The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:Hingis betrapt op het gebruik van cocaine......
en stopt per direct....
ach je moet alles eens geprobeerd hebben...zou stepanek ook gebruikt hebben?

Nu je het zegt, die heb ik ook al een tijdje niet meer op de Tour gezien :o Zou hij 6 maanden na Wimbledon opeens zijn rentree maken? :wink:

edit: Ik moet gewoon eerst even m'n feiten checken....stond vorige week gewoon nog op de baan #-o
Reply
São Paulo Wrote:
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:Hingis betrapt op het gebruik van cocaine......
en stopt per direct....
ach je moet alles eens geprobeerd hebben...zou stepanek ook gebruikt hebben?

Nu je het zegt, die heb ik ook al een tijdje niet meer op de Tour gezien :o Zou hij 6 maanden na Wimbledon opeens zijn rentree maken? :wink:

edit: Ik moet gewoon eerst even m'n feiten checken....stond vorige week gewoon nog op de baan #-o

Tom is ook al helemaal gek van damestennis:

Hingis speelde na Wimbledon ook nog eens San Diego, Los Angelos, de US Open en Beijing :wink:
Reply
Hingis zeurt over dat er waarschijnlijk sossa in haar fruitsapje is gegooid, wat een belachelijke smoes. Het is gewoon een vuile cokehoer wat een oppeppertje nodig heeft in haar druk bestaan. En ze is echt niet de enige, er zullen er veel meer volgen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ook fijne geruchten:
Quote:ITF to investigate whether Haas was poisoned at Davis Cup

Associated Press
Updated: November 7, 2007, 4:53 PM ET

STUTTGART, Germany -- The International Tennis Federation is investigating allegations that Tommy Haas was poisoned before Germany's Davis Cup match against Russia.

Tommy Haas, shown here at the Paris Masters, was forced to pull out of the Davis Cup semifinal against Russia with a suspected stomach virus.

Haas was forced out of his match against Mikhail Youzhny with a suspected stomach virus. Russia won both reverse singles matches on Sept. 23 to win the semifinal series 3-2 and reach the Davis Cup final.

"We take this very seriously," ITF spokeswoman Barbara Travers said Wednesday. "The investigation starts today."

German teammate Alexander Waske said he was told by a Russian who manages numerous athletes that it was poisoning, not a virus. Waske didn't say who the manager was.

"He said as an aside that it was bitter that Tommy Haas was poisoned," said Waske, who answered the man by saying that it was a virus. "Thereupon he said, 'No, they poisoned him.'"

Haas said he will fly Thursday from Argentina to his home in the United States for a complete checkup. Germany team doctor Erich Rembeck had done a checkup and run blood tests while the player was sick but said they were only for a virus.

"I'm shocked that something like that appears possible," said Haas, ranked 13th in the world. "When I think of how bad I felt, I can imagine it. I've been feeling weak for weeks."

Rembeck didn't rule out tampering with Haas' food or drinks. He said the German staff drew up meal plans, but the kitchen staff at the hotel prepared what ended up on the players' plates.

"I was the only one ever to order dessert or a Latte macchiato after dinner," Haas said. "If all this is true, since no one else got sick, that must have been when it happened."
Reply
Pff...what the fuck joh..

De komende maanden hoeven we trouwens niet op Nieminen te rekenen, want tot en met maart zit hij z'n geweer te poetsen in het leger. Soldij: 100 euro per maand. :razz:
Reply
[Image: naamloosuj9.th.png]

http://www.nu.nl/news/1309578/48/Tenniss...ijden.html

Di Mauro is de eerste die er aan moet geloven, negen maanden schorsing voor het gokken op 120 wedstrijden (waaronder geen enkele van hemzelf). Ik wist eerlijk gezegd niet dat gokken op wedstrijden officieel verboden was door de ATP, blijkbaar wel en kunnen ze dit doen. Wat mij betreft mogen ze eerst de Davydenko's van de tour verwijderen die lopen te kloten met eigen wedstrijden, dit vind ik redelijk onschuldig.
Reply
Makkelijk om zo'n knakker te schorsen, maar het is wel goed. Ben benieuwd wie nog meer volgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij gokt toch niet op zn eigen wedstrijden. Wat boeit het dan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En hij gokte voor bedragen in de richting van 15$ ...

Nou, gewoon een zwart schaap gemaakt. Ik vind het onterecht.
Reply
Elikian Wrote:En hij gokte voor bedragen in de richting van 15$ ...

Nou, gewoon een zwart schaap gemaakt. Ik vind het onterecht.

Mee eens!! Schandalig gewoon. Maar als het echt zo duidelijk verboden is, dan is het wel stom natuurlijk.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www1.nu.tv/home/video/show/8033">http://www1.nu.tv/home/video/show/8033</a><!-- m -->
Reply
Lachen dit, het racket is bijna net zo groot als dat kereltje zelf. :Big Grin
Reply
Jan Silva, wat een naam :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben ik vanavond aan het snookeren, staat Thiemo de Bakker naast me te poolen :razz:
Leuke gast wel. Volgend jaar komt zijn doorbraak, wist ie me te vertellen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ben ik vanavond aan het snookeren, staat Thiemo de Bakker naast me te poolen :razz:
Leuke gast wel. Volgend jaar komt zijn doorbraak, wist ie me te vertellen :wink:

Ad: "Ben je met Wimbledon al te koop?"

Thiemo: "Als je me hard genoeg aanmoedigt, dan kom ik misschien wel in de top 200 en kun je me kiezen."

Ad: "Ik moedig alleen de spelers aan die ik in mijn team heb."

:wink:

P.s. Respect dat je gaan snookeren i.p.v. poolen. Poolen is voor mietjes.
Reply
:lol: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:P.s. Respect dat je gaan snookeren i.p.v. poolen. Poolen is voor mietjes.
Zegt de man die afgelopen vrijdag is gaan poolen Big Grin Big Grin Big Grin
Reply
Elikian Wrote:
Genomico Wrote:P.s. Respect dat je gaan snookeren i.p.v. poolen. Poolen is voor mietjes.
Zegt de man die afgelopen vrijdag is gaan poolen Big Grin Big Grin Big Grin

Ik ben dan ook een mietje :wink:

Met een vrouw snookeren, lijkt me met alle respect en zonder denigrerend over te komen, niet zo'n goed idee :Big Grin En ze hadden overigens ook geen snookertafel.
Reply
Nee, met een partijtje poolen maak je indruk op een vrouw.....
Reply
Aap Wrote:Nee, met een partijtje poolen maak je indruk op een vrouw.....

En als het haar voorstel was?
Reply
Genomico Wrote:
Aap Wrote:Nee, met een partijtje poolen maak je indruk op een vrouw.....

En als het haar voorstel was?

Dan ziet ze je als "goede vriend".
Reply
Aap Wrote:
Genomico Wrote:
Aap Wrote:Nee, met een partijtje poolen maak je indruk op een vrouw.....

En als het haar voorstel was?

Dan ziet ze je als "goede vriend".

Mooi zo!
Reply
Aap Wrote:
Genomico Wrote:
Aap Wrote:Nee, met een partijtje poolen maak je indruk op een vrouw.....

En als het haar voorstel was?

Dan ziet ze je als "goede vriend".
:lol: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoho je kan hele spannende dingen doen op pooltafels hoor...
Reply
Het was ook niet met 'mijn' maar met 'een' vriendin...
Reply
Mijn vriendin heeft vannacht gedroomd dat haar vriendin zwanger was.
Het zou een meisje worden met de naam.........


NADALLIE :lol: :lol: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het feit dat je vriendin over zwanger zijn droomt ...

Sterkte Dennis!
Reply
Elikian Wrote:Het feit dat je vriendin over zwanger zijn droomt ...

Sterkte Dennis!

Nee, over Nadallie :wink: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Het feit dat je vriendin over zwanger zijn droomt ...

Sterkte Dennis!

Ik moet er (nog) niet aan denken :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quote:Nikolay Davydenko Appeal

The ATP has announced today that Nikolay Davydenko's appeal against his $2000 fine in relation to a code violation for lack of best effort in St Petersburg has been upheld.

Gayle David Bradshaw, ATP Administrator, Rules & Competition said: "Following an extensive review of the match in St Petersburg between Nikolay Davydenko and Marin Cilic, that included a full video analysis, it was decided that Davydenko's appeal should be upheld and the $2000 fine rescinded."


En terecht!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: