The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Niet verrassend, maar Kuerten stopt ermee aan het eind van het jaar:

http://www.nusport.nl/20080115/tennis/ku...t-afscheid
Reply
Baghdatis in opspraak:

Quote:MELBOURNE - De Cypriotische tennisser Marcos Baghdatis is tijdens de Australian Open in opspraak geraakt. In een filmpje uit 2007 dat op internet circuleert, roept de 22-jarige tennisprof op een feestje teksten als: 'Turken weg uit Cyprus'.

Cyprus is verdeeld in een Griekse kant en een door de Turken bezet deel, wat al jaren tot conflicten leidt. Bovendien zou Baghdatis volgens de Australische krant The Age in de video gearmd te zien zijn met een Griekse fan, die dinsdag op de tennisbaan aangehouden is na relletjes.

Dat gebeurde tijdens de wedstrijd tussen de Griek Konstantinos Economidis en de Chileen Fernando Gonzalez. De politie gebruikte daarbij pepperspray.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9fyEr8b9o6w[/youtube]
Reply
Tja, ik vind het vrij onschuldig, al denken ze daar in Turkije waarsch anders over...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:World No.5 Maria Sharapova says female players should not get paid more than their male counterparts.

The four Grand Slam tournaments now offer equal prizemoney for the men's and women's champions, ending decades of inequity between the genders.

There's been a further push to increase the women's split, but Sharapova is against the move.

The Russian star, who moved into the fourth round of the Australian Open with a straight-sets win over Elena Vesnina on Friday, believes the overall prizemoney pool should grow but remain 50-50 between the men and women.

"Of course it's fair. Let's not get greedy here," she said.

"I'm happy that it's equal. I think all the girls are. I think it's definitely fair.

"We fought for a really long time. I think prizemoney should grow in both women's and men's tennis, because I think the popularity of our sport is growing in so many different areas of the world.

"To see it expand with every trip you take into different regions, it's incredible.

"And I hope with years to come, like Billie Jean King did for us, we can do for the generation that's going to be playing when we're all retired."

The argument against handing the women a bigger share is due to the fact they are only required to play best-of-three sets instead of five at Grand Slams.

Klopt er hier gewoon iets niet in het nieuwsbericht of mis ik hier compleet de logica?
Persoonlijk vind ik het al bullshit dat vrouwen evenveel krijgen als de mannen. De mannen moeten er gewoon veel harder voor werken, alles moet kloppen. Bij vrouwen kom je er nog wel mee weg als je iets minder beweegt. Bovendien brengen ze gemiddeld veel meer uren op de tennisbaan (als in wedstrijden). De best of three wedstrijden duren langer en ze spelen nog af en toe best of five wedstrijden ook. Maar goed begrijp ik nou uit dit nieuwsbericht dat ze vrouwen meer willen laten verdienen als mannen? Ben benieuwd naar de echte argumenten dan.
Reply
Richard Krajicek organiseert aankomend ook een WTA toernooi, wie zou er gaan kijken?
Mannentennis trekt gewoon zoveel meer. Gelijk verdienen vind ik eigenlijk al niet kunnen, de populariteit is gewoon te verschillend. Vrouwen meer verdienen, :-k ... Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als hij, pak weg, Kirilenko of Ivanovic weet te 'regelen' ben ik er wel bij hoor! :razz:
Reply
Ik had niet iets anders verwacht van iemand met zo'n Avatar! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:8:
Reply
Wat een ellende is het toernooischema voor dit jaar joh :eeeek:
Inclusief volgende week zijn er 5 toernooiweken met maar 1 klein toernooi, terwijl er zelfs weken zijn met 4 toernooien in 1 week en talloze weken met 3 toernooien in een week, ongelofelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet beter in hebben kunnen delen.
Zeker rond de US Open. Daarvoor heb je eerst een week met 1 toernooi, dan een week met 2 toernooien en dan een week met weer maar 1 toernooi. En dan heb je na de US Open weer twee weken met maar 1 toernooi #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komt allemaal doordat de Olympics zo kut vallen.
Reply
http://www.nusport.nl/20080201/tennis/sa...egen-safin

Daar gaan weer een paar rackets sneuvelen denk ik zo! :razz:
Reply
sampras moet of meedoen of niet...niet af en toe een wedstrijdje.

lijkt er verdacht veel op dat safin dit doet voor die wildcard
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl/sport/article2017765.ece">http://www.ad.nl/sport/article2017765.ece</a><!-- m -->

Joachim Johansson stopt met tennis....toch jammer..pas 25 jaar
Reply
:eeeek: Zooooooonde zeg! Sad Sad Sad Sad
Reply
Jammer Sad Was net zoals Tsonga nu een coming man maar dan in 2004, tevens een van de favo-tennissers van CC.
Reply
nadal en service volley
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/1/en/2008news/video_piano.asp">http://www.atptennis.com/1/en/2008news/video_piano.asp</a><!-- m -->
Reply
kooltje Wrote:http://www.ad.nl/sport/article2017765.ece

Joachim Johansson stopt met tennis....toch jammer..pas 25 jaar

fucking hell. komt als een verrassing dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sluiter stopt...jammer maar terecht
rotterdam zijn laatste toernooi
Reply
Sluiter!! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Leuke gast, maar qua tennis niet echt iets bereikt helaas. Heb altijd het gevoel gehad dat hij beter kon.
Dit is natuurlijk niet echt een rijtje om over naar huis te schrijven...

Quote:SINGLES FINALIST (3): 2000--Amsterdam; 2003--Rotterdam, Amersfoort
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Leuke gast, maar qua tennis niet echt iets bereikt helaas. Heb altijd het gevoel gehad dat hij beter kon.
Dit is natuurlijk niet echt een rijtje om over naar huis te schrijven...

Quote:SINGLES FINALIST (3): 2000--Amsterdam; 2003--Rotterdam, Amersfoort

Hij hoefde over zijn prestaties ook nooit naar huis te schrijven want thuis was de enige plek waar hij nog iets presteerde.

Misschien best een leuke gozer, maar vanaf het moment dat journalisten dat wisten / dachten was het niet lollig meer want dan zeiden ze 'vertel eens een mop', nou dan is de pret er wel weer vanaf. Tennissen kan hij niet echt goed natuurlijk. Terecht dat hij stopt.
Reply
Ik vind dat hij best aardig kan tennissen. Toch raar dat hij het nooit buiten Nederland heeft kunnen waarmaken. Alsof hij zich dar minder voir kon motiveren. Wel heel leuk voor het Nederlandse publiek om zo'n speler te kunnen bekijken. Jammer dat hij nu stipt, maar het zat er natuurlijk wel een tijdje aan te komen.
Sluitertje bedankt =D>
Hopelijk zien we hem nog een keer vlammen in Ahoy!
Reply
The King is Dead?

Federer to not win a Grand Slam in 2008
5.00
Federer to not reach a Grand Slam Final in 2008
13.00
Federer to exit Wimbledon 2008 in first round
67.00
Federer to retire before end of 2008
126.00

First time Federer has failed to reach a Grand Slam Final since 2005.
Reply
Weet iemand waarom Wassen niet meer met Coetzee dubbelt? Ze haalden toch behoorlijke resultaten. Die Coetzee doet dat nog steeds (finale Marseille), terwijl Wassen een beetje aan het afzakken is.
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pDrQ6wtlsUM&feature=related[/youtube]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wow =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wat is 't? kan 't hier niet openen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
100 keer tennisbal hooghouden
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en nee niet met zn racket maar met zn voet/knie/hoofd Wink
Reply
Ik lees net de bijnaam van Nishikori op de Bollettieri academie: 'Project 45', dit omdat de hoogst bereikte positie van de enige andere Jap die kon tennissen, Matsuoka, de 46ste was. :razz:
Reply


Forum Jump: