The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#91
Ad Wim Wrote:Dan is het toch ook subjectief dat jij zegt dat het onverdiend en met veel mazzel was?! Daar reageer ik op. Jouw reactie komt ook alleen maar voort uit het feit dat jij Eiwit niet hebt.
En het is dus niet zo dat Wawrinka mp's heeft gehad of bp's gemist heeft of di voorstond in de derde.

In zo'n toernooi moet je mijns inziens of alle quali's nemen die 50-50 wedstrijden hebben en de volgende wedstrijd ook zouden kunnen winnen. En niet voor 1 of 2 gaan, want dan baal je dat je net diegene niet hebt die wel doorgaat. Ze zijn uiteindelijk rendabelere dan Melzer en Almagro als die morgen verliezen.

Ik probeer me nog een klein beetje aan de feiten te houden, naast de ''subjectieve'' mening van buurs die de wedstrijd overigens wel heeft gezien:

Totaal aantal punten: wawrinka 112, hewitt 108
Bps: wawrinka 4 uit 10, hewitt 4 uit 6
Return ponits won: wawrinka 40%(46), hewitt 37%(39)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
ancic breakt naar *5-4. hij mag deze wel even uitserveren en de veelgekozen haas uitschakelen in de 3e set. ook niet verkeerd voor melzer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Ik heb de wedstrijd ook gezien, tot 4-3 in de 3e voor Hewitt. En Hewitt was inderdaad slecht, maar Wawrinka was nou niet een niveau beter.
En blijkt uit die statistieken dat Hewitt met veel mazzel gewonnen heeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ancic weer terug gebroken, duidelijk nog niet terug op niveau. Jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
3-1 Ancic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
5-2!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
En de set =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
3-0 Ancic in de derde :o

Hij mist net wel een 15-40 om op 4-0 te komen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ancic wint hem gewoon, wat een bijzonder aangename verrassing!
Haas speelde matig, Ancic was vaak beter in de rally. Maar Ancic serveerde fantastisch, vooral de derde set.

Ook mooi voor die jongen zelf, zo pech dat hij Pfeiffer kreeg want het is gewoon een steady top 10 speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D> Super Mariooooooo =D>
Reply
ancic, nieminen, roddick! =D>

Klasse overwinningen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan is het toch ook subjectief dat jij zegt dat het onverdiend en met veel mazzel was?! Daar reageer ik op. Jouw reactie komt ook alleen maar voort uit het feit dat jij Eiwit niet hebt.
En het is dus niet zo dat Wawrinka mp's heeft gehad of bp's gemist heeft of di voorstond in de derde.

In zo'n toernooi moet je mijns inziens of alle quali's nemen die 50-50 wedstrijden hebben en de volgende wedstrijd ook zouden kunnen winnen. En niet voor 1 of 2 gaan, want dan baal je dat je net diegene niet hebt die wel doorgaat. Ze zijn uiteindelijk rendabelere dan Melzer en Almagro als die morgen verliezen.

Ik probeer me nog een klein beetje aan de feiten te houden, naast de ''subjectieve'' mening van buurs die de wedstrijd overigens wel heeft gezien:

Totaal aantal punten: wawrinka 112, hewitt 108
Bps: wawrinka 4 uit 10, hewitt 4 uit 6
Return ponits won: wawrinka 40%(46), hewitt 37%(39)

Mijn mening is objectief, want ik heb hem zelf in mijn team.
Hij zal er tegen Gasquet keihard afgaan lijkt mij of Gasquet moet ook zo angstig gaan spelen, wat hij vorige week ook deed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi van Jarkko, zo zie je maar weer dat H2H lang niet altijd telt, want hij stond 5-0 achter tegen Robredo, allemaal op HC...

Roddick ook klasse, Verdasco toch in vorm. Ik durf wel een uitspraak te doen dat Roddick de finale gaat halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi van Jarkko, zo zie je maar weer dat H2H lang niet altijd telt, want hij stond 5-0 achter tegen Robredo, allemaal op HC...

Roddick ook klasse, Verdasco toch in vorm. Ik durf wel een uitspraak te doen dat Roddick de finale gaat halen.

Dat gaat hem niet lukken.
Reply
Zeggen je statistieken dat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, deze keer ga ik op mijn gevoel af.
Reply
O jee, zou je dat nou wel doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bespeur ik hier een cynische ondertoon?

Halve finale halen is wel te doen, maar de finale daar geloof ik niet in. Maar van Nadal gaat hij niet winnen.
Reply
[quote="Ad Wim"]Mooi van Jarkko, zo zie je maar weer dat H2H lang niet altijd telt, want hij stond 5-0 achter tegen Robredo, allemaal op HC...
Head to Head Robredo - Nieminen:

2006 ATP Masters Series Paris
France Carpet Q Robredo 6-7(4) 7-6(4) 6-4
Stats
2006 Bastad
Sweden Clay S Robredo 3-6 6-2 6-4
Stats
2003 Indian Wells TMS
California, USA Hard R64 Robredo 6-2 0-1 RET
Stats
2002 Vienna
Austria Hard R32 Robredo 6-3 6-3
Stats
Reply
Kraai Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi van Jarkko, zo zie je maar weer dat H2H lang niet altijd telt, want hij stond 5-0 achter tegen Robredo, allemaal op HC...
Head to Head Robredo - Nieminen:

2006 ATP Masters Series Paris
France Carpet Q Robredo 6-7(4) 7-6(4) 6-4
Stats
2006 Bastad
Sweden Clay S Robredo 3-6 6-2 6-4
Stats
2003 Indian Wells TMS
California, USA Hard R64 Robredo 6-2 0-1 RET
Stats
2002 Vienna
Austria Hard R32 Robredo 6-3 6-3
Stats

Dat kan je Ad niet kwalijk nemen, hij is nou eenmaal niet zo goed met statistieken.
Reply
Inderdaad. En Carpet schaar ik in deze natuurlijk ook onder HC. Het ging mij erom dat Robredo alles had gewonnen en niet alleen maar op gravel. En jullie zijn niet zo goed met quoten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We gaan weer beginnen. Hup Eiwit, Ljubo en Stepanek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:We gaan weer beginnen. Hup Richard, Ljubo en Stepanek!
Reply
Is het niet pas over een uur?
Reply
nee nu
Reply
Ik ga volledig voor de poll: Hup Gonzalez, Gasquet en Ferrer!
Reply
_Tampie Wrote:Ik ga volledig voor de poll: Hup Gonzalez, Gasquet en Ferrer!
gasquet en gonzalez een break achter
Reply
ferrer speelt stapanek weg
Reply
En Ferrer een break voor!

Gonzalez is toch echt geen schim meer van eind vorig, begin dit seizoen....
Reply
Dubbele break Eiwit :o

Stepanek is geen schim meer van de afgelopen weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: