The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




1ste speelronde '07/'08
#61
Depor Wrote:Ook PSV moet voor de winter naar alle kleintjes....

enne 02 Februari: AZ - PSV (en 03/02 Ajax - Feyenoord)
Is geen makkie

Ja zo kun je het hele seizoen wel doornemen... Alle 18 ploegen spelen 34 wedstrijden tegen elkaar en daar zullen makkelijke en moeilijke wedstrijden tussen zitten.. :wink: :roll:
Reply
#62
Feyenoord thuis geen makkie? Ik hoop het! Afgelopen jaar was Feyenoord thuis helaas zelfs voor ploegen als Heracles een makkie. :| PSV heeft 2 van de 6 op papier zwakste ploegen na de winter uit (Willem II en VVV). Maja zoveel boeit het niet. Van mij mag het programma zo blijven, hopelijk kan Harry weer 2 kaartjes voor NEC-PSV regelen.. hij staat weer op een cruciaal moment gepland net als dat heel veel PSV wedstrijden op hetzelfde moment als afgelopen seizoen gespeeld worden. :8:
Reply
#63
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Mensen die denken dat PSV met Heracles-uit een relaxte seizoensopening heeft maken een grote denk fout.

Denk niet dat veel mensen dat denken na 2 jaar terug. Afgelopen seizoen speelde Heracles ook voor jullie doen (met respect hoor) geweldig en werd het een lucky 0-2.

Klopt, Heracles speelde toen een sterke wedstrijd inderdaad.
Ik bekijk het subjectief, maar ik denk dat veel ploegen sowieso niet meer zo graag naar Almelo komen. In ieder geval niet met het idee van, ach, we moeten even tegen die degradatiekandidaat. Afgelopen seizoen ook maar 4 thuisnederlagen geleden, dat is niet verkeerd voor een degradatiekandidaat. Alleen de uitwedstrijden waren dit jaar één groot drama, op een paar gelijke spelen na. April 2006 staat in ieder geval te boek als datum waarin Heracles voor het laatst wist te winnen buiten Almelo. Ik hoop echt dat dit aankomend seizoen wat beter loopt.

Overigens lees ik zojuist dat de eerste Twentse derby staat gepland in Almelo, 4 november volgens het conceptprogramma. Ik heb d'r nu al zin in. Mij lijkt het een keer mooi om het affiche Heracles Almelo - fct op een zaterdagavond te zien, maar dat zal altijd wel een illusie blijven.
Reply
#64
Tuurlijk is Heracles uit voor niemand een makkie; dat kunstgras alleen al maakt het moeilijk daar te winnen. Hoe je het ook wend of keert, het speelt gewoon net een tikkie anders. Maar 1e seizoen eredivisie pakte Heracles toch vooral zn punten buitenshuis meen ik?
Reply
#65
Peter Wrote:Tuurlijk is Heracles uit voor niemand een makkie; dat kunstgras alleen al maakt het moeilijk daar te winnen. Hoe je het ook wend of keert, het speelt gewoon net een tikkie anders. Maar 1e seizoen eredivisie pakte Heracles toch vooral zn punten buitenshuis meen ik?

En de meeste (sub)topclubs in de eredivisie zullen op hun trainingscomplexen niet een veldje met kunstgras hebben liggen om te oefenen :roll:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#66
Peter Wrote:Tuurlijk is Heracles uit voor niemand een makkie; dat kunstgras alleen al maakt het moeilijk daar te winnen. Hoe je het ook wend of keert, het speelt gewoon net een tikkie anders. Maar 1e seizoen eredivisie pakte Heracles toch vooral zn punten buitenshuis meen ik?


Kijk je uit Peter? Als je zo blijft blaten staat Mukkus straks voor je deur om "het lammetje eens te testen".
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#67
Depor Wrote:
Peter Wrote:Tuurlijk is Heracles uit voor niemand een makkie; dat kunstgras alleen al maakt het moeilijk daar te winnen. Hoe je het ook wend of keert, het speelt gewoon net een tikkie anders. Maar 1e seizoen eredivisie pakte Heracles toch vooral zn punten buitenshuis meen ik?


Kijk je uit Peter? Als je zo blijft blaten staat Mukkus straks voor je deur om "het lammetje eens te testen".

Dus jij vind kunstgras precies hetzelfde? Prima, overal neerleggen dan! Xtragaap4de

@Ronnie -> uiteraard hebben ze dat, iedereen mag zelfs 1x in het stadion trainen toch?, maar een training is zeer zeker dan de uiteindelijke wedstrijd tegen een ploeg die er veel vaker op speelt. Ik durf zelfs wel te beweren dat Heracles op gewoon gras meer moeite zou hebben zich te handhaven,.
Reply
#68
Peter Wrote:Maar 1e seizoen eredivisie pakte Heracles toch vooral zn punten buitenshuis meen ik?

Klopt, dit was overigens in de laatste paar seizoenen eerste divisie ook zo. Maar afgelopen seizoen was gewoon een verschrikking qua uitwedstrijden, bah.
Reply
#69
Peter Wrote:precies hetzelfde? Prima, overal neerleggen dan! Xtragaap4de

@Ronnie -> uiteraard hebben ze dat, iedereen mag zelfs 1x in het stadion trainen toch?, maar een training is zeer zeker dan de uiteindelijke wedstrijd tegen een ploeg die er veel vaker op speelt. Ik durf zelfs wel te beweren dat Heracles op gewoon gras meer moeite zou hebben zich te handhaven,.

Denk persoonlijk dat het grootste probleem op kunstgras de reactie van de bal is en het schoeisel wat je nodig hebt.
En of je dan 100 uur oefent tegen je eigen teamgenoten of 100 uur wedstrijden voetbalt, lijk me dan weinig verschil in te zitten.

Persoonlijk denk ik gewoon dat het een kwaliteit is van Heracles (en het publiek) om de tegenpartij in thuiswedstrijden zo te intimideren dat ze al een half punt voorstaan voor de wedstrijd.
En dat zou op echt gras volgens mij niet anders zijn.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#70
Peter Wrote:hopelijk kan Harry weer 2 kaartjes voor NEC-PSV regelen.. hij staat weer op een cruciaal moment gepland net als dat heel veel PSV wedstrijden op hetzelfde moment als afgelopen seizoen gespeeld worden. :8:

Moet geen probleem zijn denk ik zo..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#71
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:hopelijk kan Harry weer 2 kaartjes voor NEC-PSV regelen.. hij staat weer op een cruciaal moment gepland net als dat heel veel PSV wedstrijden op hetzelfde moment als afgelopen seizoen gespeeld worden. :8:

Moet geen probleem zijn denk ik zo..

:Big Grin PSV-NEC is (weer) de 1e thuiswedstrijd voor PSV, dus wrs zul je geen interesse hebben omdat het nog nergens over gaat, maar als je kaarten voor een thuisvak wil moet je het zeggen he!

Mooie seizoensafsluiting hebben jullie trouwens met Vitesse als laatste thuisduel. :8:
Reply
#72
Even de PSV'ers iets ontmoedigen voor de eerste speelronde...

Door thuis met 3-0 van FC Twente te winnen heeft Heracles Almelo een fraai record in stand gehouden. De club zag sinds het seizoen 1963/1964 namelijk nooit een openingsduel verloren gaan.

Toenertijd geschreven door NOS Teletekst.
Zou meer dan prachtig zijn als we dat record met weer een seizoen kunnen verlengen. Zal wel erg moeilijk worden, uiteraard.
Reply
#73
D'r an met de lippe Wrote:Even de PSV'ers iets ontmoedigen voor de eerste speelronde...

Door thuis met 3-0 van FC Twente te winnen heeft Heracles Almelo een fraai record in stand gehouden. De club zag sinds het seizoen 1963/1964 namelijk nooit een openingsduel verloren gaan.

Toenertijd geschreven door NOS Teletekst.
Zou meer dan prachtig zijn als we dat record met weer een seizoen kunnen verlengen. Zal wel erg moeilijk worden, uiteraard.

PSV is er dit jaar niet echt op vooruit gegaan, dus ik denk dat het zeker tot de mogelijheden behoort om de openingswedstrijd van ze te winnen, alleen een beetje oppassen voor scherpe counters met Lazo en Farfan.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#74
Charisteas kan verkocht worden.....

Feyenoord presenteert ook Makaay

Feyenoord heeft na Giovanni van Bronckhorst opnieuw een aanwinst van naam binnen gehaald. Volgens de NOS onderging Roy Makaay vandaag een medische keuring, waarna de spits een contract in Rotterdam tekende.

Ook Kevin Hofland zou inmiddels een contract hebben getekend. De oud-PSV'er speelt de komende drie seizoenen in het shirt van Feyenoord. De duur van de verbintenis van Makaay is tot dusver nog onbekend.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt Makaay, die overkomt van Bayern München, donderdagmiddag nog officieel gepresenteerd.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#75
FC Petr Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Even de PSV'ers iets ontmoedigen voor de eerste speelronde...

Door thuis met 3-0 van FC Twente te winnen heeft Heracles Almelo een fraai record in stand gehouden. De club zag sinds het seizoen 1963/1964 namelijk nooit een openingsduel verloren gaan.

Toenertijd geschreven door NOS Teletekst.
Zou meer dan prachtig zijn als we dat record met weer een seizoen kunnen verlengen. Zal wel erg moeilijk worden, uiteraard.

PSV is er dit jaar niet echt op vooruit gegaan, dus ik denk dat het zeker tot de mogelijheden behoort om de openingswedstrijd van ze te winnen, alleen een beetje oppassen voor scherpe counters met Lazo en Farfan.

Gaat de transfermarkt dit jaar als op 30 juni dicht dan ipv 31 augustus? :eeeek: Het ziet er idd niet goed uit, maar volgens mij kan het voor elke club de komende 2 maanden nog veel beter of slechter worden. Lazovic is trouwens geschorst de eerste 2 potjes (JC-schaal en Heracles uit).
Reply
#76
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.datawire.nl/uploads/images/Wu_csqYGGey4DKBPO8LONA/Ere_totaal_020707.pdf">http://files.datawire.nl/uploads/images ... 020707.pdf</a><!-- m -->
Reply
#77
Eerste super Sunday op 23 sept, met PSV-Fey en AZ-Ajax
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#78
Verdomme is op het allerlaatst ineens Sparta - Vitesse op zondag gezet, nu is het tegelijk met de racedemo's in de stad :x :letitallout:
Reply
#79
18/8/2007 Excelsior FC Twente (zaterdag)
26/8/2007 FC Twente FC Utrecht (zondag)
1/9/2007 FC Twente PSV (zaterdag)
16/9/2007 Willem II FC Twente (zondag)
23/9/2007 FC Twente NEC (zondag)
30/9/2007 De Graafschap FC Twente (zondag)
7/10/2007 FC Twente Roda JC (zondag)
21/10/2007 FC Groningen FC Twente (zondag)
27/10/2007 FC Twente Feyenoord (zaterdag)
4/11/2007 Heracles Almelo FC Twente (zondag)
10/11/2007 FC Twente NAC Breda (zaterdag)
25/11/2007 Sparta Rotterdam FC Twente (zondag)
2/12/2007 FC Twente AZ (zondag)
8/12/2007 Vitesse FC Twente (zaterdag)
15/12/2007 FC Twente VVV-Venlo (zaterdag)
22/12/2007 SC Heerenveen FC Twente (zaterdag)
27/12/2007 Ajax FC Twente (donderdag)
30/12/2007 FC Twente De Graafschap (zondag)
11/1/2008 NEC FC Twente (vrijdag)
20/1/2008 FC Twente FC Groningen (zondag)
24/1/2008 Feyenoord FC Twente (donderdag)
27/1/2008 FC Twente Sparta Rotterdam (zondag)
1/2/2008 NAC Breda FC Twente (vrijdag)
8/2/2008 FC Twente Heracles Almelo (vrijdag)
16/2/2008 Roda JC FC Twente (zaterdag)
23/2/2008 AZ FC Twente (zaterdag)
1/3/2008 FC Twente SC Heerenveen (zaterdag)
9/3/2008 VVV-Venlo FC Twente (zondag)
15/3/2008 FC Twente Vitesse (zaterdag)
23/3/2008 FC Twente Ajax (zondag)
30/3/2008 FC Utrecht FC Twente (zondag)
5/4/2008 FC Twente Excelsior (zaterdag)
13/4/2008 PSV FC Twente (zondag)
20/4/2008 FC Twente Willem II (zondag)

:8: KAMPIOEN :yeah:
Reply
#80
Net voor kerst zullen jullie er zo te zien fantastisch voorstaan.. 2e seizoenshelft wordt 1 groot drama. :razz:
Reply
#81
Ik denk dat Twente op 1 september zelfs voor 1 dag lijstaanvoerder is.
Reply
#82
Matador! Wrote:Ik denk dat Twente op 1 september zelfs voor 1 dag lijstaanvoerder is.

Waarom maar voor 1 dag? Alle clubs die de dag erna spelen kunnen er alleen maar van dromen om hun eerste 3 potjes te winnen. Xtragaap4de

ff een niet echt terzake doend vraagje tussendoor.. weet iemand waar die wedstrijdnummers in dat schema van de KNVB goed voor zijn?
Reply
#83
Oef...

Zondag 19 augustus 2007: Heracles - PSV
Vrijdag 24 augustus 2007: Roda JC - Heracles

Zaterdag 1 september: NAC - Heracles
Zaterdag 15 september: Heracles - Ajax
Zaterdag 22 september: Sparta - Heracles
Zondag 30 september: Heracles - AZ

Zondag 7 oktober: SC Heerenveen - Heracles
Reply
#84
No offence, maar is het hele seizoen van Heracles niet 1 grote finale?
Volgens mij is het vooral die instelling waardoor Heracles het afgelopen seizoen zo goed gedaan heeft.
Reply
#85
Peter Wrote:ff een niet echt terzake doend vraagje tussendoor.. weet iemand waar die wedstrijdnummers in dat schema van de KNVB goed voor zijn?

Da's gewoon een referentienummer. Hetzelfde als een Sofi-nummer (of hoe dat tegenwoordig heten mag), een factuurnummer of beschikkingsnummer, etc.etc.

Mocht Farfan rood krijgen in de wedstrijd Heracles - PSV zal de tuchtcommissie bijvoorbeeld refereren aan wedstrijdnummer 1196.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
T00L Wrote:No offence, maar is het hele seizoen van Heracles niet 1 grote finale?

Dat klopt, geen enkele wedstrijd is voor ons makkelijk. Toch had ik het niet verkeerd gevonden als er een op papier iets makkelijkere tegenstander had gestaan de 2e of 3e thuiswedstrijd. Maar we moeten het hier mee doen, klaar uit.

TOOL Wrote:Volgens mij is het vooral die instelling waardoor Heracles het afgelopen seizoen zo goed gedaan heeft.

Dat zonder twijfel, het collectief is het toverwoord.
Maar in dat collectief zitten ook een paar spelers die het verschil kunnen maken. Er zit een goede balans in het elftal en het vertrouwen is er. Ik denk dat we sowieso al hebben laten zien dat we geen eendagsvlieg zijn.
Reply


Forum Jump: