The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Glasgow - Ajax
#1
Voor wie het nog niet wist: NU op rtl7
Reply
#2
Welke Ajacied zou deze wedstrijd geblesseerd raken?


EDIT: Stam dus, in de warming-up alweer klachten. Ajax speelt iig op Gabri na in zn best mogelijke opstelling?

Ajax begint om 20.45 uur Nederlandse tijd aan de vriendschappelijke wedstrijd tegen Glasgow Rangers. het duel is live te zien op RTL7.
Tijdens de warming-up is Jaap Stam vanwege lichte klachten afgehaakt. Hij wilde geen risico nemen. Colin schuift daarom naar het centrum en ook Ogararu zal nu starten.

Opstelling Ajax: Stekelenburg, Ogararu, Colin, Vermaelen, Emanuelson, Heitinga, Maduro, Sneijder, Kennedy, Huntelaar en Goossens
Ajax Netwerk
Bank: Heijblok, Delorge, Rommedahl, Ogararu, Donald, Van der Wiel, Anita, Gentenaar
Reply
#3
al een tijdje 1-0 voor de blauwhemden. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
En Sjonnie wil weer een potje matten. :eten:
Reply
#5
colin zn laatste wedstrijd voor ajax...wat een drama
Reply
#6
kooltje Wrote:colin zn laatste wedstrijd voor ajax...wat een drama

Vind je? Kijk net 20 minuten maar vind hem zeker niet de slechtste. Rommedahl ook 2 leuke voorzetten waar een goal en een grote kans uit voortkomt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:
kooltje Wrote:colin zn laatste wedstrijd voor ajax...wat een drama

Vind je? Kijk net 20 minuten maar vind hem zeker niet de slechtste. Rommedahl ook 2 leuke voorzetten waar een goal en een grote kans uit voortkomt.
de eerste helft had hij veel meer ruimte. hij deed er niks goeds mee en leverde zeker vijf makkelijke ballen in.
Reply
#8
Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar ik hoorde de commentator zeggen dat Huntelaar de hele wedstrijd geen bruikbare bal had gehad. Vervolgens kwam Rommeldahl in beeld :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
toch knap van ajaks om gelijk te spelen tegen een topclub...
Bangkok resident.
Reply
#10
Ekslem Wrote:Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar ik hoorde de commentator zeggen dat Huntelaar de hele wedstrijd geen bruikbare bal had gehad. Vervolgens kwam Rommeldahl in beeld :lol:
en dat was de beste :eeeek:
Reply
#11
Ekslem Wrote:Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar ik hoorde de commentator zeggen dat Huntelaar de hele wedstrijd geen bruikbare bal had gehad. Vervolgens kwam Rommeldahl in beeld :lol:

nee, maar eerlijk is eerlijk, de aanval die leidde tot de 1-1 was goed en de assist van rommeldaal was goed en ook bruikbaar, niet voor huntelaars (die goed de eerste paal koos dacht ik) maar voor hijtinga.
Reply
#12
kooltje Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar ik hoorde de commentator zeggen dat Huntelaar de hele wedstrijd geen bruikbare bal had gehad. Vervolgens kwam Rommeldahl in beeld :lol:
en dat was de beste :eeeek:


rommeldahl heeft afgelopen seizoen geloof ik 1 goede voorzet gegeven in engeland :lol:
Bangkok resident.
Reply
#13
dan hoeven we niks meer te verwaachten. ik vond hem absoluut gevaarlijk. snel, geen slechte dribbel en de voorzetten die hij gaf waren goed
Reply
#14
Ricochan Wrote:
kooltje Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar ik hoorde de commentator zeggen dat Huntelaar de hele wedstrijd geen bruikbare bal had gehad. Vervolgens kwam Rommeldahl in beeld :lol:
en dat was de beste :eeeek:


rommeldahl heeft afgelopen seizoen geloof ik 1 goede voorzet gegeven in engeland :lol:

nu is het natuurlijk wel zo dat er bij charlton weinig verheffende voetballers rondliepen...

rommeldaal kan heus wel wat, dat heeft hij bij psvee bewezen, een topper zal het uiteraard nooit worden, maar snelheid hebben voor als je met 1 of 2-0 voor staat kan nooit kwaad. ik begrijp bij nader inzien die aankoop van ajakkes wel.
Reply
#15
Je kunt lullen wat je wilt, maar zolang Ajax het moet hebben van Rommedahl als beste man weet ik zeker dat ze eindigen onder PSV, AZ en Feyenoord. #-o
Reply
#16
waf Wrote:
Ricochan Wrote:
kooltje Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar ik hoorde de commentator zeggen dat Huntelaar de hele wedstrijd geen bruikbare bal had gehad. Vervolgens kwam Rommeldahl in beeld :lol:
en dat was de beste :eeeek:


rommeldahl heeft afgelopen seizoen geloof ik 1 goede voorzet gegeven in engeland :lol:

nu is het natuurlijk wel zo dat er bij charlton weinig verheffende voetballers rondliepen...

rommeldaal kan heus wel wat, dat heeft hij bij psvee bewezen, een topper zal het uiteraard nooit worden, maar snelheid hebben voor als je met 1 of 2-0 voor staat kan nooit kwaad. ik begrijp bij nader inzien die aankoop van ajakkes wel.

hij moest die ballen aan Bent geven, (die nu voor tig miljoen door Jol is aangekocht), maar die kreeg er van hem dus bijna geen 1...

Maar misschien kan hij hier wel weer zijn oude niveau halen.
Bangkok resident.
Reply
#17
Peter Wrote:Je kunt lullen wat je wilt, maar zolang Ajax het moet hebben van Rommedahl als beste man weet ik zeker dat ze eindigen onder PSV, AZ en Feyenoord. #-o

ik lul idd wat ik wil, en ik heb iig niet gezegd dat ajakkes 'het moet hebben van rommeldaal'.

ricochan Wrote:hij moest die ballen aan Bent geven, (die nu voor tig miljoen door Jol is aangekocht), maar die kreeg er van hem dus bijna geen 1...

dat zegt mij weinig, want hij speelde daar niet veel, dus dan komen er niet veel ballen aan. bovendien kan die dent er geen ene ruk van. dat hij voor miljoenen verkocht is is imo onbegrijpelijk en het zegt ook weinig, kijk maar naar bijbal. :razz:
Reply
#18
waf Wrote:
Peter Wrote:Je kunt lullen wat je wilt, maar zolang Ajax het moet hebben van Rommedahl als beste man weet ik zeker dat ze eindigen onder PSV, AZ en Feyenoord. #-o

ik lul idd wat ik wil, en ik heb iig niet gezegd dat ajakkes 'het moet hebben van rommeldaal'.

Ik quotte jou toch niet? Doel gewoon op alle reakties hier dat Rommedahl MotM was samen met Heitinga.
Reply
#19
Waarom zijn er geen mooie transfer aanbiedingen voor gay sloggi heitinga>?
Bangkok resident.
Reply
#20
Peter Wrote:quotte

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Peter Wrote:Doel gewoon op alle reakties hier dat Rommedahl MotM was samen met Heitinga.

Zoals?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Heb totaal misschien tien minuten gezien, moest duidelijk weer wennen aan het tenenkrommende slechte commentaar van dhr Driessen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#23
hoe laat komt feyenoord erop zal ongetwijfeld mooier worden?
Reply
#24
17:00 Ned 3
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
19.00 zeiden ze gisteravond ?
Bangkok resident.
Reply
#26
Ricochan Wrote:19.00 zeiden ze gisteravond ?
de aftrap is om precies te zijn 19.05.

de wedstrijd is uitverkocht. veel gloryhunters dus vandaag, hoewel dit ook de vervanging is voor de kameraadjeswedstrijd die deze zomer niet doorging en er dus veel jeugd op de been zal zijn.
Reply
#27
waf Wrote:
Ricochan Wrote:19.00 zeiden ze gisteravond ?
de aftrap is om precies te zijn 19.05.

de wedstrijd is uitverkocht. veel gloryhunters dus vandaag, hoewel dit ook de vervanging is voor de kameraadjeswedstrijd die deze zomer niet doorging en er dus veel jeugd op de been zal zijn.


Hopen dat het gezellig blijft...
Bangkok resident.
Reply
#28
Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:19.00 zeiden ze gisteravond ?
de aftrap is om precies te zijn 19.05.

de wedstrijd is uitverkocht. veel gloryhunters dus vandaag, hoewel dit ook de vervanging is voor de kameraadjeswedstrijd die deze zomer niet doorging en er dus veel jeugd op de been zal zijn.


Hopen dat het gezellig blijft...

tuurlijk. kuip is altijd gezellig.
Reply
#29
waf Wrote:tuurlijk. kuip is altijd gezellig.

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
tv westholland of ook op een zender wat ik kan bekijken?
Reply


Forum Jump: