21-05-2007, 08:31 PM
:excited:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Vakantiegeld!
|
21-05-2007, 08:37 PM
:yeah:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
21-05-2007, 08:42 PM
Wordt veel te veel van ingehouden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
21-05-2007, 08:50 PM
Ook dat
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
21-05-2007, 11:58 PM
Ekslem Wrote:Wordt veel te veel van ingehouden! Gelukkig krijg ik daarnaast ook nog mn bonus van het 1e kwartaal van dit jaar en de bonus over het jaar 2006. \/
22-05-2007, 08:54 AM
Ik heb mijn bonus over 2006 al op :cry:
22-05-2007, 09:38 AM
Was het lekker?
22-05-2007, 10:00 AM
Twee mille vakantiegeld en geen tijd om het voorlopig uit te geven :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
22-05-2007, 10:11 AM
Moet het met 2 tientjes doen.
22-05-2007, 10:24 AM
Dugarry Wrote:Moet het met 2 tientjes doen.. :nanana:
22-05-2007, 10:27 AM
mijn baas doet niet aan vakantiegeld
22-05-2007, 10:30 AM
Mac Wrote:mijn baas doet niet aan vakantiegeld Is dat niet wettelijk verplicht ? of krijg jij het gewoon elke maand met je salaris mee ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
22-05-2007, 10:37 AM
0 uren contract idd...
22-05-2007, 10:48 AM
Ik ga van het geld iig lekker 2 weken op vakantie in augustus naar wrs Griekenland en ik denk aan een nieuwe wasmachine en droger :eten:
22-05-2007, 10:48 AM
Mac Wrote:0 uren contract idd... Dan is hij het nog steeds verplicht. Ik heb hier louter nul-uren contracters werken en die krijgen van mij iedere maand vakantiegeld (ipv 1x per jaar). Vakantie geld is wettelijk verplicht en bedraagt minimaal 8% van het bruto salaris.
What, me worry?
22-05-2007, 10:50 AM
Fred Naaigaren Wrote:Mac Wrote:0 uren contract idd... dat dacht ik dus ook ..
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
22-05-2007, 10:51 AM
Box Brother Wrote:Fred Naaigaren Wrote:Mac Wrote:0 uren contract idd... Waarschijnlijk krijgt Mac dit ook gewoon maandelijks uitbetaald, echter is hij daar niet van op de hoogte
The great old Ludwig von...
22-05-2007, 10:51 AM
MIjn vakantiegeld kan mooi in het nieuwe huis gestoken worden. Mn vakantie deze zomer wordt door schoonouders betaald :razz:
22-05-2007, 10:54 AM
hehe ik zal eens vragen hoe het precies zit maar had ook niet verwacht vakantiegeld te krijgen ofzo
22-05-2007, 10:57 AM
Krijg dat tegenwoordig ook uitgestreken over 12 maanden. Bevalt me prima eigenlijk
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
22-05-2007, 11:02 AM
Tijdens mijn studententijd en mijn 0 uren contract zat mijn vakantiegeld al verwerkt in mijn uurloon!
22-05-2007, 11:14 AM
Bocaloca Wrote:MIjn vakantiegeld kan mooi in het nieuwe huis gestoken worden. Mn vakantie deze zomer wordt door schoonouders betaald :razz: Hier krijg ik een jeukgevoel van. Als ze betalen gaan ze meestal zelf ook mee.
22-05-2007, 11:17 AM
Ben bezig met een 21 daagse reis naar Vietnam. Mei 2008, net voor het EK en na mn eigen voetbalseizoen. foxvakanties schijnt wel goed te zijn, maar ik dnek dat ik ene ticket koop met 1 hotelovernachting en zelf op pad ga. Schijnt erg goed te doen te zijn en is een stuk goedkoper. Daar de verplichte 8% van mn salaris slechts 2 tientjes is moet ik wat improviseren.....
Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D>
22-05-2007, 11:21 AM
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D> Gelukkig krijgen afgestudeerde studenten dan weer meer betaald dan afgescholierde scholieren :wink:
22-05-2007, 11:22 AM
Dugarry Wrote:Bocaloca Wrote:MIjn vakantiegeld kan mooi in het nieuwe huis gestoken worden. Mn vakantie deze zomer wordt door schoonouders betaald :razz: Misschien zijn ze gewoon dolblij dat dat zure ventje eindelijk een paar weken is opgetieft :cheers:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
22-05-2007, 11:30 AM
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D> Beetje een dooie mus want 95% van de docenten in het WO behoort tot het wetenschappelijk personeel en verdient meer dan een HBO leraartje dat van 2.900 per maand moet zien rond te komen.
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
22-05-2007, 11:34 AM
goa Wrote:Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D> Ik moet ook van 2900 netto rondkomen, dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Plus 20 tientjes vakantiegeld per jaar. Had ik nou maar doorgeleerd vroeger..... :x
22-05-2007, 11:51 AM
Treesong Wrote:Dugarry Wrote:Bocaloca Wrote:MIjn vakantiegeld kan mooi in het nieuwe huis gestoken worden. Mn vakantie deze zomer wordt door schoonouders betaald :razz: De spijker |
« Next Oldest | Next Newest »
|