The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2007
Adder Wrote:Die sufferd kan echt niet afmaken. Elke keer haalt hij renners terug die demarreren. Of het nou het WK, LBL of een tour etappe is.....

waarom is het dan een sufferd? :| hij is gewoon all round, nergens echt goed in. hij probeert het tenminste, die andere 2 hadden casar nooit teruggehaald. dan win je ook niet. dan maar hopen dat casar ontploft.

net zoals eergister in een kopgroep van 4 weinig gedaan werd en vnl dom gekoerst door 2 van de 4. je demarreert je toch helemaal gek als bennati in de kopgroep zit? :|
Reply
Het is een sufferd ,omdat iedere wielrenner weet dat Boogerd het gat toch wel dichtrijd. Kan hij het wel proberen, maar word ie 4e....
En dat is dus de story of his life.
1 x heb ie lopen naaien en prompt won ie de gold race.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Boogerd won tenminste nog weleens.
Wat heeft Merckx allemaal wel niet gewonnen, in ieder geval 0 touretappes.
What, me worry?
Reply
Adder Wrote:Het is een sufferd ,omdat iedere wielrenner weet dat Boogerd het gat toch wel dichtrijd. Kan hij het wel proberen, maar word ie 4e....
En dat is dus de story of his life.
1 x heb ie lopen naaien en prompt won ie de gold race.

En wordt dat de story of your life: steeds "ietsje" tekort ?

Boogerd is gewoon een aardige gozer, en zeker géén sufferd.
Ik vermoed dat hij (gezien zijn wielercapaciteiten) een heel behoorlijk zakcentje aan zijn wielercarrière heeft overgehouden.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:
Adder Wrote:Het is een sufferd ,omdat iedere wielrenner weet dat Boogerd het gat toch wel dichtrijd. Kan hij het wel proberen, maar word ie 4e....
En dat is dus de story of his life.
1 x heb ie lopen naaien en prompt won ie de gold race.

En wordt dat de story of your life: steeds "ietsje" tekort ?

Boogerd is gewoon een aardige gozer, en zeker géén sufferd.
Ik vermoed dat hij (gezien zijn wielercapaciteiten) een heel behoorlijk zakcentje aan zijn wielercarrière heeft overgehouden.

Laat ik het anders zeggen, dus niet generaliseren.

Ik vind Boogerd een sufferd, ook al heeft hij een pak centen bijelkaar (of mekaar of weet ik veel) gefietst (kijk, met een t erachter).
Waarom vind ik hem een sufferd?
Omdat hij met zijn hart koerste en niet met zijn hersens.
Maakt hem geen slecht mens, maar wel dus een sufferd, in mijn ogen.
Kan hij wel aardig zijn, maar als topsporter moet je niet aardig zijn , maar eerzuchtig of egoïstisch of iets in die strekking, vind ik.
Rasmussen heeft wel de goede mentaliteit, vind ik
Liegt, traint, bedriegt en doet zo'n beetje alles om zijn uiteindelijke doel te bereiken. Dat is een topsporter, maar dat vind ik.
Ikzelf zou dat niet kunnen, daarom ben ik ook maar een chauffeur bij TNT.
Hmmmm, waarschijnlijk sla ik een beetje door, maar ja dat vind ik.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
wie zegt dat hij er niet alles aan doet? :roll: dan kan hij toch nog tekort komen?

gister koerste hij wel met zijn hersens. iedereen lette op hem, terwijl iedereen wist dat casar het beste kon aankomen.

hij kon het niet alleen. daarbij, hij heeft 2 etappes in de tour gewonnen. een keertje top 10, nu weer 12de. meerdere keren top 20. ook de agrace. een beetje weinig, maar ik vind dat hij het maximale eruit gehaald heeft. dat is zijn type rijden. en die rasmussen reed alleen in de tour goed. is dat topsport? het is maar waar je voor kiest he....

het is alleen jammer dat het een ajakessied is. :razz:
Reply
waf Wrote:wie zegt dat hij er niet alles aan doet? :roll: dan kan hij toch nog tekort komen?

gister koerste hij wel met zijn hersens. iedereen lette op hem, terwijl iedereen wist dat casar het beste kon aankomen.

hij kon het niet alleen. daarbij, hij heeft 2 etappes in de tour gewonnen. een keertje top 10, nu weer 12de. meerdere keren top 20. ook de agrace. een beetje weinig, maar ik vind dat hij het maximale eruit gehaald heeft. dat is zijn type rijden. en die rasmussen reed alleen in de tour goed. is dat topsport? het is maar waar je voor kiest he....

het is alleen jammer dat het een ajakessied is. :razz:

Jij vindt (of vond) dat hij met zijn hersens koerste gisteren, ik vind (of vond) dat niet.
Jij vindt dat hij het maximum uit zijn carriere heeft gehaald.
Misschien wel, maar ik denk en vind dat als hij meer zijn hersens had gebruikt (goed vb is elke keer dat domme hard tegen die berg op rijden in Valkenburg voor Freire, terwijl die elk jaar tekort komt. Als hij nou eens op reserve daar tegenaan ging en in het wiel van Rebellin of 1 van die andere kwalletjes ging zitten, dan had hij de gold race nog een keer kunnen winnen), hij dus veel meer koersen had kunnen winnen.
En met Rasmussen sloeg ik iets door.....vind ik.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Knap dat Contador zich staande heeft weten te houden in de tijdrit.
Mooi dat we nu weten wie de Tour 2007 op z'n naam mag schrijven.
Dat is net zo veelzeggend over de Tour als dat we nu nog steeds niet weten wie er vorig jaar nou eigenlijk gewonnen heeft........... :roll:
Of gaan we weer zo'n scenario krijgen............
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:wie zegt dat hij er niet alles aan doet? :roll: dan kan hij toch nog tekort komen?

gister koerste hij wel met zijn hersens. iedereen lette op hem, terwijl iedereen wist dat casar het beste kon aankomen.

hij kon het niet alleen. daarbij, hij heeft 2 etappes in de tour gewonnen. een keertje top 10, nu weer 12de. meerdere keren top 20. ook de agrace. een beetje weinig, maar ik vind dat hij het maximale eruit gehaald heeft. dat is zijn type rijden. en die rasmussen reed alleen in de tour goed. is dat topsport? het is maar waar je voor kiest he....

het is alleen jammer dat het een ajakessied is. :razz:

2 x top 10. 5e en 10e.
Reply
Heeft er iemand trouwens een idee waarom Eddy Bouwmans nooit is doorgebroken na z'n top 20 klassering? En wat is er met Remmert Wielinga gebeurd???
Reply
Flixieluv Wrote:Heeft er iemand trouwens een idee waarom Eddy Bouwmans nooit is doorgebroken na z'n top 20 klassering? En wat is er met Remmert Wielinga gebeurd???

over bouwmans is een keer een korte docu geweest. volgens mij vond hij wielrennen niet leuk meer.

remmert wielinga zat dacht ik bij een onbeduidende buitenlandse ploeg.

al met al vond ik het toch wel een gave tour dit jaar. alles wat gebeurde was meteen werlednieuws, ik vind het een verrassende maar toch erg mooie winnaar, mooie prestatie van boogerd, mooie rising star dekker, een prachtige bram tankink, moreau die door het ijs zakt, boonen die de groene trui pakt.

ja eigenlijk gewoon gaaf. zo, nu weer ff geen wielrennen kijken tot de klassiekers en het wk.
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Heeft er iemand trouwens een idee waarom Eddy Bouwmans nooit is doorgebroken na z'n top 20 klassering? En wat is er met Remmert Wielinga gebeurd???

over bouwmans is een keer een korte docu geweest. volgens mij vond hij wielrennen niet leuk meer.

remmert wielinga zat dacht ik bij een onbeduidende buitenlandse ploeg.

al met al vond ik het toch wel een gave tour dit jaar. alles wat gebeurde was meteen werlednieuws, ik vind het een verrassende maar toch erg mooie winnaar, mooie prestatie van boogerd, mooie rising star dekker, een prachtige bram tankink, moreau die door het ijs zakt, boonen die de groene trui pakt.

ja eigenlijk gewoon gaaf. zo, nu weer ff geen wielrennen kijken tot de klassiekers en het wk.
-wielinga zit toch bij saulnier duval...niet echt onbeduidend..
-tankink ziet er leuk uit maar wat heeft hij nou feitelijk gepresteerd? ze hebben bijna nooit een massasprint georganiseerd.
- Moreau wist al dat hij door het ijs ging zakken...had zijn vormpiek te vroeg en won de dauphine. was nog erg goed in de eerste week maar het was over na valpartij.
- knap dat boonen groen wint...maar jammer dat mc ewen,hushovd,freire en petacchi geen tegenstand boden om verschillende redenen.
-contador, boogerd en dekker heb je helemaal gelijk in
Reply
kooltje Wrote:-wielinga zit toch bij saulnier duval...niet echt onbeduidend..
-tankink ziet er leuk uit maar wat heeft hij nou feitelijk gepresteerd? ze hebben bijna nooit een massasprint georganiseerd.
- Moreau wist al dat hij door het ijs ging zakken...had zijn vormpiek te vroeg en won de dauphine. was nog erg goed in de eerste week maar het was over na valpartij.
- knap dat boonen groen wint...maar jammer dat mc ewen,hushovd,freire en petacchi geen tegenstand boden om verschillende redenen.
-contador, boogerd en dekker heb je helemaal gelijk in

tankink heeft aardig gereden, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon dat het een gave vent is met mooie ongecompliceerde interviews en een leuke column in het ad.

of je nu wist of niet dat moreau door het ijs ging zakken, ik vond het mooi dat het gebeurde. kutfransen.

ik vind boonen een mooie gast. dus ik vind het mooi dat hij groen wint. en ook al is de rest ziek zwak of misselijk, het is terecht.

en saunier duval vind ik idd onbeduidend.
Reply
En daar begint het al.....

Quote: ■ Het kon niet uitblijven: Tour-winnaar Alberto Contador ligt, nog voor hij in Spanje is gehuldigd, onder vuur. Volgens de Duitse dopingexpert Dr. Werner Franke is de triomf van de 24-jarige Contador " de grootste zwendel aller tijden."

De moleculair-bioloog uit Heidelberg zegt in bezit te zijn van een verslag van de huiszoeking bij de dopingdokter Eufemiano Fuentes." Die bevindingen zijn in mijn aktentas beland", aldus Franke in een ochtendprogramma van de Duitse tv-zender ZDF.

Volgens Franke blijkt uit die papieren dat Contador insuline, het astmamiddel Trigon en een middel om testosteron aan te maken toegediend heeft gekregen. ■ Het kon niet uitblijven: Tour-winnaar Alberto Contador ligt, nog voor hij in Spanje is gehuldigd, onder vuur. Volgens de Duitse dopingexpert Dr. Werner Franke is de triomf van de 24-jarige Contador " de grootste zwendel aller tijden."

De moleculair-bioloog uit Heidelberg zegt in bezit te zijn van een verslag van de huiszoeking bij de dopingdokter Eufemiano Fuentes." Die bevindingen zijn in mijn aktentas beland", aldus Franke in een ochtendprogramma van de Duitse tv-zender ZDF.

Volgens Franke blijkt uit die papieren dat Contador insuline, het astmamiddel Trigon en een middel om testosteron aan te maken toegediend heeft gekregen.

En dit lijkt me erg logisch, en toont aan dat de Rabo er niet achter zat, en dat de Rooij met wat pech een nekschot kan verwachten:

Quote: ■ Hoofdsponsor Rabobank heeft besloten een extern onderzoek naar de zaak rond Michael Rasmussen te laten verrichten.

De bank hoopt op die manier antwoorden te krijgen op de vragen die de affaire rond de Deen heeft opgeroepen. Rasmussen werd, rijdend in de gele trui, in de Tour uit koers genomen en ontslagen. Hij zou gelogen hebben over zijn verblijfplaats in de weken voorafgaand aan de Tour.

Een woordvoerder van de bank verklaarde dat de onderzoeker " zo onafhankelijk moet zijn dat hij of zij de hele boel goed kan beschouwen."
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Update: Moreni heeft gezegd Rasmussen in de stromende regen in de Dolomieten zien fietsen...volgens KNMI mensen regende het die bewuste dagen helemaal niet daaro...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
moreni probeert strafvermindering te krijgen
Reply
Hij bedoelt Cassani......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ja haal al die takke Italianen door elkaar...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: