The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen XXI
#31
Iedereen succes vanavond
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
Bedankt, boca! Ook vanaf hier iedereen veel succes gewend, hopelijk voor niemand een zeperd in de eerste ronde.

Op een mooi bekerseizoen voor ons :cheers: !
Reply
#33
Penaltynemers ingesteld allen?
Reply
#34
Nope vergeten, kan er ook niet meer bij maar dan maar erop vertrouwn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
Speel tegen een botteam uit 6e. Kan ik dan evengoed PIC doen of is het niveau verschil zodanig dat ik normaal moet kiezen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
Ik zou voor een Pic gaan als ik jou was.... Overigens een relaxte loting voor jou.
Gratis 2e ronde, toch extra centjes
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Kan die centjes goed gebruiken. Mijn eerste keeper krijgt nu opeens een salaris van 20K per week terwijl ik normaal in totaal 30K voor de gehele selectie betaalde.
Vraag me zelfs af of ik hem niet nu al op de TL moet zetten......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
s.v epe - Bokken FC [HT Live] Hattrick Today hattriX-Ray live! [Voeg dit toe aan je favorieten] [Help me eraan denken!]


Bekijk wedstrijd: HT Live Hattrick Today hattriX-Ray live!
Datum: 28-03-2007 om 17:30
MatchID: 113656035
Stadion: De Wachtelenberg


De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
't gaat idd weer lekker.. 1 helft gespeeld en geen verslag..
Reply
#40
Ik kan niet eens inloggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
87 minuten gespeeld en geen verslag :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Hopelijk voor jullie komen de uitslagen er straks wel te staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Zorg dat je vast je wedstrijd ID opschrijft / bookmarkt, het schijnt dat de wedstrijden na afloop meteen verdwijnen!
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:87 minuten gespeeld en geen verslag :|
traditioneel eerste wedstrijd van seizoen
The great old Ludwig von...
Reply
#45
Quote:28-03-2007 om 14:37 (Global)
We are having problems with the matchdetails right now, the latest match doesn't appear in the matchlist so you can't see your result (if you don't know the match-id that is). Sorry for the problems this may cause you, we are working hard to find a solution.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ik heb inmiddels al 112 minuten gespeeld in mijn oefenwedstrijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
3-0 gewonnen, maar geen idee wie er heeft gescoord?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#48
Mijn wedstrijd is al 136 minuten bezig, mijn mannen zijn kapot als deze is afgelopen!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
128 minuten and counting.....

edit: 207 minuten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Ik kan mijn friendly nergens meer terugvinden. Weten jullie hoe?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Geen van de wedstrijden zijn bekend....zowel friendly als beker. Zeer waarschijnlijk zal dat vannacht zijn en anders morgen. Hopen dat het snel bekend is.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#52
Vanmiddag is mijn beker gespeeld.. pas na 85 minuten kwam er een verslag (dit omdat de voorgaande bekerwedstrijden toen afliepen, en er dus blijkbaar plaats vrij was op de engine ofzo???)
Pas vanavond kwam de uitslag er weer bij..doch, nog steeds geen nieuwe tegenstander :|
Reply
#53
[Uitbreiden!] S.C. Hellas Adam - Brothers' Bandits (244 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#54
Lol, hier al 304 minuten bezig :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
3-0 gewonnen!! =D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#56
0-1 :S

daar wacht je dan een halve dag voor Wink
Reply
#57
0-6 gewonnen! 1 minpuntje: mijn betere middenvelder voor 2 weken geblesseerd.
Reply
#58
Simpele 7-1 winst hier, wel erg lage middenveld rating. Maar goed speelde PIC.
Reply
#59
T00L Wrote:0-1 :S

daar wacht je dan een halve dag voor Wink

told you so
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Hier een magere 2-0 overwinning en tevens ook mijn beste IM voor 2wkn eraf. Gelukkig speel ik mijn eerste wedstrijd van de competitie tegen een bot team. Volgende week speel ik thuis tegen een VI team. Hopelijk trek ik genoeg bezoekers om goed te cashen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: