The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kolere wat sterft het hier uit...
#1
Zelfs geen nabeschouwing? Geen kibbelende koters? Geen vingerzwaaiende figuranten? Boring....

En nee, begin nou niet in de trant van "Start dan zelf de discussie met je eigen beschouwing" want dat kan wegens gebrek aan F1-uitzendkanalen niet....

Yzeren Henkie feli in elk geval... Mac, knappe tweede plaats... En ja, derde is altijd mooi...
En zonder banden kom je nergens Wink
Reply
#2
hehe thx bijna hele seizoen gewoon alonso en kimi gehouden was niet zo actief maar goed dat was de goede tactiek.

maar de race was geen fuck aan...meer heb ik er niet over te zeggen
Reply
#3
Marshall Wrote:Zelfs geen nabeschouwing? Geen kibbelende koters? Geen vingerzwaaiende figuranten? Boring....

En nee, begin nou niet in de trant van "Start dan zelf de discussie met je eigen beschouwing" want dat kan wegens gebrek aan F1-uitzendkanalen niet....

Yzeren Henkie feli in elk geval... Mac, knappe tweede plaats... En ja, derde is altijd mooi...
En zonder banden kom je nergens Wink

Tsja, ik heb gegokt en verloren. De laffe, vergeetachtige saaimutsen werden beloond in de laatste 2 races. En met name omdat Ferrari zo afgrijselijk duur bleef en Toyota zo goedkoop was je wel veroordeeld tot elke keer dezelfde teams. Ik hoop dat ze komend jaar iets anders verzinnen voor dit probleem.
Maar goed, het seizoen was beter/interessanter/spannender dan vorig jaar en hopelijk wordt het komend jaar met die V8-motoren en sowieso 1 team extra en misschien wel 2, nog leuker. In ieder geval zullen we 3 vernieuwde teams zien: Red Bull 2/Vino Rosso/whatever, Midland Racing en Honda.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Bedankt Heren,
mijn succes zijn omgekeerd evenredig aan de prestaties van Ferrari. Zolang M.S. daar blijft rijden zal deze renstal nooit in mijn team komen (daarna weer ik het nog niet). Aangezien Ferrari dit jaar slecht presteerde, had ik een goed jaar (in tegenstelling tot vorig seizoen....)
Helaas ben ik de laatste races nog ietsjes gezakt (net andere accenten in mijn team aangebracht, maar de pech van Montoya was mijn pech...) maar toch nog 50e van Nederland.

Laatste race vond ik best aardig, had i.i.g. geen spijt van het vroege opstaan. Precies op tijd TV aangezet om Christian en MS te zien =D> =D> voor C.A.!

Ben benieuwd hoeveel teams er bij gaan komen en welke rijders terugkomen. Team Midland lijken mij een stelletje eikels. Eerst doornbos paaien, nu Albers en dan straks Karthikeyn (of hoe je dat ook schrijft) contracteren vanwege het vele geld....Ik weet het nog zo niet bij M'land... Team rosso wordt ook alleen maar gebruikt om bepaalde rijders naar voren te schuiven die normaliter er anders niet tussen zouden komen.
De losers van het jaar zijn toch wel Villeneuve en Sato; beide mogen een enkeltje weg van de F1 hebben als je het mij vraagt.

Tot slot ben ik erg benieuwd naar de nieuwe combi Williams-Cosworth. Die cosworth motoren lijken altijd ruk geweest te zijn (behalve bij Benetton dacht ik), nu eens kijken of dat altijd aan het chassis lag of toch echt aan de Cosworth....

Gelukkig hebben we de A1GP om de winter door te komen! Joepie!
Reply
#5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19046">http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19046</a><!-- m -->
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: