The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




We worden genaaid!!
#1
Beste managers,

Eerder deze week was duidelijk te zien dat de nummer 2, 3 en 4 van het klassement weinig geld besteed hadden.

Een paar quotes van dit forum:

Vos
Mon May 07, 2007 22:15
Nr 2 in klassement ( Nonnekes )heeft een dikke 1000 euro niet besteed.

kooltje
Mon May 07, 2007 22:19
de nr 3 maar 7500 besteed!! Applause we gaan stijgen!

Vanaf het moment dat dit bekend werd, zijn hun teams ineens onzichtbaar geworden. Wat blijkt nu? Ze zijn allebei gestegen! De nummer 3, die maar 7500 besteed had, heeft een dikke score van 230 punten. Zijn team was niet bijzonder... vrij standaard, maar veel te weinig geld gebruikt.

Hoe kan het mogelijk zijn dat zij nu de nummer 1 en 2 zijn. Het zijn twee broers, allebei heten ze Nonnekes van hun achternaam.

Ik vind dit een vrij rare ontwikkeling... is er iemand die er meer vanaf weet?
Reply
#2
Als het een fout van Sportdreams is, dan hadden ze dat ook wel ff kunnen 'communiceren'. Anders is het natuurlijk een gigantische vorm van corruptie.
Reply
#3
Dit is een post die ik hierover neergezet heb:

Mensen, hebben jullie gezien bij de nr 5 van de TM-ranglijst (Arco):
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Daar is denk ik heel erg fout gegaan......oei oei oei...

En ook Cor heeft nog 2000 euries over.
Familiedrama......
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#4
THE MAILMAN Wrote:Dit is een post die ik hierover neergezet heb:

Mensen, hebben jullie gezien bij de nr 5 van de TM-ranglijst (Arco):
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Daar is denk ik heel erg fout gegaan......oei oei oei...

En ook Cor heeft nog 2000 euries over.
Familiedrama......

Dat zijn 158 punten.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Maandag 22:00 is 22:00, simpel...

Dit is gewoon valsspelen
Reply
#6
al reactie gehad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Nee, nog niet...

Zal vast te horen krijgen dat het een fout van SD was of zo. Zou wel ERG toevallig zijn, aangezien het twee broers zijn. Het zou ook één persoon met twee accounts kunnen zijn... Ook zo toevallig dat zijn team ineens onzichtbaar werd dinsdag.

Waar gaat dit spel nog over Icon_evil
Reply
#8
ik heb het ook gezien. Krijgen we nu allemaal 1 kans om je team nog aan te vullen? Ik heb het vorig jaar ook gehad, en toen was het ddikke vette pech, maar goed, ik stond ook niet 5e maar 14e..
Reply
#9
Belachelijk zeg, krijgen we nu inderdaad allemaal een joker ofzo?! Of is dit alleen weggelegd voor de top 5? Vriendjespolitiek...
Reply
#10
Dit is belachelijk...boycotten!!
Reply
#11
Ik ben zeer teleurgesteld in jullie. Ik sta hoog in het klassement en bekijk altijd met belangstelling de teams van de andere. nou doe ik dit altijd na sluiting van de database. Nou viel me op dat er twee of drie mensen vergeten waren wat geld te besteden. nu kijk ik vandaag bij de standen en zijn deze mensen nog gestegen ook. ze hebben meer punten gehad dan ze verdienden. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk??? Meten jullie met twee maten?? Zijn dit mensen van sportdreams zelf?? !1 ding is wel duidelijk...het is belachelijk dat jullie onderscheid maken!!Hoop dat dit zeer snel wordt terug gedraaid anders is de lol van het spel af.


kijken wat ik terug krijg
Reply
#12
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Mensen, hebben jullie gezien bij de nr 5 van de TM-ranglijst (Arco):
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Dit is zijn team, dus HIER moet hij punten voor krijgen!
Reply
#14
godverdomme, wat een wanvertoning. die gasten hadden 22.00 uur gewoon een kut team staan, eigen schuld dikke bult. en jahoor... aan 't eind van dit rit hebben ze gewoon weer veel punten allemaal. bah.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Bij Competitiemaneger is het ook een zooitje momenteel. Ze zijn weer lekker bezig bij SD.... #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#16
Het gaat vooral om de huidige nummer 2, Smashing Seuters. De goede man had een klein team, namelijk:
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Voor dit team heeft hij 230 punten ontvangen.

Zonder deze bonus zou ik hem voorbij gegaan zijn. Met hulp van Sportdreams stijgt hij naar de tweede plaats.

Wat kunnen we hier aan doen!?
Reply
#17
ja inderdaad....wat te doen??
Reply
#18
mailen en met de neus op de feiten drukken. hier kunnen ze niet onderuit zonder plausibele verklaring... en die hebben ze niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
RobbieDK Wrote:Het gaat vooral om de huidige nummer 2, Smashing Seuters. De goede man had een klein team, namelijk:
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Voor dit team heeft hij 230 punten ontvangen.

Zonder deze bonus zou ik hem voorbij gegaan zijn. Met hulp van Sportdreams stijgt hij naar de tweede plaats.

Wat kunnen we hier aan doen!?

Helemaal niets. Geloof me, ze kunnen dit soort beslissingen nemen. Staat ook in de regelementen...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#20
kooltje Wrote:ja inderdaad....wat te doen??

mailen, bellen, langsgaan.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Tripplexxx Wrote:
RobbieDK Wrote:Het gaat vooral om de huidige nummer 2, Smashing Seuters. De goede man had een klein team, namelijk:
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Voor dit team heeft hij 230 punten ontvangen.

Zonder deze bonus zou ik hem voorbij gegaan zijn. Met hulp van Sportdreams stijgt hij naar de tweede plaats.

Wat kunnen we hier aan doen!?

Helemaal niets. Geloof me, ze kunnen dit soort beslissingen nemen. Staat ook in de regelementen...
waar dan?
Reply
#22
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
RobbieDK Wrote:Het gaat vooral om de huidige nummer 2, Smashing Seuters. De goede man had een klein team, namelijk:
1 Acasuso,Jose €865 0
2 Hernandez,Oscar €441 0
3 Nadal,Rafael €4755 0
4 Massu,Nicolas €695 3
5 Simon,Gilles €820 0
€7576

Voor dit team heeft hij 230 punten ontvangen.

Zonder deze bonus zou ik hem voorbij gegaan zijn. Met hulp van Sportdreams stijgt hij naar de tweede plaats.

Wat kunnen we hier aan doen!?

Helemaal niets. Geloof me, ze kunnen dit soort beslissingen nemen. Staat ook in de regelementen...
waar dan?

er zal iets staan dat de organisatie beslist en dat je er niks tegen kunt doen. dan ben je uitgepraat dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Dus als je een vriend van SD bent, kunnen ze je zonder tegenspraak van andere managers rustig iedere week een topscore geven? Ze cashen voor iedere speler 10 euro en plakken gewoon een paar medewerkers in de top, zodat ze minder uit hoeven te betalen?

Lekker bezig..
Reply
#24
precies ik snap de hele ophef ook niet helemaal. Dit soort dingen doen ze al jaren! als ze in een goeie bui zijn passen ze je team nog even aan zijn ze in een slechte bui doen ze dit niet.
Reply
#25
RobbieDK Wrote:Dus als je een vriend van SD bent, kunnen ze je zonder tegenspraak van andere managers rustig iedere week een topscore geven? Ze cashen voor iedere speler 10 euro en plakken gewoon een paar medewerkers in de top, zodat ze minder uit hoeven te betalen?

Lekker bezig..

Dat is echt onzin wat je zegt, maar wat er gebeurd is kan natuurlijk niet...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#26
Misschien een optie om na het sluiten van de dbase alle teams open te zetten (of je wilt of niet). Dan is het voor iedereen mogelijk te zien of er nog wijzigingen zijn aangebracht als daartoe aanleiding is.
Het is toch misselijk makend dat SD op deze manier doet aan de zuiverste competitie-vervalsing die er is?
Ik heb ze dat ook in een mail laten weten en hoop op een constructief antwoord (waarbij in dit geval excuses en een correctie van de scores op zijn plaats zijn).

De eerlijke managers die om 22.00 uur hun team hebben staan en denken dat ze een plaatsje stijgen als een concurrent zijn budget niet opgebruikt worden de dupe van de malversaties door SD.

SD: Shame on you :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#27
THE MAILMAN Wrote:Misschien een optie om na het sluiten van de dbase alle teams open te zetten (of je wilt of niet). Dan is het voor iedereen mogelijk te zien of er nog wijzigingen zijn aangebracht als daartoe aanleiding is.
Het is toch misselijk makend dat SD op deze manier doet aan de zuiverste competitie-vervalsing die er is?
Ik heb ze dat ook in een mail laten weten en hoop op een constructief antwoord (waarbij in dit geval excuses en een correctie van de scores op zijn plaats zijn).

De eerlijke managers die om 22.00 uur hun team hebben staan en denken dat ze een plaatsje stijgen als een concurrent zijn budget niet opgebruikt worden de dupe van de malversaties door SD.

SD: Shame on you :letitallout:

Dat heb ik ook in mijn mail staan.... teams dicht houden is sowieso zinloos.
Reply
#28
Jongens, geloof het of niet: ik kreeg net een antwoord op mijn mailtje in deze kwestie (voor wat het waard was).
Het antwoord lezen jullie hieronder:

Beste Thimo,

Ik ga het even uitzoeken voor je.

Sportieve groet,
Team Sportdreams; Paul


Ik ben benieuwd wat het antwoord zal zijn (jullie natuurlijk ook).
Wordt vervolgd...... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#29
Hoopgevende reactie zojuist gekregen op mijn mail:
Ja klopt inderdaad. Ik heb meerdere reacties gekregen. Ik ga het uitzoeken en maatregelen zullen volgen.
Reply
#30
Ik betwijfel of er maatregelen zullen volgen. Aanpassingen na de deadline zijn eerder gebeurd, onlangs nog. Het is wel interessant om te weten wanneer de teams zijn aangepast, maar ik denk niet dat daar een (eerlijk) antwoord op gegeven zal worden.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply


Forum Jump: