The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Awards 2006-'07: Winnaars en uitslagen!
#1
Geachte forummers,,

Na een sprankelende en spannende voetbaljaargang zijn we druk verwikkeld in het toetje; de play-offs. Het échte toetje van het voetbalseizoen is voor ons forum echter natuurlijk de uitreiking van de Forum Awards 2006-’07 / Editie 5!

Hoewel anders dan het voorgaande seizoen leverde ook dit forumseizoen weer enkele spraakmakende gebeurtenissen op. Het was het tweede seizoen die we voeren onder de vlag van CompetitieTeam (CT), nadat we ons hadden bevrijd van het juk dat SD heet. Desondanks voelt dit forum voor mij –en wellicht voor enkelen van jullie ook- nog altijd een beetje als het SD-forum. Hoe dan ook; het was weer een druk seizoen!

Er kwamen nieuwe fora; een Travian-forum, een poker-forum en een footstar-forum. Op deze en oudere, bekende fora werden topics geopend, replies geplaatst en discussies gevoerd. Doelpuntrijke competitieronden, weddenschappen op wedstrijden en overlijden, het nieuws en de showbizzwereld, taalergernissen en illegale kaartverkoop, moddergooien, film- en boekbesprekingen en televisieprogramma’s; we konden het met z’n allen zo gek niet verzinnen!

Naast de goed bezochte fora Tennis en Hattrick steekt één der forums er bovenuit: het Voetbal Forum. De koning aller sporten doet nog altijd veel stof opwaaien, en levert al anderhalve eeuw lang genoeg gespreksstof op. Via de digitale kennisomgeving genaamd internet leren we andere imbecielen kennen die dezelfde interesses blijken te hebben als wij.

Mensen zijn geïnteresseerd in mensen, dat blijkt maar al te vaak uit de topics die zich nestelen op ons lieflijke forum. Karakters botsen, personages worden geliefd en gehaat, vooroordelen worden bevestigd of ontkracht en forumpersonages komen tot leven. Sommige mensen verdwijnen; anderen lijken er moeiteloos voor terug te komen. De één wordt sneller geaccepteerd dan de ander, maar over het algemeen is er sprake van wederzijds respect.

Op een forum als het onze nemen we eens per jaar de tijd om terug te kijken op de afgelopen driekwart jaar: wat gebeurde er ook alweer, wat flikte die toch, waarom hadden die twee ruzie, wat was nou dit hilarische topic? – und so weiter. De Forum Awards zijn daarvoor de ideale gelegenheid. Veren worden in elkanders reet gestoken, noeste arbeid wordt erkend, en vetes worden nog eens venijnig uitgevochten. Ga zitten en bereid je zelf voor op de uitslag van de Forum Awards 2006-2007.

Met hartelijke groet als altijd en bedankt voor de 15 inzendingen,

Bakke

Noot: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten me te onthouden van enig commentaar bij de uitslagen.
Noot2: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten alleen de hoogste 5 winnaars bekend te maken.
Noot3: Ik vond het weer erg leuk om te organiseren… maar mogen er volgend seizoen svp wat meer inzendingen komen? Alvast bedankt!
___________________________________________________________

Zestien [16] forummers stuurden mij in de afgelopen twee weken hun nominaties. Speciaal aan deze mensen: hartelijk dank voor jullie medewerking, het zijn jullie die de Forum Awards mogelijk maken. Aan diegenen die de (inzendingen voor de) Forum Awards bewust of onbewust aan zich voorbij laten gaan; hopelijk doe je volgend jaar mee.

Alle winnaars; van harte gefeliciteerd! Alle verliezers; volgend jaar beter!

[Image: stainforth-trophy.gif]

Quote:WINNAARS EN UITSLAGEN FORUM AWARDS 2006-‘07

Beste forummer – 15 stemmen (Winnaar 2006: Treesong)
1. Mukkus, Ekslem en waf – 2 stemmen
2. Peter, Bumme, Mac, Kleine Jan, Fabian, Bor de Wolf, T00L, Lamme Lennie en Treesong en No Vote – 1 stem

Beste nieuwkomer – 11 stemmen (Winnaar 2006: de nieuwe)
1. No Vote – 5 stemmen
2. de nieuwe – 4 stemmen
3. Ad Wim en Chiel Montagne – 2 stemmen
4. The Society, Dre (comeback) en Ad Wim, ik houd wél van u! – 1 stem

Grappigste forummer – 16 stemmen (Winnaar 2006: Mukkus)
1. Mukkus – 7 stemmen
2. waf – 3 stemmen
3. Treesong en Bor de Wolf – 2 stemmen
4. Peter en Berend Botje – 1 stem

Fred Naaigaren lifetime achievement – 14 stemmen (Winnaar 2006: Mac)
1. Mac – 4 stemmen
2. de nieuwe, Treesong en Mitch – 2 stemmen
3. No Vote – 2 stemmen
4. harry bierdop, Fred Naaigaren, Fabian en Birger – 1 stem

Beste avatar – 15 stemmen (Winnaar 2006: Treesong)
1. Mukkus – 7 stemmen
2. Riekki en Treesong – 2 stemmen
3. goa, Peter, Depor en gittermaster – 1 stem
4. No Vote – 1 stem

Beste onderschrift – 10 stemmen (Winnaar 2006: Bakke)
1. No Vote – 6 stemmen
2. Marshall en Triplexxx – 2 stemmen
3. Depor, Treesong, Gerben Zonderland, goa, deshotas en Bakke – 1 stem

Beste initiatief – 13 stemmen (Winnaars 2006: Bakke – Forum Awards en Fred – Travian)
1. Pokerforum (Mac) – 4 stemmen
2. No Vote – 3 stemmen
3. Footstar (Adder), TTT (Mitch), CM-stats (Mist) – 2 stemmen
4. Schorsingen (de nieuwe), Forumliga (KJ) en Voetbalm. sjupliek (Bor de Wolf) – 1 stem

Afscheid van het jaar – 13 stemmen (Winnaar 2006: Moker)
1. DENIZ – 4 stemmen
2. No Vote – 3 stemmen
3. Innominis (lifetime achievement) en Jazz – 2 stemmen
4. Saartje, Peter, Kezmania, EB Sports en ‘helaas niet Ad Wim’ – 1 stem

Irritantste forummer – 15 stemmen (Winnaar 2006: Dugarry)
1. Ad Wim – 5 stemmen
2. Peter – 3 stemmen
3. Gerben Zonderland, Matador!, bocaloca, waf, Berend Botje, Dugarry, goa en No Vote – 1 stem

Meest oninteressante forummer – 15 stemmen (Winnaars 2006: waf, goa en Bor)
1. Ad Wim, bocaloca en Peter – 3 stemmen
2. Ricochan, Dugarry, Kleine Jan, Bredanaar, Assisie, goa en No Vote – 1 stem

Grootste gloryhunter / EB Sports-prijs – 15 stemmen (Winnaar 2006: EB Sports en centre court)
1. Peter – 8 stemmen
2. Ad Wim – 3 stemmen
3. Dugarry – 2 stemmen
4. Ricochan, Kleine Jan en No Vote – 1 stem

Discussie van het jaar – 14 stemmen (Winnaar 2006: Naturalisatieprocedure Kalou)
1. (OT) Wat eten we vandaag? – 5 stemmen
2. Verkiezingen 22 november – 3 stemmen
3. Marco van Basten als bondscoach van Nederland en PSV – Ajax – 2 stemmen
4. Utrecht – PSV, Peter die zich in bochten wringt in een PSV-topic en No Vote – 1 stem

Topic van het jaar – 15 stemmen (Winnaar 2006: (OT) Wat eten we vandaag?)
1. (OT) Wat eten we vandaag? – 5 stemmen
2. Verkiezingen 22 november en (OT) Gekken op internet – 2 stemmen
3. Pokerforum, Transfers (en geruchten…), Het grote landstitel-topic, PSV - Ajax, TTT, Radio CT en No Vote – 1 stem

Woord/term van het jaar – 13 stemmen (Nog geen categorie in 2006)
1. Sloeber – 8 stemmen
2. Poepzak – 2 stemmen
3. Gloryhunter, propaganderen en broekpoepvoetbal – 1 stem


Quote:En dan nog enkele feiten…

- Vorig jaar waren er 33 inzendingen; nu 16.
- De grootste winnaar is Mukkus; hij wint twee Awards in zijn eentje en moet er één delen met twee medewinnaars. Vorig jaar won hij één award.
- Peter werd in de verschillende categorieën het vaakst genomineerd cq. Voorgedragen voor een award, namelijk 18 keer.
- Drie mensen en één onzijdige prolongeerden hun gewonnen titel van vorig jaar. Mukkus is wederom verkozen tot grappigste forummer van het seizoen; Mac wint voor de tweede opeenvolgende maal de Fred Naaigaren lifetime achievement Award als nuttigste forummer; (OT) Wat eten we vandaag? Is wederom het populairste of opvallendste topic van het jaar; de nieuwe wint –zeer opmerkelijk- nogmaals de award voor beste nieuwkomer.
- Treesong is de grootste ‘verliezer’; twee jaar geleden won hij vier awards, vorig seizoen won hij er twee, maar dit seizoen staat hij met lege handen. Tweede verliezer ben ik zelf; vorig jaar won ik twee awards (waarvan één gedeeld), dit jaar win ik niets.
- Er waren in totaal zes zelfnominaties; deze werden gepleegd door vier mensen die ik met naam ga vermelden wegens het plegen van narcisme: Bor de Wolf, de nieuwe, Treesong en Ad Wim.
Reply
#2
Medeforummers, dank je wel!

Wat drinken jullie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Gelukkig, eindelijk weer een grijze muis :cry:

Mukkus gefeliciteerd! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
Wie is No Vote? De beste nieuwkomer, maar ik kan hem niet terugvinden in de ledenlijst.
May The Schwartz Be With You
Reply
#5
Bakke Wrote:Er waren in totaal zes zelfnominaties; deze werden gepleegd door vier mensen die ik met naam ga vermelden wegens het plegen van narcisme: Bor de Wolf, de nieuwe, Treesong en Ad Wim.
Hmm, ik heb 1 keer mezelf genomineerd (met een vette :wink: uiteraard) maar dat betekent dus dat 2 van die andere drie 2 keer op zichzelf hebben gestemd, of eentje zelfs 3 keer op zichzelf. Foei! :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
O ja, Bakke: bedankt voor de organisatie en ik wens je volgend jaar meer inzendingen toe.
Mukkus: Feli =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#7
Berend Botje Wrote:Wie is No Vote? De beste nieuwkomer, maar ik kan hem niet terugvinden in de ledenlijst.

ik denk dat jij alvast een nominatie hebt voor grappigste forummer seizoen 2007-2008! :razz:

met groet,

de beste forummer.


(feli mukkus (en ekslem) en bedankt bakke. :cheers: )
Reply
#8
Dat er mensen zijn die mijn onderschrift en avatar de leukste vinden...dank voor de stemmen!

Feli voor de winnaars

Bedankt Bakke en nu hopen op wat meer reacties volgende keer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Het hele topic is me ontgaan, anders had ik zeker mijn stem uitgebracht.
Volgend jaar beter.

Het verbaast me dat ik nog een keer 2e en 3e ben geworden. Degene die op mij hebben gestemd: dank daarvoor. Notworthy
Degene die niet op mij hebben gestemd: jammer, gemiste kans. Icon_evil

Ik zal maar eens hard m'n best gaan doen om volgend jaar wel in de prijzen te vallen. :wink:
Reply
#10
Waf als (gelukkig gedeeld) beste forummer... #-o
Reply
#11
de nieuwe Wrote:
Bakke Wrote:Er waren in totaal zes zelfnominaties; deze werden gepleegd door vier mensen die ik met naam ga vermelden wegens het plegen van narcisme: Bor de Wolf, de nieuwe, Treesong en Ad Wim.
Hmm, ik heb 1 keer mezelf genomineerd (met een vette :wink: uiteraard) maar dat betekent dus dat 2 van die andere drie 2 keer op zichzelf hebben gestemd, of eentje zelfs 3 keer op zichzelf. Foei! :wink:
Ik heb ook een keer mezelf genomineerd met een vette Wink. Dat betekent dus dat we 4x overhouden en onder Treesong en Bor moeten verdelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Mijn stemmen heb ik openbaar gemaakt. Hierbij heeft iedereen kunnen zien dat ik op mezelf heb gestemd voor het beste onderschrift, maar da's logisch. Ik vermoed dat Mukkus veel stemmen heeft gekregen vanuit Oostbloklanden, dus volgend jaar moeten we het maar anders organiseren. Wel goed om te zien dat Ad Wim wereldwijd wordt uitgekotst.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#13
Ik vind het toch wel vreemd dat ik mijn eigen Award niet heb gewonnen.

Maar het is je gegund hoor Mac.
What, me worry?
Reply
#14
Bedankt voor de twee stemmen :razz:

Mag ik aan degenen die gestemd hebben vragen wat de redenen zijn geweest om iemand in b.v. de categorie 'beste forummer' te kiezen? Ik zou in deze categorie b.v. niemand op het forum aan kunnen wijzen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
thx iedereen voor de stemmen! Alhoewel het pokerforum natuurlijk niet echt op mijn conto gezet mag worden maar meer op die van de fanatieke pokeraars onder ons!

@ekslem: mag ik dan vragen waarom jij niet gestemd hebt?
Reply
#16
Heb ik al aangegeven in het andere topic
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
ok sorry je hebt gelijk ik had dat bericht idd al gelezen. Mijn redenering voor beste forummer etc staat vast nog wel ergens in het topic van vorig jaar aangezien deze vraag elk jaar weer terugkomt
Reply
#18
Ik heb mijn zelf-vote later gecorrigeerd hoor :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#19
Meeste nominaties. Breng ik dus iig leven in de brouwerij. :wink:

Maarre.. een SCC-houder die al sinds zn geboorte zo'n beetje alle thuisduels bezoekt en mooie uitpotjes probeert mee te pikken met ruime afstand als grootste gloryhunter op een forum vol teletekstsupporters? Dat is echt een groot compliment voor PSV! =D>
Reply
#20
Mss gaat het wel over je punten bij Cm, pik!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ja ik sta er in :excited:
Insane life.
Reply
#22
Ekslem Wrote:Mss gaat het wel over je punten bij Cm, pik!

Die heb ik de laatste 2 seizoenen niet veel gehad hoor. :p Neem aan dat voor de forumawards van dit seizoen niet van belang is hoe goed je 3 seizoenen terug bij CM presteerde?
Reply
#23
Ik denk dat je de award vooral gekregen hebt door het voortdurend vermelden van PSV's successen, Peter. In slechte tijden horen we je niet, maar als het PSV voor de wind gaat (en andere ploegen niet) laat je dat altijd heel graag merken, zo lijkt het. Niet dat dit per se iets negatiefs is, hoor. Ik gun je de award van harte Wink.
Reply
#24
Ik laat me altijd horen, kan ik er wat aan doen dat PSV alleen maar succesen boekt. :wink:
Reply
#25
Weer geen prijs :cry:

Ik voel me vandaag Feyenoorder.
Reply
#26
Met verve gestreden voor deze lijsten, helaas is het me niet gegund.

Irritantste forummer – 15 stemmen (Winnaar 2006: Dugarry)
1. Ad Wim – 5 stemmen
2. Peter – 3 stemmen
3. Gerben Zonderland, Matador!, bocaloca, waf, Berend Botje, Dugarry, goa en No Vote – 1 stem

Meest oninteressante forummer – 15 stemmen (Winnaars 2006: waf, goa en Bor)
1. Ad Wim, bocaloca en Peter – 3 stemmen
2. Ricochan, Dugarry, Kleine Jan, Bredanaar, Assisie, goa en No Vote – 1 stem
Reply
#27
Dugarry Wrote:Met verve gestreden voor deze lijsten, helaas is het me niet gegund.

Irritantste forummer – 15 stemmen (Winnaar 2006: Dugarry)
1. Ad Wim – 5 stemmen
2. Peter – 3 stemmen
3. Gerben Zonderland, Matador!, bocaloca, waf, Berend Botje, Dugarry, goa en No Vote – 1 stem

Meest oninteressante forummer – 15 stemmen (Winnaars 2006: waf, goa en Bor)
1. Ad Wim, bocaloca en Peter – 3 stemmen
2. Ricochan, Dugarry, Kleine Jan, Bredanaar, Assisie, goa en No Vote – 1 stem

Ada Wim is onverslaanbaar in deze lijsten. Tweede plaats lijkt mij het hoogst haalbare.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#28
Toch intrigerend om te zien dat goa en berend botje een nemesis op dit forum hebben :eten:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Lijkt me niet minder dan terecht :wink:

Een ieder krijgt wat hem toekomt......
Reply
#30
kan ik met terugwerkende kracht het: We worden genaaid!! topic op het tennisforum nomineren voor topic van het jaar =D> =D> ?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: