The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
[quote="Herman2608"][quote="Fred Naaigaren"]Mijn jeugdcoach is een beste slijmjurk:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Gaat lekker Herman!
Reply
Quote:Corné Kops kon zich moeilijk staande houden op het natte veld. Geen spoor van zijn befaamde snelle runs vandaag. De getructe bewegingen van Rascals-speler Corné Kops vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek

Zou deze jongen nou 'snel' als specialiteit hebben of 'technisch' ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Weet het niet, zie veel info maar kan niet zien of ze de specialiteiten hebben. Selectie een beetje door elkaar gegooid en sta bij rust alweer met 4-0 voor. Op naar het jeugdkampioenschap.
Reply
een goed begin....
Quote:De coach van Tooltjes was blijkbaar vergeten instructies uit te delen, de jongens renden op een kluitje achter elkaar aan en de organisatie liep zodoende terug naar zwak.
Reply
hmm de organisatie in mijn ploeg is weer hersteld naar goed, heb blijkbaar een goeie coach.
Reply
zozo weer een aantal sterren gezien bij me, 1.5 en 2 bij verdedigers en 2.5 bij augustus bokdom Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hier een 3-ster voor een vleugelmid.
Reply
Aragorn Wrote:Weet het niet, zie veel info maar kan niet zien of ze de specialiteiten hebben. Selectie een beetje door elkaar gegooid en sta bij rust alweer met 4-0 voor. Op naar het jeugdkampioenschap.
Het is uiteindelijk 4-2 geworden. De schade valt gelukkig mee. Wel een blessure van +4 aan overgehouden. Eén speler met 2,5 *. Verder geen belangrijke dingen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Gewonnen met 3-4 verleden week, end eze week met 4-5 gewonnen :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
middenvelders heb ik schijnbaar ook niet, max 1 ster
Reply
Lol! 9-1 verloren Big Grin #-o

Wel inmiddels schijnbaar 2 aanvallers gevonden: 2.5 en 3.5 ster =P~
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik heb iemand met 1,5 ster.... verder nog geen zak gevonden, wel op miraculeuze wijze wederom gewonnen.... volgende week Adder Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
7-0 verloren van Ara, helemaal vergeten dat die jeugdpotjes ook op woensdag worden gespeeld. Volgens mij stond er een standaardopstelling ofzo... of heb ik de opstelling ernstig aangepast. Ik heug het me niet meer.
Reply
Bakke Wrote:7-0 verloren van Ara, helemaal vergeten dat die jeugdpotjes ook op woensdag worden gespeeld. Volgens mij stond er een standaardopstelling ofzo... of heb ik de opstelling ernstig aangepast. Ik heug het me niet meer.

Geeft niets Bakke, mijn spelers vonden dat blijkbaar niet zo erg.
Reply
10-0 verloren van Bumme, maar een 15 jarige aanvaller haalde in matige vorm toch al 2,5 ster.

:8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.
Reply
Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Lijkt me geen probleem, totdat ie dit tegen je gaat zeggen:
Quote:Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan je vriend!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Ik heb op het global forum wel gelezen dat er wat fouten zaten in wat de scout/trainer allemaal zegt...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Prachtige wedstrijd zin.

Quote:Het is eigenlijk gewoon gemeen om X Utd-talentje Angelo Hus tegenover een minder snelle verdediger te laten spelen. Het joch dat hem in deze wedstrijd moest afstoppen zag hem links en rechts voorbijkomen en liep uiteindelijk snikkend naar zijn moeder toe.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Ik heb op het global forum wel gelezen dat er wat fouten zaten in wat de scout/trainer allemaal zegt...

toevallig ook iets over als ie helemaal niks zegt? ik heb 1 week 1-10-0-0 gespeeld en de andere week 1-0-10-0 en tot op heden nog geen enkele rapportage gehad, ook niet om te melden dat ie niks te melden had Wink
Reply
T00L Wrote:
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Ik heb op het global forum wel gelezen dat er wat fouten zaten in wat de scout/trainer allemaal zegt...

toevallig ook iets over als ie helemaal niks zegt? ik heb 1 week 1-10-0-0 gespeeld en de andere week 1-0-10-0 en tot op heden nog geen enkele rapportage gehad, ook niet om te melden dat ie niks te melden had Wink

Waarschijnlijk zegt ie alleen iets als er daadwerkelijk training is geweest.... Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Of die jeugdcoach van Tool is doofstom.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ben ook zojuist overgestapt en heb 2 vragen:

- Hoeveel scouts moet ik aannemen?
- Is er nog ergens een plekkie vrij in een competitie?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Briljant af en toe, die wedstrijdverslagen: :lol:

Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Sjeffer door Johan Ellenbroek uitgebreid tot 6-0. Zelfs de aanwezige manager van het eerste team was onder de indruk. Met dit derde doelpunt kreeg Johan Ellenbroek een hattrick op zijn naam. Helaas vierde zijn moeder dit op een enigszins genante manier.
Reply
pff, verlies 2-5 (na 2-1 voor te hebben gestaan) en heb gewoon 3 penalty's tegengehad :S

deze is trouwens ook wel leuk:
Quote:Het scorebord toonde na 83 minuten de stand 2-5. Blij met deze voorsprong besloten de spelers van X Utd om alvast een theekransje te beginnen in het eigen strafschopgebied.
Reply
Quote:Rascals leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar redelijk bleek. Door een wonderschone vrije schop zette Corné Kops Rascals op voorsprong: 1-0. De twee meegereisde 14-jarige hooligans van de tegenpartij waren niet blij.

Adder heeft natuurlijk weer hooligans :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Quote:Rascals leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar redelijk bleek. Door een wonderschone vrije schop zette Corné Kops Rascals op voorsprong: 1-0. De twee meegereisde 14-jarige hooligans van de tegenpartij waren niet blij.

Adder heeft natuurlijk weer hooligans :lol:

De 1 heeft een bijl, de ander een speer :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
:lol: :lol:

7-0 gewonnen van de bummels.
Mn verdediging is Zwak (oud) :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Deze week kan er ook een friendly gespeeld worden met het jeugdteam. Ik heb alvast wat teams uit de SD-competitie uitgedaagd, dus als er iemand interesse heeft...
Reply


Forum Jump: