The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD Tourmanager teams
#31
We zullen het zien, wafmans. Je bent iig weer heel vriendelijk en houdt het bij de feiten, zoals gebruikelijk :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ad Wim Wrote:We zullen het zien, wafmans. Je bent iig weer heel vriendelijk en houdt het bij de feiten, zoals gebruikelijk :lol:

oh, ben ik onvriendelijk? begin ik te zeggen: snap je dit spel wel? vervolgens ben je niet in staat om uit te leggen waar je die opmerking op baseert, althans, de argumenten die je gebruikt zijn boterzacht. beter is om gewoon toe te geven dat je wat te vroeg oordeelde en dat er idd best over nagedacht was.
Reply
#33
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Geweldig!! Wat een klasbak :Big Grin

supermooi. jammer dat herbert zeikstraal eerst zegt dat het legendarisch zou zijn als mcewen alsnog zou winnen, en dat hij niet ziet dat hij de laatste 3 km in de top aansluit.

ik heb ventoso, hushovd en feillu in de top 10.

Vooral feuillu een goede keuze Waf, zeker voor dat geld. Ik heb hem ook overwogen, maar kwam net wat tekort en koos voor Degano en Fisscher (12e) als goedkopie-sprinters.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:We zullen het zien, wafmans. Je bent iig weer heel vriendelijk en houdt het bij de feiten, zoals gebruikelijk :lol:

oh, ben ik onvriendelijk? begin ik te zeggen: snap je dit spel wel? vervolgens ben je niet in staat om uit te leggen waar je die opmerking op baseert, althans, de argumenten die je gebruikt zijn boterzacht. beter is om gewoon toe te geven dat je wat te vroeg oordeelde en dat er idd best over nagedacht was.
Och, ik vraag me alleen maar af of jij die ranglijst wel begrijpt. Als dat al onvriendelijk is, kun jij je nog eens flink achter de oren krabben :lol:

En ik ben de enige die met een argumentatie komt, jij komt met een ranglijst en het feit dat je een verrassing wil. Nee, dat zijn lekkere plausibele argumenten. Zeker die laatste ondermijnt de rest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Quote:1. MC EWEN Robbie 46 PREDICTOR - LOTTO 04:39:01
2. HUSHOVD Thor 101 CREDIT AGRICOLE 04:39:01 + 00:00:00
3. BOONEN Tom 171 QUICK STEP - INNERGETIC 04:39:01 + 00:00:00
4. CHAVANEL Sébastien 162 FRANCAISE DES JEUX 04:39:01 + 00:00:00
5. FEILLU Romain 134 AGRITUBEL 04:39:01 + 00:00:00
6. FÖRSTER Robert 92 GEROLSTEINER 04:39:01 + 00:00:00
7. FREIRE Oscar 56 RABOBANK 04:39:01 + 00:00:00
8. BURGHARDT Marcus 22 T-MOBILE TEAM 04:39:01 + 00:00:00
9. VENTOSO Francisco 209 SAUNIER DUVAL - PRODIR 04:39:01 + 00:00:00
10. VAITKUS Tomas 119 DISCOVERY CHANNEL TEAM 04:39:01 + 00:00:00
11. EISEL Bernhard 24 T-MOBILE TEAM 04:39:01 + 00:00:00
12. FISCHER Murilo Antoniobil 155 LIQUIGAS 04:39:01 + 00:00:00
13. ZABEL Erik 181 TEAM MILRAM 04:39:01 + 00:00:00
14. FLORENCIO Xavier 123 BOUYGUES TELECOM 04:39:01 + 00:00:00
15. STEEGMANS Gert 176 QUICK STEP - INNERGETIC 04:39:01 + 00:00:00
16. ALBASINI Michael 152 LIQUIGAS 04:39:01 + 00:00:00
17. GILBERT Philippe 165 FRANCAISE DES JEUX 04:39:01 + 00:00:00
18. DE JONGH Steven 173 QUICK STEP - INNERGETIC 04:39:01 + 00:00:00
19. NAPOLITANO Danilo 86 LAMPRE-FONDITAL 04:39:01 + 00:00:00
20. QUINZIATO Manuel 157 LIQUIGAS 04:39:01 + 00:00:00


1,2,5,9,14,18
Reply
#36
Vandaag de nummer 1 (x2), 2, 3, 12, 13 en 14 in mijn team (en 22,25,26 :| ) . Redelijk tevreden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Ad Wim Wrote:En ik ben de enige die met een argumentatie komt, jij komt met een ranglijst en het feit dat je een verrassing wil. Nee, dat zijn lekkere plausibele argumenten. Zeker die laatste ondermijnt de rest.

ik zeg dat het een gok is omdat iecdereen met vinokourov komt en ik dat niet wil. valverde vind ik geen gok, valverde vind ik gewoon goed (en is gewoon goed).
Reply
#38
Nogmaals, we zullen het zien. Als Valverde uiteindelijk zo goed blijkt te zijn als jij zegt, zal ik de eerste zijn om je gelijk te geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ik snap niet dat mensen geen sprinter als kopman hebben. In de sprints is het vrij standaard welke namen er voorin eindigen. Bij een bergrit is dit veel gevarieerder lijkt me. Het eindklassement telt natuurlijk ook mee, maar ik denk dat de mensen met een sprinter als kopman de dienst zullen uit gaan maken in het eindklassement. Ook lekker dat Robbie meteen eerste staat in het puntenklassement, levert dagelijks toch weer 10 punten op als je hem als kopman hebt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:Ik snap niet dat mensen geen sprinter als kopman hebben. In de sprints is het vrij standaard welke namen er voorin eindigen. Bij een bergrit is dit veel gevarieerder lijkt me. Het eindklassement telt natuurlijk ook mee, maar ik denk dat de mensen met een sprinter als kopman de dienst zullen uit gaan maken in het eindklassement. Ook lekker dat Robbie meteen eerste staat in het puntenklassement, levert dagelijks toch weer 10 punten op als je hem als kopman hebt.

Kloden als kopman betekent de eerste dagen standaard 9x2 punten, verder 70 in het eindklassement als ie de tour wint. Dan nog 2 tijdritten waar ie bovenin eindigt en in de 6 bergritten zal ie ook wel 4x top 10 zitten. Uitgaande van 6 sprints deze tour (veel meer geloof ik niet in) kom je dan ongeveer op hetzelfde uit.

6x 30 (hij zal toch niet 6x winnen) + 20x5 (klassementen) = 280 voor McEwen
20x5 (klassementen) + 60 (eindklassement) + 20x6 (tijdrit+berg) = 280 voor Klöden

Maakt dus weinig verschil denk ik, beide renners kunnen nog iets meer halen.
Reply
#41
Lamme Lennie Wrote:Ik snap niet dat mensen geen sprinter als kopman hebben. In de sprints is het vrij standaard welke namen er voorin eindigen. Bij een bergrit is dit veel gevarieerder lijkt me. Het eindklassement telt natuurlijk ook mee, maar ik denk dat de mensen met een sprinter als kopman de dienst zullen uit gaan maken in het eindklassement. Ook lekker dat Robbie meteen eerste staat in het puntenklassement, levert dagelijks toch weer 10 punten op als je hem als kopman hebt.

alleen in de tijd van armstrong was dat anders. die haalde ook veel punten voor het puntenklassement. nu vind ik het risico te groot om een klassementsrenner aanvoerder te maken.
Reply
#42
Plek 77 na de eerste etappe, best lekker begin.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
zeg, is het antwoord op de quizvraag al bekend eigenlijk, of moet ik dat echt gaan opzoeken? :razz:
Reply
#44
Zie 8 topics lager, op dit moment dan.
Reply
#45
bedankt. ik wilde het aanpassen op tourmanager.nl, maar ik zie de quizvraag nergens meer staan. terwijl je toch tot de laatste etappe de tijd hebt... :|
Reply
#46
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Valverde te zwak om in het hooggebergte mee te komen met de besten? :roll:
Ja en we zullen het zien in de komende Tour.

Lol, Valverde is de enige renner die ooit Armstrong op waarde heeft geklopt in een zware bergetappe in de Tour
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#47
5,6,18.
Reply
#48
2,6,7,11,15 en 20.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
2,6,7,8,20. Mwa, kan er mee door, maar aan Vaitkus zal ik verder weinig plezier meer beleven denk ik.
Reply
#50
Hop, van 77 naar 41 :Big Grin

Ik had er trouwens rekening mee gehouden dat ze weer credits zouden geven als prijzen. Nu zijn er maar 5 prijzen, en wordt het met zoveel deelnemers echt lastig. Het zijn trouwens wel leuke prijzen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
Vaitkus start dus niet meer, niezomooi
Reply
#52
Mooie dag vandaag met de nr 1,2,4,7,9,10,12,14

Netjes van Klöden om nog wat puntjes mee te pakken.
Reply
#53
Vandaag 1,2,4,7,12 en 14

Alleen klote dat kopman McEwen niet verder kwam dan plek 7, dat zijn kostbare punten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#54
7,8,12,14,15,19,20

het wordt tijd dat boonen voor steegmans gaat rijden. Icon_evil
Reply
#55
Het wordt tijd dat er weer een 'normale' sprint komt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#56
Morgen nog een kans, donderdag zal een normale sprint er niet inzitten lijkt me. Maar dagen als vandaag vind ik eigenlijk prima.
Reply
#57
Tsja, mensen met een renner voor het algemene klassement vinden dit prima inderdaad. Donderdag geen sprint, maar meer een etappe voor mannen als Schumacher.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#58
er zijn er nog wel meer die ouderwets een potje kunnen linkeballen. :razz:
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:Ik snap niet dat mensen geen sprinter als kopman hebben. In de sprints is het vrij standaard welke namen er voorin eindigen. Bij een bergrit is dit veel gevarieerder lijkt me. Het eindklassement telt natuurlijk ook mee, maar ik denk dat de mensen met een sprinter als kopman de dienst zullen uit gaan maken in het eindklassement. Ook lekker dat Robbie meteen eerste staat in het puntenklassement, levert dagelijks toch weer 10 punten op als je hem als kopman hebt.


Voorlopig heb je nog geen gelijk. Pas 3x in de punten.

Class. Robbie McEwen: 148 1 6 7 16

Misschien dat ie overmorgen nog wat punten pakt, maar dan pas weer in rit 11 naar Montpellier. Daarna alleen nog kans in rit 17, 18 en 20.

Nog 5x kans op punten dus, ervan uitgaande dat:
- er geen ontsnappingen zijn met +4 man
- hij heel de bergen over komt
- hij beter gaat sprinten dan de afgelopen 3 dagen
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#60
EJR Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik snap niet dat mensen geen sprinter als kopman hebben. In de sprints is het vrij standaard welke namen er voorin eindigen. Bij een bergrit is dit veel gevarieerder lijkt me. Het eindklassement telt natuurlijk ook mee, maar ik denk dat de mensen met een sprinter als kopman de dienst zullen uit gaan maken in het eindklassement. Ook lekker dat Robbie meteen eerste staat in het puntenklassement, levert dagelijks toch weer 10 punten op als je hem als kopman hebt.


Voorlopig heb je nog geen gelijk. Pas 3x in de punten.

Class. Robbie McEwen: 148 1 6 7 16

Misschien dat ie overmorgen nog wat punten pakt, maar dan pas weer in rit 11 naar Montpellier. Daarna alleen nog kans in rit 17, 18 en 20.

Nog 5x kans op punten dus, ervan uitgaande dat:
- er geen ontsnappingen zijn met +4 man
- hij heel de bergen over komt
- hij beter gaat sprinten dan de afgelopen 3 dagen

ja, hij heeft geen goeie benen, dat is pech, maar achteraf kijk je een koe in de kont. normaal gesproken rijdt hij vaker in de (hoge) punten en levert hij veel op en is het risoco dat hij minder dan veel oplevert kleiner dan een huidige klassementsrenner.
Reply


Forum Jump: