The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll kwartfinales Roland Garros
#1
BEGIN
in Federer - Robredo
in Davydenko - Canas
in Djokovic - Andreev
in Moya - Nadal
END
Reply
#2
BEGIN
1 in 4 Federer - Robredo
1 in 4 Davydenko - Canas
1 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#3
BEGIN
1 in 4 Federer - Robredo
2in 4 Davydenko - Canas
2in 4Djokovic - Andreev
2in 3 Moya - Nadal
END
Reply
#4
BEGIN
1 in 3 Federer - Robredo
1 in 4 Davydenko - Canas
1 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END
Reply
#5
BEGIN
1 in 3 Federer - Robredo
1 in 4 Davydenko - Canas
1 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#6
Sterk. Op het moment dat mijn post er staat, staat die van jou er ook.
En ook nog eens precies hetzelfde.
Reply
#7
BEGIN
1 in 3 Federer - Robredo
2 in 4 Davydenko - Canas
2 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
BEGIN
1 in 4 Federer - Robredo
2 in 4 Davydenko - Canas
2 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END
Reply
#9
andre Wrote:Sterk. Op het moment dat mijn post er staat, staat die van jou er ook.
En ook nog eens precies hetzelfde.

GMTA
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#10
Heb QF polls van Ad Wim, Mitch en Omyaca binnen

BEGIN
1 in 5 Federer - Robredo
1 in 4 Davydenko - Canas
1 in 3 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END
Reply
#11
Die van Mist is er nu ook. Zal ze publiceren na start van de wedstrijden.
Reply
#12
Ik ben heel benieuwd! Ik neem aan dat Omyaca voor wat verrassingen is gegaan, want anders haalt hij me niet meer in. Maar ja, wie moet je als verrassing door laten gaan? Robredo en Moya lijken me niet, dus dan moet je gaan voor Davy (niet echt een verrassing trouwens) en/of Andreev... En hij moet in twee partijen het verschil gaan maken...

Nogmaals, ik ben benieuwd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Kom maar op met die voorspellingen, Eli!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Mist

BEGIN
1 in 3 Federer - Robredo
2 in 4 Davydenko - Canas
1 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END

Ad Wim

BEGIN
1 in 3 Federer - Robredo
2 in 4 Davydenko - Canas
1 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END

Mitch

BEGIN
1 in 3 Federer - Robredo
2 in 4 Davydenko - Canas
2 in 5 Djokovic - Andreev
2 in 3 Moya - Nadal
END

Omyaca

BEGIN
1 in 4 Federer - Robredo
1 in 4 Davydenko - Canas
2 in 4 Djokovic - Andreev
2 in 4 Moya - Nadal
END

Ofwel: Djokovic - Andreev beslist de wedstrijd tussen Mist en Mitch. Ad Wim en Omyaca is volledig open.
Reply
#15
Als Canas wint vandaag ben ik vrijwel zeker door. Maw, het kan vandaag beslist worden, als Canas wint en Roger in 3 sets wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Balen, Omyaca haalt 4 punten (1 voor de sets van Federer en 3 voor Davy, klopt toch?) van de 6 achterstand in vandaag. Dus toch niet beslist vandaag, want morgen nog genoeg verschil.

In de volgende situaties win ik, anders Omyaca:

-Djokovic wint van Andreev: ik win duidelijk
-Andreev wint van Djokovic, maar niet in 4 sets én Nadal in 3 van Moya: in dat geval win ik op de beslissingsvraag
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Volgens mij heb ik 6 punten (4 voor winst van Davy en 2 voor sets van Federer)
Daarmee hangt de uitslag van onze partij volledig af van Djokovic - Andreev.
Reply
#18
omyaca Wrote:Volgens mij heb ik 6 punten (4 voor winst van Davy en 2 voor sets van Federer)
Daarmee hangt de uitslag van onze partij volledig af van Djokovic - Andreev.
Aha, ik heb even de puntentelling niet bij de hand maar ik geloof je meteen. In dat geval is het inderdaad een stuk eenvoudiger.

Het wordt, zoals Geno altijd zo mooi zegt, een win-win situatie. Of Djokovic uit het toernooi, of ik in de finale van de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
In het topic "toernooilinks" staat de puntentelling.
Voor mij evenzo een win-win situatie, dus hebben we eigenlijk allebei bij voorbaat al gewonnen :Big Grin
Reply
#20
Kwartfinales zijn 4 punten en 2 voor de sets.

De tussenstand in de halve finales:
Mitch (1) - Mist (4): 24 - 26
Omyaca (5) - Ad Wim (2): 32 - 32

Beide confrontaties zijn afhankelijk van de wedstrijd Djokovic - Andreev. Mitch en Omyaca hebben Andreev, Mist en Ad Wim hebben Djokovic.
Reply
#21
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Volgens mij heb ik 6 punten (4 voor winst van Davy en 2 voor sets van Federer)
Daarmee hangt de uitslag van onze partij volledig af van Djokovic - Andreev.
Aha, ik heb even de puntentelling niet bij de hand maar ik geloof je meteen. In dat geval is het inderdaad een stuk eenvoudiger.

Het wordt, zoals Geno altijd zo mooi zegt, een win-win situatie. Of Djokovic uit het toernooi, of ik in de finale van de poll.

Kijk Adje Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
En deze klopt ook Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Alsjeblieft, ga werken of zo. Je houdt mij namelijk alleen maar van m'n werk af, ik lig onder de tafel van het lachen! Dat je dit nog steeds niet begrijpt, dan had ik je zelfs nog te hoog ingeschat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
leg maar even uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Alsjeblieft, ga werken of zo. Je houdt mij namelijk alleen maar van m'n werk af, ik lig onder de tafel van het lachen! Dat je dit nog steeds niet begrijpt, dan had ik je zelfs nog te hoog ingeschat...

Wat snapt buurs niet? En waarom haalt hij allemaal voorbeelden aan over win-win situaties?
Reply
#26
Nou, omdat ik ook weer serieus aan het werk moet: kijk nou eens wat ik schrijf! Ik refereer zelfs letterlijk aan Geno, omdat hij win-win situatie altijd zo gebruikte als jij laatst. Fout dus, en ik pakte hem daar dus altijd op.
Bij die andere twee staat ook gewoon een smiley, bedoeld als knipoog naar die eerdere foute uitspraken.

Maar toch bedankt voor het opzoeken van bewijs van je eigen ongelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ad heeft Buurs, terecht, afgezeken met 't feit dat Buurs niet doorheeft wat nou een win win situatie is. Buurs heeft het hele weekend gezocht naar een post van Ad waarin Ad 't verkeerd doet. Nu heeft hij er 2 gevonden. Wel vermakelijk trouwens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Vorige week verloor ik de poll van Ad, omdat ik voor mezelf een win-win situatie had gecreeerd.

Als Beck van Berdych zou winnen, was ik door met de poll, maar had Kuiper een belangrijke speler door met FTM.
Als Berdych zou winnen, was ik niet door, maar had Kuiper een belangrijke speler verloren.

Ad lachte me uit, omdat ik zei dat het voor mij beide een win situatie is...

Deze post laat zien, dat hij het zelf ook vaak genoeg heeft gedaan. Hij maakt zichzelf dus belachelijk....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Het mooie is nog dat het blijkbaar een weekend duurde voor het bij Buurs doordrong wat een win-win situatie nou eigenlijk is, dan in eerste instantie een verkeerde post uit 2006 (!) erbij pakt, en uiteindelijk bij poging 2 een goede quote te pakken heeft. Klasse jongen, geniet van dit succes!
Reply
#30
centre court Wrote:Ad heeft Buurs, terecht, afgezeken met 't feit dat Buurs niet doorheeft wat nou een win win situatie is. Buurs heeft het hele weekend gezocht naar een post van Ad waarin Ad 't verkeerd doet. Nu heeft hij er 2 gevonden. Wel vermakelijk trouwens.

Wat valt daar niet aan te snappen?
Reply


Forum Jump: