FIFA. Er is een precedent: in 2001 kende de CAF geen punten toe aan de juniorenploegen van Kameroen en Egypte na een salonremise.

Gastheer Angola finishte als eerste in de poule en treft zondag in Luanda de nummer twee van poule B, Ivoorkust, Ghana of Burkina Faso. Algerije speelt dezelfde dag in Cabinda tegen de winnaar van die groep. (MA)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Heb het gezien ja, de eerste helft kansen voor beide ploegen, de tweede helft was voorzichtig van beide kanten. Het laatste kwartier ging Algerije de bal achterin rondspelen, wat Angola best vond. Tja, wat moet je daar van vinden... niet om aan te zien natuurlijk, maar wel begrijpelijk.
Vlak voor tijd kreeg Angola overigens een vrije trap, die de keeper tussen zijn armen door liet glippen. Helaas smoorde de bal tussen zijn benen net voor de lijn.
Mijn gras is groener
Reply
Stadionverbod voor 26 fans ADO Den Haag

De KNVB heeft 26 supporters van ADO Den Haag een stadionverbod van 9 maanden opgelegd. Zij zouden tijdens de thuiswedstrijd van 8 november tegen PSV onder meer voorwerpen naar de arbitrage hebben gegooid. ADO Den Haag heeft volgens de aanklager betaald voetbal voldoende meegewerkt om de fans op te sporen. Een zaak tegen deze club is daarom geseponeerd. "De club heeft met betrekking tot deze zaak haar verantwoordelijkheid genomen. Het komt niet vaak voor dat er 26 daders kunnen worden gevonden en bestraft", aldus een woordvoerster van de nationale voetbalbond.
--
Hele goede zaak dit. Niet heel ADO hoeft gestraft te worden voor een stel van die psychopaten. =D>
Reply
Speciaal voor waf Wink

Quote:'Rotterdammers gaan liever naar Amsterdam'
AMSTERDAM - Rotterdam loopt veel geld mis omdat het centrum niet gezellig genoeg is en mensen uit de regio liever naar Amsterdam en Antwerpen gaan om een theater of museum te bezoeken.

Dat stelt cultuurwethouder Grashoff op RTV Rijnmond. "En als ze al komen, gaan ze vaak meteen weer weg. In Amsterdam blijven ze hangen om te winkelen. Hier hebben bezoekers het idee dat er niet veel te doen is."

Met het zogeheten Binnenstadsplan wil Grashoff dat beeld rechtzetten. In het plan staat onder meer dat voetgangers meer ruimte moeten krijgen om te flaneren, er mooiere bestrating en groen moet komen en culturele instellingen zichtbaarder moeten worden voor het publiek. Ook moeten restaurants langer open kunnen blijven, zodat mensen na een voorstelling nog iets kunnen eten.

Of het plan mag worden uitgevoerd, moet de gemeenteraad beslissen, maar Leefbaar Rotterdam ziet er alvast niets in. De partij wil juist bezuinigen op cultuur.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
[Image: dirkjan2-strip.jpg]

=D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jonathan Snuif op staande voet ontslagen bij PSV.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Jonathan Snuif op staande voet ontslagen bij PSV.

Vind dit toch best verrassend. Hij heeft in oktober/november een tijdje aangepapt met een meisje dat ik ken (terwijl zijn vrouw zwanger in Brazilië zat), dus dat hij niet spoorde wist ik al. Maar een coke-verslaving. Als er in die tijd sprake was van drugsgebruik hield hij dat goed verborgen voor iedereen. Maar wrs heeft ie zowel in de zomer als afgelopen vakantie in Brazilië zwaar lopen snuiven met zn foute vriendjes daar waarna hij beide keren betrapt is. Hoe dom kun je zijn. Dead
Reply
Psvee moet uiteraard wel 2 jaar schorsing krijgen.
Reply
wat wastie sneuarez trouwens weer ongelofeloos irritant. hij deed weer net ofite doodging. ik begreep dat dat revanche op hem was omdat hij zelf weer een tikkie had uitgedeeld. maar bij studiovoetbal hebben ze dat 1x laten zien vanuit een camerapositie aan de andere kant van het stadion en verder werd het weer lekker weggebagatellisseerd. tjsa, het zou wat zijn he, laten we de topscorer maar weer voor de 1000ste keer beschermen. :roll:
Reply
waf Wrote:wat wastie sneuarez trouwens weer ongelofeloos irritant. hij deed weer net ofite doodging. ik begreep dat dat revanche op hem was omdat hij zelf weer een tikkie had uitgedeeld. maar bij studiovoetbal hebben ze dat 1x laten zien vanuit een camerapositie aan de andere kant van het stadion en verder werd het weer lekker weggebagatellisseerd. tjsa, het zou wat zijn he, laten we de topscorer maar weer voor de 1000ste keer beschermen. :roll:

Tsja voor doen alsof je dood gaat kun je geen kaart krijgen. Heel Ajax zaterdag blij dat Suarez heeft bijgetekend, zegt ie na de pot in verdekte woorden gewoon dat ie nog steeds in de zomer weg wil. Undecided

Moreno en Suarez liepen al een uur te vechten. Moreno ging echter over de schreef en verdiende rood, net als Schaars. Zonde dat ze bij AZ zo gefrustreerd rondlopen. Totaal niet nodig en als ze de daaraan verspilde energie in hun voetbal hadden gestoken hadden ze gisteren makkelijk gewonnen.
Reply
denk niet dat iemand bij ajax verwacht had dat ie zou blijven. Dat hij bijgetekent heeft is gewoon mooi omdat je dan een paar miljoen extra kan opstrijken.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:wat wastie sneuarez trouwens weer ongelofeloos irritant. hij deed weer net ofite doodging. ik begreep dat dat revanche op hem was omdat hij zelf weer een tikkie had uitgedeeld. maar bij studiovoetbal hebben ze dat 1x laten zien vanuit een camerapositie aan de andere kant van het stadion en verder werd het weer lekker weggebagatellisseerd. tjsa, het zou wat zijn he, laten we de topscorer maar weer voor de 1000ste keer beschermen. :roll:

Tsja voor doen alsof je dood gaat kun je geen kaart krijgen. Heel Ajax zaterdag blij dat Suarez heeft bijgetekend, zegt ie na de pot in verdekte woorden gewoon dat ie nog steeds in de zomer weg wil. Undecided

Moreno en Suarez liepen al een uur te vechten. Moreno ging echter over de schreef en verdiende rood, net als Schaars. Zonde dat ze bij AZ zo gefrustreerd rondlopen. Totaal niet nodig en als ze de daaraan verspilde energie in hun voetbal hadden gestoken hadden ze gisteren makkelijk gewonnen.

het zal best dat ze bij elkaar liepen te kloten, het is weer heel toevallig dat sneuarez niet wordt gefileerd met tv beelden, hoewel ik niet zag wat er precies aan de hand was.

schaars verdiende rood, moreno niet. dat werd ongelooflijk opgeblazen door de reactie van sneuarez, die hem duidelijk wilde verneuken. 5 minuten daarvoor had sneuarez precies hetzelfde gedaan.

die belgische scheids bij vvv feyenoord was trouwens echt onthutsend slecht. de knjb dacht vast dat het fijn was om in belgie ook een belg aan te stellen.

jammer ook dat been volledig in de war lijkt. hoe lang gaat hij nog door met wijnaldum en cisse op die posities?
Reply
Mac Wrote:denk niet dat iemand bij ajax verwacht had dat ie zou blijven. Dat hij bijgetekent heeft is gewoon mooi omdat je dan een paar miljoen extra kan opstrijken.

Dat is nog maar de vraag. Toen Suarez bij Groningen weg wilde begon hij te muiten, zal in Amsterdam niet anders zijn. Zo'n type is het gewoon. En dan blijf je dus met een gefrustreerde Suarez zitten als geen club de hoofdprijs die Ajax in gedachte heeft gaat betalen. Maar goed, veel zal afhangen van wat hij op het WK presteert. Als hij daar door de mand valt wil geen club hem, alstie de sterren van de hemel speelt kun je fluitend 35M cashen.
Reply
waf Wrote:jammer ook dat been volledig in de war lijkt. hoe lang gaat hij nog door met wijnaldum en cisse op die posities?

Ik hoop nog minstens 2 dagen. :razz:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:jammer ook dat been volledig in de war lijkt. hoe lang gaat hij nog door met wijnaldum en cisse op die posities?

Ik hoop nog minstens 2 dagen. :razz:

dat zou net op tijd zijn om een ander op te stellen tegen psvee.
Reply
Of Suarez irritant is (dat wisten we al) of loopt te klooien, doet niet ter zake. Moreno haalt door nadat de bal gespeeld is, en naar mijn mening een gevalletje van natrappen. Dus toch wel een gele kaart met een rooie rand, ik zou er iig niet vreemd van hebben opgekeken als ie rood had gekregen. Die jongen is professioneel voetballer én Mexicaans international, dan moet je dit soort midden- en zuidamerikaanse tafereeltjes wel kennen lijkt mij.

Schaars was wel overduidelijk rood. smerige overtreding met gestrekt been en wat ik dan nog erger vind dan een irritante Suarez is een irritante Schaars die moord en brand schreeuwt bij de scheids en het niet eens is met die gele kaart....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Of Suarez irritant is (dat wisten we al) of loopt te klooien, doet niet ter zake. Moreno haalt door nadat de bal gespeeld is, en naar mijn mening een gevalletje van natrappen. Dus toch wel een gele kaart met een rooie rand, ik zou er iig niet vreemd van hebben opgekeken als ie rood had gekregen. Die jongen is professioneel voetballer én Mexicaans international, dan moet je dit soort midden- en zuidamerikaanse tafereeltjes wel kennen lijkt mij.

ik denk dan dat jij het als natrappen beoordeelde OMDAT sneuarez moord en brand schreeuwt. ik heb die overtreding live en op waren snelheid gezien en hij zal hem wel raken, maar er was weinig aan de hand. sneuarez zat er gewoon op te wachten dat er revanche genomen werd.

Quote:Schaars was wel overduidelijk rood. smerige overtreding met gestrekt been en wat ik dan nog erger vind dan een irritante Suarez is een irritante Schaars die moord en brand schreeuwt bij de scheids en het niet eens is met die gele kaart....

net zoals advocaat zei tegen jol schijnt: als ik niet zo fel gereageerd had, had moreno wellicht wel rood gekregen. dat gold bij de reactie van schaars ook. vond ik wel begrijpelijk.

weet je wie er constant liep te zeiken op de scheidrechtser, bij elke beslissing tegen ajakkes druk on begrepen met zijn huilende hoofd schudden?

siem de jong. wat een huilebalk is dat zeg.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:jammer ook dat been volledig in de war lijkt. hoe lang gaat hij nog door met wijnaldum en cisse op die posities?

Ik hoop nog minstens 2 dagen. :razz:

dat zou net op tijd zijn om een ander op te stellen tegen psvee.

Maar dan gaat ie vandaag en morgen nog wel met Cissé en Wijnaldum op de flanken trainen. Als ie dan vervolgens op de wedstrijddag gaat switchen wordt het chaos en pakt PSV eenvoudig de zege. =D>
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Of Suarez irritant is (dat wisten we al) of loopt te klooien, doet niet ter zake. Moreno haalt door nadat de bal gespeeld is, en naar mijn mening een gevalletje van natrappen. Dus toch wel een gele kaart met een rooie rand, ik zou er iig niet vreemd van hebben opgekeken als ie rood had gekregen. Die jongen is professioneel voetballer én Mexicaans international, dan moet je dit soort midden- en zuidamerikaanse tafereeltjes wel kennen lijkt mij.

ik denk dan dat jij het als natrappen beoordeelde OMDAT sneuarez moord en brand schreeuwt. ik heb die overtreding live en op waren snelheid gezien en hij zal hem wel raken, maar er was weinig aan de hand. sneuarez zat er gewoon op te wachten dat er revanche genomen werd.

Nee, niet om Suarez. Ja, ook live en op ware snelheid gezien.
Doet er niet of het zacht is of dat het revanche is. Het is doorhalen op een speler, terwijl de bal weg is. Dat neigt erg sterk naar natrappen. Neigt met nadruk, aangezien je ook een tackle te laat kan inzetten en daardoor een overtreding begaat. Maar aan de lichaamstaal en -houding van Moreno te oordelen was dit een bewustje.

Ik ben wel nieuwsgierig naar je reactie als dit de wedstrijd Feyenoord - Sparta zou zijn en Adeleye tikt op deze manier Tomasson (kan af en toe ook aardig janken) aan.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Nee, niet om Suarez. Ja, ook live en op ware snelheid gezien.
Doet er niet of het zacht is of dat het revanche is. Het is doorhalen op een speler, terwijl de bal weg is. Dat neigt erg sterk naar natrappen. Neigt met nadruk, aangezien je ook een tackle te laat kan inzetten en daardoor een overtreding begaat. Maar aan de lichaamstaal en -houding van Moreno te oordelen was dit een bewustje.

ik sluit een bewustje niet uit, maar ik vond het allemaal nogal overdreven en vnl door de reactie van sneuarez werd het imo opgeblazen. en ja, de bal was weg. ongeveer een fractie van een seconde eerder was de bal er nog.

Quote:Ik ben wel nieuwsgierig naar je reactie als dit de wedstrijd Feyenoord - Sparta zou zijn en Adeleye tikt op deze manier Tomasson (kan af en toe ook aardig janken) aan.....

tomasson werd gister volkomen ten onrechte teruggefloten wegens buitenspel. hij piepte niet. net zoals fer niet die op eigen helft stond toen hij een bal kreeg en vrij kon doorlopen maar toch moest stoppen van onze belgische vrienden. voor de rest snap ik je vergelijking in het geheel niet, want ik probeer elke situtatie na afloop objectief te beoordelen.

of het nou rood was of niet bij moreno, dat maakt mij allemaal geen ene zier uit. voor mijn part geven ze hem rood en kan iedereen weer hard gaan roepen dat het bewust was terwijl niemand dat kan beoordelen. maar kennelijk vind jij hetgeen moreno doet erger dan wat sneuarez (altijd maar weer) flikt. moet jij weten.

sneuarez zat imo te azen op een schop. in die situatie en 5 minuten eerder. dat gedrag vind ik gewoon veel kwalijker. van bommel is ook zo'n speler, veel uitdelen en niet kunnen incasseren.
Reply
Tom Egeberts had gisteren weer een aardig bericht: 'Sander Boschker staat dusse weer op doel bij FC Twente, voor de 528e keer. Das een evenaring van het record van PSV'er Willy van der Kuylen'.
Daar kijk ik van op, ik wist niet dat Willy van der Kuylen ook 528 keer bij FC Twente op doel heeft gestaan.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Tom Egeberts had gisteren weer een aardig bericht: 'Sander Boschker staat dusse weer op doel bij FC Twente, voor de 528e keer. Das een evenaring van het record van PSV'er Willy van der Kuylen'.
Daar kijk ik van op, ik wist niet dat Willy van der Kuylen ook 528 keer bij FC Twente op doel heeft gestaan.

Mag dit in het/de topic Taalergernissen? Dankje!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Berend Botje Wrote:Tom Egeberts had gisteren weer een aardig bericht: 'Sander Boschker staat dusse weer op doel bij FC Twente, voor de 528e keer. Das een evenaring van het record van PSV'er Willy van der Kuylen'.
Daar kijk ik van op, ik wist niet dat Willy van der Kuylen ook 528 keer bij FC Twente op doel heeft gestaan.

Helaas zijn de uitzendingen niet terug te kijken maar ik meen mij te herinneren dat Egberts meldde: "...zijn 528e wedstrijd en daarmee een evenaring van het record van...". Daar is dus niks verkeerds aan... maar goed, is niet terug te halen vanwege de rechten.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: