The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Ik denk dat het probleem nog dieper zit. Spelers worden onder druk gezet. Heb dat boek over gokmaffia vorig jaar gelezen en daar werd dat vaak met regelmaat belicht. In de trend van je verliest maar anders doen we je wat aan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bizarre wending:

Quote:Tenniscoach van Robin Haase opgepakt in zaak-Everink'  

De politie heeft donderdagochtend de 29-jarige coach van tennisser Robin Haase, Mark de J., gearresteerd op Schiphol in het onderzoek naar de dood van Koen Everink. 
Dat meldt RTL Nieuws op basis van bronnen. 
Everink werd begin maart dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. De 42-jarige zakenman is door messteken om het leven gekomen. 
De politie zegt onderzoek te doen naar de betrokkenheid van de arrestant bij de dood van Everink. Hij werd opgepakt op Schiphol nadat hij aankwam vanuit het buitenland. 
Volgens Peter R. de Vries zou de verdachte uit de tenniswereld komen. Hij zou donderdagochtend terug zijn gekomen van een toernooi. Het gaat niet om een tennisspeler, aldus de misdaadjournalist.
Reply
Daarom speelde Haase niet...
Kei Nishikori





Reply
What the fuck?!
Reply
Heel bizar!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cruijff overleden....
Kei Nishikori





Reply
en er meteen achteraan:
Quote:Johan Cruyff 1947-2016

On March 24 2016 Johan Cruyff (68) died peacefully in Barcelona, surrounded by his family after a hard fought battle with cancer. It’s with great sadness that we ask you to respect the family’s privacy during their time of grief.
Reply
Wat een dagen joh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(24-03-2016, 01:29 PM)Mac Wrote: Bizarre wending:

Quote:Tenniscoach van Robin Haase opgepakt in zaak-Everink'  

De politie heeft donderdagochtend de 29-jarige coach van tennisser Robin Haase, Mark de J., gearresteerd op Schiphol in het onderzoek naar de dood van Koen Everink. 
Dat meldt RTL Nieuws op basis van bronnen. 
Everink werd begin maart dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. De 42-jarige zakenman is door messteken om het leven gekomen. 
De politie zegt onderzoek te doen naar de betrokkenheid van de arrestant bij de dood van Everink. Hij werd opgepakt op Schiphol nadat hij aankwam vanuit het buitenland. 
Volgens Peter R. de Vries zou de verdachte uit de tenniswereld komen. Hij zou donderdagochtend terug zijn gekomen van een toernooi. Het gaat niet om een tennisspeler, aldus de misdaadjournalist.
Hier nog ff op terugkomend, als je zo leest wat voor gast die coach is, dan vind ik het ook wat over Haase zeggen dat hij zo'n labiele drol als coach had (en dat verbaast me niet echt).
Reply
Dat heeft er puur mee te maken dat het Haase geld opleverde in plaats van kosten
Kei Nishikori





Reply
BeInSports intend to renew their contract with the ATP to broadcast tennis in Europe and in the Middle East. Yesterday, French reporters on site at Roma talked about a meeting between them and the ATP and revealed several things which could give us a glimpse into the 2019 and onwards seasons. 
2019 is a turning point for the calendar because this is at the end of 2018 that TV rights will be renegotiated with TV broadcasters.

According to what was said yesterday on BeInSports:
- Slams will give 3000 points to the winners
- 4 tournaments will go from ATP1000 to ATP2000: Dubai, Indian Wells, Madrid and Shanghai
- ATP1000 Roma could move to another site
- ATP1000 Paris is very likely to be played in February
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lijkt me slechte ontwikkeling. Hoeven toppers alleen nog maar GSs en die 2000's te spelen, en af en toe een 1000.
Gaan zelfs de 500's kut worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind het huidige systeem echt prima eigenlijk

Bij verandering krijg je weer twee jaar lang gezeur met wereldranglijst en wat jij al aangeeft is het niet meer zinvol om 250/500 te spelen voor de toppers. Ook voor de Nederlandse toernooien geen goede ontwikkeling dus.
Kei Nishikori





Reply
Gaat puur om de centjes lijkt me? Zijn Madrid en Dubai zo belangrijk en aansprekend dat die 2/3 van de waarde van een GS moeten worden? Vooral in Dubai zit geen hond in de eerste rondes volgens mij.
Reply
In VK van vandaag een interessant stuk over Haase, waarin ie zich voor het eerst uitspreekt in de zaak Everink.
Bizar verhaal, soort Krimi. Maar vooral weer duidelijk wat een vreselijk egocentrische man Haase toch is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niemand vroeg hem hoe het met hem ging - ach Robin toch
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij is 'meer prikkelbaar' de laatste tijd. Die drol doet al zn hele carrière raar op de baan, daar heeft dit niets mee te maken. Het leek erop dat hij het wel een mooi excuus vindt.
Reply
Lees trouwens net dat zn coach gewoon stug blijft ontkennen.
Reply
Kop lijkt heel heftig, maar uiteindelijk is het business as usual.
Je zou Haase eens moeten vragen naar wat ie op social media te horen krijgt...

http://www.nu.nl/sport/4285240/anderson-...ledon.html
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet wel vaker tennissers op bijv twitter klagen over gokkers die hen bedreigen na een nederlaag. Treurig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je inzet op een overwinning van Haase, doe je het ook net verkeerd om.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase reageerde gisteren op z'n zege op Schwartzman door te denken dat ie 50/50 is tegen Sock.
Ik denk 0/100 met de vorm van maandag.
Het lag echter wel allemaal uiteindelijk aan een val in de eerste set. Undecided
Reply
Mooi verhaal:
https://ca.sports.yahoo.com/blogs/eh-gam...03946.html
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toronto is ook een lekker uitgekleed toernooi aan het worden.
Leve de OS, dat dit jaar ook een farce is. Doe maar weer gewoon een OS-loos jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cecchinato out. Wat een domme lul. Sicilië he. 

http://www.nytimes.com/2016/07/25/sports....html?_r=0
Reply
Federer  Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
echt he  Sad
Kei Nishikori





Reply
Rechten Wimbledon naar Eurosport
Kei Nishikori





Reply
Dat is kut he. Hoorde het gister en was er chaggo van. Eurosport gaat maar op 2 tv kanalen uitzenden, in elke gamepauze reclame. Geen leuk programma erom heen zoals FOX nu deed. KUT DEAL !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is zeker waar...
Maar op vakantie wel weer lekker Smile
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: