The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden
#1
SD:
Antidote (Xyon united )
Adder (Fc Adder Amsterdam)
Forever (Haastige spoed)
Herman (Dublin baypackers)

Sjeffer (Sjeffer united)
El parasito (Riverside united)
Fred Naaigaren (FC Kralingen)
Birger (Track United)

Dre (Dredevils)
Gittermaster (Gittermaster)
Aragorn (Holbytlan)
Vietjes (The buttkickers)


CT:

Ad Wim (FC MHOKDH)
Jansoe (Jansoe united)
Nr.12 (Nr12EU)
Geert 26 (Geldrop/AEK)

Caput (Fysio Force)
Bumme (FC Bummeltown)
Bakke (Himmelsblå IF)
Kooltje (De Kooltjes)

Box (Brothers bandits)
LL (Zo lam als een balletje)
EB (FC Blueboys)
Boca (Bokken FC)

SD-cup
Ronde 1:
Poule A:
Antidote - Herman
Adder - Forever

Poule B:
Sjeffer - Birger
El Parasito - Fred Naaigaren

Poule C:
Dre - Vietjes
Gittermaster - Aragorn

Ronde 2:
Poule A:
Forever - Antidote
Herman - Adder

Poule B:
Fred Naaigaren - Sjeffer
Birger - El Parasito

Poule C:
Aragorn - Dre
Vietjes - Gittermaster

Ronde 3:
Poule A:
Herman - Forever
Adder - Antidote

Poule B:
Birger - Fred Naaigaren
El Parasito - Sjeffer

Poule C:
Vietjes - Aragorn
Gittermaster - Dre

CT-cup
Ronde 1:
Poule A:
Ad Wim - Geldrop/AEK
Jansoe - NR12

Poule B:
Caput - Kooltje
Bumme - Bakke

Poule C:
Box - Boca
LL - Eb

Ronde 2:
Poule A:
Nr 12 - Ad Wim
Geldrop/AEK - Jansoe

Poule B:
Bakke - Caput
Kooltje - Bumme

Poule C:
Eb - Box
Boca - LL

Ronde 3:
Poule A:
Geldrop/AEK - Nr12
Jansoe - Ad Wim

Poule B:
Kooltje - Bakke
Bumme - Caput

Poule C:
Boca - Eb
LL - Box

- Teams die nog na ronde 9 in de beker spelen krijgen vrij voor de beker.. ze moeten wel even hun naam in dit topic vermelden.
- De uitdaging moet voor vrijdag 12.00 uur verzonden zijn en de wedstrijd moet geregeld zijn voor elke zondag 23.59 uur. Is dat niet dan betekend dat voor de poule fase een 3-0 overwinning voor het afwachtende team en voor de knock-out fase een walkover naar het volgende ronde. Het afwachtende team mag na de gestelde datum een andere uitdagingen accepteren.
- De ploeg die thuisspeelt, post elke donderdag (of vroeger) de uitslag van de wedstrijd.
- De wedstijden worden niet in het stadion van het deelnemende team gespeeld. Ook niet in de regio van de teams. Dit om het thuisvoordeel te voorkomen. Bij onderling akkoord is dit echter wel toegestaan natuurlijk.
- De wedstrijden krijgen als order "normaal". De stand na 90 minuten telt dus. Indien gewenst (financieel aantrekkelijker, is het toegestaan om met "cuprules" te spelen.. let wel:de stand na 90 minuten telt.
- In totaal zullen er 8 teams doorgaan naar de knock-out fase (4 bij SD, 4 bij CT)
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Git, het is handiger om bv Fred/Boca/Bakke/Box te promoveren tot SD en die nieuwe in de CT te zetten. Die gozert breekt anders alle negatieve SD cup records :lol:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#3
wat is je goede teamnaam bumme?
Reply
#4
Vietjes Wrote:Git, het is handiger om bv Fred/Boca/Bakke te promoveren tot SD en die nieuwe in de CT te zetten. Die gozert breekt anders alle negatieve SD cup records :lol:

Ja moet op zich kunnen, maar misschien dat devlin zich ook nog inschrijft....
The great old Ludwig von...
Reply
#5
kooltje Wrote:wat is je goede teamnaam bumme?

Bummeltown FC
The great old Ludwig von...
Reply
#6
gittermaster Wrote:
Vietjes Wrote:Git, het is handiger om bv Fred/Boca/Bakke te promoveren tot SD en die nieuwe in de CT te zetten. Die gozert breekt anders alle negatieve SD cup records :lol:

Ja moet op zich kunnen, maar misschien dat devlin zich ook nog inschrijft....

Oké, maar dan hebben we die nieuwe niet nodig....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#7
das waar, maar heb meerdere lijntjes uit staan, had ik je idd ff moeten melden, maar als die nieuwe ja zegt is t wat mij betreft prima, gaan morgen beginnen met uitdagen, dus wie t eerst komt....
The great old Ludwig von...
Reply
#8
deal. En anders laat ik 'm zich sowieso aanmelden. Kan ie nog wat van HT leren want hij begrijpt er de ballen van. :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#9
Vietjes Wrote:
gittermaster Wrote:
Vietjes Wrote:Git, het is handiger om bv Fred/Boca/Bakke te promoveren tot SD en die nieuwe in de CT te zetten. Die gozert breekt anders alle negatieve SD cup records :lol:

Ja moet op zich kunnen, maar misschien dat devlin zich ook nog inschrijft....

Oké, maar dan hebben we die nieuwe niet nodig....

In het ergste geval moet ik mij terugtrekken.... :letitallout:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#10
Dat nooit!! Een ouwerwetse Gittermaster - ButtKickers clash laat ik me niet ontnemen!! :!:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#11
Vietjes Wrote:Dat nooit!! Een ouwerwetse Gittermaster - ButtKickers clash laat ik me niet ontnemen!! :!:

Dan kan ik mij toch nog wel terugtrekken ? :-k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
speel tegen mij maar gewoon beker en thuis..dat is het beste voor de inkomsten toch? winnen doe ik toch niet tegen zesde divisie
Reply
#13
kooltje Wrote:wat is je goede teamnaam bumme?

Zie eerste post! Als jij ook je gegevens wilt opgeven, dan voeg ik je aan de lijst toe.

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=54
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#14
Niet eens tegen Aragorn! Daar gaan mijn zekere overwinningen Wink

Quote:Antidote (Xyon united )
Adder (Fc Adder Amsterdam)
Forever (Haastige spoed)
Herman (Dublin baypackers)
Leuke poule! Ploegen waar ik niet al te vaak/nooit tegen gespeeld heb. Even kijken hoe ik me hierin staande ga houden als een VII team. Underdogg positie! :Big Grin
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#15
In ieder geval je best doen Anti, ik wil weer tegen je spelen en je de kracht van mijn beste IM laten voelen, als ik hem zolang kan betalen tenminste. :Big Grin
Reply
#16
Gitter smashen Hakkuh
Insane life.
Reply
#17
Dre Wrote:Gitter smashen Hakkuh

Dat is de eerste match, en laat ik nou zondag aanstaande een botteam als tegenstander hebben, maak je borst maar nat Gitter.

btw. daag jij mij even uit. Stadion maakt mij niet uit.

Was misschien leuk om bij de poules ook de divisies waarin de ploegen uitkomen erbij te zetten.
Reply
#18
gittermaster Wrote:das waar, maar heb meerdere lijntjes uit staan, had ik je idd ff moeten melden, maar als die nieuwe ja zegt is t wat mij betreft prima, gaan morgen beginnen met uitdagen, dus wie t eerst komt....

Hij wil meedoen. Hij heeft zich bij CT ingeshreven en heet Geert26.
Z'n team heet Geldrop/AEK (149525)

Ik stel voor om 'm in de CT-cup mee te laten draaien en 1 van de huidige CT toppers naar de Championsleague te promoveren. Wie? Loten?

@ Mac: Kan jij zorgen dat hij bij het HT topic kan komen?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#19
Ik moet dus tegen Fred Naaigaren maar ik kan hem niet uitdagen op de een of andere manier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Antidote Wrote:Niet eens tegen Aragorn! Daar gaan mijn zekere overwinningen Wink

Quote:Antidote (Xyon united )
Adder (Fc Adder Amsterdam)
Forever (Haastige spoed)
Herman (Dublin baypackers)
Leuke poule! Ploegen waar ik niet al te vaak/nooit tegen gespeeld heb. Even kijken hoe ik me hierin staande ga houden als een VII team. Underdogg positie! :Big Grin
Hoe kan jij als VII-team in de SD Cup zitten en ik moet in de CT Cup tegen Fred Naaigaren die in IV zit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ik heb gefaald de laatste tijd Ad, dan krijg je dat.

In principe moet je mijn team gewoon kunnen uitdagen, maar ehh, hoe heet jouw team eigenlijk?

Quote:Je maakt nu een buitenlandse reis vanwege de internationale vriendschappelijke wedstrijd deze week. Je kunt geen uitdagingen aannemen of een ander team uitdagen zolang je niet terug bent. Verwacht wordt dat het team terug is op 31-05-2007 om 08:00.

Vanaf 8 uur deze ochtend kun je me uitdagen.
What, me worry?
Reply
#22
Vietjes Wrote:
gittermaster Wrote:das waar, maar heb meerdere lijntjes uit staan, had ik je idd ff moeten melden, maar als die nieuwe ja zegt is t wat mij betreft prima, gaan morgen beginnen met uitdagen, dus wie t eerst komt....

Hij wil meedoen. Hij heeft zich bij CT ingeshreven en heet Geert26.
Z'n team heet Geldrop/AEK (149525)

Ik stel voor om 'm in de CT-cup mee te laten draaien en 1 van de huidige CT toppers naar de Championsleague te promoveren. Wie? Loten?

@ Mac: Kan jij zorgen dat hij bij het HT topic kan komen?

Is idd het beste schat ik in, maar ben bang dat dat nu niet meer gaat lukken, uitdagingen van veel mensen zijn al verstuurd.
Ach, dan kan ie mooi leren. Ik speel SD en speel met mijn b-team wat gemiddeld 2 sterren haalt Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#23
HIF tegen Bummeltown... mooi, daar hebben we twee weken geleden al met 2-0 van gewonnen. In het verleden behaalde resultaten bieden echter geen garantie voor de toekomst. En toch, wie weet haal ik nu EINDELIJK eens de tweede ronde van een aan SD gerelateerd toernooi...
Reply
#24
Fred Naaigaren Wrote:Ik heb gefaald de laatste tijd Ad, dan krijg je dat.

In principe moet je mijn team gewoon kunnen uitdagen, maar ehh, hoe heet jouw team eigenlijk?

Quote:Je maakt nu een buitenlandse reis vanwege de internationale vriendschappelijke wedstrijd deze week. Je kunt geen uitdagingen aannemen of een ander team uitdagen zolang je niet terug bent. Verwacht wordt dat het team terug is op 31-05-2007 om 08:00.

Vanaf 8 uur deze ochtend kun je me uitdagen.
Oke cool, ik heb je nu uitgedaagd.
Maar als je de laatste tijd gefaald hebt en nog steeds in de 4e divisie zit... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Fred, wil jij misschien SD cup spelen? Dan kan die maat van Vietjes tegen Ad wim spelen...
The great old Ludwig von...
Reply
#26
JA!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
trek in ieder geval je uitdaging vast in Adwim
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Ad Wim Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik heb gefaald de laatste tijd Ad, dan krijg je dat.

In principe moet je mijn team gewoon kunnen uitdagen, maar ehh, hoe heet jouw team eigenlijk?

Quote:Je maakt nu een buitenlandse reis vanwege de internationale vriendschappelijke wedstrijd deze week. Je kunt geen uitdagingen aannemen of een ander team uitdagen zolang je niet terug bent. Verwacht wordt dat het team terug is op 31-05-2007 om 08:00.

Vanaf 8 uur deze ochtend kun je me uitdagen.
Oke cool, ik heb je nu uitgedaagd.
Maar als je de laatste tijd gefaald hebt en nog steeds in de 4e divisie zit... :|

AD niet janken.
Iedereen speelt deze cup met zn b elftal(meestal dan)
ALs je gewoon een wat midner b efltal hebt, dan kan je van iedereen verliezen. De meeste geven niet zoveel om een b elftal, alleen aan de traingingen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
gittermaster Wrote:Fred, wil jij misschien SD cup spelen? Dan kan die maat van Vietjes tegen Ad wim spelen...

Prima Gitter.

Ik weiger dan de uitdaging van Ad.
What, me worry?
Reply
#30
top thx Fred, dan is dat geregeld......
Ga ik t nu aanpassen in eerste post
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: