The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainings resultaten
Heb hem voor de grap te koop gezet voor 5.555.555. Uiteraard veel te veel, maar je weet nooit wat voor gekken erop kunnen gaan bieden (zeker nu de deadline om 0.36 uur is).
Reply
Dorian Overzet (160208559)
20 jaar en 27 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Snel

Volgende verjaardag: 10-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 540
Loon: 1 590 €/week
Eigenaar: de kooltjes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: rampzalig

Eindelijk weer eens een stijger en wat voor eentje...
Reply
3 stijgers, waaronder mijn kersverse international...

Snorri Veturliðason (169094244)
19 jaar en 0 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Icelandic!

Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Maakt deel uit van het U-20 Ísland-team!

Volgende verjaardag: 06-06-2008
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 14 270
Loon: 4 476 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: gittermaster
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Boris Blancke (188688460)
17 jaar en 45 dagen, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 22-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 590
Loon: 530 €/week
Eigenaar: gittermaster
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

en mijn reserve wingback

Quim Brito (166337260)
21 jaar en 31 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 06-05-2008
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 3 600
Loon: 828 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: gittermaster
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
The great old Ludwig von...
Reply
Boris Blancke (188688460) is een leuke speler Gitter! Heb je hem al gemeld bij de scout van U20 (asafe)? Anders even toevoegen aan de database. http://www.dutchstats.nl/
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Boris Blancke (188688460) is een leuke speler Gitter! Heb je hem al gemeld bij de scout van U20 (asafe)? Anders even toevoegen aan de database. http://www.dutchstats.nl/

Denk je dat hij kanshebber is?
Heb daar helemaal niet bij stil gestaan...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Antidote Wrote:Boris Blancke (188688460) is een leuke speler Gitter! Heb je hem al gemeld bij de scout van U20 (asafe)? Anders even toevoegen aan de database. http://www.dutchstats.nl/

Denk je dat hij kanshebber is?
Heb daar helemaal niet bij stil gestaan...
Mijn huidige U20er had soort gelijke stats. Alleen matig op verdedigen en volgens mij zwak op scoren. Zijn tsi lag wel iets hoger. Verder was hij een week jonger toen hij steeg naar uitstekend vleugel. Die van jou heeft nog een specialiteit. Nu weet ik dat de coach eigenlijk alleen naar spelers voor U20 opzoek is met specialiteiten. Door gebrek aan beter werd die van mij geselecteerd.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Heb ff contact met hem gehad en hij zei dat de kans vrij klein is.
Zijn al spelers op formidabel. Hij gaf inderdaad aan dat de specialty wel leuk was Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Toch zou ik blijven proberen. Er zullen altijd blessures vallen of managers die niet altijd goed trainen. Je weet het nooit hoe het gaat lopen. Zo zijn mijn twee oude U20ers ook geselecteerd. Ook heb ik twee spelers verkocht vanwege geld nood die uiteindelijk ook U20 zijn geworden. Een heeft nog bij Lance gespeeld.
Die van mij is nu ook nr.1 van zijn leeftijd geworden voor de coach, ondanks dat hij geen specaliteit heeft en 3wkn te oud is. Goede contacten onderhouden met de scout werk ook mee. Zo heeft de scout die van mij aanbevolen als de beste.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Eén stijger van belang deze week, een mooie dubbele briljant nog op zijn 20e.

Carlo Attonio
TSI = 27 170, 20 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Vorm in orde voor de kwali van zondag, eindelijk ook mijn topspits weer in redelijke vorm.
Reply
Antidote Wrote:Toch zou ik blijven proberen. Er zullen altijd blessures vallen of managers die niet altijd goed trainen. Je weet het nooit hoe het gaat lopen. Zo zijn mijn twee oude U20ers ook geselecteerd. Ook heb ik twee spelers verkocht vanwege geld nood die uiteindelijk ook U20 zijn geworden. Een heeft nog bij Lance gespeeld.
Die van mij is nu ook nr.1 van zijn leeftijd geworden voor de coach, ondanks dat hij geen specaliteit heeft en 3wkn te oud is. Goede contacten onderhouden met de scout werk ook mee. Zo heeft de scout die van mij aanbevolen als de beste.

Dacht zet m voor de grap even op de tl voor 1,6 miljoen. Kijken of een gek dat er voor geeft.
Is nu al op geboden Smile
Niet gek, in 1 maandje bijna 1 moljoen op een speler pakken. Ben benieuwd of er nog meer geboden gaat worden
The great old Ludwig von...
Reply
Deze week de (logische) conditietraining op het programma, waarsch voor meerderen. Hoeveel procent gaan jullie doen? En als het geen 100 is, wat doen jullie dan ernaast?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niemand een idee/suggestie hierover? Ik vraag me af hoeveel niveaus mijn trainees zullen stijgen als ik op 100% conditie train, en hoeveel als ik op 90% train. Weet iemand dit ongeveer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb niet echt een idee. Ik weet dat voor conditie trainen geldt de regel van afnemende meeropbrengsten. Verschil tussen 90% en 100% zal ongeveer niks zijn. Heb overall wel een aardige conditie en heb hem daarom maar op 45% gezet. Ook omdat toch niet iedereen conditie traint. Daarnaast train ik gewoon vleugelspel.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Oke thanks, dan sowieso maar 90%.
Mijn PM-trainees hebben allemaal niet meer dan matig conditie, dus daarvoor is het wel echt nodig, zeker als ik ze wil verkopen gedurende dit seizoen en ik met WTMs wil spelen.
Mijn beste IMs hebben nog wel goed, maar een paar oudere knakkers zijn al gedaald naar redelijk dus die kunnen ook een update gebruiken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga denk ik 25% conditie trainen, de rest passen.. zal dus weer een 451 worden aanstaande woensdag (550 riskeer ik niet direct Big Grin)
Reply
Openingen maken: +1

Quote:Jazep Sivy (160154124)
19 jaar en 97 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Belarus
Total Skill Index (TSI): 9 920
Loon: 1 692 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Verantwoord Frituren

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Noppes.
Reply
Noppes Smile maar train ook maar twee spelers Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wow, 17 stijgers op conditie! Had liever meer dan 1 niveau gehad bij sommigen, maar ik ben wel tevreden.
En ook maar 2 vormdalingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stazic naar wereldklasse wing....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bocaloca Wrote:Noppes Smile maar train ook maar twee spelers Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ook noppes, had eigenlijk op twee stijgers gerekend. Dan volgende week maar weer.
Reply
Heb een domme fout gemaakt om de percentage conditie hoger te zetten ipv lager. Nu heb ik vol 95% op conditie getraind.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
ach ja echt heel erg is t op zich toch niet Anti, gooi je m de komende weken op 5 ipv 10 of 15 en na een aantal weken sta je weer op hetzelfde niveau
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ach ja echt heel erg is t op zich toch niet Anti, gooi je m de komende weken op 5 ipv 10 of 15 en na een aantal weken sta je weer op hetzelfde niveau
Hierdoor heeft waarschijnlijk mijn andere vleugel niet U20 gehaald. Afhankelijk van de lopende verkiezing mag ik hopen dat mijn andere speler nog aan blijft.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ondanks de halve trainingsweek toch nog twee stijgers:

Erben Zadelhof
TSI = 28 640, 21 jaar en 54 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig


Marten Lokhorst
TSI = 26 880, 22 jaar en 19 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Reply
toch leuke spelers Sjeffer... hoe laat je die gasten nou spelen ? Normale winger, WTM of aanvallende winger ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
In de nieuwe ME is 'normaal' de beste instelling, in de oude ME was het maar net de vraag of ik middenveld of aanvalskracht nodig had.
Ze krijgen er overigens nog twee of drie niveaus vleugelspel bij, dus in de toekomst gaan ze neem ik aan wat meer aanvallend gebruikt worden.
Reply
Misschien een domme vraag, maar wat is dan concreet het verschil tussen de oude en de nieuwe ME? Heeft dit met conditie te maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Conditie heeft idd meer invloed gekregen (eerst alleen invloed op middenvelders, nu op iedereen). De echte verschillen tussen de nieuwe en oude ME zijn veel diverser. Daarvoor kun je het beste het achtergrondverhaal van 8 oktober doorlezen: Details over de bijdrage van vaardigheden per positie.
Reply


Forum Jump: