The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
Djoko breakt, na een hele nerveuze game van Federer. Als Djoko hier de set pakt, zou het wel eens echt een kraker kunnen worden :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hele set niets aan de hand en dan breekt Djoko ineens naar *6-5. :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Djoko breakt, na een hele nerveuze game van Federer. Als Djoko hier de set pakt, zou het wel eens echt een kraker kunnen worden :o

Paar rare missers idd, twee makkelijke ballen uit geslagen.
Reply
Aiaiai, daar gaan 3 sp's. :o
Reply
Hup, en sp #5 ook weg.
Reply
En een bp. Djoko staat echt te choken, slappe services en de ene na de andere UE.
Reply
En een df, ook dat nog. #-o Wat een choke zeg, niet normaal.
Reply
Djoko van **3-2 naar 4-7 in de tb. Kijken hoe hij dit gaat verwerken. Wat een kansen zeg. #-o
Reply
Tja, zo gaat Djoko ineens van "ik heb niets te verliezen" naar "ik moet de set uitserveren" en dan gaat het mis.

Tactisch en mentaal erg sterk gespeeld van Federer trouwens. Al denk ik dat Djoko nu wel de schroom van zich afgooit en gaat beuken, Federer gaat dit in straight winnen. Zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tot nu toe is het een bijzonder matige partij. Alle kwart- en halve finales waren ook niet bijster spannend, allemaal 3-setters. :o
Reply
Djoko gooit idd de schroom van zich af komt eindelijk los, en lijkt ook nog eens de set te gaan winnen, dat is leuk voor de partij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, zo gaat Djoko ineens van "ik heb niets te verliezen" naar "ik moet de set uitserveren" en dan gaat het mis.

Tactisch en mentaal erg sterk gespeeld van Federer trouwens. Al denk ik dat Djoko nu wel de schroom van zich afgooit en gaat beuken, Federer gaat dit in straight winnen. Zonde.

Laatste wat we moeten doen is Djoko afschrijven, normaal gesproken is hij mentaal een van de sterkere. Ondertussen breekt hij naar 4-1* en Sharapova ziet dat het goed is.
Reply
Ik lijk er idd naast te gaan zitten, Federer heeft ook nog niet echt zijn beste tennis laten zien.

Als er een iemand mentaal sterk is, is dat Federer wel, kijk maar naar de 1e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Let's face it, Federer heeft nog helemaal NIETS klaargespeeld op de service van Djoko.
Reply
=D> Wat een punt, Federer helemaal gedold.
Reply
Overdune Wrote:Let's face it, Federer heeft nog helemaal NIETS klaargespeeld op de service van Djoko.

..en je bent nog niet uitgesproken of Djoko staat op 0-40.
Reply
Overdune Wrote:Let's face it, Federer heeft nog helemaal NIETS klaargespeeld op de service van Djoko.
Let's face it, de enige keer dat het echt moest, brak Federer hem. En net op 4-2 trouwens ook. 5-2 is zeer waarschijnlijk weg set, nu is ie weer helemaal terug.
Dus NIETS lijkt me wel een heel groot woord...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ineens 2 sp's voor Djoko!
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Let's face it, Federer heeft nog helemaal NIETS klaargespeeld op de service van Djoko.
Let's face it, de enige keer dat het echt moest, brak Federer hem. En net op 4-2 trouwens ook. 5-2 is zeer waarschijnlijk weg set, nu is ie weer helemaal terug.
Dus NIETS lijkt me wel een heel groot woord...

cry

Heb je die game gezien? Federer werd weggespeeld tot 40-0, toen ging Djoko choken en verloor hij alsnog de game. Puur door de fouten van Djoko.
Reply
Weer 2 sp's weg en tb #2.
Reply
Even met een backhandje de set binnenhalen.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Let's face it, Federer heeft nog helemaal NIETS klaargespeeld op de service van Djoko.
Let's face it, de enige keer dat het echt moest, brak Federer hem. En net op 4-2 trouwens ook. 5-2 is zeer waarschijnlijk weg set, nu is ie weer helemaal terug.
Dus NIETS lijkt me wel een heel groot woord...

cry

Heb je die game gezien? Federer werd weggespeeld tot 40-0, toen ging Djoko choken en verloor hij alsnog de game. Puur door de fouten van Djoko.
Dus? Hij breakt hem toch, en daar gaat het om. Kun je wel zo'n trieste smiley tevoorschijn toveren, maar je weet dat ik gelijk heb. En dat het alleen maar door de fouten van Djoko ligt, is veel te makkelijk. Federer liet Djoko ervoor spelen en maakte zelf geen enkele fout meer, tactisch heel sterk. Bovendien bleef hij uiterlijk onbewogen en koel, mentaal heel sterk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Paar fantastische punten en de tb is binnen voor FedEx. Einde verhaal voor Djoko.
Reply
Als het een 5-setter wordt, wint Federer.
Reply
Hoe graag ik ook zou willen dat Djoko hier wint, voor TM, maar ook omdat DJoko het verdient en een leuke gast is, ik kan hier niets anders dan heel diep de hoed afnemen voor Federer. Het wordt zelden aangestipt, maar wat is die jongen toch eigenlijk ook gewoon een vechter. Mentaal absoluut de sterkste die er rondloopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:maar ook omdat DJoko het verdient en een leuke gast is


[gay]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Let's face it, Federer heeft nog helemaal NIETS klaargespeeld op de service van Djoko.
Let's face it, de enige keer dat het echt moest, brak Federer hem. En net op 4-2 trouwens ook. 5-2 is zeer waarschijnlijk weg set, nu is ie weer helemaal terug.
Dus NIETS lijkt me wel een heel groot woord...

cry

Heb je die game gezien? Federer werd weggespeeld tot 40-0, toen ging Djoko choken en verloor hij alsnog de game. Puur door de fouten van Djoko.
Dus? Hij breakt hem toch, en daar gaat het om. Kun je wel zo'n trieste smiley tevoorschijn toveren, maar je weet dat ik gelijk heb.

Je kan niet serieus beweren dat het Federer's verdienste was dat hij Djoko brak op 5-6*. Ik doelde ook alleen op die game, daarna kom jij met die game uit de tweede set, die inderdaad WEL Federer's verdienste was.

En die smiley vind ik cool, dus ik gebruik em als het kan. Jij ook trouwens, dus niet zeuren. :wink:
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:maar ook omdat DJoko het verdient en een leuke gast is


[gay]

Zo, ben ik het toch even helemaal eens met Adje :Big Grin

Maar die Davy zei het wel pakkend: Roger heeft gewoon altijd geluk (ook al is het afgedwongen) :Big Grin .
Reply
Uiteindelijk is het Djoko aan te rekenen dat hij niet een van de 5 setpoints op eigen service pakt, maar ik vind te makkelijk om te zeggen dat het puur aan de fouten van Djoko ligt dat Federer breakt. Het is Federers verdienste dat hij erin blijft geloven, Djoko ervoor laat spelen en uiteindelijk ook gewoon zijn eerste kans direct pakt.
Hoevaak gebeurt dit niet bij Federer, dat tegenstanders kansen krijgen, dat kun je niet alleen maar op het falen van de tegenstander gooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup, en een 0-40 verkloot, challenges weg, lekker weer Djoko.
Reply


Forum Jump: