The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
buurs Wrote:Als Nadal liefhebber begrijp jij ook dat golf een gave sport is om te zien.
Ik zie bijna alle toernooien!

Vanaf donderdag weer een toptoernooi in Amerika.

Die forummers vinden het allemaal drama (incl stille).

Sergio Garcia is sinds de PGA van 1999 mijn absolute favoriet. Wat een toernooi was dat, en wat was hij dichtbij het verslaan van Woods als 19-jarig broekie :cry: Sindsdien is het nog steeds wachten op zijn eerste Major. Na een dip in 2009/2010, liet hij vorig jaar een zeer stabiel niveau zien. Zou 1 van mijn favoriete sportmomenten ooit worden als hij een Major wint [-o< Rory McIlroy heeft het ook in zich om een grote held te worden (is ie eigenlijk al), maar eerst even afwachten hoe hij met het succes omgaat.

En vroeger juichen voor Ballesteros (die trots mag zijn op wat hij de wereld heeft gegeven), Faldo, Woosnam en Olazabal. Ik was denk ik nog geen 10 jaar toen ik het golf al volgde. Overigens wel vooral Majors en de Ryder Cup.

American Football is 1x per jaar leuk met de Super Bowl, maar hoef ik niet vaker te zien.
Biathlon is alleen interessant tijdens de Olympische Spelen.
Reply
Binnenkort augusta :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog tennisnieuws?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Overigens ben ik van plan om in januari 2013 een weekend naar Oberhof te gaan. Ik wil wel eens zo'n WB weekend in het echt meemaken. Die Duitsers maken er 1 groot feest van. Beetje te vergelijken met schaatsen bij ons

Dat was inderdaad wel te zien! Het publiek veraste me in zowel kwantiteit en kwaliteit!
Blue White Army!
Reply
centre court Wrote:Nog tennisnieuws?

het leeft nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Zeker in Harrachov?

Klopt. Smile Was daar skiën toen er toevallig een wereldbekerwedstrijd was.
Reply
Overdune Wrote:Hier verschillen we van mening. Onderhands serveren is volgens mij echt not done in het tennis en staat wat mij betreft op dezelfde hoogte als het niet teruggeven van de bal bij voetbal als de tegenstander die heeft uitgeschoten om een blessurebehandeling mogelijk te maken.

mac en ik zijn er het over eens dat onderhands serveren of opeens hoge ballen gaan slaan niet onsportief is. het gaat bij ons nu alleen nog maar om het dicht achter de servicelijn staan. ik vind dat niet onsportief.

jij vindt onderhands serveren dus onsportief omdat het not done is. bedoel je daarmee dat het ene ongeschreven regel is het niet te doen? volgens mij is dat niet zo, al was het maar omdat een onderhandse service minder gevaarlijk is dat een gewone 2de service. meestal wordt dat direct afgestraft. tenzij je lulletje lendl bent en je gek laat maken.

ik zat gisteren even te kijken naar die historisch melkert-fortuyn confrontatie. toen moest ik direct aan deze discussie denken. dat leek er erg op. fortuyn was chang en melkert was lendl.

Quote:BTW speel je zelf tennis?

tot mijn 18de gedaan. maar altijd samen met voetbal gedaan.

even geleden een clinic gehad van sluyter en van lottum, dan was toch weer erg leuk... en ondanks 10jr squash ging het niet onaardig.
Reply
ik zie het ook niet als onsportief, maar meer als tactisch...

op amateurniveau (vanaf niveau 7) is het misschien onsportief, omdat die mensen niet de techniek hebben om die ballen weg te slaan.

op hogere niveau's worden die ballen echt wel afgestraft.
Ik heb weleens tegen een speler gespeeld die 1 niveau hoger stond dan ik, maar hij had last van zijn schouder en serveerde dus onderhands.
Ik won met 6-1 6-0

Daarentegen serveerde ik een keer onderhands tegen centre court en won ik toch met 6-1 6-1 :Big Grin

Tegen Lendl heeft de tactiek gewerkt dus.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voor de liefhebbers: het popje van Tomic.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.news.com.au/entertainment/celebrity/sister-donay-meijer-is-doing-it-for-herself/story-fn9076o9-1226292778582">http://www.news.com.au/entertainment/ce ... 6292778582</a><!-- m -->
Reply
Ljubicic stopt er over een maand mee!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:cry:
Reply
Tja, nog langer zo doormodderen heeft ook niet veel zin. De goddelijke kale! =D>

Neemt hij afscheid in Belgrado?
Reply
Eerder al, na Monte Carlo. Het is ook geen Serviër.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aha, natuurlijk. En MC is zijn woonplaats, dus kan hij gelijk naar huis :wink: .
Reply
Ik hoop dat hij Miami nog gaat spelen, deze koning verdient een waardig afscheid.
Reply
Ja die speelt hij nog.

Ik snap het wel : je verliest van fucking Huta Galung! Dan zou ik eigenlijk al gelijk stoppen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die speelt hij dus niet.
Reply
Waar tennissers zich tegenwoordig voor laten lenen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennisupdate.nl/video/165/na-li-klopt-fan-in-hoelahoep-wedstrijd/">http://www.tennisupdate.nl/video/165/na ... wedstrijd/</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan dit nog:

CROMVOIRT - Stond hij altijd in de schaduw van zijn kleine zus Indy, de laatste maanden timmert ook Max de Vroome (17) hard aan de weg in het tennis.
Bij de junioren won hij de laatste weken drie toernooien op rij. Hij was de sterkste in Monastir (Tunesië), Almere en in Nonthaburi (Thailand). Zijn prestaties brachten De Vroome op de 26ste plaats van de wereldranglijst, waar hij eind 2011 nog rond plaats 130 bivakkeerde.Daarmee is hij nu de beste Nederlandse junior bij de jongens. Om plaatsing voor Roland Garros en Wimbledon hoeft hij zich niet meer druk te maken, daar is hij al zeker van. De Vroome kent de oorzaak van zijn opmerkelijke opmars wel. Behalve een stuk fitter is hij de laatste tijd ook mentaal veel sterker geworden. "Ik kan in de rally's veel meer geduld bewaren, dat scheelt heel veel."
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tipex.cz/?page=live&sekcia=tenis">http://tipex.cz/?page=live&sekcia=tenis</a><!-- m -->

Bekijk dat ijshockey filmpje aan de rechterkant eens!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan me herrinneren dat er in de vorige derby ook al gezeik was. En dit was het begin van de wedstrijd haha. Heerlijk Devils-Rangers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tennis player Daniel Koellerer has lost his appeal against a life ban for match-fixing at sport’s highest court.

The Court of Arbitration for Sport dismissed the 28-year-old Austrian’s challenge to a ban imposed by the Tennis Integrity Unit created by the sport’s professional tours and international governing body.

However, the court decided Koellerer should not pay a $100,000 fine previously ordered.

Koellerer was the first player banned for life for attempted corruption after being found guilty of violations from October 2009 to July 2010.

The court said Koellerer “made invitations to other tennis players to fix matches on five occasions.”

Koellerer’s ranking peaked at No. 55 in October 2009
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Crazy Dani. Wat een kerel was dat zeg :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7403196n&tag=contentBody;storyMediaBox">http://www.cbsnews.com/video/watch/?id= ... ryMediaBox</a><!-- m -->

Djoko bij 60 minutes; geweldig (althans, dat vond ik) Notworthy
Reply
Nadal resigns from ATP Player Council

Rafael Nadal has resigned from the ATP Players Council, a number of journalists—including the New York Times' Chris Clarey and Australia’s Craig Gabriel—reported. Clarey tweeted that Nadal has been frustrated by a lack of support from other players. Nadal told the London Times' Neil Harman in January that he was tired of the aggravation that goes along with being a board member. He and fellow council member, president Roger Federer, have disagreed over issues as of late, such as a potential two-year ranking, the schedule and time violations.
Reply
_Tampie Wrote:http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7...ryMediaBox

Djoko bij 60 minutes; geweldig (althans, dat vond ik) Notworthy
Leuk filmpje, thnx!
Reply
Azarenka van 0-6 2-5 naar 0-6 7-6 7-5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dat is dus 25-0 Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ferrer, Stosur en Clijsters naar Rosmalen. Denk dat het weer een gravelaangelegenheid bij de heren gaat worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waar is die foto, waar is die foto? :eten:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: