The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Conditie
#1
• Conditie wordt van belang voor alle spelers (wordt volgend seizoen ingevoerd).

• Conditie wordt iedere week getraind als een percentage van de totale training van het team. De efficiëntie van conditietraining wordt minder naarmate je intensiever traint - je kunt beter iedere week een beetje conditie trainen dan alleen zo nu en dan heel intensief. Oudere spelers hebben wekelijks meer conditietraining nodig om op hetzelfde niveau te blijven. Managers zullen dus moeten bepalen wat voor hun team en ambities het beste percentage conditietraining is. (De nieuwe conditietraining zal dit seizoen al ingevoerd worden, maar om de mogelijke negatieve gevolgen hiervan te ondervangen zullen alle spelers vóór volgend seizoen extra conditietraining ontvangen.)

Hmm, begrijp ik goed dat als je 100% intensief traint, je minder conditie traint?
Ik begrijp t volgens mij nog niet helemaal.
Iemand enig idee?
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Je traint elke keer minimaal 5 % conditie en de rest 95 % van je andere trainingsvorm, als ik het zo zie.
Insane life.
Reply
#3
Volgens mij kies je gewoon een soort training. train je 100 % intensief en je heb conditie op 50% dan zal je ook maar 50% op bijv. positiespel trainen.
Je zal dus keuzes moeten gaan maken of je voor de korte of lange termijn gaat.
Reply
#4
gittermaster Wrote:• Conditie wordt van belang voor alle spelers (wordt volgend seizoen ingevoerd).

• Conditie wordt iedere week getraind als een percentage van de totale training van het team. De efficiëntie van conditietraining wordt minder naarmate je intensiever traint - je kunt beter iedere week een beetje conditie trainen dan alleen zo nu en dan heel intensief. Oudere spelers hebben wekelijks meer conditietraining nodig om op hetzelfde niveau te blijven. Managers zullen dus moeten bepalen wat voor hun team en ambities het beste percentage conditietraining is. (De nieuwe conditietraining zal dit seizoen al ingevoerd worden, maar om de mogelijke negatieve gevolgen hiervan te ondervangen zullen alle spelers vóór volgend seizoen extra conditietraining ontvangen.)

Hmm, begrijp ik goed dat als je 100% intensief traint, je minder conditie traint?
Ik begrijp t volgens mij nog niet helemaal.
Iemand enig idee?

Slaat het vetgedrukte op de conditietraining die we nu extra hebben gekregen? Of krijgen we aan het eind van dit sezoen ook nog een keertje conditietraining?
Reply
#5
maar ik train deze week conditie (vol), moet ik de traininsvorm dan op algemeen laten en 100% conditie doen?
The great old Ludwig von...
Reply
#6
gittermaster Wrote:maar ik train deze week conditie (vol), moet ik de traininsvorm dan op algemeen laten en 100% conditie doen?

Ja, maar dat is dus minder efficient geworden dan als je vroeger een week conditie trainde. Dus misschien is een lager percentage over meer weken wenselijker. Daarnaast kan je gewoon wat je normaal traint aan laten staan (hoeft niet perse algemeen), want die skill train je dan toch voor geen enkel procent.

Dit is mijn idee. Misschien geeft deze link ook wat meer duidelijkheid over vragen rondom conditie
http://www81.hattrick.org/common/cn.asp?...357996&n=1
Reply
#7
Leuke wijziging, weer eens wat om over na te denken bij HT. Ben erg benieuwd wat het ideale % conditie is om de fitheid in je team op peil te houden.

Wel een beetje jammer van die twee 29/30-jarige bovennatuurlijke middenvelders die ik de afgelopen twee weken met zorg bij elkaar heb gezocht. Vrees dat ze eind dit seizoen weer moeten vertrekken, aangezien hun conditie anders wel erg achter gaat lopen bij de rest van de (jongere) selectie. Sad

@Gitter: aankomende vrijdag zou ik idd gewoon 100% conditie trainen als je dat van plan was, je hebt tenslotte maar één wedstrijd en kunt dus een gedeelte van je trainees niet opstellen. Of anders mss 50% korte pass en 50% conditie, zit ik zelf aan te denken.
Reply
#8
Ik ga deze week even 50 % conditie trainen en 50% spelhervatting. En volgende week ook. Lijkt me een betere training i.p.v. 1 keer 100 % conditie als ik het zo lees.
Insane life.
Reply
#9
Slimme actie, spelers zullen minder snel stijgen omdat je minder intensief kan trainen waardoor de lonen etc weer gereguleerd worden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Doei vrije trappen training:

Quote:• Het wordt moeilijker of onmogelijk om bij het trainen van conditie en spelhervatting alle spelers in een team tegelijk te trainen, zeker als ze niet gespeeld hebben. Wel zal spelhervatting wellicht een waardevollere vaardigheid worden om te hebben (wordt volgend seizoen ingevoerd).


En conditie wordt om nog een reden belangrijk:

Quote:• Het herstel van blessures gaat minder tijd vergen en minder afhankelijk zijn van leeftijd dan op dit moment. Wel gaat de kans op een blessure meer afhangen van het conditieniveau van de speler op het moment dat hij de blessure oploopt. Een vermoeide speler zal dus sneller geblesseerd raken (wordt volgend seizoen ingevoerd).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
Ben net bezig twee toppers de U-20 van Brazil en Bolivia in te loodsen. Dat conditieverhaal kan mij dus effe gestolen worden en blijft op de minimale 5%. Aan het eind van het seizoen zorg ik wel dat de conditie opgekrikt wordt maar dat zullen de 3 bondscoaches ook wel gaan eisen. :wink:

Ik heb toevallig aan het eind van het vorige seizoen m'n middenveld fiks verjongt. komt nu wel lekker uit.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
We zijn nu een 2 weken onderweg met die conditie-training... hoeveel hebben jullie hem staan en hoe bevalt dit ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Ik zit op 15% en de afgelopen 2 weken geen wijzigingen gehad op conditie. Dus ook geen dalingen.
Reply
#14
Ik heb een week 25% en een week 20% achter de rug. Enkele dalers, maar dit betreft de oudste spelers (coach en future coach).
Mijn middenveld is aan de oude kant (30, 29 en 27 jaar) en houdt de resp. goede, uitstekende en formidabele conditie prima vol. De aankomende weken ga ik kijken of die 20% mss nog wat omlaag kan.
Reply
#15
Heb nu 2 weken op 10% conditie getrained. Enkele dalingen, veelal van oude spelers (ouder dan 30, en dus B-speler). Deze week ook een 28 jarige en 29 jarige spits naar goed gezakt.
Overigens had ik elke week wel enkele staminastijgingen van de jongere spelers Smile
Reply
#16
afgelopen week 10% en deze week 5%. Niks gestegen, niks gedaald.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#17
Inderdaad wel interessante verandering. (Zie hem nu pas trouwens :| )

Dit maakt het volgens mij aantrekkelijker om PM te trainen aangezien je nu je trainees tegelijkertijd op conditie en positiespel kunt trainen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Inderdaad wel interessante verandering. (Zie hem nu pas trouwens :| )

Dit maakt het volgens mij aantrekkelijker om PM te trainen aangezien je nu je trainees tegelijkertijd op conditie en positiespel kunt trainen.

Je weet dat tegenwoordig iedere speler conditie nodig heeft en niet alleen middenvelders :-k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Ja, dat heb ik begrepen. Maar betekent dat ook dat het voor elke positie even belangrijk wordt? Of blijft het voor middenvelders het belangrijkst? Dat is mijn og niet geheel duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Hmmz, toch maar even de conditietraining op 5% zetten ipv 95% #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: