The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainings resultaten
20 jarige spits naar bovennatuurlijk scoren :0
Inmiddels ook zwak ervaring Smile

Vanavond gaat ie schitteren tegen canada :excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Twee stijgingen op passen, waaronder ..... en ik blijf er mee showen.
Quote:Wicher Driessen (169915525), 25 jaar en 70 dagen
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een slecht leider.

Eigenaar: Xyon United (sinds 19-07-2007)
Total Skill Index (TSI): 205 320
Loon: 54 930 €/week
Waarschuwingen: 0

Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: magisch Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Heeft Wicher nog kans om het NT te halen? Hij was toch een onomstreden U20-speler?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
En weer een spitsje naar form. Vorige deze week verkocht voor 651k.

Anwar Hamdan
19 jaar en 1 dagen, TSI = 2 360
matig in vorm, conditie goed

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: formidabel
Spelhervatting: slecht
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Box Brother Wrote:Heeft Wicher nog kans om het NT te halen? Hij was toch een onomstreden U20-speler?
Als hij een kans wil maken voor NT dan zal hij denk ik toch zeker utopisch of goddelijk vleugel moeten hebben. Nadeel is dat zijn salaris flink omhoog vliegt. Vind 50+ k nu al behoorlijk. Voorlopig wordt hij getraind tot zeker uitmuntend passen. Dan zit hij op de leeftijd dat het voor NT interessant wordt. Het is in ieder geval een leuke wingback. Nu nog een leuke vleugel voor aan zijn kant erbij halen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
14. Georgian Cataramă
17 jaar en 82 dagen, TSI = 2 430
redelijk in vorm, conditie redelijk [Koppen]

Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: goed
Passen: slecht
Scoren: uitstekend
Spelhervatting: waardeloos


woeeei krijgt later nog passen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:eten: :eten: Spits gestegen naar uitmuntend scoren
18 jaar en goed passen erbij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Van de week gekocht met uitstekend vleugel en uitmuntend PM voor 1,8 M, een training en voila:

Monty Craig (236081000)
20 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 02-05-2010
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.


Eigenaar: Jansoe United (sinds 12-04-2010)
Total Skill Index (TSI): 12 730
Loon: 4 572 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: briljant
Vleugelspel: uitstekend

Passen: slecht
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: slecht

Als ik nu bij de vergelijking kijk, levert die me tussen de 2,6 en 3M op Undecided
En dan nog 1 naar briljant en 1 naar wonderbaarlijk...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
17 jr. 36 dgn. naar uitstekend keepen \Big Grin/
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Te laat Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
18 jaar en 10 dagen Hollands keepertje naar uitmuntend
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bocaloca Wrote:Te laat Smile

Ik wist al dat ie de U20 niet ging halen, er was iemand die leeftijdstechnisch gezien net iets beter zat (kon de volledige kwalificatie spelen volgens mij ofzo). Neemt niet weg dat het een fijn keepertje is Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Twee stijgers uit mijn basiselftal:

21. Augustus Hogerwerf (CM)
21 jaar en 76 dagen, TSI = 16 560
goed in vorm, conditie uitstekend [Snel]

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: wonderbaarlijk
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht


8. Otávio Pereira Jr. (CM)
23 jaar en 103 dagen, TSI = 21 180
matig in vorm, conditie uitstekend [Technisch]

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: wereldklasse
Vleugelspel: zwak
Passen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: redelijk

=P~
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hoppa verkopen en vervangers halen met passen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zou het nog zin hebben 1 à 2 seizoenen passen te gaan trainen, of zijn ze nu al te oud?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Zou kunnen, maar kom je dan uit met de rest van je trainees?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mijn middenveldtrainees zijn allemaal minimaal briljant op pm, dus dat moet lukken. Mijn vleugelspelers zijn een ander verhaal, zou ik even goed moeten overwegen. Is passen voor wingers ook voordelig?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Jup je trains wingers en spitsen met passen.( geloof ik) En midds natuurlijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
JIHAAA!!!! De eerste uitmuntend speler... 19 jaar nog maar, opbrengst geschat op 1,7M.
Verkopen of doortrainen? Bijna 20 dus ik denk zelf verkopen?!

Anwar Hamdan (252953930)
19 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 10-06-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.


Eigenaar: CdF Marshall (sinds 15-07-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 860
Loon: 1 212 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:JIHAAA!!!! De eerste uitmuntend speler... 19 jaar nog maar, opbrengst geschat op 1,7M.
Verkopen of doortrainen? Bijna 20 dus ik denk zelf verkopen?!

Anwar Hamdan (252953930)
19 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 10-06-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.


Eigenaar: CdF Marshall (sinds 15-07-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 860
Loon: 1 212 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht


Tsja verkopen hangt bij mij meestal samen met onderstaande criteria:
- Hoe is je competitie? indien te sterk en dreigt degradatie dan verkopen en je team op essentiele plekken versterken, indien te zwak zie criteria 2
- Wat levert een extra level op? Nu 1,7 miljoen, maar wat doet hij als ie 20 jaar en briljant is? Als je er dan 2,5 miljoen voor krijgt voor 7 weken training is dat wellicht voordeliger?
- Wat voor back-up heb je klaar staan? Hoeveel kost een nieuwe trainee van hetzelfde kailber (17 jr. matig passen redelijk scoren?) of wil je een potentieel sterkere vervanger halen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
7 weken train je hem niet op naar Briljant, reken maar op week of 9 a 10
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Box Brother Wrote:Tsja verkopen hangt bij mij meestal samen met onderstaande criteria:
- Hoe is je competitie? indien te sterk en dreigt degradatie dan verkopen en je team op essentiele plekken versterken, indien te zwak zie criteria 2
- Wat levert een extra level op? Nu 1,7 miljoen, maar wat doet hij als ie 20 jaar en briljant is? Als je er dan 2,5 miljoen voor krijgt voor 7 weken training is dat wellicht voordeliger?
- Wat voor back-up heb je klaar staan? Hoeveel kost een nieuwe trainee van hetzelfde kailber (17 jr. matig passen redelijk scoren?) of wil je een potentieel sterkere vervanger halen?

Gelijk heb je uiteraard!
Om de afwegingen in te vullen:
- Competitie moet ik vrij aardig bovenin mee kunnen draaien, plaats 3 is mijn doelstelling.
- Extra level levert circa 1,3 extra op. Althans, 20 + briljant scoren gaat er momenteel voor ca 2.5-3M uit. Dus dat is wellicht de moeite waard.
Aan de andere kant koop je een 'Goed' makkelijk voor 50-70k en verkoop je op uitstekend niveau weer voor 400-500k en op formidabel voor 1,2M. En jij geeft aan 7 weken maar op 19/20jarige leeftijd train je toch al lang niet meer op 7 week niveau? Hoe werkt dat ook alweer?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:Tsja verkopen hangt bij mij meestal samen met onderstaande criteria:
- Hoe is je competitie? indien te sterk en dreigt degradatie dan verkopen en je team op essentiele plekken versterken, indien te zwak zie criteria 2
- Wat levert een extra level op? Nu 1,7 miljoen, maar wat doet hij als ie 20 jaar en briljant is? Als je er dan 2,5 miljoen voor krijgt voor 7 weken training is dat wellicht voordeliger?
- Wat voor back-up heb je klaar staan? Hoeveel kost een nieuwe trainee van hetzelfde kailber (17 jr. matig passen redelijk scoren?) of wil je een potentieel sterkere vervanger halen?

Gelijk heb je uiteraard!
Om de afwegingen in te vullen:
- Competitie moet ik vrij aardig bovenin mee kunnen draaien, plaats 3 is mijn doelstelling.
- Extra level levert circa 1,3 extra op. Althans, 20 + briljant scoren gaat er momenteel voor ca 2.5-3M uit. Dus dat is wellicht de moeite waard.
Aan de andere kant koop je een 'Goed' makkelijk voor 50-70k en verkoop je op uitstekend niveau weer voor 400-500k en op formidabel voor 1,2M. En jij geeft aan 7 weken maar op 19/20jarige leeftijd train je toch al lang niet meer op 7 week niveau? Hoe werkt dat ook alweer?

Afgaande hierop zou ik dus nog een level doortrainen. Je hebt het geld niet nodig om te spelen voor lijfsbehoud en een extra kwaliteit zal je naar waarschijnlijkheid ook geen kampioenstitel opleveren. Tevens levert 1 extra level met deze speler circa 1,3 miljoen op (8 weken = 162,5K per week) terwijl een goed naar uitstekend 'slechts' 4 ton opleverd (uitgaande van hoog-goed = 4 weken = 100K per week). Wil je hem nog een level optrainen naar formidabel levert dat 1,1 miljoen op maar ben je al snel 12 weken (als het niet meer is) aan het trainen (= 100K per week).

Mijn conclusie is dan ook deoortrainen tot briljant en dan verkopen, vervolgens een 18-jarige formidabel met dezelfde passing stat halen en deze weer naar briljant optrainen. Al met al de meeste winst waarmee je dan volgend seizoen (of het seizoen daarop) je selectie zo'n kwaliteitsinjectie kan geven dat je je team een divisie hoger kan laten spelen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Je rekent wel met de 'top" van de ontvangsten.

Briljant kan er ook zomaar uitgaan voor 2.4 miljoen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
@ Marsh: Ik zou hem doortrainen tot wonderbaarlijk en proberen in het tussenseizoen met passen trainen een lvl daarbij te krijgen...

Verschil tussen matig en redelijk passen is nogal groot wat betreft het geld dat je ervoor krijgt... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik zeg verkopen voor die 1.8. Investeren in 2 vroeg 17 jarige. Lekker 2 seizoenen rond plaats 3 meedraaien. Aan het eind van seizoen 1 dan briljante 18, vroeg 19 jarige spits verkopen voor pak 'm beet 3M?. Andere flink optrainen. Intussen inversteren in 2 nieuwe jonge spitsen optrainen, 1 verkopen, samen met de oudste. Inversteren in je middenveld enz, enz. Zo maak je geld en geld is macht. Tis effe geduld hebben maar zo moet het wel.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
:yeah: Vietjes :yeah:

Zo probeer ik de lol ook terug te vinden, en geld te potten langzaam.
beetje U20 talent trainen, ook weer wat anders Smile Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote::yeah: Vietjes :yeah:

Zo probeer ik de lol ook terug te vinden, en geld te potten langzaam.
beetje U20 talent trainen, ook weer wat anders Smile Hakkuh

Dat heb ik tig seizoenen geleden ook als bij-doelstelling gedaan maar een voltreffer is uitzonderlijk. Mazzel speelt een te grote rol. 1 stevige schop en je bent klaar. Bovendien wekt het een stuk frustratie op wat de lol in het spelletje niet ten goede komt.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Het feit dat je er inderdaad twee voor kunt terugkopen (ik zat aan één en een investering in het team te denken) doet mij het volgende besluiten:

STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 10-05-2010 15:45
Vraagprijs: 1 600 000 €

Nu op zoek naar 2 hoog 17 jarigen, jihaa!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Het feit dat je er inderdaad twee voor kunt terugkopen (ik zat aan één en een investering in het team te denken) doet mij het volgende besluiten:

STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 10-05-2010 15:45
Vraagprijs: 1 600 000 €

Nu op zoek naar 2 hoog 17 jarigen, jihaa!

Laag bedoel je :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: