The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NAC Breda - PSV
#31
Een prima opstelling om 3 punten in te lopen
The great old Ludwig von...
Reply
#32
Uiteraard, want met Stam, Zonneveld en Salmon als grote namen brengt NAC veel meer kwaliteit op de mat als je puur naar de opstellingen kijkt. :8:

NAC-PSV 1-2
Ajax-Heracles 1-1

Hakkuh
Reply
#33
inderdaad!
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Género Zeefuik (16) zaterdagavond tegen NAC op de bank

Jeugdspeler Género Zeefuik (16) is opgenomen in de selectie voor de wedstrijd van zaterdag tegen NAC Breda. De talentvolle aanvaller maakte de laatste dagen op de training een goede indruk. Omdat Arouna Koné dit weekeinde nog niet in actie kan komen, besloot hoofdcoach Ronald Koeman om Zeefuik erbij te halen.

Género Zeefuik (16) zit zaterdagavond tegen NAC Breda op de bank
Fysiek sterk
“Hij is niet bang, hij is sterk, blijft aan de bal en heeft scorend vermogen”, zei Koeman vrijdagmiddag in het persgesprek over de jonge Zeefuik, die bijna 17 jaar wordt en nu dus nog officieel tweedejaars B-jeugdspeler is. “We zitten met het ontbreken van Koné toch al dun in de aanvallers. Zeefuik heeft de afgelopen dagen op de training laten zien uitstekend in de groep te passen. Ik ben er niet bang voor om iemand die volgende week 17 jaar wordt te laten debuteren. Ik heb Ryan Babel ook laten debuteren op zijn zestiende.”

“Kans om me te bewijzen”
Zeefuik zelf is uiteraard blij met het nieuws dat hij morgenavond op de bank begint bij het eerste elftal. “Geweldig om drie dagen met de groep mee te trainen. Het gaat allemaal wat sneller, maar ik heb het gevoel het goed aan te kunnen. Dit is mijn kans om mezelf te bewijzen.” Zeefuik speelt sinds de zomer van 2006 bij PSV, nadat hij overkwam van FC Omniworld en daarvoor in de jeugdopleiding van Ajax zat. Hij doet normaliter mee met de A1 of met Jong PSV.
---
Volgens mij gaat dit ten koste van Tardelli. :8:
Reply
#35
3-0
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#36
Koeman: “Kromkamp hersteld, Salcido speelklaar”
30 maart 2007 13:45
Wedstrijd NAC Breda - PSV
Datum 31-03-2007
Stadion Rat Verlegh Stadion
Locatie Breda
Scheidsrechter Ruud Bossen
Aanvang 19.30

De achterhoede van PSV zal zaterdagavond tegen NAC Breda redelijk compleet zijn. Volgens Ronald Koeman is Jan Kromkamp hersteld (“de definitieve keuze maken we echter later”) en zal Carlos Salcido gewoon spelen, liet hij weten in het wekelijkse persgesprek. Koeman ging ook in op enkele andere namen.

Hoofdcoach Ronald Koeman in gesprek met Da Costa en Simons.
Koeman over Carlos Salcido
Koeman vindt het vervelend dat er in Mexico veel gezegd en geschreven is over de blessure van Carlos Salcido, ook door de bondscoach. “Daar doen wij niet aan mee. Ik ga nog proberen om daarover met Hugo Sanchez te bellen, we waren heel verbaasd over de berichtgeving. Bekend is dat hij een tik op de heup heeft gehad. Carlos is naar Mexico gegaan om te spelen en trainen, waarna hij weer een tik kreeg. Hun dokter vond het nodig om naar het ziekenhuis te gaan, met allerlei verhalen daar omheen. Dat zijn allemaal indianenverhalen. PSV heeft toen geëist dat hij terug zou komen en nu wordt de indruk gewekt dat hij daar niet wil spelen en bij ons wel. Salcido wil echter altijd spelen, voor wie dan ook. Zijn blessure is verbeterd en als je hem ziet trainen en spelen kun je niet voorstellen dat er zo’n verhaal van wordt gemaakt. Hij speelt morgen gewoon. De blessure is nog steeds een beetje aanwezig, maar er is geen risico om door te trainen en te spelen. Ik vind dat een bondscoach moet weten dat het niet zo gaat”, aldus Koeman in een uitgebreide reactie op alle verhalen rondom de Mexicaanse verdediger.

Eric Addo en John de Jong
In het persgesprek kwamen ook enkele namen voorbij met het oog op hun toekomst, van onder meer Eric Addo en John de Jong. “Eric heeft aangegeven dat hij ergens anders wil gaan spelen, omdat ik hem niet meer minuten kan beloven. Hij is daar vrij in. Ik heb wel aangegeven dat het een prima jongen is voor de groep om er bij te houden. Ik kan daarin echter verder geen dingen beloven.” Wat John de Jong betreft staat Koeman zeker open voor een langer dienstverband als zijn fysieke gesteldheid in orde blijft. “Een fitte De Jong is bruikbaar voor PSV. Hij heeft nu twee dagen meegetraind met de groep. Morgen zit hij er nog niet bij, maar we zullen afwachten hoe hij aanpikt.”

NAC Breda - PSV
Koeman zei ook dat PSV klaar is voor de beslissende fase, na een aantal teleurstellingen op rij. “Ik denk dat de ploeg nu wel gaat reageren, je kunt niet alles over je kant kan laten gaan. Ik denk dat men morgen een elftal te zien krijgt wat getergd is en het belang van de situatie inziet. Als de supporters ons op zo’n wijze wat betreft uitwedstrijden ondersteunen, ligt uiteindelijk de bal bij ons.” De fans van PSV gaven massaal gehoor aan een oproep van de club om mee te reizen naar de eerstvolgende twee uitwedstrijden. De bezoekersvakken van NAC Breda en N.E.C. zijn beide uitverkocht, een signaal dat Koeman en het team volgens de hoofdcoach zeker zullen oppikken.

Historie tegen PSV datum wedstrijd competitie uitslag
28-02-2007 NAC Breda - PSV BKR 3-0
04-11-2006 PSV - NAC Breda ERE 3-0
16-04-2006 NAC Breda - PSV ERE 2-6
03-12-2005 PSV - NAC Breda ERE 3-0
22-01-2005 PSV - NAC Breda ERE 4-0
28-08-2004 NAC Breda - PSV ERE 2-2
20-03-2004 PSV - NAC Breda ERE 1-1
04-02-2004 PSV - NAC Breda BKR 0-1
Reply
#37
Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

:razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

:lol:
Reply
#41
Fabian Wrote:Logisch dat jullie EINDELIJK eens supporters meenemen, psv betaald het overgrote deel van jullie kaartjes, sloebers!


deze sloeber gaat morgen ook mee naar breda .... en ik neem 3 punten mee terug naar eindhoven! :Big Grin nog iemand meer hier die morgen in het uitvak zit? stuur me dan maar een pm ..leuk om elkaar te ontmoeten wellicht...
'play offs are for losers'
Reply
#42
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

Alleen als hij een visakte heeft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

Alleen als hij een visakte heeft.

Gerreben.....hartelijk bedankt voor het devalueren van mijn opmerking.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

Alleen als hij een visakte heeft.

Undecided Undecided Undecided
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#45
Quote:Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Kromkamp, Da Costa, Salcido, Alcides
Afellay, Simons, Cocu, Culina
Farfan en Kluivert

In deze opstelling zijn er geen excuses mogelijk en MOET er gewonnen worden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zou die Zeefuik opstellen tegen Salmon.....

Alleen als hij een visakte heeft.

Gerreben.....hartelijk bedankt voor het devalueren van mijn opmerking.

Geen dank. Daar draai ik mijn schepnet niet voor om.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
K - Edwin Zoetebier
V - Ronnie Stam
V - Patrick Zwaanswijk
V - Rob Penders
V - Sander van Gessel
M - Edwin de Graaf
M - Arne Slot
M - Mike Zonneveld
A - Anouar Diba
A - Glen Salmon
A - Maceo Rigters


K - Gomes
V - Jan Kromkamp
V - Manuel da Costa
V - Phillip Cocu
V - Carlos Salcido
M - Ibrahim Afellay
M - Timmy Simons
M - Edison Méndez
M - Jason Culina
A - Jefferson Farfán
A - Patrick Kluivert
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#48
Notworthy Arne Slot Notworthy 1-0

Ik zit hier te kijken op Tele2 maar PSV brengt helemaal niks,
NAC heeft nog niet echt grote kansen gehad, maar heeft gelukkig wel gescoord
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#49
Hakkuh Hup Nac
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#50
1-1 Farfan(Cocu) Sad
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#51
Gelukkig, 1-1 Farfan
Reply
#52
kluivert maakt het mooi af.... buitenspel echter Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#53
PSV maakt het eind van de competitie nog spannend !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#54
franco Wrote:
Fabian Wrote:Logisch dat jullie EINDELIJK eens supporters meenemen, psv betaald het overgrote deel van jullie kaartjes, sloebers!


deze sloeber gaat morgen ook mee naar breda .... en ik neem 3 punten mee terug naar eindhoven! :Big Grin nog iemand meer hier die morgen in het uitvak zit? stuur me dan maar een pm ..leuk om elkaar te ontmoeten wellicht...

de punt van PSV, de punt van NAC en .............?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#55
Een punthoofd van het slechte voetbal?
Reply
#56
Beetje laat, maar:

Hakkuh Hakkuh Hakkuh

De interlandweken hebben ze dus ook geen goed gedaan. Het gaat misschien wel echt gebeuren :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Wat een drama..... :letitallout:

Toen Koeman na de winterstop zei dat ze dit niet meer weg konden geven, had ik al zo'n voorgevoel. Ongelooflijk!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
Ach... normaal geldt het voor de teams in degradatie nood maar volgende week zal die vlieger wel weer op gaan: Als de nood het hoogst is, is NEC nabij !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#59
harry_bierdop Wrote:Ach... normaal geldt het voor de teams in degradatie nood maar volgende week zal die vlieger wel weer op gaan: Als de nood het hoogst is, is NEC nabij !
Die kun je ook andersom stellen Harry. Als de nood het hoogst is, is PSV nabij ! Heb wel zin in komende zaterdag. Ben benieuwd naar het stadion en verwacht een mooie pot, met op zn minst veel strijd van PSV zijde.

Heb het hele weekend niks meegekregen van het voetbal. Enige lichtpuntje bij PSV scheen de invalbeurt van Zeefuik te zijn. Komt Koeman nu mee net nu Kluivert terug is en Koné bijna (weken geen spitsen gehad, waar was Zeefuik toen?).

PSV moet dinsdag alweer aan de bak (wordt uiteraard 0-2 of 0-3 waardoor het zelfvertrouwen nog wat verder wegzakt) wat krachten kost, om vervolgens in het weekend sowieso moeite te hebben met een uitgerust NEC. Dan op en neer naar Engeland en 2 dagen na de terugreis alweer Twente op bezoek. Ik snap niet dat iedereen de competitie zo spannend noemt.. als het zo doorgaat als de laatste maand is Ajax 2 wedstrijden voor het einde kampioen (of door de blessures van Grygera en Stam gaan zij onderuit in Waalwijk waardoor AZ opeens de beste kansen heeft). :p

Ben benieuwd of hier nog mensen zijn die PSV titelkandidaat nr. 1 vinden. Wink
Reply
#60
Hup AZ :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: