The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




fct - utrecht
#1
kutkolerepoep utrecht
anti voetbal, kutscheids drie pingels onthouden hij durfde gewoon niet de tweede te geven
blinde vink
Reply
#2
Tukkers, één pot nat. Xtragaap4de
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#3
Inderdaad, we hadden zeker twee pingels van die drie voorvallen moeten krijgen. In de samenvatting werden alle drie voorvallen verzwegen, raar! Utrecht was beter dan vorig jaar, er zit progressie in. Toch twee punten laten liggen. Het viel me op dat Denneboom slecht in de wedstrijd zat maar hij werd niet gewisseld. Ik had Zijler allang gebracht. Elia viel goed in en Robbie was weergaloos, rijp voor Oranje. FC Twente was sterker maar Utrecht neemt toch een puntje mee dankzij Sanmartean, geweldige voetballer.

En is een afrit gebruiken als oprit (invoegen), dus stukje spookrijden, een boete van 50euro of van 150euro? We verstonden de agent nml niet, hij praatte Twents :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#4
Vret Mien Gras Wrote:Het viel me op dat Denneboom slecht in de wedstrijd zat maar hij werd niet gewisseld

Wen er maar aan, wat een prutsvoetballer is dat toch zeg. Zelfs niet het niveau van Twente waard.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Speelt Zomer niet meer voor Twente eigenlijk? Of geblesseerd of gepasseerd? :o
Reply
#6
Peter Wrote:Speelt Zomer niet meer voor Twente eigenlijk? Of geblesseerd of gepasseerd? :o

gepasseerd. hij speelt liever met wielaart en braafheid. matig centrum moet ik zeggen.
Reply
#7
waf Wrote:
Peter Wrote:Speelt Zomer niet meer voor Twente eigenlijk? Of geblesseerd of gepasseerd? :o

gepasseerd. hij speelt liever met wielaart en braafheid. matig centrum moet ik zeggen.

Wielaert speelt zo slecht nog niet....

Braafheid is weer zo'n typisch overgewaardeerde speler...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#8
Zomer gepasseerd vind ik vrij opvallend. Doet het altijd vrij aardig en is gevaarlijke bij corners/vrije trappen. Braafheid vind ook ik 3 keer niks.

Twente is er met Huysegems en Denneboom ook op achteruit gegaan, vind ik. Zijn typisch spelers die voor zichzelf voetballen ipv de ballen op Nkufo te geven.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Ekslem Wrote:Zomer gepasseerd vind ik vrij opvallend. Doet het altijd vrij aardig en is gevaarlijke bij corners/vrije trappen. Braafheid vind ook ik 3 keer niks.

Twente is er met Huysegems en Denneboom ook op achteruit gegaan, vind ik. Zijn typisch spelers die voor zichzelf voetballen ipv de ballen op Nkufo te geven.

idd ik verwacht niet dat kufo er dit jaar weer zoveel gaat maken met die 2 ego's erin...
Bangkok resident.
Reply
#10
Wielaert is een heer en meester achterin, Braafheid daarentegen niet. Zomer is gepasseerd door Braafheid aangezien Zomer vorig seizoen een minder seizoen beleefde. Gelukkig maar, anders was Zomer allang weggekocht. Toch hebben wij een sterke achterhoede alleen al omdat Robbie er staat.

Huysegems vind ik een aanwinst en Denneboom minder. Kennedy is niet te vervangen zoals ik al eerder aangaf, maar Touma wel. Nu kun je Denneboom vergelijken met Touma en Huysegems niet met Kennedy maar is wel een aanwinst. Dus al met al zijn we er iets op achteruit gegaan. NKufo zal die jongens wel op hun plaats wijzen, het is alleen en kwestie van tijd. Tevens willen ze gewoon te graag hun eerste competitiegoal voor FCT maken, op zich geen slechte drijfveer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Hmm.. Zomer vind ik eigenlijk een speler die PSV best voor een prikkie (een bankzitter zal toch niet zo duur zijn? :wink: ) uit Enschede mag halen.. echt vreemd dat hij gewoon op de bank zit daar. Vind hem toch een tikkie beter dan Addo of Alcides.
Reply


Forum Jump: