The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD cup/CT cup editie XIV
#1
Het is alweer bijna zover. We gaan binnenkort weer van start voor de mooiste prijs binnen SD (CT)! We zijn alweer aan onze veertiende editie beland. De SD-Cup staat al met trots te pronken in mooie prijzenkasten van grote clubs. Hier nog alle voorgaande winnaars op een rij.

Djabsmasta's Diehards (I & III)
De Vangaalisten (II & VIII)
Iessie 2 (V & VI)
Mukkus f.c. (IV)
M.S.C. (VII)
Tan Godenzonen (IX)
FC Kralingen (X)
SkandalouZ Scoring (XI & XIII)
Dredevils (XII)


Regels:
- De inschrijving stopt op maandag 28 mei om 23.59 uur. (is wat kort dag, maar kan niet anders) De loting zal dan op dinsdag 29 mei gebeuren.
- De SD-Cup gaat van start op 6 juni (ronde 10). Dit wil zeggen dat de 1e uitdagingen op 30 mei verstuurd worden!!
- Teams die nog na ronde 9 in de beker spelen krijgen vrij voor de beker.. ze moeten wel even hun naam in dit topic vermelden.
- De uitdaging moet voor vrijdag 12.00 uur verzonden zijn en de wedstrijd moet geregeld zijn voor elke zondag 23.59 uur. Is dat niet dan betekend dat voor de poule fase een 3-0 overwinning voor het afwachtende team en voor de knock-out fase een walkover naar het volgende ronde. Het afwachtende team mag na de gestelde datum een andere uitdagingen accepteren.
- De ploeg die thuisspeelt, post elke donderdag (of vroeger) de uitslag van de wedstrijd.

Poule fase:
- Bij de loting wordt rekening gehouden met de uitslag van de vorige cups. Dit wil zeggen dat degene die in SD-cup zaten daar ook blijven, tenzij ze 4e eindigden. Idem voor CT-cup, behalve dan voor de 1e. Indien er te weinig deelnemers zijn voor de SD-cup, zullen de gedegradeerden opnieuw opgevist worden adhv het aantal behaalde punten (indien gelijk: doelsaldo, indien wederom gelijk:gemaakte goals, indien wederom gelijk: loting).
- De wedstijden worden niet in het stadion van het deelnemende team gespeeld. Ook niet in de regio van de teams. Dit om het thuisvoordeel te voorkomen. Bij onderling akkoord is dit echter wel toegestaan natuurlijk.
- De wedstrijden krijgen als order "normaal". De stand na 90 minuten telt dus. Indien gewenst (financieel aantrekkelijker, is het toegestaan om met "cuprules" te spelen.. let wel:de stand na 90 minuten telt.
- In totaal zullen er 8 teams doorgaan naar de knock-out fase (4 bij SD, 4 bij CT)

Knock-out fase:
- Hierin wordt het volgende speelschema gehanteerd: A-C;B-D;W-Y;X-Z.
- Wedstrijden krijgen order "beker".
- De wedstijden worden niet in de stadion van de deelnemende team gespeeld. Ook niet in de regio van de teams. Dit om het thuisvoordeel te voorkomen. Bij onderling akkoord is dit echter wel toegestaan natuurlijk.


Hierbij open ik de inschrijving voor de SD/CT Cup!
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Bovenstaand stuk heb ik grotendeels gekopieerd.
Echter even voor de duidelijkheid. Alle nummers 4 van vorig jaar in SD-cup, ruilen nu om met de nummers 1 van de CT-cup van vorig jaar? Of doen we het anders?
Graag jullie mening, maar lijkt mij het handigst....
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Wat is het verschil tussen de SD- en de CT-cup?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ere en eerste divisie zeg maar
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Aha, dan ben ik dus niet geheel kansloos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Komje gezellig bij mij in de eerste divisie :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
hah! ik ben in ieder geval op mn hoogtepunt gestopt!
Reply
#8
gittermaster Wrote:Bovenstaand stuk heb ik grotendeels gekopieerd.
Echter even voor de duidelijkheid. Alle nummers 4 van vorig jaar in SD-cup, ruilen nu om met de nummers 1 van de CT-cup van vorig jaar? Of doen we het anders?
Graag jullie mening, maar lijkt mij het handigst....


das goed zo, maar wanneer er te weinig zijn voor de SD-cup (of te weinig om een gelijke verdeling te maken), kan je de beste 4e(s) terug opvissen Wink

dank je voor de overname gitter.. als je een lijstje wil van de teams die in SD/CT spelen, dan zeg je't maar Wink
Reply
#9
heel graag Birger, als jij die lijst hebt Smile
Overigens bij een tegenvallend aantal inschrijvingen, denk ik dat ik er gewoon weer een competitie van maak...
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Bij deze:

SD:
Adder
Herman
Sjeffer
Marshall
Dre
Birger
Forever
Mac
Tool
Gittermaster
Antidote
Aragorn

CT:
Vietjes
Fabian
Caput
Box
Nr.12
Boca
EB
Jansoe
LL
Kyria
Bakke
Fred Naaigaren
Reply
#11
Ik wil weer tegen Anti, begint een automatisme te worden dat wij elkaar ergsn in een cup afslachten.
Reply
#12
Ik wil die CT cup een keer winnen :wink: De Kontenschoppers horen bij de SD-ers :-s
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#13
Ik doe uiteraard ook weer mee met mijn fantastische B-team.

FredNaaigaren = Fc Kralingen
What, me worry?
Reply
#14
Aragorn Wrote:Ik wil weer tegen Anti, begint een automatisme te worden dat wij elkaar ergsn in een cup afslachten.
Dat lijkt me een goed idee, maar dan in de SD Cup finale!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#15
Antidote Wrote:
Aragorn Wrote:Ik wil weer tegen Anti, begint een automatisme te worden dat wij elkaar ergsn in een cup afslachten.
Dat lijkt me een goed idee, maar dan in de SD Cup finale!

Als ik dan mar eens een keer mag winnen.
Reply
#16
Aragorn Wrote:
Antidote Wrote:
Aragorn Wrote:Ik wil weer tegen Anti, begint een automatisme te worden dat wij elkaar ergsn in een cup afslachten.
Dat lijkt me een goed idee, maar dan in de SD Cup finale!

Als ik dan mar eens een keer mag winnen.
Zo zijn we niet getrouwd. Daar komt helemaal niks van in. :wink:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#17
Aangezien ik nieuw ben in deze cup, even een vraagje: wordt dit de battle of the B-teams? Ik ben weliswaar erg fanatiek maar ik ga niet mijn training missen voor dit toernooi door mijn A-team te laten spelen in het toernooi. Doen jullie dat wel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Aangezien ik nieuw ben in deze cup, even een vraagje: wordt dit de battle of the B-teams? Ik ben weliswaar erg fanatiek maar ik ga niet mijn training missen voor dit toernooi door mijn A-team te laten spelen in het toernooi. Doen jullie dat wel?

Doe jij lekker wat je wilt doen.
De cup heb ik tenminste al 1 keer gewonnen.
Maar zonder gekkigheid, daar heb ik geen training voor laten schieten.
What, me worry?
Reply
#19
de loting zou gister zijn? is er al wat bekend??
Reply
#20
De SD cup is een leuke prijs maar er moet natuurlijk wel effectief getraind blijven worden. Kijk, als ik de finale haal wil er nog wel een keer over nadenken.......
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#21
kooltje Wrote:de loting zou gister zijn? is er al wat bekend??

Yep. Kooltje speelt in de CT-cup :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#22
kooltje Wrote:de loting zou gister zijn? is er al wat bekend??
zal vandaag plaats vinden, ben nog ff aan t lobby-en voor 1 deelnemer om een mooi aantal te krijgen...
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:de loting zou gister zijn? is er al wat bekend??

Yep. Kooltje speelt in de CT-cup :wink:
haha ik voel me net excelsior met dat negende divisie team van me
Reply
#24
gittermaster Wrote:
kooltje Wrote:de loting zou gister zijn? is er al wat bekend??
zal vandaag plaats vinden, ben nog ff aan t lobby-en voor 1 deelnemer om een mooi aantal te krijgen...
als t echt niet gaat ken ik wel iemand
Reply
#25
Heb nog een CT-er en nog een SD-er nodig....
Anders doe ik beide met een poule van 3 en dus een bye....
The great old Ludwig von...
Reply
#26
gittermaster Wrote:Heb nog een CT-er en nog een SD-er nodig....
Anders doe ik beide met een poule van 3 en dus een bye....

Voorlopig kan ik niet inloggen bij HT, heb een bericht naar de GMs gestuurd maar als dit zo blijft kan ik dus geen friendlys regelen. Ik heb iig al 1 training vernaggeld doordat ik geen opstelling heb kunnen maken voor mijn wedstrijd tegen een argentijn...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#27
???
Hoe kan dat?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
gittermaster Wrote:Heb nog een CT-er en nog een SD-er nodig....
Anders doe ik beide met een poule van 3 en dus een bye....

Was Bumme vergeten, dus nog 1 SD-er alleen.
The great old Ludwig von...
Reply
#29
gittermaster Wrote:???
Hoe kan dat?

good question :-k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#30
gittermaster Wrote:
gittermaster Wrote:Heb nog een CT-er en nog een SD-er nodig....
Anders doe ik beide met een poule van 3 en dus een bye....

Was Bumme vergeten, dus nog 1 SD-er alleen.

Of een CT en nog een promo?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: