The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




competitieteam discussie topic
#1
Zoals in het andere topic te lezen is ga ik proberen nog een competitieteam in elkaar te zetten dit jaar vanwege het feit dat sportdreams $ tekens in de ogen heeft staan.

Aangezien ik nog wel moet beginnen met programmeren is hier een discussietopic zodat jullie kunnen discussieren over de regels.

Wat moet de puntentelling worden?
Hoeveel spelers per team?
Welke opstellingen zijn mogelijk?
Wat voor budget (wat mij betreft liever een vast budget aangezien dat veeel makkelijker programmeren is)
Reply
#2
Mijn mening:

- Puntentelling van SD van vorig jaar was prima. Met assist dus
- 2 spelers per team was prima
- opstellingen vorig jaar waren prima
- vast budget is prima. Keuze hiervan is wel belangrijk. Niet te krap, maar ook zeker niet te ruim.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Keeper meer punten voor de nul dan een verdediger.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Mukkus Wrote:Keeper meer punten voor de nul dan een verdediger.
In m'n stamkroeg hebben we ook zo spelletje.
Keeper de nul: 4 punten
Verdediger de nul: 2 punten.

Opstellingen:
4-4-2
4-3-3
3-4-3
???
Reply
#5
- Penalty missen -3 (en dan tellen als de eerste inzet niet gelijk raak is)
Scoort de nemer uit de rebound alsnog dan is dit -3 en +3 voor een goal maakt 0.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Penalty of vrije trap versieren uit Schwalbe: -1
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Treesong Wrote:Penalty of vrije trap versieren uit Schwalbe: -1

Dan kan je Farfan wel uit het spel weglaten!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Ekslem Wrote:Mijn mening:

- Puntentelling van SD van vorig jaar was prima. Met assist dus
- 2 spelers per team was prima
- opstellingen vorig jaar waren prima
- vast budget is prima. Keuze hiervan is wel belangrijk. Niet te krap, maar ook zeker niet te ruim.


Idd dezelfde opzet als voorheen lijkt mij het beste, ook gewoon weer een budget van 110 of 120 miljoen en vaste spelers prijzen zoals voorheen, dan is het elke week leuk puzzelen om toch een mooi team in elkaar te flansen..
Keeper iets meer punten dan een verdediger lijkt me ook wel interessant want dan zou je die ook eens als koffieman kunnen kiezen.
En gemiste penalty punten voor de keeper, ook al schiet de nemer hem over of op de paal, extra punten voor de keepert !
Bangkok resident.
Reply
#9
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Penalty of vrije trap versieren uit Schwalbe: -1

Dan kan je Farfan wel uit het spel weglaten!

:waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
Vast budget is wel aardig, als het een normaal budget is en de spelers niet TE duur zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Penalty of vrije trap versieren uit Schwalbe: -1

Dan kan je Saurez wel uit het spel weglaten!

:waf:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Penalty of vrije trap versieren uit Schwalbe: -1

Dan kan je Saurez wel uit het spel weglaten!

:waf:

Dino ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
moeten we nog iets van prijzengeld doen?
Reply
#14
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Penalty of vrije trap versieren uit Schwalbe: -1

Dan kan je Saurez wel uit het spel weglaten!

:waf:

Dino ?

(hehe)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#15
gewoon de regels van competite manager lijkt mij prima.
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:gewoon de regels van competite manager lijkt mij prima.


de oude regels incl. assist dan he...

En dan houden we 1 site aan voor de assists, zodat we daar geen gezeik over kunnen krijgen dat de ene site de assist aan pietje geeft en de andere site aan jantje.....


Ik denk trouwens dat de Vi erachter zit om die assists te cancellen, die werden gek van die emails van de CM spelers :wink:
Bangkok resident.
Reply
#17
Kunnen we dan niet de site van de vi tellen voor de assists?

Als we het er dan niet mee eens zijn, kunnen we nog een beetje zeuren bij hen :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#18
Jansoe Wrote:Kunnen we dan niet de site van de vi tellen voor de assists?

Als we het er dan niet mee eens zijn, kunnen we nog een beetje zeuren bij hen :razz:


Dat was dus ook mijn idee :8:
Bangkok resident.
Reply
#19
Mac Wrote:Zoals in het andere topic te lezen is ga ik proberen nog een competitieteam in elkaar te zetten dit jaar vanwege het feit dat sportdreams $ tekens in de ogen heeft staan.

Aangezien ik nog wel moet beginnen met programmeren is hier een discussietopic zodat jullie kunnen discussieren over de regels.

Wat moet de puntentelling worden?
Hoeveel spelers per team?
Welke opstellingen zijn mogelijk?
Wat voor budget (wat mij betreft liever een vast budget aangezien dat veeel makkelijker programmeren is)

Ik zou het niet doen Mac, ze zeuren alleen maar. Dadelijk krijg je tientallen mailtjes per dag over een assist of eigen goal. En gezeik over de updates en transfers. En als je niet oppast zeiken ze ook nog over het veschuldigde geldbedrag, want je leest in die andere topics "het gaat me niet om het geld", maar ondertussen........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Als ik jou was zou ik je ook de moeite besparen. Ga jij je maar lekker richten op je stage. Nu is iedereen je dankbaar maar straks haken ze af en heb je alleen maar gezeur.

Ik ben het echt 100% met Vret eens!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
2 tegen en de rest voor


En er was al over gesproken dat een ander mischien de updates gaat doen (ik heb me al aanbevolen) dus dan heeft mac er geen last meer van, en we gaan gewoon de laten we zeggen de VI aanhouden en dan is er geen gezeur mogelijk over wel of niet, als de assist of geel daar niet staat dan krijg je hem niet.
Update gewoon op de maandag doen en dan is er geen probleem.
Bangkok resident.
Reply
#22
Ik ben niet tegen, ik doe misschien zelfs wel mee maar zou er zelf als ik Mac was nooit aan beginnen. Het geeft hem alleen maar gezeur.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
Bumme Wrote:Ik ben niet tegen, ik doe misschien zelfs wel mee maar zou er zelf als ik Mac was nooit aan beginnen. Het geeft hem alleen maar gezeur.

Als iemand anders de updates doet heeft die het gezeur ( ik zou er geen moeite mee hebben), het hele forum is eigenlijk alleen maar gezeur :razz:
Bangkok resident.
Reply
#24
idd ik heb al aangegeven dat ik niet de updates ging doen. Dat red ik niet en ik heb er ook gewoon geen zin in. Kan best een keer invallen een weekje maar iemand anders (rico dus waarschijnlijk) zal over het algemeen de updates gaan verzorgen. Ik zal de site in elkaar gaanzetten en daar mogen jullie over zeuren tegen mij Wink

maar bedankt voor het medeleven vret en bumme
Reply
#25
Zijn we het toch een keertje eens Bumme!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#26
Wanneer een tegenspeler in eigen doel scoort, moet de eventuele 'voorzet' ook de punten tellen als een assist vind ik. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#27
In hoeverre heeft de beslissing van SD om weer assisten mee te tellen invloed op CT?
is het nog wel nodig aangezien meer mensen nu weer mee gaan doen met CM vermoed ik..
Wie dit leest is gek
Reply
#28
Kleine Jan Wrote:In hoeverre heeft de beslissing van SD om weer assisten mee te tellen invloed op CT?
is het nog wel nodig aangezien meer mensen nu weer mee gaan doen met CM vermoed ik..
Laten we maar eens kijken hoe groot de animo voor beiden is....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#29
Kleine Jan Wrote:In hoeverre heeft de beslissing van SD om weer assisten mee te tellen invloed op CT?
is het nog wel nodig aangezien meer mensen nu weer mee gaan doen met CM vermoed ik..


Kun je niet gewoon met beide meedoen dan?

Het ging toch voornamelijk om de absurd hoge kosten van de CM.
Bangkok resident.
Reply
#30
Voor mij persoonlijk heeft CT nu een stuk minder prioriteit, maar ik zal desalniettemin serieus meedoen mocht het spel er komen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: