The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD Tourmanager teams
#61
Precies, het lijkt geen goede keuze te zijn. Dit geldt echter voor dit jaar en ik ben toch van mening dat over het algemeen geldt dat sprinters meer op zullen leveren (helemaal na het Lance-tijdperk). Echter, de Klodens moeten het ook nog maar waarmaken.

McEwen trouwens 4 keer punten, daar de eerste 20 punten krijgen.
Ik verwacht niet meer veel van hem helaa. Geen groene trui en ik zie hem zelfs nog afstappen voor het einde.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
Ik ben nu ook gelukkig met Kloden als kopman. Was hij geen tweede geworden in de proloog en/of de sprinters op een kleinere afstand, dan had ik waarschijnlijk ook voor McEwen of Boonen gekozen.

Nu pakt het helemaal goed uit, want McEwen zal na morgen niet veel punten meer halen om vervolgens in Parijs te winnen.
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Valverde?! :roll:

Neem dan Vino voor bijna hetzelfde geld #-o

1-0 Valverde :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#64
Vandaag de nummers 5, 11,12 en 13. Tevreden met Evans, Valverde en Cancellara. Jammer dat Menchov niet even iets meer van voren kon zitten (top 20)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#65
vandaag de nr 5,7,11,12. Niet echt geweldig denk ik, zal wel wat zakken (vanaf 72).
Reply
#66
Toch wat gestegen, 72 naar 59, maar met Kloden als kopman ziet het er ineens minder uit.
Reply
#67
Nou, niemand in de top 20 vandaag, bagger.
Reply
#68
Ik slechts Valverde en Florencio. Valt me erg mee van Florencio (2,7 mln :Big Grin ), jammer dat Menchov, Sastre en Evans niet even dichter konden zitten.

Gestegen naar plek 54.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#69
Wat leuk, ik heb Gerdemann in mijn team.
Reply
#70
Lucky shot :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#71
Vandaag Valverde, Evans, Menchov, Sastre en Kloden bij de eerste 20. Natuurlijk lekker, maar toch baal ik van Moreau (die ik erop het laatst heb uitgehaald)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#72
Lamme Lennie Wrote:Vandaag Valverde, Evans, Menchov, Sastre en Kloden bij de eerste 20. Natuurlijk lekker, maar toch baal ik van Moreau (die ik erop het laatst heb uitgehaald)

moreau zat zowat elk jaar in mijn team, daar was ik elk jaar ontevreden over, en omdat hij de dauphine won dacht ik dat hij te vroeg gepiekt had. ik voorspel nog steeds een inzinking, maar laat me graag verrassen.

ik heb goed gescoord vandaag.

helaas 3 renners, waaronder mijn kopman verloren. ik hoef dus niet meer te kijken hoe ik het doe.....
[/i]
Reply
#73
Precies dezelfde reden dat ik hem eruit heb gehaald.

Vandaag gestegen naar plek 22, alleen mijn kopman (en wellicht de keuze voor Menchov ipv Rasmussen) verneukt het dit jaar.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
Lamme Lennie Wrote:Precies dezelfde reden dat ik hem eruit heb gehaald.

Vandaag gestegen naar plek 22, alleen mijn kopman (en wellicht de keuze voor Menchov ipv Rasmussen) verneukt het dit jaar.
Zonde inderdaad, met Boonen als kopman ipv McEwen had je goede kansen gehad op het scherm. Ik ben weer iets gestegen naar 72, maar heb toch te weinig klassementsrenners om kans te maken.
Reply
#75
Van 22 naar 10 met Valverde, Evans, Sastre en Kloden. Balen van Menchov :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#76
Cancellara, Fischer en Bonnet (2,3 en 10) vandaag :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Valverde te zwak om in het hooggebergte mee te komen met de besten? :roll:
Ja en we zullen het zien in de komende Tour.

wat zat ad er weer ver naast.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Valverde te zwak om in het hooggebergte mee te komen met de besten? :roll:
Ja en we zullen het zien in de komende Tour.

wat zat ad er weer ver naast.
Spuit 11 #-o

En het is nog niet voorbij, Valverde moet het maar vast zien te houden in de Pyreneeën.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
valverde maakt misschien wel de sterkste indruk van allemaal in de eerste 2 weken en nog twijfel je aan 'm?

valverde, rasmussen, evans, kloden en contador zullen gaan strijden om de 1e plaats. geef valverde een zeer goede kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
sastre jongens...deze man wordt altijd beter tegen het einde van de ronde
Reply
#81
Sportdreams heeft het de afgelopen jaren vast niet makkelijk gehad, maar ze naaien de deelnemers bij Tourmanager nu echt door €760 aan prijzen te verdelen, waar ze €8830 aan inschrijfgeld hebben ontvangen :eeeek:

FU FU FU FU FU
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#82
kooltje Wrote:sastre jongens...deze man wordt altijd beter tegen het einde van de ronde

[-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#83
centre court Wrote:valverde maakt misschien wel de sterkste indruk van allemaal in de eerste 2 weken en nog twijfel je aan 'm?

valverde, rasmussen, evans, kloden en contador zullen gaan strijden om de 1e plaats. geef valverde een zeer goede kans.

:waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#84
EJR Wrote:
centre court Wrote:valverde maakt misschien wel de sterkste indruk van allemaal in de eerste 2 weken en nog twijfel je aan 'm?

valverde, rasmussen, evans, kloden en contador zullen gaan strijden om de 1e plaats. geef valverde een zeer goede kans.

:waf:

Op studio sport zeiden ze 't goed toen valverde begon met zijn tijdrit. hij rijdt óf hele goede tijdritten óf hele slechte. dit was wel een hele slechte. maar discussie ging erom of valverde met de beste mee kan in het hooggebergte. dat lijkt me duidelijk. hij zal in de pyreneeen ook nog wel terug slaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Nou, de kans op een prijs wordt steeds kleiner, met het tegenvallende presteren van Menchov en vooral Valverde. Hij kan mee inde bergen,maar niet in een 3-weekse koers.
En dan te bedenken dat ik SD heb gevraagd Soler toe te voegen aan de database, om vervolgens een tonnetje ofzo tekort te komen om hem in mijn team op te nemen :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#86
Lamme Lennie Wrote:Nou, de kans op een prijs wordt steeds kleiner, met het tegenvallende presteren van Menchov en vooral Valverde. Hij kan mee inde bergen,maar niet in een 3-weekse koers.
En dan te bedenken dat ik SD heb gevraagd Soler toe te voegen aan de database, om vervolgens een tonnetje ofzo tekort te komen om hem in mijn team op te nemen :x

als je menchov er uit had gehaald had je toch geld zat? :wink:
Reply
#87
centre court Wrote:
EJR Wrote:
centre court Wrote:valverde maakt misschien wel de sterkste indruk van allemaal in de eerste 2 weken en nog twijfel je aan 'm?

valverde, rasmussen, evans, kloden en contador zullen gaan strijden om de 1e plaats. geef valverde een zeer goede kans.

:waf:

Op studio sport zeiden ze 't goed toen valverde begon met zijn tijdrit. hij rijdt óf hele goede tijdritten óf hele slechte. dit was wel een hele slechte. maar discussie ging erom of valverde met de beste mee kan in het hooggebergte. dat lijkt me duidelijk. hij zal in de pyreneeen ook nog wel terug slaan.


:waf: :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#88
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nou, de kans op een prijs wordt steeds kleiner, met het tegenvallende presteren van Menchov en vooral Valverde. Hij kan mee inde bergen,maar niet in een 3-weekse koers.
En dan te bedenken dat ik SD heb gevraagd Soler toe te voegen aan de database, om vervolgens een tonnetje ofzo tekort te komen om hem in mijn team op te nemen :x

als je menchov er uit had gehaald had je toch geld zat? :wink:

Sad :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#89
Eindstand subleague Forum:

1 Lennard Waal 25 2514
2 Devlin 33 2475
3 Marcel Stok 110 2340
4 Mark Wolbers 283 2182
5 Blue Cycling 351 2138
6 Berends Botjes 457 2085
7 Dreamteam Kuiper 1087 1795
8 Veni, vidi, fietsie! 1487 1559
9 kennemerland 1708 1221
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#90
Tsja, wat koop je ervoor? Die schrale SD geeft alleen de top 5 een prijs :| (en nog skrale prijzen ook)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: