The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




10.30 uur Part II
#1
Training PSV, iedereen aanwezig, behalve Koe'tje. Later meer.. :p

Koeman niet op training PSV

EINDHOVEN - De selectie van PSV is vrijdagochtend zonder coach Ronald Koeman aan de training begonnen. De spelers van de landskampioen stonden vrijdag onder leiding van assistent-trainer Jan Wouters. Het is nog niet duidelijk waarom de hoofdtrainer ontbreekt.

PSV hervatte vrijdagochtend de training na vier dagen van rust. Spelers en supporters van de club stonden na zondag uitgebreid stil bij de behaalde landstitel. Trainer Koeman verklaarde dinsdag voor de huldiging dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid wil over zijn toekomst bij de club uit Eindhoven.



Voorzitter Frits Schuitema moet Koeman die duidelijkheid verschaffen. De preses verklaarde vorige week voor de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse dat het niet zeker is dat Koeman ook volgend seizoen nog werkzaam bij PSV is. Het contract van de hoofdtrainer bij PSV loopt tot de zomer van 2008.

Later

Een woordvoerder van PSV wilde niet vertellen waarom Koeman op de training ontbreekt. "Misschien komt hij later nog wel. Dan kan hij alles zelf vertellen."

Volgens Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, is er geen bijzondere reden dat zijn vertrouweling op de training ontbreekt. "Maar hij is niet ziek. Nog niet. Ik heb nog geen gesprek gehad met Schuitema. Ik heb hem ook niet gebeld. Dat zie ik ook niet als mijn plicht. We moeten gewoon even de gemoederen laten bedaren. Daarna weet iedereen waar hij aan toe is."
Reply
#2
Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
gister teveel gezopen Tree?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
NOG niet ziek???? :roll: :roll: #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Ik heb gewoon een stronthekel aan dat vage gelul
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Koeman spreekt met clubleiding
Geschreven door Dennis van Heusden op vrijdag, 4 mei om 13:00

Ronald Koeman spreekt vrijdag met de clubleiding van PSV over zijn toekomst bij de landskampioen. De oefenmeester ontbrak daarom vrijdagochtend op de training van de club uit Eindhoven. Dat hebben bronnen rond de club bevestigd.

Het is onbekend waar en hoe laat de gesprekken plaatsvinden. Koeman wil zijn contract bij PSV graag tot de zomer van 2008 uitdienen. De trainer is onzeker over zijn toekomst omdat voorzitter Frits Schuitema vorige week niet wilde bevestigen of Koeman volgend seizoen ook nog voor de spelersgroep staat.

De preses was ontevreden over de prestaties van PSV na de winterstop. De kampioen verspeelde een voorsprong van elf punten op Ajax en AZ. PSV won vervolgens afgelopen zondag alsnog de landstitel. Het verschil met Ajax bedroeg slechts een doelpunt.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Koeman en PSV leggen maandag alles uit

4/5/2007 15:16

Ronald Koeman en PSV maken komende maandag bekend of hun samenwerking voortzetten. De trainer en de clubleiding spraken vrijdagmiddag met elkaar, maar wilden daarover geen verklaring afleggen.
Koeman had 's ochtends de training overgelaten aan assistent Jan Wouters. Zelf meldde hij zich bij voorzitter Frits Schuitema en de leden van de Raad van Commissarissen voor een onderhoud.

Na afloop van deze bijeenkomst spoedde hij zich naar zijn auto en liet hij al lopend niet veel los over de vergadering: 'Daar ga ik niet op in. Ik ga nu twee dagen naar mijn huis in Portugal. Maandag zullen de club en ik wel met een verklaring komen. Daar wil ik het nu bij laten.'

Koeman en Schuitema botsten in de afgelopen weken. De voorzitter had zich kritisch uitgelaten over de trainer, die vervolgens verhaal ging halen en duidelijkheid eiste over zijn toekomst bij PSV. Ondanks zijn kritiek verwachtte Schuitema wel dat Koeman ook volgend seizoen nog trainer zal zijn van de Eindhovense club. Het contract van de coach loopt nog tot medio 2008.

--
Dat zal wel maandag 10.30 uur zijn. :p Van Marwijk zal er ook wel bijzitten om gepresenteerd te worden als nieuwe hoofdcoach.
Reply
#8
kost PSV weer een paar duiten
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#9
voor 2 daagjes naar zn huisje in Portugal :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
gottegottegot, wat een slap gelul weer...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: