The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utreg - Psv
#1
Dit is toch echt een behoorlijk rijtje...
Alleen AZ voor de beker en Ajax verloren en gelijk tegen Heracles, Sparta en Twente...
PSV gaat dit echt niet winnen...

zo 8/4 FC Utrecht Willem II 3-0 Eredivisie
zo 18/3 FC Utrecht Vitesse 2-0 Eredivisie
zo 4/3 FC Utrecht AZ 0-4 Eredivisie
wo 28/2 FC Utrecht AZ 1-2 KNVB-beker
vr 23/2 FC Utrecht NEC 3-0 Eredivisie
zo 11/2 FC Utrecht NAC Breda 1-0 Eredivisie
za 27/1 FC Utrecht Excelsior 1-0 Eredivisie
wo 24/1 FC Utrecht RBC Roosendaal 1-0 KNVB-beker
wo 27/12 FC Utrecht Heracles Almelo 0-0 Eredivisie
zo 17/12 FC Utrecht Feyenoord 2-1 Eredivisie
zo 3/12 FC Utrecht FC Groningen 3-0 Eredivisie
zo 19/11 FC Utrecht Roda JC 2-0 Eredivisie
do 9/11 FC Utrecht Rijnsburgse Boys 5-0 KNVB-beker
zo 5/11 FC Utrecht FC Twente 0-0 Eredivisie
zo 22/10 FC Utrecht ADO Den Haag 2-0 Eredivisie
zo 1/10 FC Utrecht Ajax 2-3 Eredivisie
zo 24/9 FC Utrecht SC Heerenveen 1-0 Eredivisie
di 19/9 FC Utrecht AGOVV Apeldoorn 3-1 KNVB-beker
zo 10/9 FC Utrecht RKC Waalwijk 5-0 Eredivisie
za 26/8 FC Utrecht Sparta Rotterdam 2-2 Eredivisie
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Doe dit nou niet, Gitter. Peter heeft net een schone luier om.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
:lol:
Forza Utreg....
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Ach een geniepige 0-1 moet er wel inzitten!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
gittermaster Wrote::lol:
Forza Utreg....

Zouden er nog kaartjes zijn?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
ach, voor mij niet interessant. Ik ben natuurlijk weer zo'n sukkel die impulsief een vakantie boekt naar Kreta en zondagmorgen vertrekt op het moment dat het echt spannend is en alle wedstrijden op zondag gespeeld worden.
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Ben bang dat je gelijk hebt Gitter. Ik houdt me vast aan het feit dat Utrecht zeker van Dijk, Nelisse, Sanmartean en v/d Gun mist, wrs ook Ali B en mss ook Rossini. Terwijl PSV volledig fit is.

0-1 Alex 90+3e minuut. [-o<

ps. AZ thuis hebben ze niet alleen voor de beker, maar ook voor de competitie verloren (0-4).
Reply
#8
Ben juist blij dat die achterlijke van Dijk er niet bij is... die gaat altijd rare dingen doen in een beladen wedstrijd
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
Treesong Wrote:Ben juist blij dat die achterlijke van Dijk er niet bij is... die gaat altijd rare dingen doen in een beladen wedstrijd

Das ook wel weer waar! Als de camera's op hem gericht staan, si de kans op een rooie kaart 50% bij die malloot.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
gittermaster Wrote:ach, voor mij niet interessant. Ik ben natuurlijk weer zo'n sukkel die impulsief een vakantie boekt naar Kreta en zondagmorgen vertrekt op het moment dat het echt spannend is en alle wedstrijden op zondag gespeeld worden.

wel leuk! waar ga je heen? samariakloofje lopen?
Reply
#11
neen, dat heb ik in t verleden al eens gedaan en heeft me aardig wat blaren opgelevert. Wellicht nog wel aanmaal naar Spinalonga.
Ga nu naar het rustige, minder toeristische Chania.
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:Ga nu naar het rustige, minder toeristische Chania.

Ik dacht dat jij over je ludduvudu heen moest?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos
The great old Ludwig von...
Reply
#14
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Op en neer naar Kreta voor 1 dag :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
PSV gaat dit wedstrijdje gewoon winnen met 0-2. Wat maakt iedereen zich toch druk #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#16
Tripplexxx Wrote:PSV gaat dit wedstrijdje gewoon winnen met 0-2. Wat maakt iedereen zich toch druk #-o

Ja inderdaad.
Reply
#17
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ach, voor mij niet interessant. Ik ben natuurlijk weer zo'n sukkel die impulsief een vakantie boekt naar Kreta en zondagmorgen vertrekt op het moment dat het echt spannend is en alle wedstrijden op zondag gespeeld worden.

wel leuk! waar ga je heen? samariakloofje lopen?

Net als Gitter heb ik daar aardig wat blaren aan overgehouden, maar prachtig is het zeker !

En net als Gitter ga ik maandag weg, mis ik het kampioensweekeinde... :letitallout: !
Reply
#18
Ekslem Wrote:
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Op en neer naar Kreta voor 1 dag :lol:

neehee, hij zegt dan dat hij weer teruggaat om vervolgens in het treurige chersonisos zijn lul overal in te hangen. :razz:

Quote:Ga nu naar het rustige, minder toeristische Chania.

dat is wel vlakbij de kloof. maar ik zou het ook geen 2de keer doen denk ik.
Reply
#19
dan verliest psv bij utreg en dan wordt az kampioen, waar maken die 020-ers zich druk om. dé kans gehad bij rkc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Op en neer naar Kreta voor 1 dag :lol:

neehee, hij zegt dan dat hij weer teruggaat om vervolgens in het treurige chersonisos zijn lul overal in te hangen. :razz:

Ik bedoelde meer dat dat wijf die onzin smoes natuurlijk nooit gelooft.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Op en neer naar Kreta voor 1 dag :lol:

neehee, hij zegt dan dat hij weer teruggaat om vervolgens in het treurige chersonisos zijn lul overal in te hangen. :razz:

Ik bedoelde meer dat dat wijf die onzin smoes natuurlijk nooit gelooft.

Dit wordt een druiperos!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Op en neer naar Kreta voor 1 dag :lol:

neehee, hij zegt dan dat hij weer teruggaat om vervolgens in het treurige chersonisos zijn lul overal in te hangen. :razz:

Ik bedoelde meer dat dat wijf die onzin smoes natuurlijk nooit gelooft.

dat doet er ook lekker veel toe als je haar al 11 jaar niet gezien hebt en besluit haar nooit meer te zullen zien. :razz:
Reply
#23
gittermaster Wrote:Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???

Succes! :cheers:

[Image: FT25Z1a4.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#24
Quote:dat doet er ook lekker veel toe als je haar al 11 jaar niet gezien hebt en besluit haar nooit meer te zullen zien.
exact Smile
Maar het zal wel goed komen...... hoop ik...

@Tree: Thx Tree... Voel me een stuk beter Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Ik denk dat die 4 dagen Kreta weleens 15 dagen kunnen worden!

[Image: 20060319_Kyustendil-Ouderen-Bejaarde-Dame.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
cry cry

Treesong Wrote:[Image: FT25Z1a4.jpg]

he wat leuk, femko halsemaklas.
Reply
#27
centre court Wrote:dan verliest psv bij utreg en dan wordt az kampioen, waar maken die 020-ers zich druk om. dé kans gehad bij rkc.

Nee hoor, Ajax gaat als eerste het laatste weekeinde in, om te verliezen bij WII, dat zou het seizoen 'compleet' maken...
Reply
#28
centre court Wrote:dan verliest psv bij utreg en dan wordt az kampioen, waar maken die 020-ers zich druk om. dé kans gehad bij rkc.

Zo verrassen zou een gelijkspel bij AZ-Heerenveen anders niet zijn. AZ loopt op zn tandvlees, moet donderdag nog een keer aan de bak voor de beker die ze willen winnen, en Heerenveen won pasgeleden (nota bene zonder Alves) ook vrij eenvoudig in de Arena van Ajax. Prima ploegje is dat.
Reply
#29
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Hou je er wel rekening mee dat je zelf misschien ook 11 jaar minder mooi bent geworden? Of ga je er vanuit dat dat voor heren niet geldt?
Reply
#30
Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Hou je er wel rekening mee dat je zelf misschien ook 11 jaar minder mooi bent geworden? Of ga je er vanuit dat dat voor heren niet geldt?

Het is algemeen bekend dat mannen knapper worden naar mate ze ouder worden. Bij vrouwen is het aftakelingsproces vaak al in gang gezet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: