The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
ik heb t gisteren niet gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Maar ik ben het wel met je eens hoor dat hij zeker de laatste tijd niet goed is.
Bij de wereld draait door vind ik m soms wel sterk. Hij kan echt boos worden, dan is ie goed. Meestal wordt ie "gespeeld" boos en dan is t inderdaad weinig bijzonders
The great old Ludwig von...
Reply
Sneijder niet bij de 3 genomineerden voor de Gouden Bal. Vrij opvallend imo
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
?? wist helemaal niet dat ie weg was? prive problemen ofzo?

AZ gaat in Brazilië zoeken naar vermiste Jonathas
06/12/2010 12:51

Niemand weet waar Jonathas is. De aanvaller vertrok een maand geleden naar Brazilië om zijn zieke moeder te bezoeken, maar daarna hoorde niemand van AZ meer van hem.

De club uit Alkmaar heeft daarom besloten om scout José Fortes Rodriguez naar het Zuid-Amerikaanse land te sturen om op zoek te gaan naar Jonathas, die dit seizoen elf competitieduels speelde en daarin drie keer tot scoren wist te komen.

'We willen zien hoe het ervoor staat, maar vinden het vanuit goed werkgeverschap ook belangrijk om Jonathas een hart onder de riem te steken. Of we hem vragen terug te komen, hangt van de situatie af', aldus technisch directeur Earnest Stewart in het Noordhollands Dagblad.
The great old Ludwig von...
Reply
Zijn moeder is ongeneeslijk ziek en bezig aan haar laatste levensmaanden meen ik dat ik laatst hoorde. Wel vreemd dat hij totaal niets meer heeft laten horen. Als ie uit verdriet maar geen gekke dingen is gaan doen.. :-k
Reply
waf Wrote:lekker hotseknots begonia in de engelse tweede divisie, alle ballen naar voren pompen, wat nou niet mooi?

En zo is het. Toevallig dat ik aanstaande zaterdag naar Preussen Münster - Wuppertal ga, streekderby op het 4e niveau in Duitsland. Vanuit Almelo is de afstand naar Münster goed te doen dus dat wordt vast een vermakelijke middagpot om bij te wonen. Zulke wedstrijden kunnen stukken mooier zijn dan het tactische schaakspel tussen 2 grootmachten die foutloos spelen.
Reply
daar heb ik ook nog tegen gespeeld, wuppertal. :Big Grin een van mijn weinige internationale wedstrijden, en serieus: het was een tactisch schaakspel en het eindigde in 0-0. Undecided
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Omdat 'mooi' altijd met goed combinatievoetbal wordt geassocieerd, wat ik overigens wel logisch vind hoor. Maar op zulke avonden vind ik het voetbal van de Zwart-Witten ook 'mooi' en dat maakt het subjectief.

Jij vindt het misschien taalkundig gemierenneuk, maar volgens mij bedoel je dan 'leuk', onderhoudend of vermakelijk voetbal en niet 'mooi'.
Dat mooi voetbal niet altijd resultaat oplevert, zoals waf ook meldt, zie je inderdaad bij Barca, Arsenal en soms ook wel eens bij Nederlandse clubs.
Of je mooi voetbal leuk vindt is inderdaad persoonlijk, maar ik ben van mening dat je mooi voetbal best 'objectief' kunt waarderen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Omdat 'mooi' altijd met goed combinatievoetbal wordt geassocieerd, wat ik overigens wel logisch vind hoor. Maar op zulke avonden vind ik het voetbal van de Zwart-Witten ook 'mooi' en dat maakt het subjectief.

Jij vindt het misschien taalkundig gemierenneuk, maar volgens mij bedoel je dan 'leuk', onderhoudend of vermakelijk voetbal en niet 'mooi'.
Dat mooi voetbal niet altijd resultaat oplevert, zoals waf ook meldt, zie je inderdaad bij Barca, Arsenal en soms ook wel eens bij Nederlandse clubs.
Of je mooi voetbal leuk vindt is inderdaad persoonlijk, maar ik ben van mening dat je mooi voetbal best 'objectief' kunt waarderen.

nee hoor, mooi is altijd subjectief. leuk, onderhoudend en vermakelijk ook trouwens. het is ook niet of of, al deze kwalificaties kunnen samengaan.
Reply
Wat is die Cantona toch ok hypocriet he.. Had het al eerder gehoord, maar was gisteren weer op tv...
Nu lekker de activist gaan uithangen...


Eric Cantona roept op tot een revolutie
De oud-voetballer meent dat als we allemaal ons geld van de bank halen, het gedaan is met het systeem
Door Mark Beunderman
10
reacties
op 25 november 2010
Koning Eric is een moderne Che Guevara geworden. De Franse oud-voetballer Eric Cantona geldt bij fans van Manchester United, waar hij in de jaren negentig naam maakte, nog steeds als ‘King Eric’. Hij werd gekozen tot beste voetballer in de Britse Premier League ooit. Nu ontpopt Cantona zich als politiek-sociaal activist: hij roept op tot een revolutie.

In een interview met de west- Franse regionale krant Presse Océan legt Cantona uit dat een revolutie “heel simpel” is. Als we namelijk allemaal ons geld van de bank halen, is het gedaan met het systeem. “Het systeem is gebouwd op de macht van de banken. Dus het kan ook vernietigd worden via de banken. Als drie miljoen mensen naar de bank gaan en hun geld opnemen, storten de banken in.”


In het interview benadrukt ‘Canto’ – die in zijn voetbalcarrière nogal eens bij opstootjes betrokken was – dat zijn gedroomde revolutie volstrekt vreedzaam is. ”Geen wapens, geen bloed, niks. A la Spaggiari”. Dat laatste is een verwijzing naar de legendarische bankrover Albert Spaggiari die in 1976 een tunnel groef naar een bankkluis in Nice en zo met kompanen 60 miljoen frank stal.

Volgens Cantona is de massale pinmethode veel effectiever dan de grote demonstraties waarvoor de Fransen een voorliefde hebben. ”Zo gaan ze eens op een heel andere manier naar ons luisteren.” Cantona legt niet uit wat hij precies bedoelt met “het systeem”, met “ze” en met “ons”. Zelf bleek hij de afgelopen jaren niet vies van deelname aan het kapitalistisch systeem, toen hij voor veel geld figureerde in reclamespots van grote bedrijven als Nike, Renault en L’Oréal.

Cantona’s revolutietheorie wordt door sommigen uiterst serieus genomen. Er bestaat inmiddels een Facebookgroep waarop burgers worden opgeroepen inderdaad al hun geld van de bank te halen, op 7 december aanstaande. Meer dan 15.000 Facebookgebruikers zeggen de actie te ondersteunen. De groep en de bijbehorende website zijn opgericht door de Belgische scenarioschrijver Géraldine Feuillien en de Franse acteur en regisseur Yann Sarfati. Zij zeggen zij dat zij “de publieke opinie bewust willen maken van het functioneren van het monetair systeem.” Ze willen komen tot de oprichting van een “burgerbank”.

De actie wordt ook besproken in Britse en de Amerikaanse media. The Guardian-columniste Deborah Hargreaves:

I have some sympathy with the former footballer’s anger. His desire for a grand gesture is widely shared, but I’m afraid his grasp of economics is slim.

Cantona is tegenwoordig vooral acteur. De komedie Looking for Eric (2009) van regisseur Ken Loach, waarin Cantona vooral zichzelf speelde, was ook in Nederlandse bioscopen te zien. Daarnaast schildert en fotografeert de oud-voetballer. Cantona zet zich verder in voor goede doelen, zoals het daklozenvoetbal. Momenteel is hij ambassadeur van een campagne tegen slechte huisvesting.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=loAkxdji-G4&feature=player_embedded[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
Over de problematiek rond om het huwelijk:

Quote:Wesley Sneijder: 'Ik doe dit voor Yolanthe' door Wilma Nanninga
Wesley Sneijder (26) ziet een heel kleine mogelijkheid om er met weddingplanner The Class Company alsnog uit te komen. „Eén van de dames heeft mij vandaag proberen te bellen, maar ik heb niet opgenomen omdat ik eerst nog even alles wilde laten bezinken. Ik voelde mij toen ik aanbood om alsnog alles te betalen, als een kleine jongen die werd afgeserveerd.”

Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Toch wel opmerkelijk. Is dat een braziliaans trekje? 3 braziliaanse genomineerden...

Adriano sleept weer 'Gouden Vuilnisbak' in de wacht
13/12/2010 14:18

De Braziliaan Adriano heeft voor de derde keer in zijn loopbaan een allerminst vleiende prijs gewonnen. De aanvaller van AS Roma won de Bidone d'Oro (Gouden Vuilnisbak), een trofee voor de flop van het jaar in de Serie A.

Sinds Adriano deze zomer overkwam van Flamengo is zijn verblijf bij AS Roma allerminst een succes. In de competitie kwam de Braziliaan slechts 144 minuten in actie. De 28-jarige spits staat, mede dankzij zijn slechte fysieke gestel, onderaan in de pikorde van de Roma-aanvallers.

De te zware Braziliaan beloofde herhaaldelijk aan zijn overgewicht te gaan werken, maar haalde de woede van trainer Claudio Ranieri op de hals door opnieuw de strijd tegen de kilo's te verliezen. Een euvel waarmee hij ook in het verleden al vaker te maken kreeg.

Ondanks de uitverkiezing en de matige prestaties van Adriano weigert Roma-preses Rosella Sensi de Braziliaan te verkopen. De veelbesproken voorzitter wil hem aan zijn contract houden. De spits uitte zelf al eerder zijn onvrede over zijn reserverol en zinspeelt op een vertrek in de winterstop.

In de verkiezing troefde Adriano overigens twee landgenoten af. Amauri werd tweede en Ronaldinho volgde op de derde plek. Opmerkelijk is dat Adriano de prijs in het verleden al twee keer eerder won, destijds als speler van Internazionale.

Braziliaanse media brengen Adriano steevast in verband met een terugkeer naar Brazilië. Ronaldo, voormalig PSV-spits, ziet de voormalig spits van Internazionale als opvolger bij Corinthians wanneer hij stopt als actief voetballer.
The great old Ludwig von...
Reply
Xavi: 'We hebben het WK zonder doping gewonnen'
De Spaanse krant Marca meldt maandag dat 'dopingarts' Eufemiano Fuentes gezegd heeft dat onder zijn klanten zich tevens enkele Spaanse internationals bevinden. 'Als ik alles vertel wat ik weet, dan kan Spanje vaarwel zeggen tegen de Europese en wereldbeker'. Fuentes zou zijn uitspraken afgelopen weekend hebben gedaan in een Spaanse cel. Hij werd korte tijd vastgehouden vanwege mogelijke betrokkenheid in een nieuw dopingschandaal in Spanje. Zowel de bondscoach van Spanje, Vicente del Bosque, als zijn pupillen ontkennen de aantijgingen. 'We maken ons hier niet druk om. Het is onzin: we hebben het WK zonder doping gewonnen', aldus Xavi.
--

Worden we alsnog wereldkampioen. \Big Grin/
Reply
joepie
Reply
Uitslag een klap in het gezicht van Coronel
Johan Cruijff heeft met de oproep in zijn wekelijkse column in De Telegraaf/Telesport aardig wat losgemaakt. Liefst zes kandidaten uit het Cruijff-kamp, met Keje Molenaar voorop, zijn gekozen in de ledenraad.
De uitslag is opvallend, omdat de ledenraad massaal de kant van Cruijff kozen. Voor de huidige Ajax-voorzitter en president-commissaris Uri Coronel een klap in het gezicht. Hij zal zich moeten beraden op zijn toekomst bij de Amsterdamse club.
The great old Ludwig von...
Reply
die keje molenaar is natuurlijk wel de grootste engnek die er rondloopt. ik vraag me af of je die gast binnen moet halen.

ongelooflijk, dat die hond ooit het feyenoordshirt heeft gedragen, dat is toch wel een van de bewijsstukken van het gtrote complot. het zal wel door hem gekomen zijn dat feyenoord vanaf 85 slecht is gaan draaien.
Reply
ach, Johan zelf heeft dat shirt ook weleens gedragen.
Los van Keje denk ik dat het een goede ontwikkeling is, al moet ik bekennen dat ik niet precies wete hoe het nou zit. Hoeveel macht heeft zo'n raad, wat kunnen ze bwerkstelligen etc...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ach, Johan zelf heeft dat shirt ook weleens gedragen.
Los van Keje denk ik dat het een goede ontwikkeling is, al moet ik bekennen dat ik niet precies wete hoe het nou zit. Hoeveel macht heeft zo'n raad, wat kunnen ze bwerkstelligen etc...

peter boeve zit er ook in. dan heb je sowieso gigantisch veel invloed.
Reply
gittermaster Wrote:ach, Johan zelf heeft dat shirt ook weleens gedragen.
Los van Keje denk ik dat het een goede ontwikkeling is, al moet ik bekennen dat ik niet precies wete hoe het nou zit. Hoeveel macht heeft zo'n raad, wat kunnen ze bwerkstelligen etc...

De Ledenraad heeft de bevoegdheid om bestuursleden van de vereniging te benoemen, te ontslaan of te schorsen. Verder komen aan de Ledenraad alle bevoegdheden toe die niet door de wet of de statuten aan andere organen van de vereniging zijn opgedragen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:ach, Johan zelf heeft dat shirt ook weleens gedragen.
Los van Keje denk ik dat het een goede ontwikkeling is, al moet ik bekennen dat ik niet precies wete hoe het nou zit. Hoeveel macht heeft zo'n raad, wat kunnen ze bwerkstelligen etc...

De Ledenraad heeft de bevoegdheid om bestuursleden van de vereniging te benoemen, te ontslaan of te schorsen. Verder komen aan de Ledenraad alle bevoegdheden toe die niet door de wet of de statuten aan andere organen van de vereniging zijn opgedragen.

maar wat ik me nu afvraag: hebben de aandeelhouders niets te vertellen?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Die ledenraad heeft natuurlijk geen klote te vertellen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
VVV-Venlo neemt per direct afscheid van Van Dijk
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
vanwege de oorverdovende stilte op het forum maar een columpje, uiteraard van sjoerd mossou.

Quote:PSV heeft een orakel als Cruijff hard nodig
Het is me allemaal wat, met die clubiconen van tegenwoordig. Heeft de ene eindelijk een voet tussen de deur, staat de ander een straat verderop aan de brievenbus te klepperen. ,,Hallo!? Is daar iemand?''

Clubicoon is een mooi woord, maar persoonlijk vind ik 'levende legende' nog veel mooier, of 'orakel'. Johan Cruijff is wat meer een orakel dan Willem van Hanegem, maar levende legendes zijn het allebei, natuurlijk. Zelfs als ze er niet zijn, dan zijn ze er toch een beetje. Zo werkt dat nu eenmaal met clubiconen.

Als voetbalclub is het prettig om er eentje te hebben, zo'n levende legende. Niet zozeer op de werkvloer (op orakels valt lastig beleid te maken), maar wel voor ons, liefhebbers. Het maakt de dingen lekker overzichtelijk, in al hun heerlijke chaos. En het geeft ziel aan een club. Dat vooral.

Bij PSV mochten ze het willen, dat ze zo'n levende legende hadden. Een hele rits clubicoontjes hebben ze daar, van Willy van der Kuylen tot Berry van Aerle en van Guus Hiddink tot Harry van Raaij. Maar geen alomtegenwoordig orakel. Geen roeptoeter van oneindig statuur; iemand die de essentie van een club in één persoon vertegenwoordigt.

Mooie club hoor, PSV, en dat bedoel ik niet ironisch. Maar dat gebrek aan orakel doet zich voelen. Een crisis in Eindhoven wordt nooit echt een crisis, omdat er geen levende legende is om er iets van te vinden. Als het wat minder gaat, dan gaat het gewoon wat minder. Gaat het goed, dan gaat het goed.

Als echte topclub kun je eigenlijk niet zonder een orakel. Bij Bayern München hebben ze dat beter begrepen dan waar ook ter wereld, want daar hebben ze er maar liefst drie. Eén opperorakel, Beckenbauer, en twee gewone orakels, Hoeness en Rummenigge. Drie muppets op een balkonnetje.

Op het trainingscomplex aan de Säbener Strasse hebben ze alle drie een eigen parkeerplaats, pal naast het oefenveld, gewoon tussen het publiek aan de zijlijn. Er staan keurig naambordjes bij, opdat supporters precies weten welke grote zwarte Audi bij welk orakel hoort. En als je geluk hebt als supporter, dan parkeert er net een orakel naast het trainingsveld, pal voor je neus.

Het goede aan de levende legendes van Bayern München is, dat ze het orakelschap tot in elke vezel van hun lijf vertegenwoordigen. Ze roepen voortdurend van alles en soms, precies op het goede moment, houden ze heel even hun mond. Dat doen ze dan 'in het belang van de club'.

In het belang van PSV zou het goed zijn als er snel een orakel opstaat. Allemaal leuk en aardig, dat gemor op de tribunes, maar een beetje crisis wordt het zo natuurlijk nooit in Eindhoven. Geef dat orakel een column en een eigen parkeerplaats, want er is geen tijd te verliezen. Wie biedt zich aan?
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2408061/el-hamdaoui-stuurt-breuk-bij-ajax.html">http://www.nu.nl/sport/2408061/el-hamda ... -ajax.html</a><!-- m -->


treurmuis =;
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marokkaanse mentaltiteit? Appelvlaai is vanavond ook niet gemotiveerd genoeg om te spelen tegen Roda.
Reply
Voor Afellay heb ik volledig begrip, hij wordt daarin zelfs gesteund door zijn (ex)teamgenoten. Voor Afellay is het belangrijk dat hij door de keuring van Barcelona komt en een eventuele blessure vanavond zou erg slecht uitkomen. Om dezelfde redenen ook voor PSV beter dat hij vanavond niet speelde.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Voor Afellay heb ik volledig begrip, hij wordt daarin zelfs gesteund door zijn (ex)teamgenoten. Voor Afellay is het belangrijk dat hij door de keuring van Barcelona komt en een eventuele blessure vanavond zou erg slecht uitkomen. Om dezelfde redenen ook voor PSV beter dat hij vanavond niet speelde.

ben ik wel met je eens.

wat hamdaoui doet is echt heel erg treurig. wat een enorme slappe zak. die transfer die ging deze zomer ook eigenlijk al veel te moeizaam. kennlijk hecht hij heel erg aan jol. sjonge, wat leer je deze gast kennen zo zeg...
Reply
Hamdaoui gaat met Jol mee naar Wolfsburg. Tokkie Theo blijft dan bij Twente.

Ik hoop verder nog steeds dat de secundaire arbeidsvoorwaarden van Hamdaoui ooit uitlekken. Genee en Derksen beweren ze te hebben gezien en vinden ze te bizar voor woorden.
Reply
opzouten met ham inderdaad.
Niet kunnen motiveren? oprotten, daar is het gat van de deur.
Wat dat betreft echt wel blij met de eerste weken van de Boer.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Genee en Derksen beweren ze te hebben gezien en vinden ze te bizar voor woorden.

dit soort stemmingmakerij heb ik zo'n ongelooflijke schijt aan. typisch derksen. ik weet iets wat jullie niet weten en het is heel erg maar ik mag het niet zeggen.

schandaaljournalistiek is dat.
Reply
:lol: :lol:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://video.nl.msn.com/watch/video/soccer-player-touches-refs-breast/1jhb7ytgj">http://video.nl.msn.com/watch/video/soc ... /1jhb7ytgj</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: