The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Miami
Waarom wordt Robredo zo onderschat?
Reply
Als Nadal het toernooi wint, gaat hij weer rond de 900 punten inlopen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een goede berichten hier allemaal... :razz:
Nog 5 man over in mijn team:
Canas, Chela, Ljubicic, Roddick en Djokovic.
Nu hopen op SF Canas-Ljubo en Roddick-Djoko (al is dat laatste misschien te veel verwacht tegen Nadal). Maar toch.
Droomfinale: Ljubicic - Rodick.... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Canas.. wat een held!! :8:
Eindelijk een beetje spanning, eindelijk een andere winnaar!

En de winnaar komt uit uit Roddick-Murray!
zekerwetejatoch.. :8:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Zeg mailman, ik heb nog steeds een Costaricaans colablikje voor je... Icon_question
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Nadal gaat gewoon weer het toernooi winnen :8:
Reply
Dodge Wrote:Zeg mailman, ik heb nog steeds een Costaricaans colablikje voor je... Icon_question
Big Grin
Reply
andre Wrote:Waarom wordt Robredo zo onderschat?
Het is een vechter maar hij heeft geen wapens om van top 5 spelers of de beste spelers in vorm te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig halen ze de twee kanten van het schema nu weer uit elkaar zodat Canas een dagje rust heeft en Murray vermoeid aan de wedstrijd tegen Roddick begint Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Murray en Djoko. :roll: Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig halen ze de twee kanten van het schema nu weer uit elkaar zodat Canas een dagje rust heeft en Murray vermoeid aan de wedstrijd tegen Roddick begint Icon_twisted

wie zal er meer baat hebben bij de extra dag rust? canas of robredo? lijkt me duidelijk na die marathonpartij die robredo heeft moeten spelen. hoop dat ie canas kan pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig halen ze de twee kanten van het schema nu weer uit elkaar zodat Canas een dagje rust heeft en Murray vermoeid aan de wedstrijd tegen Roddick begint Icon_twisted

wie zal er meer baat hebben bij de extra dag rust? canas of robredo? lijkt me duidelijk na die marathonpartij die robredo heeft moeten spelen. hoop dat ie canas kan pakken.
En Canas had geen marathon? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie nu trouwens pas dat federer 12 bps heeft gemist tegen Canas waarvan 5 in de 3e set. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ROddick opgegeven, wat een pech :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yesssss!!!! Hoe belangrijk is dit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit verwacht je ook niet en dus ook niet tegen te managen. ROddick was op voorhand ongeveer het enige zekerheidje :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de choke van PHM wordt alleen maar pijnlijker op deze manier. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic Hakkuh .. Heerlijk!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Djoko, wegwezen met die kut-Nadal!

En nu maar hopen dat Murray revanche gaat nemen op vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Liever nu meteen eruit als je het niet erg vind.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zo Djokovic wint wel heel gemakkelijk van Nadal, nu maar hopen dat Murray er nu wel wat tegenin kan brengen...
Reply
De nummer 1, 2, 3, 4, 5 en 6 eruit, dan moet de nummer 7 het toernooi maar winnen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo moet sowieso Chela pakken. Daarna eraf tegen Robredo. Dat is voor mij 't ideale scenario bovenin 't schema.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ljubo moet sowieso Chela pakken. Daarna eraf tegen Robredo. Dat is voor mij 't ideale scenario bovenin 't schema.

Dit scenario kun je vergeten, want Robredo gaat er al af tegen Canas.. :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Canas en Chela gaan de laatste halve finalisten worden...

Komt goed :lol:
Reply
RobbieDK Wrote:Canas en Chela gaan de laatste halve finalisten worden...

Komt goed :lol:
chela staat 5-0 achter in de hth tegen ivan en canas moet toch ook van robredo kunnen winnen als je van roger kan winnen(dat dacht ik echter ook tegen moya)....iig...Kom op Ivan en Canas!
Reply
Ljubicic gaat goed, 5-1 voor in de eerste set.
Hou vol Ivan!
Reply
Chela breakt terug.

*5-3 nu. Serveer 't dan nu wel uit Ivan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-3 Ljubo.

Hij wint maar 60% van de punten bij een 1e service. lijkt me erg weinig voor hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Chela is op dit moment beter dan Ljubicic.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: