The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitiemanager 2007/2008
FF samengevat, als je dus VI lid bent krijg je 20 credits, daar gaan er pak um beet 2 of 3 vanaf voor inschrijven van diverse subleagues. Dus je houdt er 17 over om je team aan te passen. Je kunt dus maar 17 keer je team aan passen in het gehele jaar. Wil je alle speelrondes je team aanpassen dan heb je dus 30 credits nodig (de eerste 4 speelrondes doen niet mee, 34-4), wat betekent dat je als VI lid alsnog de duurste bundel moet aanschaffen. Zie ik iets over het hoofd of is het echt naaierij?
Ik heb een droom.
Reply
Quote:Al het goede is behouden en verbeterd!

My ASS!!! Icon_evil
Wie dit leest is gek
Reply
Wrs ga ik wel weer overstag, maar zit er serieus aan te denken om niet mee te doen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gewoon kijken hoeveel je na 21 weken staat...
Reply
kooltje Wrote:Gewoon kijken hoeveel je na 21 weken staat...

Precies. :razz:
Reply
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=487196#487196">viewtopic.php?p=487196#487196</a><!-- l -->
Bangkok resident.
Reply
echt belachelijk allemaal. Ik ben ook voor een boycot... Het zou top zijn als Mac een spel kan opzetten, vergelijkbaar met "het oude" competitiemanager.

Ik al beginnen met een klaagmail sturen, wie volgt er.
Boycotten die zooi, commerciele honden zijn t. (is overigens niets mis mee Smile)
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een stelletje mongolen. Op deze manier wil ik niet eens meer meedoen!
Insane life.
Reply
heb mail reeds verzonden. Gaan er nog meer mensen mailen.
Ik denk dat als er genoeg reacties komen, ze misschien nog besluiten voordat het spel echt begint, om de regels aan te passen...
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een ontzettende eikels zijn het ook #-o

Ik zeg: allemaal naar Dreamteam :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar heren! Al het goede is behouden en verbeterd!


:roll:
Wie dit leest is gek
Reply
Hoi,
Reeds 6 jaar speel ik mee met competitiemanager, altijd met veel plezier.
Dat je daar wat inschrijfgeld voor moet betalen, vind ik geen probleem.
Maar wat jullie nu gedaan hebben, vind ik echt schandalig.
Als je het spel een beetje serieus wilt spelen, kost het je minimaal 21 euro.
Daarnaast wordt er nu dus onderscheid gemaakt in hoeveel je betaald.
Je kunt nog zo goed zijn, maar iemand die minder goed is, maar meer betaald en dus meer mag wisselen, maakt zo meer kans om te winnen.
Heel goed naar de klote geholpen zo dit spel. Proficiat!
Sportieve, doch enigszins geïrriteerde groet,
The great old Ludwig von...
Reply
Zullen we die allemaal sturen Even hun mailbox volgooien Tongue

Hierbij moet ik helaas afscheid nemen van competiemanager. Al die jaren van genoten, maar wat jullie nu doen is het mooi verkloten van het spel. Ik zie geen reden meer om dit jaar mee te doen. En vele zullen het me eens zijn.

Dit jaar zag ik dat de Assists er ook gehaald zijn, maar dat van die credits is de druppel. Ik ga echt geen 21 euro uitgeven aan een spel waarvan de prijzen elk jaar al minder wordt. Het spel is niet meer wat het geweest is. Jullie zijn goed in het kapot maken van wat ooit een goed spel was. Ik ga mijn heil wel ergens anders zoeken, als dit echt doorgevoerd word.
Insane life.
Reply
adres?
Reply
Hmnja ik kap er ook maar mee denk ik. Niet om die 21 roebels, maar omdat ze het spel gewoon veel lelijker hebben gemaakt en minder interessant door het weglaten van de assists. Daardoor is het eigenlijk niet meer interessant om middenvelders op te stellen en wordt het er allemaal nog veel saaier op Xtragaap4de
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
<!-- e --><a href="mailto:competitie@sportdreams.com">competitie@sportdreams.com</a><!-- e -->
Insane life.
Reply
Ze hebben er zo te zien wel werk ingestoken.

Assist eruit gehaald is idd erg jammer. Zullen ze wel gedaan hebben omdat het soms tot veel onduidelijkheid leidde. Was echter wel een onderdeel waarmee je wat meer het verschil kon maken. Erg jammer dus.

Stel dat ik donderdag al mijn westrijdteam instel, omdat ik vrijdag nog weinig tot geen tijd heb, maar ik zie vrijdag dat een speler afhaakt met een blessure dan vervang ik hem nog, maar kost me dit nog een extra credit. Ik ga niet het risico lopen dat ik vrijdag niet meer naar mijn team kan kijken. Ook erg jammer. Hier zouden ze gewoon moeten kijkenna het sluiten vd database welke teams veranderd zijn en daar een credit voor rekenen.

Die credits maakt het minder leuk en het komt veel te hebberig over. Inschrijfgeld van een tientje is er echter niet (heb geen vi abbo) dus dat scheelt al wel. Persoonlijk maakt me het geld niet echt uit (wat niet wegneemt dat het belachelijk is), maar er zullen er denk ik veel zijn die er niet zo over denken. Hierdoor zal de kwaliteit van het deelnemersveld erg verminderen, ben ik bang :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik doe dus niet mee dit jaar! Scheelt weer een hoop tijd. Ik zal wel op het forum blijven kijken en posten, maar ik mag lijjen dat de organisatoren last krijgen van een agressieve vorm van schaamluis. Tot zover competitiemanager, wat mij betreft. Toedeloe. :letitallout:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Gratis my ass dus!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Gratis my ass dus!!!

Zelfs niet met geld toe!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Als VI-lezert zal ik wel beginnen aan het spel, maar ik weiger ook maar één roebel te betalen (tenzij ik straks eerste sta). Mijn energie steek ik volledig in: <!-- m --><a class="postlink" href="http://fantasy.premierleague.com/">http://fantasy.premierleague.com/</a><!-- m -->
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Depor Wrote:
Davydoff Wrote:Gratis my ass dus!!!

Zelfs niet met geld toe!

Leugenaar :!: :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Weet iemand wat de VI-code is? Er staan een boel cijfer- en lettercombi's op mn label....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Zo te zien kun je spelers ook niet meer ordenen op hun waarde. Ik vond het altijd heel handig als ik b.v. nog een bepaald (klein) bedrag overhad om spelers op hun waarde te ordenen om zodoende de perfecte speler (vaak pannekoek) te kiezen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zat er serieus aan te denken om dit jaar weer mee te doen maar op deze manier NO WAY !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
e-mail de deur uit.

Dit jaar maar lekker AD Profcoach ofzo.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Wat hebben ze gedaan, hier doe ik dus echt niet aan mee. Puke

Weet iemand geen leuk alternatief, misschien het competitieteamspel van vorig jaar wat verder uitwerken tot een soortgelijke game.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
gittermaster Wrote:heb mail reeds verzonden. Gaan er nog meer mensen mailen.
Ik denk dat als er genoeg reacties komen, ze misschien nog besluiten voordat het spel echt begint, om de regels aan te passen...

Ik ga ook mailen, ben gvd niet van plan om 21 euro aan een spel te spenderen waar niet eens assists meer in zitten ! :letitallout:

CT !!!
Bangkok resident.
Reply
FC Petr Wrote:Wat hebben ze gedaan, hier doe ik dus echt niet aan mee. Puke

Weet iemand geen leuk alternatief, misschien het competitieteamspel van vorig jaar wat verder uitwerken tot een soortgelijke game.

zie mijn eerdere reactie en verwijzing , gewoon weer het conpetitieteam.nl opzetten zoals het eerst was, dan is het net zoals de oude CM en kunnen wij allemaal lekker die spelen !!!
Bangkok resident.
Reply
Zouden ze dit jaar de play-offs niet mee laten tellen? Of moet je dan gewoon nog extra credits bijkopen? Vind het niet eens zo erg om te betalen, maar hier straalt de hebberigheid wel erg vanaf en dan ook nog eens het spel verneuken Icon_evil
Reply


Forum Jump: