Threads: 57
heb zo ff geen idee tegen wie we spelen en ook geen zin om te checken, maar dit is de basis:
Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK Levi de Wit 18 80% 100% 100%
DC Pascal Tergau 17 88% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 18 84% 100% 100%
DC Didier Onstein 17 67% 100% 100%
ML Wiebe van IJperen 18 98% 100% 100%
MC Henk Lips 18 98% 100% 100%
MC Milad Acda 18 89% 100% 100%
MC Jonas Boer 18 92% 100% 100%
MR Jelle de Leede 18 84% 100% 100%
FC Joep Segeren 18 88% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 18 85% 100% 100%
maar goed dat ik die opstelling gisteren toch nog ff gemaakt heb, schijnbaar speelden we al om 4 uur 's nachts.. nette overwinning overigens
Threads: 312
das apart... Leuke 0-5 trouwens
Eindelijk eens een 7 gescoord. In plaats van die eeuwige 5, maar hoe t nou komt?! Echt geen idee
The great old Ludwig von...
Threads: 325
bijna een perfecte wedstrijd gespeeld man...6 uit 6 passes compleet met 1 key pass 3 van de 3 headers gewonnen 1 assist en 3 interceptions. Als ik zo kijk levert een assist 1 punt extra op (iedereen met een assist heeft een 6) en waarschijnlijk krijg je dan nog een extra punt voor die 6 passes completed (milad acda en jonas boer kregen ook een 6 terwijl ze geen assist hadden waarschijnlijk voor de 6+ succesvolle tackles)
Threads: 13
Met alle respect was de tegenstander niet veel. Een spits die rechtshalf stond meen ik. Wel een goede wedstrijd van onze kant. Een knappe 9 ook van Segeren. Zou zijn 12 op scoren dan toch genoeg zijn om een topspits te zijn?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 3
Legion Wrote:Met alle respect was de tegenstander niet veel. Een spits die rechtshalf stond meen ik. Wel een goede wedstrijd van onze kant. Een knappe 9 ook van Segeren. Zou zijn 12 op scoren dan toch genoeg zijn om een topspits te zijn?
Een verdediger in de goal. Met 4 reddingen
Threads: 103
Legion Wrote:Met alle respect was de tegenstander niet veel. Een spits die rechtshalf stond meen ik. Wel een goede wedstrijd van onze kant. Een knappe 9 ook van Segeren. Zou zijn 12 op scoren dan toch genoeg zijn om een topspits te zijn?
Tegen een dergelijke zwakke tegenstander wel. Met dezelfde skills en vorm tegen een betere tegenstander (en dus waarschijnlijk minder goals, minder gewonnen tackles/dribles) haal je dan zomaar weer opeens eens 6.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Wat ik ook vreemd vind is dat onze vleugelspelers in totaal maar 2 dribles hebben gemaakt, terwijl dat de skills zijn met het hoogst aantal punten van beide spelers. Of hadden jullie "avoid making dribbles" aanstaan (kan ik me niet voorstellen)?
Die 6% balbezit helemaal achterin, is dat van de keeper? Best knap als er 0 keer op doel is geschoten #-o
Mac Wrote:bijna een perfecte wedstrijd gespeeld man...6 uit 6 passes compleet met 1 key pass 3 van de 3 headers gewonnen 1 assist en 3 interceptions. Als ik zo kijk levert een assist 1 punt extra op (iedereen met een assist heeft een 6) en waarschijnlijk krijg je dan nog een extra punt voor die 6 passes completed (milad acda en jonas boer kregen ook een 6 terwijl ze geen assist hadden waarschijnlijk voor de 6+ succesvolle tackles)
Terwijl tackling bij Jonas op 0 staat :roll:
Van Ijperen ook 6 uit 6 tackles gewonnen terwijl deze op 1 staat.
Begin er in plaats van steeds meer steeds minder van te snappen eerlijk gezegd.
Threads: 93
Viel mij ook op ja. Ik (lees; Jonas) heb tacklen op 0 en maak 6 goede tackels.........
Misschien zien ze een schwalbe ook als geslaagde tackle.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Lamme Lennie Wrote:Die 6% balbezit helemaal achterin, is dat van de keeper? Best knap als er 0 keer op doel is geschoten #-o
werkt net ff anders :p
2%|6% houdt in dat 8% van de wedstrijd de bal in onze verdedigende helft geweest is, waarbij wij 6% de bal hadden en de tegenstander 2%
Ah op die fiets, dan is dat raadsel opgelost. Nu de andere nog :razz:
Ik zou het alleen kunnen verklaren door het feit dat de tegenstander zo slecht is.
Boer heeft dus eigenlijk gewoon een kleuter gedold en Van Pijperen een lilliputter omver gekegeld
(\__/)
(O.o )
(> < )
Lamme Lennie Wrote:Mac Wrote:bijna een perfecte wedstrijd gespeeld man...6 uit 6 passes compleet met 1 key pass 3 van de 3 headers gewonnen 1 assist en 3 interceptions. Als ik zo kijk levert een assist 1 punt extra op (iedereen met een assist heeft een 6) en waarschijnlijk krijg je dan nog een extra punt voor die 6 passes completed (milad acda en jonas boer kregen ook een 6 terwijl ze geen assist hadden waarschijnlijk voor de 6+ succesvolle tackles)
als je tegenstander nog minder kan (en het zijn prutsers), dan lijkt het mij niet eens zo vreemd.
Threads: 93
T00L Wrote:als je tegenstander nog minder kan (en het zijn prutsers), dan lijkt het mij niet eens zo vreemd.
Goh wat goed voor mijn vertrouwen deze opmerkingen!
Bedankt Ed ! :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Ik vind dat Bumme op goal moet. Dat kan hij in ieder geval erg goed.
Threads: 22
Een 9 met een hattrick, ik ruik basisplaats in het 1e!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 114
Depor Wrote:Een 9 met een hattrick, ik ruik basisplaats in het 1e! 
Blijf maar lekker ruiken dan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Ja, jij stond tegen Corky.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Legion Wrote:Depor Wrote:Een 9 met een hattrick, ik ruik basisplaats in het 1e! 
Ja, jij stond tegen Corky.
Corky deed het beter dan Emile....
beetje respect voor het reserve team mannen...
0-5 is 0-5. Klaar!
gittermaster Wrote:beetje respect voor het reserve team mannen...
0-5 is 0-5. Klaar! 
Het respect is groot maar we moeten ze wel scherp houden
(\__/)
(O.o )
(> < )
Threads: 3
Legion Wrote:gittermaster Wrote:beetje respect voor het reserve team mannen...
0-5 is 0-5. Klaar! 
Het respect is groot maar we moeten ze wel scherp houden
Het is andersom. De wissels moeten de basis scherp houden. Jullie moeten gewoon presteren.
Voor het geval dat..... Niemand zal geblesseerd raken en iedereen traint even snel.
Ik voel een revolutie aankomen.
Rellen in de kleedkamer.
Reserves komen in opstand en ontvoeren superspits van Boxel en sluiten de Klop en de Leede op in de wc op trainingskamp in Ethiopie.
Gewoon om de rest scherp te houden....
Even voor de duidelijkhied, hier spreekt geen gefrustreerde reserve hoor, gewoon iemand die op zijn werk zit en geen zin meer heeft
gittermaster Wrote:Voor het geval dat..... Niemand zal geblesseerd raken en iedereen traint even snel.
Ik voel een revolutie aankomen.
Rellen in de kleedkamer.
Reserves komen in opstand en ontvoeren superspits van Boxel en sluiten de Klop en de Leede op in de wc op trainingskamp in Ethiopie.
Gewoon om de rest scherp te houden....
Even voor de duidelijkhied, hier spreekt geen gefrustreerde reserve hoor, gewoon iemand die op zijn werk zit en geen zin meer heeft 
Doorwerken!
Threads: 10
Klopt, ik liet een scheet!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 17
Lamme Lennie Wrote:Mac Wrote:bijna een perfecte wedstrijd gespeeld man...6 uit 6 passes compleet met 1 key pass 3 van de 3 headers gewonnen 1 assist en 3 interceptions. Als ik zo kijk levert een assist 1 punt extra op (iedereen met een assist heeft een 6) en waarschijnlijk krijg je dan nog een extra punt voor die 6 passes completed (milad acda en jonas boer kregen ook een 6 terwijl ze geen assist hadden waarschijnlijk voor de 6+ succesvolle tackles)
Ik snap er vanaf het begin al geen reet van, maar het is vermakelijk tijdverdrijf. Zeker als er collega's zijn die alle moeite doen het spelletje te doorgronden. ](*,)
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
|