The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Marshall Wrote:Belachelijk dit inderdaad. Op het moment dat dit in het 'betaald voetbal' gebeurt moet er toch gewoon van hogerhand besloten worden deze gele kaart alsnog toe te kennen? Immers, als een scheidsrechter een situatie gezien heeft en beoordeeld heeft dat dit geen gele kaart waard is houdt men ook de visie van de scheidsrechter aan, waarom dan nu ineens niet? FU

Och het zoveelste keiharde bewijs..... Dead
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Dit is een verlate 1 april grap me dunkt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gadverdamme, wat is de media toch anti-Ajax. Als dit was gebeurd met een speler van een andere club had dit niet eens de media gehaald, maar nu het met Ajax gebeurd wordt het opeens breed uitgemeten waardoor de anti-Ajax-eenheid weer voer krijgt om de relatie KNVB-AJAX ter discussie te stellen :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Gadverdamme, wat ZIJN de media toch anti-Ajax. Als dit was gebeurd met een speler van een andere club had dit niet eens de media gehaald, maar nu het met Ajax gebeurT wordt het opeens breed uitgemeten waardoor de anti-Ajax-eenheid weer voer krijgt om de relatie KNVB-AJAX ter discussie te stellen :x

Ik hoop dat dit een grapje is, LL, want wat je hier durft te beweren is echt te belachelijk voor woorden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
lol, uiteraard is dit een poging om mensen uit de tent te lokken. Je gaat je echter wel afvragen hoe vaak dit eerder is gebeurd en niemand is opgevallen? Best wel een serieuze zaak dit. Kan bijna niet dat in al die jaren dit de eerste keer is dat dit gebeurt.
Reply
Wedstrijdformulieren moeten toch ook door de 2 teams zelf ondertekend worden? Dan zouden ADO en AJAX dit ook over het hoofd gezien hebben. Wegereef verdient een schorsing.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Kan me nog zoiets herinneren van Babel tegen Benfica.

Een tegenstander kreeg geel en kreeg het met Babel aan de stok. Babel kreeg direct rood en die gast kreeg weer geel, maar geen rood. Later verschool de UEFA zich achter dezelfde achterlijke regeltjes. Op het wedstrijdformulier stond maar 1 gele kaart voor deze speler. De scheids is in de rust geattendeerd op zijn fout en besloot gewoon maar 1 kaart door te geven om zijn eigen straatje schoon te vegen, de strontmongool.
Reply
Mac Wrote:lol, uiteraard is dit een poging om mensen uit de tent te lokken. Je gaat je echter wel afvragen hoe vaak dit eerder is gebeurd en niemand is opgevallen? Best wel een serieuze zaak dit. Kan bijna niet dat in al die jaren dit de eerste keer is dat dit gebeurt.

Tsja zeggen ze dan, het is mensenwerk he FU Corrupte huichelende arrogante mafiose klerenzooi, dat is het Puke Puke Puke
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Natuurlijk meen ik het niet en is het een belachelijke regel dat de speler niet gewoon achteraf alsnog zijn kaart krijgt. Wel denk ik dat dit eerder in de media komt als het een speler van een van de grote clubs is (en in dit geval Ajax). Daarmee wil ik zeggen dat 'iedereen' hier nu schande van spreekt (en terecht), terwijl het best mogelijk is dat dit vaker voorkomt en je er nauwelijks iemand over hoort. De Zeeuw alsnog eenk aart geven, snel de regels aanpassen en klaar is Kees (welke Kees wordt hier eigenlijk bedoeld?)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Dinsdag 13 april 2010 19:18

De spelersbus van FC Twente is dinsdagavond in Noord-Holland op weg naar het stadion van AZ bekogeld. ,,Er werd vanaf een viaduct met drie stenen gegooid'', liet een woordvoerder van de Tukkers weten.

,,Er is aan de zijkant en aan de achterkant lichte schade aan de bus. Sommige spelers die vlak bij de getroffen ramen zaten, zijn wel even geschrokken. Maar niemand is gewond geraakt. De ramen zijn ook nog heel, maar er zitten wel een paar barsten in.''

De zegsman van FC Twente kon niet precies zeggen waar het incident plaatsvond. ,,Ook over de daders is nog niets bekend.'' Volgens ooggetuigen hadden de stenengooiers bivakmutsen op.

Het eredivisieduel tussen nummer vijf AZ en koploper FC Twente begint om 20.00 uur in Alkmaar.

:crazy:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vak 410 slaat toe vanaf een viaduct met bivakmutsen op. Hulde voor deze helden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zal het niet hard op zeggen, maar grote kans dat dat Ajax hoolies waren. Ik snap ook dat Twente gewoon gebald heeft, maar (onbewust) doet zoiets toch wat met een team, denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik ben er helaas ook bang voor. Ik hoop het niet maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen wie dit anders zijn geweest.
Reply
Ekslem Wrote:Ik zal het niet hard op zeggen, maar grote kans dat dat Ajax hoolies waren. Ik snap ook dat Twente gewoon gebald heeft, maar (onbewust) doet zoiets toch wat met een team, denk ik.

ik denk het ook, maar ook daar moet je tegen kunnen en of kunnen trotseren.
Reply
Ekslem Wrote:Ik zal het niet hard op zeggen, maar grote kans dat dat Ajax hoolies waren. Ik snap ook dat Twente gewoon gebald heeft, maar (onbewust) doet zoiets toch wat met een team, denk ik.

als ado of feyenoord tweede had gestaan was dat gewoon wel hardop gezegd. ik zal eens kijken of het ergens in de media gesuggereerd wordt...
Reply
Lamme Lennie Wrote:Natuurlijk meen ik het niet en is het een belachelijke regel dat de speler niet gewoon achteraf alsnog zijn kaart krijgt. Wel denk ik dat dit eerder in de media komt als het een speler van een van de grote clubs is (en in dit geval Ajax). Daarmee wil ik zeggen dat 'iedereen' hier nu schande van spreekt (en terecht), terwijl het best mogelijk is dat dit vaker voorkomt en je er nauwelijks iemand over hoort. De Zeeuw alsnog eenk aart geven, snel de regels aanpassen en klaar is Kees (welke Kees wordt hier eigenlijk bedoeld?)

ALS het echt vaker voorkomt zou het ook wel vaker opgemerkt zijn. De verschillende voetbalmedia houden die gele kaarten
altijd bij en ik kan me niet voorstellen dat die allemaal zitten te slapen tijdens die wedstrijden, de gele kaarten niet turven
en klakkeloos de gegevens van de KNVB overnemen en hun eigen gegevens dan maar weggooien. Dat het nu om een speler
gaat die de wedstrijd zodanig beïnvloed heeft dat er extra aandacht voor is klopt, maar dat is toeval m.b.t. die gele kaart die hij kreeg.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Natuurlijk meen ik het niet en is het een belachelijke regel dat de speler niet gewoon achteraf alsnog zijn kaart krijgt. Wel denk ik dat dit eerder in de media komt als het een speler van een van de grote clubs is (en in dit geval Ajax). Daarmee wil ik zeggen dat 'iedereen' hier nu schande van spreekt (en terecht), terwijl het best mogelijk is dat dit vaker voorkomt en je er nauwelijks iemand over hoort. De Zeeuw alsnog eenk aart geven, snel de regels aanpassen en klaar is Kees (welke Kees wordt hier eigenlijk bedoeld?)

ik denk dat het nu opviel omdat iedereen even heeft nagekeken of die tering de zeeuw misschien rood had gekregen voor zijn irritante gedrag.

voor de 1000ste keer dat ajakkes bevoordeeld wordt, oh nee, dat komt natuurlijk omdat ik calimero ben.
Reply
centre court Wrote:Vak 410 slaat toe vanaf een viaduct met bivakmutsen op. Hulde voor deze helden.

De kans is aanwezig, maar het kunnen ook anderen zijn die de verdenking op Ajacieden willen schuiven, je het bewijs al gevonden, grote laffe tosti?

Bel anders Sipke Jan ff, of Peter R., misschien nemen die je wel serieus, ouwe uberkneus.



Het heeft zelfs de BBC gehaald, met Jupp Munsterman [gay]

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8620216.stm">http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 620216.stm</a><!-- m -->
Reply
Quote:Ribéry betrokken bij Frans seksschandaal
PARIJS - Franck Ribéry is een van de Franse spelers die betrokken is bij een onderzoek naar een prostitutienetwerk. De sterspeler van het Franse nationale elftal is inmiddels als getuige gehoord. Dat heeft zijn advocate maandag bevestigd.

Naast Ribéry zijn volgens Franse media nog drie andere spelers betrokken. Wie dat zijn is niet bekend. Zondag meldde de Franse krant L'Equipe dat een van de betrokken spelers heeft toegegeven seks te hebben gehad met een prostituee, maar dat hij niet wist dat ze minderjarig was.

Volgens de advocate worden de spelers alleen gehoord vanwege hun relatie met een persoon die dicht bij de leider van het prostitutienetwerk staat.

De Franse voetbalbond (FFF) wilde niet reageren. (ANP

is dit oorlogsvoering van lyon?

op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. als je zo lelijk bent moet je toch wat. er zal bij heerenveen binnenkort ook wel wat naar buiten komen. daar zit het ook vol met dit soort mongols. :eten:
Reply
In Heerenveen hebben ze een paar veehandelaren aangehouden. Animal sex is so [gay]
Reply
Dugarry Wrote:In Heerenveen hebben ze een paar veehandelaren aangehouden. Animal sex is so [gay]

jij bent trouwens ook verdacht. ook zo'n identiteitsloze meeloper met geitenbek.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=uJkP7ln1pGQ">http://www.youtube.com/watch?v=uJkP7ln1pGQ</a><!-- m -->
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Als je liever geen dubbelgevouwen beentjes ziet, kijk dan maar niet Dead
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik had t al gelezen, maar nog niet gezien. Dit vind ik echt een van de ergsteovertredingen in het rijtje breek-de-been-van-je-tegenstander...
Natuurlijk zijn ze allemaal zwaar, maar soms lijkt er geen opzet; dit is gewoon schandalig.
Die moet je echt voor de rest van zijn carriere schorsen. Echt absurd
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:In Heerenveen hebben ze een paar veehandelaren aangehouden. Animal sex is so [gay]

jij bent trouwens ook verdacht. ook zo'n identiteitsloze meeloper met geitenbek.


Och och, weer zo'n enorme jij bak.

Wafmansje, zelfs op de MULO hebben ze je niets aan je verstand weten te brengen, ontzettende Calimero
Reply
Dugarry, wat fijn je weer op t forum te zien :excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Thank you Boca :-({|=
Reply
nou dames, hupsakee, doe allebei je witte broek aan en ga lekker liggen scharen in het vondelpark.

[gay]


jullie zijn voor elkaar geboren! :/\
Reply
Lief klein Wafmansje, zelfs voor dat soort diensten moet jij betalen, sip sneu jaloers treurmuisje

Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero

cry cry cry cry cry cry cry
Reply
Stop nou eens met die smileys droeftoeter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: