11-05-2007, 08:46 PM
Geachte forummers,,
Na een sprankelende en spannende voetbaljaargang zijn we druk verwikkeld in het toetje; de play-offs. Het échte toetje van het voetbalseizoen is voor ons forum echter natuurlijk de uitreiking van de Forum Awards 2006-ââ¬â¢07 / Editie 5!
Hoewel anders dan het voorgaande seizoen leverde ook dit forumseizoen weer enkele spraakmakende gebeurtenissen op. Het was het tweede seizoen die we voeren onder de vlag van CompetitieTeam (CT), nadat we ons hadden bevrijd van het juk dat SD heet. Desondanks voelt dit forum voor mij ââ¬âen wellicht voor enkelen van jullie ook- nog altijd een beetje als het SD-forum. Hoe dan ook; het was weer een druk seizoen!
Er kwamen nieuwe fora; een Travian-forum, een poker-forum en een footstar-forum. Op deze en oudere, bekende fora werden topics geopend, replies geplaatst en discussies gevoerd. Doelpuntrijke competitieronden, weddenschappen op wedstrijden en overlijden, het nieuws en de showbizzwereld, taalergernissen en illegale kaartverkoop, moddergooien, film- en boekbesprekingen en televisieprogrammaââ¬â¢s; we konden het met zââ¬â¢n allen zo gek niet verzinnen!
Naast de goed bezochte fora Tennis en Hattrick steekt één der forums er bovenuit: het Voetbal Forum. De koning aller sporten doet nog altijd veel stof opwaaien, en levert al anderhalve eeuw lang genoeg gespreksstof op. Via de digitale kennisomgeving genaamd internet leren we andere imbecielen kennen die dezelfde interesses blijken te hebben als wij.
Mensen zijn geïnteresseerd in mensen, dat blijkt maar al te vaak uit de topics die zich nestelen op ons lieflijke forum. Karakters botsen, personages worden geliefd en gehaat, vooroordelen worden bevestigd of ontkracht en forumpersonages komen tot leven. Sommige mensen verdwijnen; anderen lijken er moeiteloos voor terug te komen. De één wordt sneller geaccepteerd dan de ander, maar over het algemeen is er sprake van wederzijds respect.
Op een forum als het onze nemen we eens per jaar de tijd om terug te kijken op de afgelopen driekwart jaar: wat gebeurde er ook alweer, wat flikte die toch, waarom hadden die twee ruzie, wat was nou dit hilarische topic? ââ¬â und so weiter. De Forum Awards zijn daarvoor de ideale gelegenheid. Veren worden in elkanders reet gestoken, noeste arbeid wordt erkend, en vetes worden nog eens venijnig uitgevochten. Ga zitten en bereid je zelf voor op de uitslag van de Forum Awards 2006-2007.
Met hartelijke groet als altijd en bedankt voor de 15 inzendingen,
Bakke
Noot: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten me te onthouden van enig commentaar bij de uitslagen.
Noot2: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten alleen de hoogste 5 winnaars bekend te maken.
Noot3: Ik vond het weer erg leuk om te organiserenââ¬Â¦ maar mogen er volgend seizoen svp wat meer inzendingen komen? Alvast bedankt!
Zestien [16] forummers stuurden mij in de afgelopen twee weken hun nominaties. Speciaal aan deze mensen: hartelijk dank voor jullie medewerking, het zijn jullie die de Forum Awards mogelijk maken. Aan diegenen die de (inzendingen voor de) Forum Awards bewust of onbewust aan zich voorbij laten gaan; hopelijk doe je volgend jaar mee.
Alle winnaars; van harte gefeliciteerd! Alle verliezers; volgend jaar beter!
Na een sprankelende en spannende voetbaljaargang zijn we druk verwikkeld in het toetje; de play-offs. Het échte toetje van het voetbalseizoen is voor ons forum echter natuurlijk de uitreiking van de Forum Awards 2006-ââ¬â¢07 / Editie 5!
Hoewel anders dan het voorgaande seizoen leverde ook dit forumseizoen weer enkele spraakmakende gebeurtenissen op. Het was het tweede seizoen die we voeren onder de vlag van CompetitieTeam (CT), nadat we ons hadden bevrijd van het juk dat SD heet. Desondanks voelt dit forum voor mij ââ¬âen wellicht voor enkelen van jullie ook- nog altijd een beetje als het SD-forum. Hoe dan ook; het was weer een druk seizoen!
Er kwamen nieuwe fora; een Travian-forum, een poker-forum en een footstar-forum. Op deze en oudere, bekende fora werden topics geopend, replies geplaatst en discussies gevoerd. Doelpuntrijke competitieronden, weddenschappen op wedstrijden en overlijden, het nieuws en de showbizzwereld, taalergernissen en illegale kaartverkoop, moddergooien, film- en boekbesprekingen en televisieprogrammaââ¬â¢s; we konden het met zââ¬â¢n allen zo gek niet verzinnen!
Naast de goed bezochte fora Tennis en Hattrick steekt één der forums er bovenuit: het Voetbal Forum. De koning aller sporten doet nog altijd veel stof opwaaien, en levert al anderhalve eeuw lang genoeg gespreksstof op. Via de digitale kennisomgeving genaamd internet leren we andere imbecielen kennen die dezelfde interesses blijken te hebben als wij.
Mensen zijn geïnteresseerd in mensen, dat blijkt maar al te vaak uit de topics die zich nestelen op ons lieflijke forum. Karakters botsen, personages worden geliefd en gehaat, vooroordelen worden bevestigd of ontkracht en forumpersonages komen tot leven. Sommige mensen verdwijnen; anderen lijken er moeiteloos voor terug te komen. De één wordt sneller geaccepteerd dan de ander, maar over het algemeen is er sprake van wederzijds respect.
Op een forum als het onze nemen we eens per jaar de tijd om terug te kijken op de afgelopen driekwart jaar: wat gebeurde er ook alweer, wat flikte die toch, waarom hadden die twee ruzie, wat was nou dit hilarische topic? ââ¬â und so weiter. De Forum Awards zijn daarvoor de ideale gelegenheid. Veren worden in elkanders reet gestoken, noeste arbeid wordt erkend, en vetes worden nog eens venijnig uitgevochten. Ga zitten en bereid je zelf voor op de uitslag van de Forum Awards 2006-2007.
Met hartelijke groet als altijd en bedankt voor de 15 inzendingen,
Bakke
Noot: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten me te onthouden van enig commentaar bij de uitslagen.
Noot2: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten alleen de hoogste 5 winnaars bekend te maken.
Noot3: Ik vond het weer erg leuk om te organiserenââ¬Â¦ maar mogen er volgend seizoen svp wat meer inzendingen komen? Alvast bedankt!
Zestien [16] forummers stuurden mij in de afgelopen twee weken hun nominaties. Speciaal aan deze mensen: hartelijk dank voor jullie medewerking, het zijn jullie die de Forum Awards mogelijk maken. Aan diegenen die de (inzendingen voor de) Forum Awards bewust of onbewust aan zich voorbij laten gaan; hopelijk doe je volgend jaar mee.
Alle winnaars; van harte gefeliciteerd! Alle verliezers; volgend jaar beter!
Quote:WINNAARS EN UITSLAGEN FORUM AWARDS 2006-ââ¬Ë07
Beste forummer ââ¬â 15 stemmen (Winnaar 2006: Treesong)
1. Mukkus, Ekslem en waf ââ¬â 2 stemmen
2. Peter, Bumme, Mac, Kleine Jan, Fabian, Bor de Wolf, T00L, Lamme Lennie en Treesong en No Vote ââ¬â 1 stem
Beste nieuwkomer ââ¬â 11 stemmen (Winnaar 2006: de nieuwe)
1. No Vote ââ¬â 5 stemmen
2. de nieuwe ââ¬â 4 stemmen
3. Ad Wim en Chiel Montagne ââ¬â 2 stemmen
4. The Society, Dre (comeback) en Ad Wim, ik houd wél van u! ââ¬â 1 stem
Grappigste forummer ââ¬â 16 stemmen (Winnaar 2006: Mukkus)
1. Mukkus ââ¬â 7 stemmen
2. waf ââ¬â 3 stemmen
3. Treesong en Bor de Wolf ââ¬â 2 stemmen
4. Peter en Berend Botje ââ¬â 1 stem
Fred Naaigaren lifetime achievement ââ¬â 14 stemmen (Winnaar 2006: Mac)
1. Mac ââ¬â 4 stemmen
2. de nieuwe, Treesong en Mitch ââ¬â 2 stemmen
3. No Vote ââ¬â 2 stemmen
4. harry bierdop, Fred Naaigaren, Fabian en Birger ââ¬â 1 stem
Beste avatar ââ¬â 15 stemmen (Winnaar 2006: Treesong)
1. Mukkus ââ¬â 7 stemmen
2. Riekki en Treesong ââ¬â 2 stemmen
3. goa, Peter, Depor en gittermaster ââ¬â 1 stem
4. No Vote ââ¬â 1 stem
Beste onderschrift ââ¬â 10 stemmen (Winnaar 2006: Bakke)
1. No Vote ââ¬â 6 stemmen
2. Marshall en Triplexxx ââ¬â 2 stemmen
3. Depor, Treesong, Gerben Zonderland, goa, deshotas en Bakke ââ¬â 1 stem
Beste initiatief ââ¬â 13 stemmen (Winnaars 2006: Bakke ââ¬â Forum Awards en Fred ââ¬â Travian)
1. Pokerforum (Mac) ââ¬â 4 stemmen
2. No Vote ââ¬â 3 stemmen
3. Footstar (Adder), TTT (Mitch), CM-stats (Mist) ââ¬â 2 stemmen
4. Schorsingen (de nieuwe), Forumliga (KJ) en Voetbalm. sjupliek (Bor de Wolf) ââ¬â 1 stem
Afscheid van het jaar ââ¬â 13 stemmen (Winnaar 2006: Moker)
1. DENIZ ââ¬â 4 stemmen
2. No Vote ââ¬â 3 stemmen
3. Innominis (lifetime achievement) en Jazz ââ¬â 2 stemmen
4. Saartje, Peter, Kezmania, EB Sports en ââ¬Ëhelaas niet Ad Wimââ¬â¢ ââ¬â 1 stem
Irritantste forummer ââ¬â 15 stemmen (Winnaar 2006: Dugarry)
1. Ad Wim ââ¬â 5 stemmen
2. Peter ââ¬â 3 stemmen
3. Gerben Zonderland, Matador!, bocaloca, waf, Berend Botje, Dugarry, goa en No Vote ââ¬â 1 stem
Meest oninteressante forummer ââ¬â 15 stemmen (Winnaars 2006: waf, goa en Bor)
1. Ad Wim, bocaloca en Peter ââ¬â 3 stemmen
2. Ricochan, Dugarry, Kleine Jan, Bredanaar, Assisie, goa en No Vote ââ¬â 1 stem
Grootste gloryhunter / EB Sports-prijs ââ¬â 15 stemmen (Winnaar 2006: EB Sports en centre court)
1. Peter ââ¬â 8 stemmen
2. Ad Wim ââ¬â 3 stemmen
3. Dugarry ââ¬â 2 stemmen
4. Ricochan, Kleine Jan en No Vote ââ¬â 1 stem
Discussie van het jaar ââ¬â 14 stemmen (Winnaar 2006: Naturalisatieprocedure Kalou)
1. (OT) Wat eten we vandaag? ââ¬â 5 stemmen
2. Verkiezingen 22 november ââ¬â 3 stemmen
3. Marco van Basten als bondscoach van Nederland en PSV ââ¬â Ajax ââ¬â 2 stemmen
4. Utrecht ââ¬â PSV, Peter die zich in bochten wringt in een PSV-topic en No Vote ââ¬â 1 stem
Topic van het jaar ââ¬â 15 stemmen (Winnaar 2006: (OT) Wat eten we vandaag?)
1. (OT) Wat eten we vandaag? ââ¬â 5 stemmen
2. Verkiezingen 22 november en (OT) Gekken op internet ââ¬â 2 stemmen
3. Pokerforum, Transfers (en geruchtenââ¬Â¦), Het grote landstitel-topic, PSV - Ajax, TTT, Radio CT en No Vote ââ¬â 1 stem
Woord/term van het jaar ââ¬â 13 stemmen (Nog geen categorie in 2006)
1. Sloeber ââ¬â 8 stemmen
2. Poepzak ââ¬â 2 stemmen
3. Gloryhunter, propaganderen en broekpoepvoetbal ââ¬â 1 stem
Quote:En dan nog enkele feitenââ¬Â¦
- Vorig jaar waren er 33 inzendingen; nu 16.
- De grootste winnaar is Mukkus; hij wint twee Awards in zijn eentje en moet er één delen met twee medewinnaars. Vorig jaar won hij één award.
- Peter werd in de verschillende categorieën het vaakst genomineerd cq. Voorgedragen voor een award, namelijk 18 keer.
- Drie mensen en één onzijdige prolongeerden hun gewonnen titel van vorig jaar. Mukkus is wederom verkozen tot grappigste forummer van het seizoen; Mac wint voor de tweede opeenvolgende maal de Fred Naaigaren lifetime achievement Award als nuttigste forummer; (OT) Wat eten we vandaag? Is wederom het populairste of opvallendste topic van het jaar; de nieuwe wint ââ¬âzeer opmerkelijk- nogmaals de award voor beste nieuwkomer.
- Treesong is de grootste ââ¬Ëverliezerââ¬â¢; twee jaar geleden won hij vier awards, vorig seizoen won hij er twee, maar dit seizoen staat hij met lege handen. Tweede verliezer ben ik zelf; vorig jaar won ik twee awards (waarvan één gedeeld), dit jaar win ik niets.
- Er waren in totaal zes zelfnominaties; deze werden gepleegd door vier mensen die ik met naam ga vermelden wegens het plegen van narcisme: Bor de Wolf, de nieuwe, Treesong en Ad Wim.