The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




rondemaster 2007
#91
Fabian Wrote:Shit ! Team niet aangepast, Hushovd EN Bennati er nog in....

We shall see...

Altijd lastig, voor 11:00 opstaan. Daarom doe ik het maar in de avond. Bor staat vanmiddag bovenaan in de sjupliek.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#92
EJR Wrote:Lekker belangrijk allemaal die sprinters. We gaan vandaag ontsnappen!!! Hakkuh

Kim Kirchen 3.113.625 3.113.625
Patrice Halgand 2.707.500 2.707.500
Bram de Groot 2.671.400 2.671.400
Rik Verbrugghe 2.066.725 2.066.725
Fabian Wegmann 1.940.375 1.940.375
Juan Antonio Flecha 1.931.350 1.931.350
Cédric Vasseur 1.850.125 1.850.125
Thomas Voeckler 1.841.100 1.841.100
Kjell Carlström 1.624.500 1.624.500

tss, als ik zou denken dat er een ontsnapping kwam zou ik Vogondy en Ladagnous genomen hebben. en robbie natuurlijk, want die wint dan de massasprint.
Reply
#93
Vandaag 185.515 Euroj verloren. Bor 8.665. Bor 1 in de sjupliek.
Reply
#94
Ja Berend, je gaat nog steeds lekker.
Zelf ben ik inmiddels buiten de top 10.000 gevallen, maar maak me nog geen zorgen.
Een type Waf ga ik in de bergen natuurlijk helemaal snot draaien.
What, me worry?
Reply
#95
Fred Naaigaren Wrote:Een type Waf ga ik in de bergen natuurlijk helemaal snot draaien.

hoe weet jij dat ik dan allemaal sprinters ga opstellen?
Reply
#96
Zwaartekracht telt dubbel in de bergen, dat zal jij wel weten.
What, me worry?
Reply
#97
CANCELLARA Fabian Notworthy
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#98
Fred Naaigaren Wrote:Zwaartekracht telt dubbel in de bergen, dat zal jij wel weten.

gewoon een kwestie van 2x zo sterk zijn. :razz:

ik heb wel veel snot trouwens nu.
Reply
#99
EJR Wrote:Fabian Notworthy

jij ADOreert weer neuzen. Puke
Reply
waf Wrote:
EJR Wrote:Fabian Notworthy

jij ADOreert weer neuzen. Puke


Undecided
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Vandaag reken ik op McEwen top 4, Boonen top 5, Hushovd top 6, Förster top 9, Feillu en Chavanel top 10. Dan een gok met Haussler top 10.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Vandaag 185.515 Euroj verloren. Bor 8.665. Bor 1 in de sjupliek.

Hoogste tijd om me aan te melden dan voor deze subleague. :wink:
Reply
Ja, doe maar.
May The Schwartz Be With You
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Geen slecht begin met de top 3 in m'n team maar balen van Cavendish. Zabel valt weer eens tegen :x

Hoe kan Zabel tegenvallen? Het is niet meer de Erik van 5 jaar (en verder) terug.
Je zag gisteren weer dat hij het zeker nog wel kan.
Ik denk dat ik er vandaag ook weer voor ga.
Ik zit er eerder aan te denken om Freire te lozen, die heeft nog niets laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zabel moet bij de eerste 6 rijden. Freire bij de eerste 7.
May The Schwartz Be With You
Reply
Je zag gisteren dat Zabel gewoon iedereen kan pakken als hij goed zit.

Freire heeft dat nog niet laten zien, dit wordt inderdaad elke keer ongeveer 7e.
Het vervelende bij hem is, dat hij als hij een topdag heeft, iedereen kan pakken en dan ben je de sjaak.

Hunter is in vorm, die neem ik ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch weer 9. Misschien niet de goede tactiek, maar ik denk dat ik het niet aankan om Freire eruit te laten en hem dan vervolgens top 3 te zien sprinten. Op de lange termijn wellicht de goede tactiek, maar ik kan het gewoon niet.

Naam Gekocht voor Huidige prijs
Robbie McEwen 7.990.000 8.365.926 Verkoop renner
Tom Boonen 6.730.000 7.598.709 Verkoop renner
Erik Zabel 6.123.475 6.617.301 Verkoop renner
Thor Hushovd 6.000.000 5.956.250 Verkoop renner
Óscar Freire 5.590.000 5.234.951 Verkoop renner
Robert Hunter 4.288.778 4.288.779 Verkoop renner
Robert Förster 3.630.000 3.759.121 Verkoop renner
Romain Feillu 2.785.000 2.952.963 Verkoop renner
Sébastien Chavanel 2.881.250 2.807.188 Verkoop renner
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berend Botje Wrote:Ja, doe maar.

Wat zijn de gegevens van de subleague?
Reply
Dr. Pils Wrote:
Berend Botje Wrote:Ja, doe maar.

Wat zijn de gegevens van de subleague?

Zie de eerste post in dit topic.
Reply
Ik had vanaf blz. 2 zitten koekeloeren.

Met stip op nummer 1 binnen.
Reply
Ad Wim Wrote:Toch weer 9. Misschien niet de goede tactiek, maar ik denk dat ik het niet aankan om Freire eruit te laten en hem dan vervolgens top 3 te zien sprinten. Op de lange termijn wellicht de goede tactiek, maar ik kan het gewoon niet.

Op zich kan het best goed gaan, McEwen, Hushovd en Boonen eerste 4, Zabel en Freire 5 en 6, Hunter en Förster 7 en 8, Feillu en Chavanel 9 en 10. Dan zit je prima, dan heb je de eerste plaats nog niet eens nodig.
Reply
Hoppaaaaaaaaaaa, eindelijk de beloning voor het nemen van 9 renners: de nummer 1 t/m 4 in m'n team en ook nog 7 t/m 9. Alleen Napolitano is een domper op de feestvreugde en McEwen eigenlijk ook, maar die heeft toch iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag maar 21920,25 verdiend, Ik ga een paar plaatsen zakken. Dr. Pils verliest 806.111 en zal naar 5 of 6 zakken.
May The Schwartz Be With You
Reply
En hop, naar de 1e plek in de subleague Hakkuh

Het loont dus uiteindelijk wel om gewoon 9 renners te nemen, omdat je anders zomaar de winnaar eruit kunt laten. Dan kun je een aantal dagen een mindere score hebben als het tegenzit met valpartijen of rare sprints, maar als het dan een keer goed valt, haal je alles weer in :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgen is alles weer anders. Ik hoop dat je ook in de gaten hebt dat de verschillen in de subleague nog heel klein zijn. 1 mannetje goed of verkeerd gokken kan veel uitmaken.
Maar nu morgen, het zal geen massasprint meer worden. Maar zullen de klassementsrijders zich al van voren zetten, of komt er een groep kleintjes voorop? Ik gok op het laatste, ik ga een aantal kleine zeer goedkope klimmertjes opstellen, zodat het verlies minimaal is, en heel misschien de winst groot.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik zie heus wel in dat het verschil nog minimaal is, maar ik stond 8e voor deze rit.

Morgen is inderdaad heel lastig, misschien wel gewoon niemand opstellen. Er zijn zoveel kandidaten voor zulke etappes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zat ik ook aan t denken...niemand opstellen..maar heb besloten dat dit toch te laf was... gekozen voor wat kandidaten voor de bolletjestrui tot t hooggebergte en wat notoire ontsnappers... ben benieuwd...tis alles of niks.
Reply
Vind ik dus ook. Daarom ben ik ook niet voor de tactiek gegaan om de afgelopen dagen maar een paar sprinters op te stellen.
Risico is met 9 knakkers is zo'n 6 ton, niet al te groot dus. Twee van mijn knakkers in de top 10 en ik zit al ongeveer quitte. Maar het wordt wel spannend, er zijn zoveel gegadigden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat het vandaag eindelijk een spannende ontsnapping wordt waar de klassementsrenners zich nog niet zullen laten zien. Dus geen Schleck en Valverde, voor wie dit terrein uitermate geschikt is. Meer de renners die ook goed kunnen zijn in de Waalse klassiekers. En natuurlijk een paar Fransen opstellen, want die zitten toch wel mee. Totale budget moet dan ergens zitten tussen 25 - 35 miljoen.
Reply
Het is natuurlijk maar wat je wil met dit spel. Speel je om zo hoog mogelijk te eindigen in het algemeen klassement en een prijs te winnen, zul je bij elke renner die je kiest een inschatting moeten maken of je je startgeld er uit haalt. Dan kan je gaan gokken, maar dan kan je ook besluiten om met minder dan 9 man te spelen en alleen een paar 'zekerheidjes' op te stellen. Dat heeft volgens mij niets met laf te maken, maar met tactiek. Speel je niet voor het algemeeen klassement, dan maakt het niet uit, dan kan je dus voor het puntenklassement gaan, of de berprijs, of de dagprijs.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: