The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Giro D'Italia
#1
Mooi begin van de Giro met toch wel een verassende winnaar, Liquigas. Mooi om te zien dat Di Luca boos was op Gasparotto die nu in het roze tijdt in plaats de kopman :lol: Di Luca moet zich niet aanstellen en zijn knechten die het snot voor ogen rijden om hem te helpen dit gunnen.

Als het goed is zijn de eerste punten voor Di Luca en Nibali binnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Volgens mij telt die ploegentijdrit helemaal niet mee bij wielerpools
Make tea, not war
Reply
#3
Hehe dat wist ik niet eens.

Vandaag toch wat opvallende namen die achterstand oplopen:

- Piepoli 1.01
- Pellizotti 1.37
- Nibali 1.37

Opvallend ook dat Hushovd op 8.50 binnekomt. Is er wat met hem gebeurd? (etappe niet gezien)

Brown, Napolitano, Haedo ook op achterstand en dus niet de spinters waar ik op had moeten gokken
:|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
je moet ook niet op sprinters gokken deze giro. De achterstand was vanwege een val in de laatste 3km en is dus niet meegeteld.

Hushovd is al heel het seizoen uit vorm en werd zoals verwacht op de klim uit het peloton gereden. Zal weinig presteren deze giro. Tenzij hij gaat verbeteren
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#5
Hushovd is erg ziek geweest, dat is meestal niet zo goed voor de vorm Wink
Reply
#6
Richeze doet goede zaken in mijn andere pool, jammer dat ik hier voor (de vandaag afgestapte) Brown ben gegaan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:Richeze doet goede zaken in mijn andere pool, jammer dat ik hier voor (de vandaag afgestapte) Brown ben gegaan.

Brown is z'on typische sprinter die geen ronde kan uitrijden. Z'on Jaan Kirsipuu type. Wink Maar dit is wel erg snel, zal wel ziek zijn.
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:Hehe dat wist ik niet eens.

Vandaag toch wat opvallende namen die achterstand oplopen:

- Piepoli 1.01
- Pellizotti 1.37
- Nibali 1.37

Opvallend ook dat Hushovd op 8.50 binnekomt. Is er wat met hem gebeurd? (etappe niet gezien)

Brown, Napolitano, Haedo ook op achterstand en dus niet de spinters waar ik op had moeten gokken
:|

Die achterstanden zijn inmiddels weer gecorrigeerd. En terecht, want zij waren betrokken bij die laatste valpartij. Al ging Nibali vooral op z'n muil, omdat hij teveel naar achter zat te kijken.

Dat Hushovd niet zo in vorm is, is niet zo vreemd. De bonkige Noor heeft na een periode van inactiviteit vaak even nodig om op gang te komen. Hopelijk heeft hij bij z'n valpartij vandaag niet al teveel opgelopen.
Reply
#9
Wat een massale valpartij vandaag zeg! Niets ernstigs bij een renner, maar er waren zeker 50 renners die onderuit gingen. Bettini heeft wel ergens last van
Reply
#10
Scholten! Wrote:Wat een massale valpartij vandaag zeg! Niets ernstigs bij een renner, maar er waren zeker 50 renners die onderuit gingen. Bettini heeft wel ergens last van

50 ?!? denk wel minstens 100!
Reply
#11
Devlin Wrote:
Scholten! Wrote:Wat een massale valpartij vandaag zeg! Niets ernstigs bij een renner, maar er waren zeker 50 renners die onderuit gingen. Bettini heeft wel ergens last van

50 ?!? denk wel minstens 100!

Waarheid, ik vergat de groep erachter :razz:
Reply
#12
De opgevers tot nu toe:


DNS Stage 1: Carlos Da Cruz (Française Des Jeux)
DNS Stage 2: Michael Barry (T-Mobile)
DNS Stage 3: Adam Hansen (T-Mobile)
DNS Stage 3: Andrea Tonti (Quickstep-Innergetic)
DNF Stage 3: Volker Ordowski (Gerolsteiner)
DNF Stage 3: Graeme Brown (Rabobank)
DNF Stage 4: Ian McLeod (Française Des Jeux)
DNS Stage 5: Joan Horrach (Caisse d'Epargne)
DNS Stage 6: Thomas Ziegler (T-Mobile)
DNS Stage 6: Patrice Halgand (Crédit Agricole)
DNF Stage 6: Leon Van Bon (Rabobank)
DNF Stage 7: Timothy Gudsell (Française Des Jeux)
DNS Stage 8: Thomas Voeckler (Bouygues Telecom)
DNF Stage 8: Cyrille Monnerais (Française Des Jeux)
DNF Stage 8: Michael Blaudzun (Team CSC)
DNS Stage 10: Alberto Ongarato (Milram)
DNF Stage 10: Gregory Henderson (T-Mobile)
DNF Stage 10: Juan José Haedo (Team CSC)
DNF Stage 10: José Joaquín Rojas (Caisse d'Epargne)
DNF Stage 10: Alexei Markov (Caisse d'Epargne)
Make tea, not war
Reply
#13
5 man is nou ook niet echt een slachting... vandaag was toch de eerste echte bergetappe ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Mwah morgen is er nog een sprint mogelijkheid en daarna stappen McEwen en dergelijke af.

Maar let vooral even op T-Mobile en Caisse d'Epargne die al flink wat renners kwijt zijn nog voordat de bergen begonnen zijn.
Make tea, not war
Reply
#15
Zo dat was weer een aflevering van "glij hem over de finish"

Mijn god wat een valpartij weer....belangrijkste slachtoffers Bettini en Popovitschj
Make tea, not war
Reply
#16
Ben wel blij met Mazzoleni in mijn team. :Big Grin
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#17
Jij ook al :Big Grin
What, me worry?
Reply
#18
Ardilla heeft hopelijk ook zijn laatste koers voor Rabo gereden, wat een kneus is dat zeg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Ik had dit jaar weinig tijd om een team te maken, maar het gaat nog wel redelijk. Jammer van Petacchi en Ricco, maar Mazzoleni en Bruseghin doen het dan weer boven verwachting goed. Hoop op de top 500, meer zit er niet in denk ik.
Reply
#20
Toen Riekki zei: "ik zit te denken om Garzelli kluns te maken"
Zat ik te denken: "nou, die kan ik best wel eens in mijn team kunnen zetten aan de positieve kant"
Achteraf bezien is hij de verstandige geweest. Hij heeft Garzelli niet als kluns genomen en ik gvd hem niet in mijn team.
Om het nog erger te maken denk ik dat Riekki achteraf best mijn kluns in zijn team had willen hebben, want tot nu toe heeft er nog geen renner meer punten gescoord dan Petacchi.
What, me worry?
Reply
#21
Vandaag de Zoncolan:

Quote:"Tien kilometer klimmen, twaalfhonderd meter hoogteverschil overwinnen. De goede rekenaar schrikt al, dat betekent een gemiddelde van twaalf procent! Dat is even schrikken, twaalf procent zijn ze al een paar keer tegengekomen, maar niet als gemiddelde. Tijdens de eerste 2,5 kilometer kunnen de renners even inwerken, het gemiddelde ligt wel boven de acht procent, maar dat is dus duidelijk het zwakste stuk van de klim. Al is het einde ook niet zo heel zwaar. Het middenstuk is echter om door een ringetje te halen. Gedurende vijf kilometer ligt het gemiddelde percentage op 15,3%. In sommige van de daar talrijke bochten komt het percentage uit op de twintig procent of zelfs daarboven. Het maximale stijgingspercentage dat vandaag behaald wordt ligt op 22%! Na dit loodzware stuk volgt een afbouwgedeelte van één kilometer waar het gemiddelde op dertien procent blijft steken en daarna gaat het weer naar normale normen terug. De laatste twee kilometers klimmen aan 8,2% met een strookje van slechts 5,2%. De laatste vijfhonderd meter stijgen dan weer wel aan tien procent, maar voor iedereen die op het steile gedeelte heeft kunnen volgen moet dat geen probleem zijn."

=P~
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
22% :eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
Fred Naaigaren Wrote:Toen Riekki zei: "ik zit te denken om Garzelli kluns te maken"
Zat ik te denken: "nou, die kan ik best wel eens in mijn team kunnen zetten aan de positieve kant"
Achteraf bezien is hij de verstandige geweest. Hij heeft Garzelli niet als kluns genomen en ik gvd hem niet in mijn team.
Om het nog erger te maken denk ik dat Riekki achteraf best mijn kluns in zijn team had willen hebben, want tot nu toe heeft er nog geen renner meer punten gescoord dan Petacchi.

Tja dat is natuurlijk allemaal achteraf. Tot op heden sta jij nog altijd boven me in het klassement dus jij doet het momenteel gewoon goed.
Make tea, not war
Reply
#24
kan je nagaan met garzelli Wink
Reply


Forum Jump: