The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[OT] Puerta
#1
Antonio Puerta (22) overleden
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 28 augustus om 16:16

Antonio Puerta is dinsdagmiddag in het ziekenhuis Vírgen del Rocío overleden. De 22-jarige speler van Sevilla werd sinds zaterdagavond kunstmatig in coma gehouden.


De middenvelder zakte zaterdagavond in het thuisduel tegen Getafe op het veld in elkaar. De Andalusische club heeft om uitstel van de ontmoeting tegen AEK Athene gevraagd


Verschrikkelijk :gewoon.

22 jaar pas :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#2
Verander de titel anders even in "Dooie voetballers". Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er systeem in deze doden zit :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Je zou je bijna afvragen wat sportartsen soms aan die lui geven :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
Ik weet het niet, maar toen ik al m'n haar nog had en geen dikke pens viel er nooit iemand dood neer op een voebalveld. Er werd hooguit eens iemand door de bliksem getroffen, maar dat was het wel...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Treesong Wrote:Ik weet het niet, maar toen ik al m'n haar nog had en geen dikke pens viel er nooit iemand dood neer op een voebalveld. Er werd hooguit eens iemand door de bliksem getroffen, maar dat was het wel...

er is onderzoek naar geweest, en het schijnt met medicamenten te maken te hebben, en wel met ontstekingsremmers. dat verhoogt de kans op infarcten.

die ontstekingsremmers schijnen ook in bv ibuprofen te zitten, dat is de reden dat ik het in geval van nood bij paracetamol houd.
Reply
#6
Erg treurig dit.... RIP

Laatst op een docu gezien over allerlei geneesmiddelen en daarom kwam idd o.a. ibuprofen voorbij als verschrikkelijke zooi.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
RIP
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
waf Wrote:
Treesong Wrote:Ik weet het niet, maar toen ik al m'n haar nog had en geen dikke pens viel er nooit iemand dood neer op een voebalveld. Er werd hooguit eens iemand door de bliksem getroffen, maar dat was het wel...

er is onderzoek naar geweest, en het schijnt met medicamenten te maken te hebben, en wel met ontstekingsremmers. dat verhoogt de kans op infarcten.

die ontstekingsremmers schijnen ook in bv ibuprofen te zitten, dat is de reden dat ik het in geval van nood bij paracetamol houd.

Check! Ik heb een tijdje VIOXX gebruikt tegen artritis in mijn knie en toen bekend werd dat het een sterk verhoogde kans op "serious thrombotic cardiovascular adverse events" gaf ben ik daar maar mee gestopt. Nu alleen af en toe een Ibu-400, want die bevatten minder van die 'werkzame' stof (maar helpen dus ook minder).... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een tijdje VIOXX gebruikt tegen m'n rukarm en toen bekend werd dat het een sterk verhoogde kans op "serious thrombotic cardiovascular adverse events" heb ik direct een woordenboek gekocht
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
er is geen wetenschappelijk basis, maar ik geloof er wel in
Quote:Onrust over gebruik van pijnstillers

Door TIJANI GOULLET

ROTTERDAM - In de voetbalwereld is onrust ontstaan over het gebruik van pijnstillende ontstekingsremmers.

25 januari 2004: Miklos Fehér stort neer. De Deense documentaire With death on the pitch begint met de dood van de Hongaarse Benfica-speler. Dit naar aanleiding van een Deense documentaire die vorige week door de VPRO werd uitgezonden. Hierin werd een verband gelegd tussen het vele pillengebruik en het groot aantal hartproblemen van spelers. ,,Je kunt geen enkel risico nemen.’’

Han Inklaar, arts bij de KNVB, zag de bui al hangen toen hij via via vernam van de uitzending over het in elkaar zakken van voetballers en het gebruik van bepaalde medicijnen. Hij benaderde de VPRO om de documentaire niet uit te zenden of er in ieder geval kanttekeningen bij te plaatsen. Het was vergeefs. En de onrust die Inklaar vreesde, kwam er inderdaad. In de kleedkamer bij de 38 profclubs was de controversiële documentaire het gesprek van de dag.

Bij Cambuur werd het verstrekken van de ontstekingsremmers, zogenaamde NSAID’s (zie kader), zelfs tijdelijk opgeschort. Cambuur is de enige club die tot de tijdelijke stop besloot. Inmiddels is de verstrekking van de pillen hervat. Fysiotherapeut Johan Wachter: ,,Maar we blijven wel heel terughoudend. Er was nooit sprake van paniek bij Cambuur, maar we wilden het onderling wel eerst goed bespreken. We wilden absoluut geen risico nemen.’’

De spelers kwamen de ochtend na de uitzending, vorige week woensdag, zelf met vragen over de documentaire. ,,Met name een speler die bij zijn vorige club een jaar lang regelmatig die medicijnen slikte.’’

Bij FC Utrecht kreeg clubarts Frank van Hellemondt zelfs tijdens de VPRO-uitzending telefoontjes en sms-jes van verontruste spelers. ,,Begrijpelijk, want de plotselinge dood van David di Tommaso ligt nog vers in het geheugen. De programmamakers zijn niet bij mij geweest. Dan had ik ze kunnen vertellen dat Di Tommaso absoluut geen pijnstillers gebruikte.

,,Ik heb met de complete spelersgroep gesproken om de kou uit de lucht te halen. Heb uitgelegd dat het een tendentieuze documentaire was. Met hetzelfde gemak zou je kunnen beweren dat het dragen van voetbalschoenen de doodsoorzaak was. Overigens zou ik diepgaand, wetenschappelijk verantwoord onderzoek, eventueel geïnitieerd door de FIFA toejuichen. Maar dat zal elke arts vinden.’’

Van Hellemondt zit eind januari samen met zijn collega’s en bondsdokter Inklaar bij een congres van de Club van Clubartsen en Consulenten (CCC). Eén van de onderwerpen is het gebruik van de pijnstillers. ,,Als ik toch iets positiefs over die documentaire moet zeggen, dan is het dat die een debat heeft uitgelokt,’’ zegt Inklaar.

,,Iedereen kent de verhalen dat die pillen vrij gemakkelijk te verkrijgen zijn. Ik ben ook arts bij Jong Oranje en daar zei een speler vlak voor de wedstrijd: ’Hé doc, heeft u een vlammetje (Cataflam) voor mij?’ Ik vroeg waarom hij zo’n pilletje wilde, aangezien hij niet geblesseerd was. Hij zei dat hij dan minder pijn zou voelen indien hij een tik zou krijgen. Dat is natuurlijk verkeerd. Ook omdat één pilletje geen effect heeft. Kennelijk is er sprake van een placebo-effect. Voetballers zijn gevoelig voor magie.’’

Enkele clubartsen zeggen dat het bij hun ploeg allemaal prima geregeld is, maar dat anderen het zelfs preventief gebruiken. ’Graaien in de pot’, noemt een van hen het. Hij wil niet met zijn naam in de krant. ,,Anders krijg ik de zwartepiet toegeschoven.’’ Uit de documentaire blijkt dat in Denemarken een enkele club 1500 pijnstillers per jaar voorschrijft. Inklaar heeft de indruk dat in Nederland zulke hoeveelheden niet worden verstrekt. Bij FC Utrecht houdt de clubarts het aantal verstrekte pillen nauwkeurig bij. ,,Niemand krijgt pijnstillers zonder dat ik daar vanaf weet. Op jaarbasis gebruiken we voor de gehele selectie in totaal circa 300 pijnstillers.’’

Inklaar komt in februari met een publicatie in een medisch tijdschrift over het gebruik van ontstekingsremmers bij voetballers. De arts put daarbij uit de informatie die spelers bij dopingcontroles verstrekken over hun medicijngebruik. Zodoende kan er een schatting worden gemaakt. Inklaar bestrijdt de bevindingen van de documentairemakers, maar geeft wel toe dat maagklachten een belangrijke bijwerking van ontstekingsremmers zijn. Dat laatste kan Rini Coolen, oud-profvoetballer en trainer van AGOVV, uit de praktijk beamen. ,,Zelf heb ik er geen last van gehad, maar enkele medespelers wel. Ik heb wel de indruk dat er vroeger makkelijker werd gedaan over de verstrekking van deze middelen.’’

Inklaar: ,,De documentaire heeft de medische staf bij de clubs op scherp gezet. Men zal heel voorzichtig zijn bij het voorschrijven van deze middelen. Hopelijk zullen ook spelers letten op wat ze slikken. Want ik ben bang dat sommige voetballers zonder medeweten van hun clubarts deze medicijnen gebruiken. Een middel als Ibuprofen is gewoon bij de drogist te krijgen.’’

Wat zijn NSAID’s?

De geneesmiddelen die volgens de Deense documentaire invloed kunnen hebben op de hartstilstanden bij voetballers zijn NSAIDs, ofwel Non-Steroidal Anti-Infammatory Drugs. De geneesmiddelen die volgens de Deense documentaire invloed kunnen hebben op de hartstilstanden bij voetballers zijn NSAIDs, ofwel Non-Steroidal Anti-Infammatory Drugs. Dit zijn ontstekingsremmers die ook een pijnstillend effect hebben. De meeste gebruikte middelen uit deze groep zijn Ibuprofen en Diclofenac. Deze medicijnen zijn in een lage dosering ook bij de drogist verkrijgbaar. Belangrijke bijwerkingen zijn maagzweren en andere klachten aan de maag. In Amerika ontstond er grote ophef over de ontstekingsremmer VIOXX. Bij een onderzoek naar oudere reuma-patiënten zou blijken dat veel mensen na gebruik een hartaanval zouden hebben gekregen. Inmiddels mag het middel weer worden verkocht. .
Reply
#11
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een tijdje VIOXX gebruikt tegen m'n rukarm en toen bekend werd dat het een sterk verhoogde kans op "serious thrombotic cardiovascular adverse events" heb ik direct mijn 58e woordenboek gekocht
Reply
#12
:lol:
Reply
#13
Jeetje. Zo jong nog. Kind op komst, trouwerij en dan gebeurt je dit.
R.I.P.
Reply
#14
Quote:Engels duel gestaakt na instorten speler

28/8/2007 22:47

Nottingham Forest en Leicester City hebben hun League Cup-duel in de rust afgebroken. Het instorten van verdediger Clive Clarke was de aanleiding voor het vroegtijdige einde.
Zeker met in het achterhoofd de dood van Sevilla-verdediger Antonio Puerta sloeg de schrik om het hart. 'We vrezen voor een serieuze blessure van de speler van Leicester en hebben daarom besloten de wedstrijd uit te stellen', aldus Forest-manager Colin Calderwood.

Volgens een woordvoerder van Leicester City heeft Clarke in de ambulance medische ondersteuning gekregen en is hij bij kennis. De verdediger was in de rust in de kleedkamer onwel geworden.

:| 'het heeft geen wetenschappelijke basis.....'
Reply
#15
waf Wrote:Bij Cambuur werd het verstrekken van de ontstekingsremmers, zogenaamde NSAID’s (zie kader), zelfs tijdelijk opgeschort. Cambuur is de enige club die tot de tijdelijke stop besloot. Inmiddels is de verstrekking van de pillen hervat. Fysiotherapeut Johan Wachter: ,,Maar we blijven wel heel terughoudend. Er was nooit sprake van paniek bij Cambuur, maar we wilden het onderling wel eerst goed bespreken. We wilden absoluut geen risico nemen.’’

Je kan alles veronderstellen, maar in Leeuwarden werkt het niet prestatiebevorderend...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
puerta vriend van puerto
Reply
#17
5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e, is toch niet normaal dit.

R.I.P
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Het kietelt zo lekker
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#20
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|

:oops: krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|

:oops: krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet...

Als je als gevolg daarvan, net als ik, een rukarm krijgt moet je een beetje uitkijken met wat je 'slikt'..... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|

:oops: krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet...

Als je als gevolg daarvan, net als ik, een rukarm krijgt moet je een beetje uitkijken met wat je 'slikt'..... :wink:

Dus jij rukt en slikt... :eeeek:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#23
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|

:oops: krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet...

Als je als gevolg daarvan, net als ik, een rukarm krijgt moet je een beetje uitkijken met wat je 'slikt'..... :wink:

Dus jij rukt en slikt... :eeeek:

Van artritis in je knie word je retelenig, wist je dat niet?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#24
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|

:oops: krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet...

Als je als gevolg daarvan, net als ik, een rukarm krijgt moet je een beetje uitkijken met wat je 'slikt'..... :wink:

Dus jij rukt en slikt... :eeeek:

Er zitten ontstekkingsremmende eiwitten in, volgens een Deens onderzoek, dus het zou kunnen baten...

En als je op het moment supreme in je zak knijpt spuit je zo jezelf in je bek, wist je dat niet? Dus heel lenig hoef je niet te zijn....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:5 hartaanvallen achter elkaar, op je 22e gezellig is toch niet normaal dit.

R.I.P

Los van je aparte zinsopbouw zie ik niet in wat daar gezellig aan is... :|

:oops: krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet...

Als je als gevolg daarvan, net als ik, een rukarm krijgt moet je een beetje uitkijken met wat je 'slikt'..... :wink:

Dus jij rukt en slikt... :eeeek:

Er zitten ontstekkingsremmende eiwitten in, volgens een Deens onderzoek, dus het zou kunnen baten...

En als je op het moment supreme in je zak knijpt spuit je zo jezelf in je bek, wist je dat niet? Dus heel lenig hoef je niet te zijn....

Getverdemme, nou kappen...moet nog lunchen.
En ik heb geen onstekingsremmende eiwitten nodig, maar als het tegen jouw artritis helpt, moet je gewoon ff de Reguliers Dwarsstraat ingaan, kan je voor een maandje ontstekingsremmers in slaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#26
Treesong Wrote:Het kietelt zo lekker

[gay]
Reply
#27
Treesong Wrote:Verander de titel anders even in "Dooie voetballers". Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er systeem in deze doden zit :-k
Quote:Opnieuw is de voetbalwereld opgeschrikt door een speler met een hartstilstand. De Zambiaanse voetballer Chaswe Nsofwa overleed woensdag tijdens een oefenwedstrijd.
De 27-jarige aanvaller van de Israëlische tweededivisionist Hapoel Beer Sheva zakte tijdens de wedstrijd in elkaar. Pogingen om Nsofwa op het veld te reanimeren hielpen niet en op weg naar het ziekenhuis overleed hij.

Dinsdagmiddag overleed Sevilla-speler Antonio Puerta aan de gevolgen van een hartaanval op het speelveld afgelopen zaterdag.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#28
Las vanochtend dat er in Engeland meen ik eentje een hartinfarct op het veld kreeg, maar die hebben ze nog kunnen oplappen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Voetballen.........levensgevaarlijk...

Snap niet hoe je op die leeftijd hartaanvallen etc kan krijgen. Daar moet iets van dope oid mee te maken hebben.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#30
Depor Wrote:Snap niet hoe je op die leeftijd hartaanvallen etc kan krijgen.

Ik wel!

[Image: Ernst%20Stavro%20Blofeld%201.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: