The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




chantage?
#1
Ik hou wel van open en eerlijk dus hierbij de PB van Mukkus, daaronder mijn reactie:

Het gedrag van Vietjes loopt mij de spuigaten uit.....ik heb op het punt gestaan mijn geheime wapen in te zetten, maar daarvoor geef ik jou nog 1 kans;

Bostoen en Acda komen voor 0k (geen onderhandeling mogelijk)op de TL, anders ben ik genoodzaakt het cheaten binnen FC CT (doorgeven van log in / ww van de manager naar andere gebruikers) aan Footstar door te geven.

Buigen of Barsten. Helaas moet het zo. De druppel komt nu vooral door de bericht van Vietjes....trek je conclusies.

Ik hoor van je.



Je geeft het maar aan bij FT, dan knalt FC CT.
Ik ga toch wel door, ergste geval begin ik opnieuw.
Ik ga niet zeggen wat ik van je vind, want ik denk dat je dat zelf wel begrijpt.
Jullie komen niet op de TL. Einde van het seizoen gaan jullie pleite.
Of je ons nou aangeeft of niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
=D>

Succes allemaal heren! Succes bij jullie nieuwe club!

(enneh, Adder, de reden dat ik dit via PB deed, was om te voorkomen dat andere gebruikers binnen FS, die eventueel dit forum zo af en toe lezen, dit niet krijgen te lezen, maar als jij wilt dat ze dit lezen.....Prima!)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*

(wel lastig, want het is tot nu toe verreweg de leukste forumperiode van het jaar om te lezen :lol: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!
Reply
#5
Lamme Lennie Wrote:*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*

(wel lastig, want het is tot nu toe verreweg de leukste forumperiode van het jaar om te lezen :lol: )

Moet jij niet roepen dat het ongepast is om PB's openbaar te maken?

Zie hier is de eerste FS'er van buiten FC CT al.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Fijn 10 weekjes volmaken bij CT jongens....word nog vast gezellig in de kleedkamer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*

(wel lastig, want het is tot nu toe verreweg de leukste forumperiode van het jaar om te lezen :lol: )

Moet jij niet roepen dat het ongepast is om PB's openbaar te maken?

Zie hier is de eerste FS'er van buiten FC CT al.

Ok, je hebt me overtuigd :lol:

Uiteraard is het not done om PB's op het forum te knallen [-X
Dat neemt echter niet weg dat het in schril contrast staat met hetgene waar jij mee dreigt (iets wat je niet zal doen, anders ben je wel heeeeeeeeeel diep gezakt).

Is er nog een plekkie vrij bij FC CT?
:wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Op rotten naar kleedkamer 2.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#9
Wat een kutstreek Mukk, zo laag had ik van veel mensen verwacht maar niet van jou...

Van mij part rotten ze op voor een ton pp, maar NOOIT voor nop, mochten ze niet gekocht worden misschien maar de tribune? Heeft ook weinig zin om ze ervaring te geven als we er zelf geen voordeel van hebben.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
Mac Wrote:eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!

Release me maar uit FC CT, dan gaat dit hele feest niet door. Is ook een soort ban. Win-win situatie voor ons allemaal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!

Release me maar uit FC CT, dan gaat dit hele feest niet door. Is ook een soort ban. Win-win situatie voor ons allemaal.

Dan maar geen CT.....je kan toch niets hardmaken bij die gasten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#12
Ik heb het al een keer over de hand in eigen boezem gehad, en zie hier Mukkus steekt hem inderdaad alleen in die van mij. Terecht? Lijkt mij niet.

@Lennie. Jazeker. Volgens mij was het gedrag van Mukkus en Legion de reden dat jij bent gekapt, toch?

En mij maar voor kleuter uitmaken. Ben ik ook af en toe wel.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#13
wat een kinderachtig zooitje zeg dit...jullie vinden jezelf allemaal beter en slimmer dan de rest. Je wordt echt niet uitgelachen als je het een keer met iemand eens bent hoor. ik zou zeggen ga eens bij jezelf ten rade...en voor de vrouwen..steek de hand in eigen boezem. maar ja...
Reply
#14
Vietjes Wrote:Ik heb het al een keer over de hand in eigen boezem gehad, en zie hier Mukkus steekt hem inderdaad alleen in die van mij. Terecht? Lijkt mij niet.

@Lennie. Jazeker. Volgens mij was het gedrag van Mukkus en Legion de reden dat jij bent gekapt, toch?

En mij maar voor kleuter uitmaken. Ben ik ook af en toe wel.

Genoeg met het zwarte pieten...begin het gehad te hebben met deze loze Eppie discussies over wiens schuld het is...jullie hebben alle drie lopen kutten.
Verder heeft niemand er wat aan om die loze scheldkannonades van jullie te lezen.
Acda en Legioen willen gratis weg en dat gaat niet gebeuren, dus proberen ze nu iets af te dwingen door rare posts, chantage etc
Dus gaat Mukkus ons aangeven bij Footstar, wat in het ergste geval inhoud dat het hele team opnieuw kan beginnen.
Dat risico wil ik wel nemen, na deze actie gun ik ze niets meer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
@Depor: beaam
@Adder: maak van die ? in de topictitel maar een !
Reply
#16
Wel grappig dat je door dit soort posts opeens iedereen met de neuzen dezelfde kant op krijgt.....

Jullie zijn er al uit wat jullie gaan doen? Mijn handen jeuken een beetje....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Mukkus Wrote:Wel grappig dat je door dit soort posts opeens iedereen met de neuzen dezelfde kant op krijgt.....

Jullie zijn er al uit wat jullie gaan doen? Mijn handen jeuken een beetje....
aan die gok van jouw is niks meer te doen Wink
Reply
#18
Mukkus Wrote:Wel grappig dat je door dit soort posts opeens iedereen met de neuzen dezelfde kant op krijgt.....

Jullie zijn er al uit wat jullie gaan doen? Mijn handen jeuken een beetje....

Van mijn part ga je je gang maar....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
als jij graag als boca 2 door het leven wil, dan moet je dat vooral doen muk. mij kan het iig geen barst schelen wat je doet, ik begin wel opnieuw.
Reply
#20
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:Wel grappig dat je door dit soort posts opeens iedereen met de neuzen dezelfde kant op krijgt.....

Jullie zijn er al uit wat jullie gaan doen? Mijn handen jeuken een beetje....
aan die gok van jouw is niks meer te doen Wink

Oh, broekpoeper laat ook van zich horen. Probeer je stoer te doen voor je nieuwe teamleden? Gafbekkenberg heeft nog wel een paardenpik voor je, voor je ontgroening. Moet ie hem eerst wel uit zijn mond halen, nadat ie die plaat voor zijn hoofd heeft weggehaald.

Enneh, regel even zo'n deal met Depor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!

Release me maar uit FC CT, dan gaat dit hele feest niet door. Is ook een soort ban. Win-win situatie voor ons allemaal.

Dan maar geen CT.....je kan toch niets hardmaken bij die gasten.

helaas zullen de ip adressen aardig overeen komen. Maar goed boeit me weinig. Van mijn part geef je het aan, ik geef dan wel ook even aan dat jij het 2 maanden zn gang hebt laten gaan zonder dat je er iets aan deed als je het niet erg vindt.
Reply
#22
T00L Wrote:als jij graag als boca 2 door het leven wil, dan moet je dat vooral doen muk. mij kan het iig geen barst schelen wat je doet, ik begin wel opnieuw.

Ik ben liever Acda 1 of Mukkus 1, daar moet ik nog even over nadenken. Maar ik laat het jullie meteen weten.

Moeten we niet wachten op een definitief 'GO!' van Adder?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:Wel grappig dat je door dit soort posts opeens iedereen met de neuzen dezelfde kant op krijgt.....

Jullie zijn er al uit wat jullie gaan doen? Mijn handen jeuken een beetje....
aan die gok van jouw is niks meer te doen Wink

Oh, broekpoeper laat ook van zich horen. Probeer je stoer te doen voor je nieuwe teamleden? Gafbekkenberg heeft nog wel een paardenpik voor je, voor je ontgroening. Moet ie hem eerst wel uit zijn mond halen, nadat ie die plaat voor zijn hoofd heeft weggehaald.

Enneh, regel even zo'n deal met Depor
.

Ja man ja

Wtf heb je het over?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:als jij graag als boca 2 door het leven wil, dan moet je dat vooral doen muk. mij kan het iig geen barst schelen wat je doet, ik begin wel opnieuw.

Ik ben liever Acda 1 of Mukkus 1, daar moet ik nog even over nadenken. Maar ik laat het jullie meteen weten.

Moeten we niet wachten op een definitief 'GO!' van Adder?

Ja wacht maar op een definitieve GO!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:Wel grappig dat je door dit soort posts opeens iedereen met de neuzen dezelfde kant op krijgt.....

Jullie zijn er al uit wat jullie gaan doen? Mijn handen jeuken een beetje....
aan die gok van jouw is niks meer te doen Wink

Oh, broekpoeper laat ook van zich horen. Probeer je stoer te doen voor je nieuwe teamleden? Gafbekkenberg heeft nog wel een paardenpik voor je, voor je ontgroening. Moet ie hem eerst wel uit zijn mond halen, nadat ie die plaat voor zijn hoofd heeft weggehaald.

Enneh, regel even zo'n deal met Depor.
haha ik hoef niet stoer te doen hoor...ik kijk wel naar jou....helemaal uitgekakt worden door iedereen door je kinderachtige acties en scheldpartijen...ik doe wel normaal..bereik je veel meer mee :puh:
Reply
#26
Mac Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!

Release me maar uit FC CT, dan gaat dit hele feest niet door. Is ook een soort ban. Win-win situatie voor ons allemaal.

Dan maar geen CT.....je kan toch niets hardmaken bij die gasten.

helaas zullen de ip adressen aardig overeen komen. Maar goed boeit me weinig. Van mijn part geef je het aan, ik geef dan wel ook even aan dat jij het 2 maanden zn gang hebt laten gaan zonder dat je er iets aan deed als je het niet erg vindt.

Prima, lijkt me gezellig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Mac Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!

Release me maar uit FC CT, dan gaat dit hele feest niet door. Is ook een soort ban. Win-win situatie voor ons allemaal.

Dan maar geen CT.....je kan toch niets hardmaken bij die gasten.

helaas zullen de ip adressen aardig overeen komen. Maar goed boeit me weinig. Van mijn part geef je het aan, ik geef dan wel ook even aan dat jij het 2 maanden zn gang hebt laten gaan zonder dat je er iets aan deed als je het niet erg vindt.

Ja als CT plat gaat gaan ze zowiezo mee...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#28
kooltje Wrote:aan die gok van jouw is niks meer te doen

kooltje Wrote:...ik doe wel normaal..bereik je veel meer mee :puh:

Tsja... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Depor Wrote:
Mac Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:eigenlijk zou ik je gewoon moeten bannen voor dit soort verraad, daar voel ik me echter te goed voor. Succes in belgie jongens!

Release me maar uit FC CT, dan gaat dit hele feest niet door. Is ook een soort ban. Win-win situatie voor ons allemaal.

Dan maar geen CT.....je kan toch niets hardmaken bij die gasten.

helaas zullen de ip adressen aardig overeen komen. Maar goed boeit me weinig. Van mijn part geef je het aan, ik geef dan wel ook even aan dat jij het 2 maanden zn gang hebt laten gaan zonder dat je er iets aan deed als je het niet erg vindt.

Ja als CT plat gaat gaan ze zowiezo mee...

Ook mooi.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:aan die gok van jouw is niks meer te doen

kooltje Wrote:...ik doe wel normaal..bereik je veel meer mee :puh:

Tsja... :roll:
van die gok was een grap...maar dat is aan jouw niet besteed...zwaar gefrustreerd mannetje
Reply


Forum Jump: