The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Willem II - Ajax
#31
Ik zag zelfs Willem II spelers juichen na het laatste fluitsignaal :roll:

En vergeet die kopbal van Huntelaar niet :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Mensen naast me op de tribune wisten niet wat ze zagen. Zo'n strijdbaar Willem II hadden ze in tijden niet gezien.
Reply
#33
Op zich alleen maar goed natuurlijk, maar wel vreselijk voor Ajax. Excelsior deed ook gewoon zijn plicht. Over Vitesse heb ik een beetje mijn twijfels.
Maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Op zich alleen maar goed natuurlijk, maar wel vreselijk voor Ajax. Excelsior deed ook gewoon zijn plicht. Over Vitesse heb ik een beetje mijn twijfels.
Maar ja...
=D>
Zeer sportief!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#35
=D> Helemaal niets ole ole wat een middag :cheers:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#36
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Op zich alleen maar goed natuurlijk, maar wel vreselijk voor Ajax. Excelsior deed ook gewoon zijn plicht. Over Vitesse heb ik een beetje mijn twijfels.
Maar ja...
=D>
Zeer sportief!

triest he. en zelf waren ze voor de wedstrijd zo blij met 't feit dat willem2 zo tegen az en voor ajaks zou zijn. lekker voor ze dat die stilburgers er zo opknalden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Op zich alleen maar goed natuurlijk, maar wel vreselijk voor Ajax. Excelsior deed ook gewoon zijn plicht. Over Vitesse heb ik een beetje mijn twijfels.
Maar ja...
=D>
Zeer sportief!
Vind je het heel gek dat ik dat in twijfel trek? Hoe lang is het wel niet geleden dat PSV 5x scoorde?!
En bovendien gaf ik net al aan dat ik het knap vond van PSV, dus kom niet aan met sportiviteit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad Wim Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Op zich alleen maar goed natuurlijk, maar wel vreselijk voor Ajax. Excelsior deed ook gewoon zijn plicht. Over Vitesse heb ik een beetje mijn twijfels.
Maar ja...
=D>
Zeer sportief!
Vind je het heel gek dat ik dat in twijfel trek? Hoe lang is het wel niet geleden dat PSV 5x scoorde?!

5 maanden en 4 dagen...tegen Utreg thuis...

Maar bij dit soort wedstrijden komen er gewoon speciale krachten bij kijken...AZ die bibbert en verliest PSV die 150% gingen...WII die er ook vol ingaat...shit happens
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#39
Ad Wim Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Op zich alleen maar goed natuurlijk, maar wel vreselijk voor Ajax. Excelsior deed ook gewoon zijn plicht. Over Vitesse heb ik een beetje mijn twijfels.
Maar ja...
=D>
Zeer sportief!
Vind je het heel gek dat ik dat in twijfel trek? Hoe lang is het wel niet geleden dat PSV 5x scoorde?!
En bovendien gaf ik net al aan dat ik het knap vond van PSV, dus kom niet aan met sportiviteit.
Tegen Twente had PSV ook al wel 5x kunnen scoren, tegen Utrecht creerden ze ook genoeg kansen. Bovendien speelde Vitesse ook al zwaar bagger vorige week tegen Twente (als Twente wat meer motivatie had getoond was dat ook gewoon een uitwinst geweest).
Het is toch wel een verschil of je zo'n wedstrijd uit of thuis speelt, thuis ben je toch wat meer verplicht er alles aan te doen.
Reply
#40
Vreemd: voor dit weekend gaf ik Ajax 2% kans op de titel en nu vind ik het toch irritant dat ze het niet hebben gehaald. Feli aan de echte pusveesupporters (volgens mij is er hier op het forum maar één) en laat Koeman maar lekker aanblijven zodat hij het nog meer kan verkloten hoewel ik bang ben dat chelski de invloed bij pusvee zal uitbreiden en meer aankopen zal doorsturen naar het o zo gezellige eihoven.
Reply
#41
Hoef Wrote:eihoven.
Dit ei? Calimero
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: