The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Help Bumme naar Parijs II
#1
Heren,

Doe net als andere jaren mee met een poule in mijn woonplaats en wil daarvoor drie teams inschrijven.

1 team gaat voor het algemeen klassement en moet dus een mooie mix zijn van berggeiten, sprinters en klassementrenners.

Team 2 moet bestaan uit sprintkanonnen en team 3 uit klimmers.

Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van deze drie teams. Teams bestaan uit 15 renners en 5 wissels (die alleen invallen indien een renner uit de eerste 15 niet start).

Algemeen klassement geeft (muv de Gele-trui) geen extra punten.

De puntentelling: Telkens wanneer een renner uit je Pool de France-team in de top 10 van de etappeuitslag voorkomt, levert hij punten op.
Renner eindigt op plaats 1: 20 punten
Renner eindigt op plaats 2: 15 punten
Renner eindigt op plaats 3: 12 punten
Renner eindigt op plaats 4: 10 punten
Renner eindigt op plaats 5: 8 punten
Renner eindigt op plaats 6: 6 punten
Renner eindigt op plaats 7: 4 punten
Renner eindigt op plaats 8: 3 punten
Renner eindigt op plaats 9: 2 punten
Renner eindigt op plaats 10: 1 punt


Mocht ik in de prijzen vallen met een van mijn drie teams dan is er een leuke verrassing voor een van de mensen die mij bruikbare tips gegeven heeft!

Dank en groet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Voor wanneer moeten deze teams klaar zijn Bumme? Zoals elk jaar doe ik ook weer mee aan verschillende spellen, maar ik ben pas net begonnen met me echt te verdiepen in de mogelijke kanshebbers voor de verschillende truien/etappes etc. Vandaar dat de tips wat later komen :wink: Heb je zelf al een idee wie je wil?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Ik zou eerst maar eens afwachten wie er mee mogen doen aan de tour :Big Grin
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#4
Lamme Lennie Wrote:Voor wanneer moeten deze teams klaar zijn Bumme? Zoals elk jaar doe ik ook weer mee aan verschillende spellen, maar ik ben pas net begonnen met me echt te verdiepen in de mogelijke kanshebbers voor de verschillende truien/etappes etc. Vandaar dat de tips wat later komen :wink: Heb je zelf al een idee wie je wil?

Vorig jaar plaatste ik eenzelfde topic maar toen pas op de avond voordat de inschrijving zou sluiten.
Ik heb nog ruim 8 dagen...........

Nog 8 dagen, 22 uur, 3 min en 27 sec voor einde inschrijving: 7-7-2007 12:00
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=10074">viewtopic.php?t=10074</a><!-- l -->

De eerste post van deze topic staat vol met handige tips, vooral voor sprinters.

Voor de klimgeiten kijk ik meestal in de klassementen van de Tour van vorig jaar, de Giro dit jaar maar vooral de Dauphiné en de Ronde van Zwitserland.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#6
de meeste namen staan inderdaad wel in dat overzicht, al verwacht ik een paar van die 'verrassingen' toch eerder dan een aantal 'kanshebbers'. Schleck reken ik tot de favorieten, Dekker en Gadret zie ik toch ook eerder in staat mooie dingen te laten zien dan bijvoorbeeld Zabriskie, Valjavec, Millar en Savoldelli.

Rasmussen zou ik zeker nemen voor de bergen. Niet voor het algemeen klassement.

Sowieso is het nog even afwachten wie er allemaal wel en niet morgen starten, maar voor in het algemene klassement zijn McEwen, Hushovd, Boonen, Sastre, Vinokourov, Evans, Menchov 'zekerheidjes' en kan je eigenlijk ook niet om Bennati, Freire en Leipheimer heen. Al zal een van deze mannen ongetwijfeld gaan tegenvallen.

Sprinters: Als ik er 15 zou moeten selecteren, zou ik in ieder geval gaan voor McEwen, Hushovd, Boonen, Bennati, Petacchi, Freire, Ventoso en Zabel. Voor de overige 7 is het een beetje gokken, maar ik zou denken aan O'Grady (alleen vraag ik me af of hij nogsteeds mee zal sprinten), Feillu (jonge Fransman, groot talent, zal zich willen laten zien voor Agritubel en regelmatig top 10 sprinten), Cavendish (ook nog erg jong, maar erg rap), Haussler en Forster, Eisel en dan Hunter of Fischer. Pineau zou eventueel ook nog kunnen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#7
Dank allen voor de tips!
Door de geboorte van onze dochter en het feit dat ik thuis geen Internet had heb ik minder tijd in het maken van mijn teams kunnen steken dan ik van plan was.

Tot nu toe scoor ik dan ook beneden gemiddeld maar heb ik wel een fles wijn te pakken door de etappe van jl. zaterdag te winnen:

13e etappe. Albi - Albi (54 km), 21-7-2007

195. Andrey Kashechkin (Kaz) 10 4-Dag: 10
196. Andreas Klöden (Dui) 13 3-Dag: 12, 3-Positie: 1
191. Alexandre Vinokourov (Kaz) 21 1-Dag: 20, 1-Positie: 1
149. Bradley Wiggins (GB) 8 5-Dag: 8
112. Alberto Contador Velasco (Spa) 4 7-Dag: 4
111. Levi Leipheimer (VS) 2 9-Dag: 2
41. Cadel Evans (Aus) 15 2-Dag: 15
58. Michael Rasmussen (Den) 1 1-Algemeen: 1

Totaal: 74


Groet!

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: