The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Ja op baan 12 bij zijn lokale club
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hebben jullie die Kim gezien die tweehandig speelt? Serveert zowel met links als met rechts en slaat tijdens de rally forehands met links en rechts. 
Kan er echter (nog) geen hout van. 

https://twitter.com/BenRothenberg/status...2447517699
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Wesley Sneijder van het tennis. Toekomst van het tennis
Kei Nishikori





Reply
Volgens mij verrloor hij heel dik van de dove Duckhee Lee. Die verloor daarna heel dik van Berankis Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Quote:Lijnrechters vervangen door camera's tijdens Next Gen ATP Finals, 
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/print/776338][/url]
Bij de seizoensfinale van de Next Gen ATP Finals worden de lijnrechters vervangen door camera's. De ATP gaat testen met Hawk-Eye Live, dat bij iedere bal die over de lijnen gaat een signaal zal geven.
Het systeem met camera's die precies kunnen vaststellen of een bal wel of niet over de lijn is, wordt sinds 2007 gebruikt in het tennis, maar alleen op aanvraag. Per set krijgen de tennissers en tennissters drie keer een beroep doen op Hawk-Eye.
Bij de seizoensfinale van de 'Next Gen' wordt het systeem dus het continu gebruikt, waardoor de lijnrechters overbodig zijn. Alleen de umpire op de stoel zal blijven bestaan.
De ATP gebruikt het toernooi in Milaan, waaraan acht talentvolle tennissers van 21 jaar of jonger meedoen, pm verschillende nieuwe innovaties en nieuwe regels uit te testen. De Next Gen ATP Finals wordt gehouden van 7 tot en met 11 november.

Was een kwestie van tijd natuurlijk maar goeie zaak lijkt me
Reply
Lijkt me dat dat de toekomst is inderdaad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Bertens dat is toch wel een triest (niet cynisch bedoeld) geval he. Las dat ze weer in tranen uitbarstte tijdens een wedstrijd. Zo jammer dat die zo'n mentaal probleem heeft want tennissen kan ze echt wel.
Reply
Toch geinig, die Laver Cup. Borg en McEnroe als coaches en dan Federer en Nadal die je op de bank aanmoedigen. Alleen het verschil in niveau is veel te groot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan doen Murray en Djokovic nog niet mee.
Reply
Wat een apotheose. Die blijdschap en intensiteit, Nadal die Federer in de armen vliegt. Wat een feest voor het tennis en wat een succes meteen al.
Mooi ook dat Federer hem dan toch pakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(24-09-2017, 10:21 PM)Ad Wim Wrote: Wat een apotheose. Die blijdschap en intensiteit, Nadal die Federer in de armen vliegt. Wat een feest voor het tennis en wat een succes meteen al.
Mooi ook dat Federer hem dan toch pakt.

Helemaal mee eens Ad..ik heb 3 dagen genoten van toptennis  Eusa_clap
Stuk voor stuk close wedstrijden, het fanatisme, de intensiteit en de spanning.
Europa leek veel te sterk maar dankzij de never say die mentatiteit van de Wereld en een falende Nadal werd het toch nog enorm spannend.
Kyrgios nog een mp gehad om er een alles beslissende dubbel uit te slepen maar Fed pakt hem toch nog op het nippertje.
Reclame voor het tennis en dit gaat de komende jaren zeker een belangrijk weekend worden op de tenniskalender !
Volgend jaar september 2018 Chicago !  Cool
2-3-2
Reply
Ik mis even waarom er gespeeld wordt? Federer speelt zo min mogelijk maar dit wel.

Geld??
Kei Nishikori





Reply
Eer, je continent vertegenwoordigen. Soort van Ryder Cup bij golf.
Maar het bleek vooral plezier te zijn. En natuurlijk kregen ze er goed voor betaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bovendien was het opgezet door het management van Federer. Dus die moest zelf zeker komen opdraven.

Maar was erg mooi om te zien hoe fanatiek ze waren. Zou zeker een mooi jaarlijks terugkerend fenomeen kunnen worden.
Reply
Voor de geldwolven was het zeer interessant. Niet veel van gezien, paar potjes.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
https://www.telegraaf.nl/sport/746236/ky...setverlies


figuur blijft t ook. Dacht even dat ie ze langzaam een beetje op een rijtje begon te krijgen
Reply
Quizvraagje voor jullie (niet opzoeken): noem de huidige mannelijke Nederlandse tennis top 3..
Reply
Haase.
???
???
geen idee.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Haase
Griekspoor
De Bakker
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haase
Buurs
Haggeman
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Griekspoor en Vd Zandschulp zijn 2 en 3 op plek 242 en 364..  Idontgetit

Stilles lijstje nog niet eens zo gek, Buurs en Haggie wrs 4 en 5.
Reply
https://www.nu.nl/tennis/5017061/austral...tklok.html

Australian Open kent primeur met gebruik van schotklok

Een klok gaat vanaf de komende editie van de Australian Open bijhouden hoeveel pauze de spelers tussen beide punten hebben. De zogenoemde schotklok wordt voor het eerst bij een Grand Slam-toernooi ingevoerd.

De scheidsrechter houdt nu nog bij hoeveel tijd spelers hebben, maar dat gaat niet altijd volgens de regels. Met de invoering van de klok kan er niet meer mee worden gesjoemeld. Bij Grand Slam-toernooien hebben spelers nu twintig seconden pauze, maar dat wordt verlengd naar 25. Dat is dezelfde marge die al op de ATP Tour wordt gehanteerd. Tijdens de kwalificaties voor de US Open en de Next Gen ATP Finals, het toernooi voor grootste talenten, tikte de klok al mee in de hoek van de tennisbaan.
De organisatoren van de Grand Slam-toernooien (GSB) besloten dinsdag na een verzoek van de Australian Open tijdens een bijeenkomst in Londen om de schotklok in te voeren.

2019
Tijdens de bijeenkomst van de GSB werd ook gesproken over een inkrimping van het aantal geplaatste spelers bij een Grand Slam-toernooi. Dat zijn er nu nog 32, maar het plan is om dat vanaf 2019 terug te brengen tot een aantal van zestien.
De komende editie van de Australian Open gaat op maandag 15 januari van start. Begin dit jaar was Roger Federer in de mannenfinale in Melbourne te sterk voor Rafael Nadal, waardoor de Zwitser het toernooi voor de vijfde keer in zijn loopbaan won.
Bij de vrouwen versloeg Serena Williams haar zus Venus Williams in de eindstrijd. Daarmee schreef de Amerikaanse de Australian Open voor de zevende keer op haar naam.
Reply
Lijken me prima acties. Eerder in het toernooi goede spelers tegen elkaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooiste vind ik nog de reactie van Nadal die verrassend genoeg tegen is
Quote:"Als de fans korte punten willen en spelers die niet meer nadenken over hun spel, dan is de schotklok een goed idee."

Ook de volgende regel zouden ze gewoon op elk toernooi moeten invoeren:
Quote:Ook krijgen de spelers met ingang van het nieuwe tennisseizoen bij de grandslamtoernooien een boete als hun prestaties "niet aan de professionele norm voldoen".

Daarmee doelt de organisatie op niet-fitte spelers die zich pas op de wedstrijddag terugtrekken voor de eerste ronde, omdat ze dan wel hun prijzengeld krijgen. Dat gebeurde dit jaar acht keer op Wimbledon.
Reply
Dat laatste geldt hopelijk ook voor half fitte spelers die opgeven in hun 1e ronde. Dolgo en Klizan op Wimbledon bijv.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben ook voor maximaal 1 MTO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is de sanctie bij het overtreden van de klok?
Kei Nishikori





Reply
Komen Murray en Djoko nou weer helemaal terug op de AO? Mis ze wel een beetje.
Gek is dat, want het is nu zo onvoorspelbaar na jarenlang Djoko dominance. Maar toch zou het mooi zijn als de top 4 weer eens allemaal tegelijk fit zou zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gek genoeg heb ik met name Djoko Murray en waw niet zo gemist. Vallen qua persoonlijkheden voor mij in het niet bij Federer en Nadal. Daarbij vond ik het nu wel verfrissend en verrassend wie er dan op staan. Ben wel toe aan een overname aan de top. Al mogen Roger en Rafa van mij nog 10 jaar doorgaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nishi en Murray al out voor de Aus Open. Daar zal Raonic nog wel bijkomen. Waw hoor je niks over. Djoko zeker onzeker. Nadal onzeker. 

2018 begint zoals 2017 eindigde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: