The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Digitale Camera-topic
#31
Ik heb maar 1 camera, maar ook nog een zwart-wit vergrotingsapparaat Meopta Axomat met toebehoren. Iemand interesse?
May The Schwartz Be With You
Reply
#32
waf Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven!

Over flikkers gesproken, ik rijd vd week met een female collega afrit 107 bij Sloten af op weg naar een klant. Vervolgens rechts langs de bosjes met parkeerplaats waar het drukker is dan op een zaterdag bij de Gamma, attendeer ik mijn collega op het oneigenlijk gebruik van deze groenvoorziening. Op het moment dat we allebei naar rechts koekeloeren, staat er op nog geen 10 m. van de weg een vent op in z'n blote reet die z'n trui weer aantrekt. Dit alles op een koude woensdagochtend in de regen met 13 graden.

Ndus...

wat is de relevantie van het feit dat je collega female was?

Met een mannelijke collega naast me had jij misschien gedacht dat we ook die parking op wilde... :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#33
EJR Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven!

Over flikkers gesproken, ik rijd vd week met een female collega afrit 107 bij Sloten af op weg naar een klant. Vervolgens rechts langs de bosjes met parkeerplaats waar het drukker is dan op een zaterdag bij de Gamma, attendeer ik mijn collega op het oneigenlijk gebruik van deze groenvoorziening. Op het moment dat we allebei naar rechts koekeloeren, staat er op nog geen 10 m. van de weg een vent op in z'n blote reet die z'n trui weer aantrekt. Dit alles op een koude woensdagochtend in de regen met 13 graden.

Ndus...

wat is de relevantie van het feit dat je collega female was?

Met een mannelijke collega naast me had jij misschien gedacht dat
we ook die parking op wilde... :8:

dat dacht ik sowieso (vooral toen je aankondigde 2 grun spitsen te nemen).

hoe het ook zij, ik dacht ook dattie vent in z'n blote hol de klant was waarnaar jij en je collega op weg waren.
Reply
#34
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven!

Over flikkers gesproken, ik rijd vd week met een female collega afrit 107 bij Sloten af op weg naar een klant. Vervolgens rechts langs de bosjes met parkeerplaats waar het drukker is dan op een zaterdag bij de Gamma, attendeer ik mijn collega op het oneigenlijk gebruik van deze groenvoorziening. Op het moment dat we allebei naar rechts koekeloeren, staat er op nog geen 10 m. van de weg een vent op in z'n blote reet die z'n trui weer aantrekt. Dit alles op een koude woensdagochtend in de regen met 13 graden.

Ndus...

wat is de relevantie van het feit dat je collega female was?

Met een mannelijke collega naast me had jij misschien gedacht dat
we ook die parking op wilde... :8:

dat dacht ik sowieso (vooral toen je aankondigde 2 grun spitsen te nemen).

hoe het ook zij, ik dacht ook dattie vent in z'n blote hol de klant was waarnaar jij en je collega op weg waren.

't was volle maan de avond d'r voor, dus 't ken ook Bor de Wolf zijn geweest
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven!

Over flikkers gesproken, ik rijd vd week met een female collega afrit 107 bij Sloten af op weg naar een klant. Vervolgens rechts langs de bosjes met parkeerplaats waar het drukker is dan op een zaterdag bij de Gamma, attendeer ik mijn collega op het oneigenlijk gebruik van deze groenvoorziening. Op het moment dat we allebei naar rechts koekeloeren, staat er op nog geen 10 m. van de weg een vent op in z'n blote reet die z'n trui weer aantrekt. Dit alles op een koude woensdagochtend in de regen met 13 graden.

Ndus...

wat is de relevantie van het feit dat je collega female was?

Met een mannelijke collega naast me had jij misschien gedacht dat
we ook die parking op wilde... :8:

dat dacht ik sowieso (vooral toen je aankondigde 2 grun spitsen te nemen).

Je vindt het toch niet heel raar als ik mijn laatste fiducie in fainort voor dit seizoen verloren ben he? :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#36
EJR Wrote:Je vindt het toch niet heel raar als ik mijn laatste fiducie in fainort voor dit seizoen verloren ben he? :Big Grin

djeez, wat ben jij veranderd zeg sinds dat ado gedegradeerd is.
Reply
#37
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven!

Over flikkers gesproken, ik rijd vd week met een female collega afrit 107 bij Sloten af op weg naar een klant. Vervolgens rechts langs de bosjes met parkeerplaats waar het drukker is dan op een zaterdag bij de Gamma, attendeer ik mijn collega op het oneigenlijk gebruik van deze groenvoorziening. Op het moment dat we allebei naar rechts koekeloeren, staat er op nog geen 10 m. van de weg een vent op in z'n blote reet die z'n trui weer aantrekt. Dit alles op een koude woensdagochtend in de regen met 13 graden.

Ndus...

Ik dacht al dat ik een Hagenees zag die mij aan t aanstaren was.
13 graden is best te doen
The great old Ludwig von...
Reply
#38
waf Wrote:
EJR Wrote:Je vindt het toch niet heel raar als ik mijn laatste fiducie in fainort voor dit seizoen verloren ben he? :Big Grin

djeez, wat ben jij veranderd zeg sinds dat ado gedegradeerd is.

Alleen omdat ik het koningskoppel Befland/Soares opstel? :waf:

Uiteraard hoop ik dat Feyenoord de grond aanveegt met die groenwitte plagen van Ron Jans, maar in het leven van een CM manager telt hoop niet. Slechts vrees...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#39
Gerben Zonderland Wrote:En als je al weet dat het vechten tegen de bierkaai/roeien tegen de stroom is, waarom reageer je dan in deze topic waar je niks mee te maken wilt hebben?

Treesong Wrote:Wat het eerste deel van deze zin betreft: dat zuig je uit je duim. Wat betreft deel 2: Dat heb ik al eerder gezegd, Alzheimer

Jij zegt dat je dat van mij verwacht, omdat ik het jij-bakken tot kunst zou hebben verheven. Dan KAN je verwachten dat ik wederom reageer op jouw nutteloze reactie. Dus wederom: waarom reageer je dan, als je toch wel weet dat het niet helpt?

Gerben Zonderland Wrote:En zolang jij je eigen handmatige diarree relevanter vindt dan die van anderen en dat blijft verkondigen kan je verwachten dat er ge-jij-bakt wordt.

Treesong Wrote:Dat zeg ik nergens. Dus weer een leugen om je eigen verbale armoe recht te lullen :yellow:

Als je dat niet vindt, dan is het dus echt een pot-verwijt-ketel-verhaal en kan je beter even iets gaan doen aan je eigen kwantiteit-kwaliteit-verhouding voordat je over arrogantie begint te schreeuwen in een topic waar een gewone, simpele vraag staat in de daarvoor bedoelde Kantine.

[Image: postcount.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Panasonic camera's schijnen nogal wat ruis te geven bij binnenfoto's (als het donkerder is). Iemand hier eravring mee die dit kan bevestigen/ontkennen?

Ik zit zelf aan de Panasonic DMC FX01EG te denken....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Een foto die ruis geeft?

Mijn mobiele telefoon heeft er wel last van.

Afg. zomer de Sony T9 gestrikt, klein en makkelijk, niet speciaals derhalve.
Reply
#43
Ik gebruik alleen HP spul, mede doordat het mijn werkgever is Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#44
Ekslem Wrote:Panasonic camera's schijnen nogal wat ruis te geven bij binnenfoto's (als het donkerder is). Iemand hier eravring mee die dit kan bevestigen/ontkennen?

Ik zit zelf aan de Panasonic DMC FX01EG te denken....

Dan doe je toch gewoon het licht aan, ontzettende Willem Ruis!
Reply
#45
Ik zat laatst 's nachts op het strand en had toen een camera zonder flitser bij me, toen heb ik idd ff het licht aangedaan :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Maak jij binnenfoto's op het strand? :-k
Reply
#47
Je hebt gelijk, excuses.... Bedoelde echter niet alleen specifiek binnenfoto's
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
:razz:
Reply
#49
Hoef, ga een ei bakken!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
Dat moet in een ander topic!
Reply


Forum Jump: