The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kermiskoersen/Rondjes om de kerk
#1
Boogerd kan het nog! Op magistrale wijze wint de man die bezig is met zijn afscheidstour het in de sprint van bolletjestrui-winnaar Soler. Verrassingen bestaan nog!


:roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
vanavond ga ik naar stiphout.... zet mijn geld op contador met soler en cancellara als gevaarlijke outsiders :wink:
'play offs are for losers'
Reply
#3
Bijna goed Franco:

1. Dekker
2. Contador
3. Cancellara

:lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
franco Wrote:vanavond ga ik naar stiphout.... zet mijn geld op contador met soler en cancellara als gevaarlijke outsiders :wink:

Nadat franco vorig jaar bij ons de wk-toto heef gewonnen, stond hij met een tourspel bij ons op de plaatselijke kabelkrant ook alweer 2e in het eindklassement.
Volgens mij heeft hij een glazen bol in huis. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
ik heb inderdaad een glazen bol thuis, maar moet hem een beetje oppoetsen volgens mij.... :wink: voorspellingen kloppen toch niet helemaal..
'play offs are for losers'
Reply
#6
jongens een kermiskoers kan iedereen voorspellen...das namelijk afgesproken
Reply
#7
kooltje Wrote:jongens een kermiskoers kan iedereen voorspellen...das namelijk afgesproken

dat meen je toch zeker niet??? :wink:
ik ga mijn geld terugvragen denk ik.
'play offs are for losers'
Reply
#8
kooltje Wrote:jongens een kermiskoers kan iedereen voorspellen...das namelijk afgesproken

:lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Lamme Lennie Wrote:
kooltje Wrote:jongens een kermiskoers kan iedereen voorspellen...das namelijk afgesproken

:lol:
leuk dat je hapt lamme :lol:
Reply
#10
Zou ik ook zeggen :razz: :hap2:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
ja inderdaad dat weet niet iedereen die hier komt he...haha
Reply
#12
Ook dit jaar weer grote winnaars in de verschillende kermiskoersen! Waar de toppers starten, weten ze ook daadwerkelijk weer te winnen. Toch knap dat ze zich zo weten op te laden voor dit soort wedstrijden, waarin klimmers zoals Andy Schleck, Contador en Ten Dam opeens vlakke koersen gaan winnnen! Respect!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Cavendish kan het ook nog
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Straks de Gouden Pijl in Emmen met oa Contador en de gebroeders Schleck

Laat ik nou vip kaarten hebben :razz:

gratis eten en drinken bij de finish waar ze ongeveer 60 keer langs rijden :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Omdat mijn baas 1 van de hoofdsponsors is, heb ik een aantal rondes in een cabrio achter het peloton gereden

Daarin reden oa Contador, gebroeders Schleck, Gesink, Van Hummel, Timmer.

Zeker 100.000 man publiek.

Ik had na de race zelfs de kans met Contador op de foto te gaan, maar mijn batterij was leeg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Undecided Undecided Undecided Stumperd :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Quote:Tourwinnaar Evans naar Surhuisterveen SURHUISTERVEEN - Tourwinnaar Cadel Evans staat dinsdag 2 augustus aan de start in het criterium van Surhuisterveen. Dat heeft wielermanager John van den Akker maandag gezegd. Voorlopig is het het enige optreden van de Australiër in Nederland. Vrijdag is hij deelnemer aan een criterium in het Belgische Sint-Niklaas.

De Profronde van Surhuisterveen wordt voor de 30e keer gehouden. Vijf keer eerder had het Friese dorp de geletruidrager op bezoek: de Fransman Laurent Fignon in 1983 en '84, de Italiaan Marco Pantani in 1998 en de Spanjaard Alberto Contador in 2007 en 2009. "Wij zijn trots dat het gelukt is om de tourwinnaar naar Surhuisterveen te halen”, liet Andries Nieuwenhuis namens de organisatie weten.

Ondanks dat de voorbereiding niet ideaal zal zijn, en de aanpassing van de bergen naar het vlakke zwaar zal zijn, zet ik al mijn geld op Evans! Hij komt OF alleen aan, OF hij wint de sprint.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Ik vraag me af he, wat als iemand anders er nou schijt aan heeft en gewoon als een malle gaat demarreren en wint? Ik vind dat wel wat voor Dekker, meteen ook publiciteit. :razz:
Reply
#19
Of local hero Lieuwe Westra.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Gisteren Cavendish.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: