The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederland - Macedonië
#31
En Duitsland heeft weer eens een oefenpotje gewonnen...Tegen het altijd zeer lastige China werd het maar liefst 1-0 uit een (onterechte) pingel
Make tea, not war
Reply
#32
Riekki Wrote:En Duitsland heeft weer eens een oefenpotje gewonnen...Tegen het altijd zeer lastige China werd het maar liefst 1-0 uit een (onterechte) pingel

Maar volgend jaar staan die etterbakken gewoon weer in de halve finale.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
gittermaster Wrote:wat een saaie wedstrijd zeg, maar het is de mannen vergeven... Als ze er in Duitsland maar staan.

Ik ben er na 60 minuten maar bij in slaap gevallen.

Gelukkig zijn de 3 spelmakers, Cocu, van Bommel en Robben, er in Duitsland wel weer bij. Dan komt 't wel goed...
Reply
#34
nu ben ik sowieso al geen fan van de in mijn ogen overgewaardeerde landzaat, maar tegen tsjechie was het al hopeloos, toen werd hij overlopen en kon hij zijn risicoloze-passjes-terug-ende-opzij niet geven.

nu was mijnheer risicoloos-passje terug-of-opzij overduidelijk de dissonant in de snelle opbouw. maduro moest zijn taak overnemen.

van basten heeft hem gelukkig in de rust gewisseld. 45 minuten te laat. als je tegen een verdedigend macedonie speelt stel je toch direct sneijder op. die heeft de hoogste handelingssnelheid, is tweebenig, legt wat meer risico in zijn spel (lees: speelt de spitsen wat sneller aan en neemt op de koop toe dat dat wel eens mis gaat), heeft een scherpe vrije trap en was bovendien in vorm.

en dan nog wat. robben viel af. waarom dan in godsnaam babel die ook in de eredivisie niet laat zien een meerwaarde te zijn op die positie (sowieso niet geselecteerd moet worden) terwijl een echte rechtsbuiten die bovendien in vorm is (en 4x scoort bij jong oranje) gepasseerd wordt? nu eindigt hij met babel links en kuijt op rechts, voor beide niet hun positie.

ik vond dit bepaald niet overtuigend van van basten en vraag me af hoe lang de landzaatoverwaardering nog duurt.

voor de rest valt er niet te voetballen tegen dit soort prutslanden. hoogste tijd voor een voorselectie onder de josti's.

en dat vind ik er van. :razz:
Reply
#35
waf Wrote:als je tegen een verdedigend macedonie speelt stel je toch direct sneijder op. die heeft de hoogste handelingssnelheid, is tweebenig, legt wat meer risico in zijn spel (lees: speelt de spitsen wat sneller aan en neemt op de koop toe dat dat wel eens mis gaat), heeft een scherpe vrije trap en was bovendien in vorm.

Dat is nou net de reden dat van Bommel er niet bij zit...
Reply
#36
Genomico Wrote:
waf Wrote:als je tegen een verdedigend macedonie speelt stel je toch direct sneijder op. die heeft de hoogste handelingssnelheid, is tweebenig, legt wat meer risico in zijn spel (lees: speelt de spitsen wat sneller aan en neemt op de koop toe dat dat wel eens mis gaat), heeft een scherpe vrije trap en was bovendien in vorm.

Dat is nou net de reden dat van Bommel er niet bij zit...

als je balverlies lijdt wil dat nog niet zeggen dat je je man mag laten lopen. :razz: van bommel had ook niets te zoeken in deze wedstrijd. tegen tsjechie wel, hij is namelijk geen middenvelder die zomaar overlopen wordt.

maar van bommel wordt niet gepasseerd vanwege voetbalkwaliteiten. van basten vindt hem een eikel. en daar is wat voor te zeggen.
Reply
#37
Ik ben het, verdammt noch mal, 100% met waf eens. =D>

En als van Basten nou echt nog een poging had willen wagen om een doelpunt te forceren had ie minimaal 1 verdediger op kunnen offeren om Lange Jan naast Ruud te plaatsen, zodat er nog wat herrie geschopt zou worden in de Macedoine strafschopgebied.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Heerlijke wedstrijd, past wel in het rijtje arena-wedstrijden dit seizoen/jaar.... :roll:
Reply
#39
1 woord

SCHIJT
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#40
Hiele d'r in!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#41
Het is een drama, een wanvertoning, slecht spel, eigenlijk heeft dit NL-11-tal geen drol te zoeken op dat hele WK!! :letitallout:

Ik mag lije dat ze de eerste ronde uitgeschakeld worden !!! :letitallout:

[oja, ik heb 50 foepies verloren bij bookie.... Wink]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#42
Kleine Jan Wrote:Hoogtepunt van de 2de helft tot nu toe.. de verwarring rond het wel of niet inbrengen van Davids..... :roll:

Het was natuurlijk al veelzeggend dat ze Cruijff een paar keer in beeld brachten die mevrouw Verdonk probeerde uit te leggen waarom Kalou nou zo snel mogelijk Nederlander moet worden..

Ik heb met 1 oog zitten kijken, maar het was gruwelijk saai. Ik ben het met Waf eens, Landzaat was weer heel slecht. Verder vond ik alleen de acties van Van Persie zo nu en dan wel aardig.
Reply
#43
Quote:Het was natuurlijk al veelzeggend dat ze Cruijff een paar keer in beeld brachten die mevrouw Verdonk probeerde uit te leggen waarom Kalou nou zo snel mogelijk Nederlander moet worden..

daar zit idd wat in ja
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#44
Kezmania Wrote:Ik heb met 1 oog zitten kijken, maar het was gruwelijk saai. Ik ben het met Waf eens, Landzaat was weer heel slecht. Verder vond ik alleen de acties van Van Persie zo nu en dan wel aardig.

Beaam. Persie (en heel af en toe Dirk) probeerden tenminste nog een man uit te spelen om zo wat ruimte voor een voorzet te maken op de overvolle helft van die houthakkers. Het viel me trouwens mee hoe hard ze speelden. Ik heb weinig echt harde overtredingen gezien. Wel wat vervelend geduw en getrek en 1 hele nare elleboog, maar ook die was niet heel erg opzettelijk, leek het... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Gerben Zonderland Wrote:Wel wat vervelend geduw en getrek en 1 hele nare elleboog, maar ook die was niet heel erg opzettelijk, leek het... :|

En die van Maestro wel he :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#46
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wel wat vervelend geduw en getrek en 1 hele nare elleboog, maar ook die was niet heel erg opzettelijk, leek het... :|

En die van Maestro wel he :razz:

Die had als straf zijn arm geamputeerd moeten hebben! Icon_evil
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
En die hond die onze kostbare Maduro heeft verwond niet......
:roll:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#48
Vret Mien Gras Wrote:En die hond die onze kostbare Maduro heeft verwond niet......
:roll:


Laat me raden...hij staat in je team aan van deze week :lol:
Reply
#49
Kezmania Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:En die hond die onze kostbare Maduro heeft verwond niet......
:roll:


Laat me raden...hij staat in je team aan van deze week :lol:

Nee, ik ben zoals gewoonlijk aan het provoceren :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
Zo, al onze toekomstige WK-tegenstanders weten wat hen te doen staat.
Ten koste van een gele kaart van een onbelangrijke (maar snoeiharde) speler direct in het begin een snoeiharde tackel op Arjen Robben plaatsen zodat die niet meer kan spelen. Nederland lekker het spel laten maken en d.m.v. een paar snelle counters door het onervaren en (door het extra lange seizoen) oververmoeide verdedigingsblok scoren. Simpel maar doeltreffend tegen een statische tikkie-breed-ploeg zoals Oranje indeze samenstelling. :|

Aan het einde van het programma Studio Sport kreeg ik ineens enkele kotsopwellingen. Jackie-boy van Gelder vroeg als afsluiting van zijn 'ongekleurde' programma met een knipoog aan Willem van Hanegem welke ploeg in Europa hij het beste vond spelen. Ehhhh Ehhhh Ja dan denk ik toch Frankrijk te moeten ze..... (Onderbroken door de grappende Jackie die hem snel met de hand voor de mond iets toefluisterde)...... ehhh Oranje natuurlijk !!!! Wat een grap zeg... Undecided :roll: :roll:

:letitallout:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#51
hadden wij die crouch maar

alle ballen hoog op van nistelrooij, dan komt het vast wel goed :roll:
Reply
#52
Slotje, geen oranje hier...
Reply
#53
:|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#54
Heeft ie nou een 6 jaar oud topic naar boven gehaald?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Jep.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: