The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - PSV
#1
Quote:PSV kan komende zaterdag tegen NEC mogelijk niet beschikken over Jefferson Farfan en Edison Mendez. Het duo kwam niet ongeschonden uit de Champions League-ontmoeting met Liverpool. Farfan blesseerde zijn hamstring, terwijl Mendez met knieklachten kampt.

De blessure van Farfan lijkt het ergst. De Peruaan moest zich vanavond noodgedwongen laten vervangen door Sun Xiang, en ondergaat morgen een MRI-scan. Daaruit zal de ernst van de blessure blijken.

De knie van Mendez zal niet in het ziekenhuis bekeken worden. De medische staf van PSV zal zich morgen over het gewricht gaan buigen. Naast Farfan en Mendez verblijven momenteel ook Arouna Koné, Alex en Ibrahim Afellay in de Eindhovense lappenmand.

Dit kan een mooi weekend worden Voor \Big Grin/ NEC \Big Grin/ en ajax
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#2
Oud nieuws. Koné en Afellay zijn er 90% zeker gewoon bij. Van Farfan en Mendez wordt dat morgenochtend bekend. Worst case scenario:
Gomes-Kromkamp,Da Costa,Salcido,Alcides-Afellay (Culina),Simons,de Jong,Cocu-Koné (Zeefuik),Kluivert.

Nog steeds meer dan ruim voldoende om NEC te kunnen verslaan. Hun beste spelers zijn niet beter dan de slechtste PSV'ers in die worst case scenario opstelling. Zou helemaal mooi zijn al de Ajacieden net zoveel arrogantie uitstralen als hun supporters, dan krijgen ze de deksel nog een keer lelijk op de neus (missen al 2 belangrijke verdedigers en alle andere belangrijke spelers staan op scherp). :8:
Reply
#3
Peter Wrote:Nog steeds meer dan ruim voldoende om NEC te kunnen verslaan. Hun beste spelers zijn niet beter dan de slechtste PSV'ers in die worst case scenario opstelling.

En jij verwijt de ajax-supporters arrogantie? :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Nog steeds meer dan ruim voldoende om NEC te kunnen verslaan. Hun beste spelers zijn niet beter dan de slechtste PSV'ers in die worst case scenario opstelling.

En jij verwijt de ajax-supporters arrogantie? :roll:

Das gewoon een feit. Icon_twisted Welke NEC'er zou bij dit gehavende PSV in de basis staan zaterdag (behalve Beerens.. die is immers van PSV :p)?
Reply
#5
Peter Wrote:Oud nieuws. Koné en Afellay zijn er 90% zeker gewoon bij. Van Farfan en Mendez wordt dat morgenochtend bekend. Worst case scenario:
Gomes-Kromkamp,Da Costa,Salcido,Alcides-Afellay (Culina),Simons,de Jong,Cocu-Koné (Zeefuik),Kluivert.

Nog steeds meer dan ruim voldoende om NEC te kunnen verslaan. Hun beste spelers zijn niet beter dan de slechtste PSV'ers in die worst case scenario opstelling. Zou helemaal mooi zijn al de Ajacieden net zoveel arrogantie uitstralen als hun supporters, dan krijgen ze de deksel nog een keer lelijk op de neus (missen al 2 belangrijke verdedigers en alle andere belangrijke spelers staan op scherp). :8:

Eerst word er ingedekt voor verlies met verlies van spelers, nu is alles beter dan wat NEC heeft staan, make up your mind. Toevallig familie van Wouter Bos?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
Ik loop me in die post juist niet in te dekken, maar een nederlaag zou me idd niet echt meer verbazen. Wie wel? Als stelt PSV Feher, Addo en Sun op ipv Salcido, Cocu en Simons.. zelfs dan moet het te doen zijn.. op papier. Maar kweet niet of je gister hebt gekeken? Dan weet je dat niks makkelijk is voor PSV.
Reply
#7
Peter Wrote:Ik loop me in die post juist niet in te dekken, maar een nederlaag zou me idd niet echt meer verbazen. Wie wel? Als stelt PSV Feher, Addo en Sun op ipv Salcido, Cocu en Simons.. zelfs dan moet het te doen zijn.. op papier. Maar kweet niet of je gister hebt gekeken? Dan weet je dat niks makkelijk is voor PSV.

Come on, Liverpool schakelt Barcelona uit en jij had serieus verwacht dat jullie het met een halve selectie Liverpool enigzins lastig zouden kunnen maken?
Maar ja NEC uit is natuurlijk ook lastig.

PSV moet die wedstrijd zelfs met deze selectie winnen van NEC die en een matige selectie hebben en ook nog eens hopeloos uit vorm zijn. En 5 geblesseerde spelers kunnen geen reden zijn om uit bij NEC te verliezen.
Dus NEC winnen ze wel, voor de wedstrijd van Twente mag je hopen dat er een zooi weer fit zijn (ik denk dat Kone tegen NEC weer blessee uitvalt) want daar zou je wel onderuit tegen kunnen gaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
excelsior won hier ook eenvoudig dus dat moet voor psv toch ook nog te doen zijn met het b-team...
Bangkok resident.
Reply
#9
Depor Wrote:
Peter Wrote:Ik loop me in die post juist niet in te dekken, maar een nederlaag zou me idd niet echt meer verbazen. Wie wel? Als stelt PSV Feher, Addo en Sun op ipv Salcido, Cocu en Simons.. zelfs dan moet het te doen zijn.. op papier. Maar kweet niet of je gister hebt gekeken? Dan weet je dat niks makkelijk is voor PSV.

Come on, Liverpool schakelt Barcelona uit en jij had serieus verwacht dat jullie het met een halve selectie Liverpool enigzins lastig zouden kunnen maken?
Maar ja NEC uit is natuurlijk ook lastig.

PSV moet die wedstrijd zelfs met deze selectie winnen van NEC die en een matige selectie hebben en ook nog eens hopeloos uit vorm zijn. En 5 geblesseerde spelers kunnen geen reden zijn om uit bij NEC te verliezen.
Dus NEC winnen ze wel, voor de wedstrijd van Twente mag je hopen dat er een zooi weer fit zijn (ik denk dat Kone tegen NEC weer blessee uitvalt) want daar zou je wel onderuit tegen kunnen gaan.


Denken is iets anders dan hopen. Der is geen enkele reden om vantevoren al te denken dat een bepaalde speler een blessure zal oplopen.

Overigens valt de blessure van Farfan erg mee. Vandaag wordt uit voorzorg extra onderzoek gedaan, maar het is al duidelijk dat hij er niet al te lang uit zal liggen (al haalt hij NEC 99% zeker niet). Mendez is er mogelijk alweer bij zaterdag, al zal hij dan uit voorzorg op de bank worden gehouden. Koné en Afellay staan in principe gewoon in de basis als ze vandaag en morgen geen terugslag krijgen op de training. Dat is wat ik heb gehoord van iemand die weer iemand binnen PSV kent. :p
Reply
#10
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Nog steeds meer dan ruim voldoende om NEC te kunnen verslaan. Hun beste spelers zijn niet beter dan de slechtste PSV'ers in die worst case scenario opstelling.

En jij verwijt de ajax-supporters arrogantie? :roll:

Das gewoon een feit. Icon_twisted Welke NEC'er zou bij dit gehavende PSV in de basis staan zaterdag (behalve Beerens.. die is immers van PSV :p)?

Als je PSV ziet voetballen momenteel, zou ik zeggen 10. Mag Gomes blijven staan.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Nog steeds meer dan ruim voldoende om NEC te kunnen verslaan. Hun beste spelers zijn niet beter dan de slechtste PSV'ers in die worst case scenario opstelling.

En jij verwijt de ajax-supporters arrogantie? :roll:

Das gewoon een feit. Icon_twisted Welke NEC'er zou bij dit gehavende PSV in de basis staan zaterdag (behalve Beerens.. die is immers van PSV :p)?

Als je PSV ziet voetballen momenteel, zou ik zeggen 10. Mag Gomes blijven staan.....

Lorenzo Davids ipv Cocu :!: Hakkuh
Reply
#12
denneboom is ook beter dan die geen spitsen die psv nu heeft
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#13
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Ik loop me in die post juist niet in te dekken, maar een nederlaag zou me idd niet echt meer verbazen. Wie wel? Als stelt PSV Feher, Addo en Sun op ipv Salcido, Cocu en Simons.. zelfs dan moet het te doen zijn.. op papier. Maar kweet niet of je gister hebt gekeken? Dan weet je dat niks makkelijk is voor PSV.

Come on, Liverpool schakelt Barcelona uit en jij had serieus verwacht dat jullie het met een halve selectie Liverpool enigzins lastig zouden kunnen maken?
Maar ja NEC uit is natuurlijk ook lastig.

PSV moet die wedstrijd zelfs met deze selectie winnen van NEC die en een matige selectie hebben en ook nog eens hopeloos uit vorm zijn. En 5 geblesseerde spelers kunnen geen reden zijn om uit bij NEC te verliezen.
Dus NEC winnen ze wel, voor de wedstrijd van Twente mag je hopen dat er een zooi weer fit zijn (ik denk dat Kone tegen NEC weer blessee uitvalt) want daar zou je wel onderuit tegen kunnen gaan.


Denken is iets anders dan hopen. Der is geen enkele reden om vantevoren al te denken dat een bepaalde speler een blessure zal oplopen.

Ik hoop het niet, ik wens niemand een blessure toe (afgezien van die Bouazoun dan) maar ik denk dat ze hem vanwege de druk in de competitie te vroeg brengen. En daarom heb ik zo het gevoel dat hij wel eens blessee uit kan vallen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
Frits Wrote:denneboom is ook beter dan die geen spitsen die psv nu heeft

Hoe weet jij hoe goed/niet goed zo'n Zeefuik is dan? Ooit zien spelen? 8-[
Reply
#15
Peter Wrote:
Frits Wrote:denneboom is ook beter dan die geen spitsen die psv nu heeft

Hoe weet jij hoe goed/niet goed zo'n Zeefuik is dan? Ooit zien spelen? 8-[

wie niet Smile

denneboom is international Wink
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#16
Peter Wrote:
Frits Wrote:denneboom is ook beter dan die geen spitsen die psv nu heeft

Hoe weet jij hoe goed/niet goed zo'n Zeefuik is dan? Ooit zien spelen? 8-[

Dat je dit serieus plaatst, Denneboom is op dit moment zeker beter dan Zeefuik...daar hoef ik Zeefuik niet voor te zien spelen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:denneboom is ook beter dan die geen spitsen die psv nu heeft

Hoe weet jij hoe goed/niet goed zo'n Zeefuik is dan? Ooit zien spelen? 8-[

Dat je dit serieus plaatst, Denneboom is op dit moment zeker beter dan Zeefuik...daar hoef ik Zeefuik niet voor te zien spelen.

Omdat hij ouder is? Ik zeg niet dat het bij Zeefuik zo is (heb hem zelf ook nog nooit met eigen ogen aan het werk gezien), maar ik weet zeker dat er spelers van 17 rondlopen die beter zijn dan Denneboom.
Reply
#18
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:denneboom is ook beter dan die geen spitsen die psv nu heeft

Hoe weet jij hoe goed/niet goed zo'n Zeefuik is dan? Ooit zien spelen? 8-[

Dat je dit serieus plaatst, Denneboom is op dit moment zeker beter dan Zeefuik...daar hoef ik Zeefuik niet voor te zien spelen.

Omdat hij ouder is? Ik zeg niet dat het bij Zeefuik zo is (heb hem zelf ook nog nooit met eigen ogen aan het werk gezien), maar ik weet zeker dat er spelers van 17 rondlopen die beter zijn dan Denneboom.

Enige probleem die moeten het eerst maar bewijzen, Koeman wou Denneboom zelf al halen...Zeefuik zal vast een goede voetballer zijn en denk ook wel dat hij zich gaat bewijzen maar hij is nu nog niet beter.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
Quote:Jefferson Farfán minder lang uit roulatie

5/4/2007 13:25

PSV hoeft Jefferson Farfán minder lang te missen dan werd gevreesd. De Eindhovense club kan een andere aangeslagen spits weer snel terugverwachten.
De MRI-scan van Farfán had een voor PSV positieve uitkomst, zo meldt Studio Sport. In plaats van een gevreesde scheuring is er 'slechts' sprake van een verrekking van een hamstring. Waarschijnlijk moet Farfán alleen de wedstrijd tegen NEC van komende zaterdag aan zich voorbij laten gaan.

In Nijmegen is Arouna Koné mogelijk wel weer beschikbaar. De Ivoriaanse aanvaller, die enkele weken te kampen had met knieklachten, was woensdag weer op het trainingsveld.

Farfán viel dinsdag in de wedstrijd tegen Liverpool uit. Trainer Ronald Koeman was gedwongen in de rust van het Champions League-duel de Peruaanse aanvaller in de kleedkamer te laten.

Ook Koné had de fysieke problemen opgelopen in de Champions League. De aanvaller raakte begin maart in de return tegen Arsenal geblesseerd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Dat bericht klopt niet want woensdag was heel PSV vrij maar wel goed nieuws natuurlijk. Tegen FC Twente alleen Alex nog afwezig; een week later iedereen fit?

Gomes
Kromkamp,DaCosta,Salcido,Alcides
Simons
Culina/Mendez/Vayrynen/de Jong (om het even; allemaal net niet), Cocu
Afellay
Zeefuik, Koné

Gas erop. Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn GVD!
Reply
#21
Mss heeft Kone wel in zijn uppie getraind!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Ekslem Wrote:Mss heeft Kone wel in zijn uppie getraind!

Kan ook. Allerlei andere sites melden inmiddels soortgelijks. Afellay, Mendez, Koné zaterdag fit; Farfan een week later; Alex weer een week later.

Kampioenswedstrijd kan dus met de ideale 11 gespeeld worden. Hakkuh :razz:
Reply
#23
Ga je nou ook weer negatief lullen als 1 van de spelers het niet haalt? Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#24
Cocu en Mendez wel fit, Afellay niet

Ronald Koeman kreeg vandaag zowel positief als negatief nieuws op het personele vlak. Afellay zal het duel tegen NEC toch niet gaan halen. Cocu en Mendez wel. De blessures die zij tegen Liverpool opliepen blijken mee te vallen.

Vrijdag beslissing over Farfan en Kone

PSV zal vrijdag na de training bepalen of het verstandig is om Farfan en Kone mee te laten doen tegen NEC. Uit een MRI scan bleek dat de blessure van Farfan meevalt. Het ging slechts om een verrekking en geen scheurtje in de hamstring.

Arouna Kone is op de weg terug. De spits deed alweer een training mee en zou mogelijk zaterdag al zijn rentree kunnen maken.

--
Dat zijn weer andere geluiden. Farfan mss wel, Afellay niet. We zien het allemaal wel. Gewoon winnen! Als ze deze pot doorkomen staan de beste 11 er op Alex na weer tegen FCT. Xtragaap4de
Reply
#25
jantje huilt jantje lacht.... cry
Reply
#26
Hup NEC! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#27
Treesong Wrote:Hup NEC! =D>
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#28
Depor Wrote:
Treesong Wrote:Hup RKC! =D>
Reply
#29
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:
Treesong Wrote:Hup RKC! =D>

Zo ist maar net! Alle Brabantse clubs pakken dit weekend 3 punten, hoe jammer dat voor Ajax, AZ, NEC en FC Utrecht ook is.

You know it is so!
Reply
#30
En ik win dit jaar de WSOP :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: