The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bekerfinale Ajax - AZ
Peter Wrote:Rellen.. Xtragaap4de Tis toch al jaren bekend dat ze in Amsterdam geen feest kunnen vieren, waarom moet dat keer op keer als 1e item in het nieuws op tv?

Beaam. Wat mij betreft stoppen ze met huldigen. Iedere keer hetzelfde verhaal..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Rellen.. Xtragaap4de Tis toch al jaren bekend dat ze in Amsterdam geen feest kunnen vieren, waarom moet dat keer op keer als 1e item in het nieuws op tv?

Beaam. Wat mij betreft stoppen ze met huldigen. Iedere keer hetzelfde verhaal..........

Precies, of laat het in ieder geval uit de publiciteit. Nu vinden ze zichzelf nog stoer ook omdat ze item numero 1 in het nieuws zijn. Meer beelden van de rellen dan de huldiging opzich. :roll:
Reply
Dit vind ik wel weer jammer!

Ik vond zondag de laatste tien minuten van de verlenging echt mooi hoe de ajaxsupporters aan het zingen waren! Die hebben ajax er de laatste tien minuten echt doorgesleept!

En dan is dat natuurlijk wel weer jammer!

Heb trouwens na de finale de trein naar Amsterdam gepakt om daar uittegaan heb me goed vermaakt :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Ik vond zondag de laatste tien minuten van de verlenging echt mooi hoe de ajaxsupporters aan het zingen waren! Die hebben ajax er de laatste tien minuten echt doorgesleept!

Dat zijn dan ook (voor het grootste deel) niet dezelfde gasten als die debielen die alleen maar komen om rotzooi te trappen.
De huldiging trekt mensen aan die nooit in het stadion (mogen) komen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Balthazar Wrote:Ik vond zondag de laatste tien minuten van de verlenging echt mooi hoe de ajaxsupporters aan het zingen waren! Die hebben ajax er de laatste tien minuten echt doorgesleept!

Dat zijn dan ook (voor het grootste deel) niet dezelfde gasten als die debielen die alleen maar komen om rotzooi te trappen.
De huldiging trekt mensen aan die nooit in het stadion (mogen) komen.

nietwaar, alle ajakkessupporters zijn eikels. en lelijk.
Reply
Balthazar Wrote:de trein naar Amsterdam gepakt om daar uittegaan heb me goed vermaakt :lol:

Leuk uitgaan in Amsterdam is vrijwel onmogelijk.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de trein naar Amsterdam gepakt om daar uittegaan heb me goed vermaakt :lol:

Leuk uitgaan in Amsterdam is vrijwel onmogelijk.

Dan ben je hier zeker nog niet geweest? :razz:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?a=%2ARembrandtplein&r=22816">http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amste ... in&r=22816</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Daar ben ik wel geweest en dat vond ik niet veel soeps. Appetijtelijk meiske in de bediening, maar wel volkomen clueless bij iedere vraag over de menukaart. Zelfs een vraag over de wodka was in deze wodkabar te ingewikkeld :-s
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Daar ben ik wel geweest en dat vond ik niet veel soeps. Appetijtelijk meiske in de bediening, maar wel volkomen clueless bij iedere vraag over de menukaart. Zelfs een vraag over de wodka was in deze wodkabar te ingewikkeld :-s

Mooi, hoef ik er niet meer naar toe Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de trein naar Amsterdam gepakt om daar uittegaan heb me goed vermaakt :lol:

Leuk uitgaan in Amsterdam is vrijwel onmogelijk.

Deze mening kan ik niet met je delen.
Beginnen in de Jordaan, via nieuwmarkt eindigen in een vage kroeg op de wallen is imo een prima avondje.
Hangt er natuurlijk vanaf wat je wilt doen als je uitgaat, ben zelf niet zo into clubs, maar deze zijn er ook genoeg in Adam.
Leuk alternatief is beginnen op het Heinekenplein bij Kale de grote en alvorens je verder gaat bij de Bazar een lawash te halen, welke je tot 02:00 kunt bestellen.
The great old Ludwig von...
Reply
Sinds het gezin goa een kont meer heeft gekregen die moet schijten, is er van leuk uitgaan gewoonweg geen sprake meer :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de trein naar Amsterdam gepakt om daar uittegaan heb me goed vermaakt :lol:

Leuk uitgaan in Amsterdam is vrijwel onmogelijk.

Op jouw leeftijd misschien...

Vermaak me prima in Jantje's Verjaardag / Escape...

Verder over die rellen, zooitje debielen met een stadion verbod die werden geprovoceerd door zooitje marrokanen (of andersom), resulteert in opstootje ME veegt plein schoon resulteert in rellen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Op jouw leeftijd misschien...

Vermaak me prima in Jantje's Verjaardag / Escape...

Dat jij je in die tenten vermaakt, heeft helaas niets met leeftijd te maken maar meer met intelligentie.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
Depor Wrote:Op jouw leeftijd misschien...

Vermaak me prima in Jantje's Verjaardag / Escape...

Dat jij je in die tenten vermaakt, heeft helaas niets met leeftijd te maken maar meer met intelligentie.

Intelligentie is de maatstaf, waar je gaat stappen begrijp ik?

Escape is mooie tent, lopen genoeg lekkere wijven rond en er zijn genoeg grote feesten met mijn type muziek. Dat jij het er niet naar je zin hebt heeft dus te maken met dat jouw intelligentie hoger of lager is?
Denk eerder dat het te maken heeft dat ze de hippie muziek uit jouw jonge jaren niet meer draaien en dat je (naar ik lees) een kind erbij hebt, waarbij het een feit is dat kinderen afstompen.
Wat overigens ook maakt dat de studenten die naar dezelfde tenten gaan (add Paradiso, Epstein Bar) ook minder intelligent (of intelligenter, wat ik denk) zijn.
Zou dus eerder zeggen dat muzieksmaak/leeftijd met stapgedrag te maken hebben dan met intelligentie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Al de massatenten op de grote pleinen heb ik alleen maar gezien tijdens avonden dat ik John Belushi imiteerde... en dan heb je altijd wel een leuke avond Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Depor je hebt gelijk. Ik had in plaats van intelligentie beter het woord 'verfijning' kunnen gebruiken. Die komt met de jaren inderdaad. Of niet natuurlijk.

Intelligentie is overigens zeker gerelateerd aan muzieksmaak. In de Escape e.d. wordt de Frans Bauer onder de dance gedraaid voor mensen met de intelligentie van een pleeborstel. Zowel nu als 10 jaar terug vond ik het in de wat minder mainstream dancescene leuker toeven. Die is echter door de gemeente en projectontwikkelaars gedecimeerd :angry:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Depor je hebt gelijk. Ik had in plaats van intelligentie beter het woord 'verfijning' kunnen gebruiken. Die komt met de jaren inderdaad. Of niet natuurlijk.

Intelligentie is overigens zeker gerelateerd aan muzieksmaak. In de Escape e.d. wordt de Frans Bauer onder de dance gedraaid voor mensen met de intelligentie van een pleeborstel. Zowel nu als 10 jaar terug vond ik het in de wat minder mainstream dancescene leuker toeven. Die is echter door de gemeente en projectontwikkelaars gedecimeerd :angry:

Ik kom niet wekelijks in de Escape alleen met feesten,

Housequake geweest (16 Mei Panama!!!) Flockers en nog een aantal anderen, de DJ's zelf maken ook commerciële house maar dat word hier niet gedraaid. Housequake vind ik daarom ook een aanrader, combinatie van DJ Roog (veel drums etc) en Erick-E (wat rauwer en electro). Ben het wel met je eens dat als iets underground is het vaak leuker/gezelliger is dan mainstream. Daarom vind ik jumpstyle ook het meest verschrikkelijke wat er is, Hardstyle verkrachten om het commercieel te maken + danspasjes op TMF PukePukePukePukePuke
Maar de Escape is de laatste tijd wat minder commercieel gaan draaien aangezien de underground muziek wat meer mainstream is geworden, maar nog niet zo mainstream dat je het op de radio/tv ziet en hoort.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
2 keer per jaar een avondje "Surprise', Bastille, Kleine Cooldown en Bubbles kan ik nog prima hebben!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Depor, ben je niet van de Bart Skills-en en Benny R. (alleen als ie Techno draait ) etc... ?

Heerlijk, underground Techno feesten....
Reply
Fabian Wrote:Depor, ben je niet van de Bart Skills-en en Benny R. (alleen als ie Techno draait ) etc... ?

Heerlijk, underground Techno feesten....

Ligt serieus aan mijn bui, soms Techno/Hardstyle soms wat meer Roog/Olav Basoski etc. Soms gewoon pop muziek of wat meer rock.

Beste nummer in een agressieve bui: Break Stuff van Limp Bizkit Smile

In de auto ben ik maar gestopt met het luisteren van hardstyle/techno, ga er nogal agressief van rijden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Housequake geweest (16 Mei Panama!!!) Flockers en nog een aantal anderen, de DJ's zelf maken ook commerciële house maar dat word hier niet gedraaid. Housequake vind ik daarom ook een aanrader, combinatie van DJ Roog (veel drums etc) en Erick-E (wat rauwer en electro).

Iemand met een goede muzieksmaak! :Big Grin
Hoewel ik nooit zulke feestjes bezoek (niet naast de deur en bovendien vrienden met een iets andere muzieksmaak) vind ik het wel geweldige muziek. Dat House en dergelijke alleen maar tot zijn recht komt op feestjes (wat wel eens beweerd wordt) ben ik het daarom niet mee eens! DJ Roog en Erick-E zijn beide hele goede DJ's (luister wel eens live-sets) met naar mijn mening ook een aantal goede eigen producties. Heb je overigens de Housequake cd eens geluisterd? Zeker de moeite waard, vind ik althans.

Overigens van de week het nieuwe album van Armand van Helden gehoord. Eerste indruk is goed, zitten op zijn minst al een paar vette tracks tussen!

Depor Wrote:Daarom vind ik jumpstyle ook het meest verschrikkelijke wat er is, Hardstyle verkrachten om het commercieel te maken + danspasjes op TMF PukePukePukePukePuke

Ik vind het ook maar niets, Hardstyle en Hardcore overigens ook niet.
Zo nu en dan wijken wij met het stappen wel eens uit naar Duitsland en daar is een discotheek waarin Hardstyle wordt gedraaid in de 'main area'. Ik moet zeggen, als ik daar ben, dat ik wel kan genieten van de muziek...

Fabian Wrote:Heerlijk, underground Techno feesten....

Kan ik dus niet over oordelen, maar Techno vind ik in ieder geval wel gave muziek. Underground DJ's ken ik niet zoveel in de Techno scene, maar livesets\producties van grootheden als Carl Cox, Sven Väth en Michel de Hey mogen wel geruime tijd uit mijn speakers pompen.

Overigens nog gefeliciteerd met de beker, Ajacieden :wink:

Depor Wrote:Soms gewoon pop muziek of wat meer rock.

Ook daarin ga ik met je mee, hoewel ik, in tegenstelling tot 'vroeger', niet meer veel rock luister. Maar ik wissel een snoeihard techno setje nog wel eens af met bijvoorbeeld Blof :waf:
Reply
Mag dit even in het topic "Gehoorbeschadigende, ritmische geluidsgolven"? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De enige reden om een optreden van Blof te bekijken, is de stille hoop dat het steeds roder wordende hoofd van die dikke pad tijdens een gitaarsolo explodeert =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:2 keer per jaar een avondje "Surprise', Bastille, Kleine Cooldown en Bubbles kan ik nog prima hebben!

Speaking of... :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Dre Wrote:
El Parasito Wrote:Mooie pot. heb zitten genieten. En wat betreft de keuze van het doel. Dat is niet alleen in Nederland. Ook afgelopen week bij de halve finale CL werd er niet getost in welk doel de strafschoppen genomen moesten worden. Alleen welke van de twee clubs moest beginnen.

Ik weet niet welke wedstrijd je gezien hebt, maar bij de wedstrijd Liverpool- Chelsea werd dit namelijk wel gedaan.

Volgens de analytici bij Studio Voetbal werd er daar getost om welke van de twee clubs de strafschoppenserie mocht beginnen..
Reply
gittermaster Wrote:
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de trein naar Amsterdam gepakt om daar uittegaan heb me goed vermaakt :lol:

Leuk uitgaan in Amsterdam is vrijwel onmogelijk.

Deze mening kan ik niet met je delen.
Beginnen in de Jordaan, via nieuwmarkt eindigen in een vage kroeg op de wallen is imo een prima avondje.
Hangt er natuurlijk vanaf wat je wilt doen als je uitgaat, ben zelf niet zo into clubs, maar deze zijn er ook genoeg in Adam.
Leuk alternatief is beginnen op het Heinekenplein bij Kale de grote en alvorens je verder gaat bij de Bazar een lawash te halen, welke je tot 02:00 kunt bestellen.
Vergeet de L & B niet :cheers:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: