The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Az - Werder Bremen
#1
Onder het motto: "Als je eigen club uitgeschakeld is en je moet toch wat met je donderdagavond" heb ik zojuist twee kaarten aangeschaft voor AZ - Werder Bremen. Lijkt mij mooi moment om dat stadion eens van binnen te bekijken en te genieten van het mooie spel van de ploeg van Van Gaal. Heb er nu al zin in!

Komt her rood-wit op het veld,
met zijn voetballend geweld.
En de spitsen die snel scoren.
IJzersterke moraal,
de tribunes vol kabaal.
Dan heeft de vijand snel verloren.
Ja, zo gaat het elke week.
AZ laat ons nooit in de steek.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
RET-TE-KE-TET-TE-KE-TET!

AZ!

Hakkuh =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Niet alleen in Nederland zijn de scheidsrechters van een triest niveau......
Die idioot die AZ floot, en een Luxemburger (??) die een penalty tegen de Spurs geeft die volkomen nergens op sloeg.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
Werder leek erg blij te zijn met de 0-0, maar met deze stand zie ik AZ best wel kansen hebben. 1 goaltje en Werder moet er alweer twee maken.

@Bumme: hoe was het in het stadion? Volgens mij hing er wel een aardig sfeertje.

EDIT: Steinsson vond de sfeer minder....

Quote:"Hoe ik de sfeer vond? Nou, de sfeer gaf me nou niet echt het idee dat we een Europese kwartfinale speelden", zegt Steinsson met een somber gezicht. "Dat is gewoon een beetje jammer. We hebben dit seizoen nog niet eerder tegen zo'n sterke tegenstander gespeeld, dus in zo'n wedstrijd hoop je dat de fans massaal achter je gaan staan. Dat was niet zo, ik vond de sfeer tijdens de thuiswedstrijden tegen Newcastle United en Fenerbahçe mooier"
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
whaha, die steinson, daar maak je je lekker populair mee. het is al de zwakste schakel van az en dan heeft hij ook nog een beetje spatjes.

als je sfeer wil moet je uiteraard niet bij az gaan voetballen.

mooie pot, had ook 2-2 kunnen zijn. wat een mooi team vind ik dat werder zeg, ik kende die fritz eigenlijk niet maar ik vond hem erg goed. en die keeper maakte een paar foutjes, maar is toch echt weergaloos op de lijn. tegen ajakkes ook al toch? prachtig!
Reply
#6
Ik heb ook wel 'genoten' van die Duitse degelijkheid! Uitblinkers aan AZ kant vond ik duidelijk Donk en Dembele. Die Dembele gaat echt een topper worden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Ekslem Wrote:Ik heb ook wel 'genoten' van die Duitse degelijkheid! Uitblinkers aan AZ kant vond ik duidelijk Donk en Dembele. Die Dembele gaat echt een topper worden!

donk vond ik ook goed (vooral toen hij met bal klose zonder bal er uit liep).

over dembele kan ik nog niet zo enthousiast zijn. ik vind het een beetje vlees noch vis. hij is wel sterk, maar hij scoort veel te weinig. op een goeie actie volgt ook vaak knullig balverlies. en die kans gister moest er gewoon in, dat was heel matig.
Reply
#8
waf Wrote:over dembele kan ik nog niet zo enthousiast zijn. ik vind het een beetje vlees noch vis. hij is wel sterk, maar hij scoort veel te weinig. op een goeie actie volgt ook vaak knullig balverlies. en die kans gister moest er gewoon in, dat was heel matig.

Beaam. Hij is dan nog wel jong, kan allemaal nog komen. Vind dat ie zijn acties vaak te ver doorvoerd en is simpelweg niet koelbleodig genoeg.

Hij doet me denken aan Denneboom tijdens zijn periode bij Heerenveen. "Als ik die bal niet met 130 km/u in de linkerkruising rag, dan telt ie niet....."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Mukkus Wrote:
waf Wrote:over dembele kan ik nog niet zo enthousiast zijn. ik vind het een beetje vlees noch vis. hij is wel sterk, maar hij scoort veel te weinig. op een goeie actie volgt ook vaak knullig balverlies. en die kans gister moest er gewoon in, dat was heel matig.

Beaam. Hij is dan nog wel jong, kan allemaal nog komen. Vind dat ie zijn acties vaak te ver doorvoerd en is simpelweg niet koelbleodig genoeg.

Hij doet me denken aan Denneboom tijdens zijn periode bij Heerenveen. "Als ik die bal niet met 130 km/u in de linkerkruising rag, dan telt ie niet....."

misschien is het ook een kwestie van smaak. het is ook het type speler dat ik niet zo kan waarderen. ik heb vaak het gevoel dat veel trainers het al goed vinden als je hard kan lopen. het heeft natuurlijk voordelen, je hebt vaak meer tijd om iets uit te richten, maar je ziet zelden een hardloper met techniek. ik word iig niet warm van dembeles, dennebomen, babels, tardelli's. het zijn geen echte buienspelers, geen echte spitsen, maar ook geen echte 4-4-2 aanvallers. ook ronaldo en henry vind ik om die reden overschat.
Reply
#10
Hij moet nog geslepen worden, maar ik ben erg van hem gecharmeerd en denk ook dat het een grote gaat worden! Ik ben het er wel mee eens dat ie efficienter moet worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
waf Wrote:...maar je ziet zelden een hardloper met techniek..

Ik ken er 1, die ook ook nog eens groot en sterk is, kan koppen en zeer efficient is. En nee, het is niet Jonas Kolkka.... :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Mukkus Wrote:
waf Wrote:...maar je ziet zelden een hardloper met techniek..

Ik ken er 1, die ook ook nog eens groot en sterk is, kan koppen en zeer efficient is. En nee, het is niet Jonas Kolkka.... :8:

je vergist je, pi-air is helemaal niet snel. :wink:

kolka ook niet trouwens, dat is sowieso geen hardloper.
Reply
#13
Nette uitslag, nu met een beetje effectief countervoetbal een ronde verder proberen te komen. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#14
Countervoetbal????

AZ zal nu meer ruimte krijgen, omdat Werder 'moet'. Lekker aanvallen dus!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ekslem Wrote:Countervoetbal????

AZ zal nu meer ruimte krijgen, omdat Werder 'moet'. Lekker aanvallen dus!

Oftewel, van de ruimte gebruik maken d.m.v. vlijmscherp counteren. Xtragaap4de
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#16
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Countervoetbal????

AZ zal nu meer ruimte krijgen, omdat Werder 'moet'. Lekker aanvallen dus!

Oftewel, van de ruimte gebruik maken d.m.v. vlijmscherp counteren. Xtragaap4de

Doe eens niet alsof je verstand van voetbal hebt :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Uit deze 4 voorgaande berichten blijkt toch wel dat Petr meer voetbalintelligentie in zijn kleine pikkie heeft, dan Ekslet in zijn hele lichaam....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Als AZ iets niet kan is het op zijn PSVs op de counter spelen! Het zal een open wedstrijd worden, denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Mukkus Wrote:Uit deze 4 voorgaande berichten blijkt toch wel dat Petr meer voetbalintelligentie in zijn kleine pikkie heeft, dan Ekslet in zijn hele lichaam....

Mijn pikkie is dan ook te groot voor jou aarsje. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#20
Ekslem Wrote:Als AZ iets niet kan is het op zijn PSVs op de counter spelen! Het zal een open wedstrijd worden, denk ik.

Misschien heb je daar gelijk in, ik heb ze tot nu toe maar één wedstrijd live zien spelen.
Maar het is natuurlijk een feit dat er in de Nederlandse competitie geen teams met zoveel klasse als Werder Bremen spelen.
PSV heeft een prima team, maar kunnen de tegenstander niet dominant bespelen......volgens mij is Werder daarin juist bijzonder goed.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#21
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Als AZ iets niet kan is het op zijn PSVs op de counter spelen! Het zal een open wedstrijd worden, denk ik.

Misschien heb je daar gelijk in, ik heb ze tot nu toe maar één wedstrijd live zien spelen.
Maar het is natuurlijk een feit dat er in de Nederlandse competitie geen teams met zoveel klasse als Werder Bremen spelen.
PSV heeft een prima team, maar kunnen de tegenstander niet dominant bespelen......volgens mij is Werder daarin juist bijzonder goed.

Voor de winterstop wel, na de winterstop bakken ze er niet zo heel veel meer van. Nu maar hopen dat Klose nog 2 wedstrijdjes niet scoort want als hij in vorm raakt heeft AZ wel een probleem.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Depor Wrote:
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Als AZ iets niet kan is het op zijn PSVs op de counter spelen! Het zal een open wedstrijd worden, denk ik.

Misschien heb je daar gelijk in, ik heb ze tot nu toe maar één wedstrijd live zien spelen.
Maar het is natuurlijk een feit dat er in de Nederlandse competitie geen teams met zoveel klasse als Werder Bremen spelen.
PSV heeft een prima team, maar kunnen de tegenstander niet dominant bespelen......volgens mij is Werder daarin juist bijzonder goed.

Voor de winterstop wel, na de winterstop bakken ze er niet zo heel veel meer van. Nu maar hopen dat Klose nog 2 wedstrijdjes niet scoort want als hij in vorm raakt heeft AZ wel een probleem.

Ik denk dat Klose niet het gevaar gaat vormen, Almeida en Diego moeten worden uitgeschakeld.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#23
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Als AZ iets niet kan is het op zijn PSVs op de counter spelen! Het zal een open wedstrijd worden, denk ik.

Misschien heb je daar gelijk in, ik heb ze tot nu toe maar één wedstrijd live zien spelen.
Maar het is natuurlijk een feit dat er in de Nederlandse competitie geen teams met zoveel klasse als Werder Bremen spelen.
PSV heeft een prima team, maar kunnen de tegenstander niet dominant bespelen......volgens mij is Werder daarin juist bijzonder goed.

PSV zet een team idd niet onder druk. Daar ligt (normaal) hun klasse ook niet. Ik verwacht ook wel dat Bremen op de aanval gaat in de thuis wedstrijd, maar AZ moet/zal zich daar niet teveel op aanpassen. Dat kunnen ze niet! Ze zullen wrs gewoon hun eigen spelletje spelen waardoor het een open wedstrijd wordt en Bremen (hopelijk) niet alleen aan aanvallen toekomt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
daar gaan we weer!

GO AZ!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#25
1-0, ouch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
1-0 Borowski Sad

Sevilla trouwens nu al 2-0 voor bij de Spurs..
Reply
#27
Precies die klerelijer! :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#28
Wel 'opvallend' dat het uitvak stampvol zit. 5 jaar geleden kwamen der niet eens zoveel mensen bij de thuiswedstrijden kijken. #-o
Reply
#29
Wereldgoal Dembele! :8:
Reply
#30
Hakkuh Hakkuh

Dembele 1-1!!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: