The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vrouwen Eredivisie
#1
Quote:Heerenveen opent Eredivisie vrouwen met zege
Datum: 29-aug-2007 22:06

SC Heerenveen heeft de eerste officiële wedstrijd in de Eredivisie voor vrouwen gewonnen. De Friese dames waren woensdag voor 5.500 enthousiaste toeschouwers in het Arke Stadion in Enschede met 2-3 te sterk voor het favoriet geachte FC Twente.

Marijke van Ottele gaat de boeken in als eerste doelpuntenmaakster in de Eredivisie voor vrouwen. Zij zette Twente in de tweede minuut op 1-0. Nicole Delies maakte uit de eerste strafschop in de nieuwe competitie al in de vijfde minuut 1-1. Na tien minuten zorgde Sherida Spitse voor 1-2. In de tweede helft beloonde Sylvia Smit een hevig Twents offensief met de 2-2 (82'), maar dankzij Spitse (90') ging Heerenveen alsnog met de zege aan de haal.

Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
Dat mokkel dat voor Utreg speelt en op het journaal was zag er niet verkeerd uit.

Wanneer word die bende uitgezonden?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#3
Spitse Undecided

:roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#4
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.datawire.nl/uploads/images/P_eNjfilEjd2MUP2tYONJw/fotofullsize.html?http://files.datawire.nl/uploads/o8901cyyFFFsz0gM9JcMRQ/zh0qqrYwBetoeAuZHZ47JQ/727-soits.jpg">http://files.datawire.nl/uploads/images ... -soits.jpg</a><!-- m -->

deze?
Reply
#5
Quote: 5.500 enthousiaste toeschouwers

Die 5500 geloofde ik al niet. Toen ik er enthousiast achter zag staan was het helemaal ongeloofwaardig..... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
heb vanmorgen de doelpunten gezien maar mijn god, wat een drama zeg..
Reply
#7
[Image: spacer.gif]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
Tripplexxx Wrote:
Quote: 5.500 enthousiaste toeschouwers

Die 5500 geloofde ik al niet. Toen ik er enthousiast achter zag staan was het helemaal ongeloofwaardig..... :wink:
Entree was gratis.
Reply
#9
1 zo'n grietje wilde perse naar Twente, maar mocht van de KNVB niet omdat Twe al veel te sterk was. De 2-3 zou dat toch niet zeggen :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ekslem Wrote:1 zo'n grietje wilde perse naar Twente, maar mocht van de KNVB niet omdat Twe al veel te sterk was. De 2-3 zou dat toch niet zeggen :roll:


die keepert kan er iig niks van, een soort jelle ten rouwelaar.
Bangkok resident.
Reply
#11
Ik hoorde gisteren op de radio is een keer goed commentaar van Johan Derksen. Toen de dames in de hoofdklasse speelden keek er geen hond naar om maar nu er een eredivisie op touw is gezet is het opeens een hot item in de media. Beetje hypocriet.
Reply
#12
Wat een heisa weer. Binnenkort kijkt er niemand meer. Dat rijmt.
May The Schwartz Be With You
Reply
#13
Berend Botje Wrote:Wat een heisa weer. Binnenkort kijkt er niemand meer. Dat rijmt.

En omwille van de smeer likt de beer de koekepeer
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Ekslem Wrote:1 zo'n grietje wilde perse naar Twente, maar mocht van de KNVB niet omdat Twe al veel te sterk was. De 2-3 zou dat toch niet zeggen :roll:

En dat grietje kwam toevallig uit Elspeet. :wink:

Heb haar van de week nog gesproken toevallig en haar eens gevraagd hoe het nu zat met Twente...
Dat ze niet naar Twente mocht, had te maken met de hoeveelheid A spelers of zo...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#15
Depor Wrote:Dat mokkel dat voor Utreg speelt en op het journaal was zag er niet verkeerd uit.

Wanneer word die bende uitgezonden?

Geloof dat het deze was:

[Image: meJAG-anoukhoogendijk.jpg]

Nu mag de Utreg keeper er ook zijn natuurlijk Wink

[Image: xDWRA-deniseluyn.jpg]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
Kleine Jan Wrote:Spitse Undecided

:roll:

[Image: B26CA96B5AB2DE854668CB3A94751649.jpg]

17 jaar en ook spits van het nederlands elftal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:1 zo'n grietje wilde perse naar Twente, maar mocht van de KNVB niet omdat Twe al veel te sterk was. De 2-3 zou dat toch niet zeggen :roll:

En dat grietje kwam toevallig uit Elspeet. :wink:

Heb haar van de week nog gesproken toevallig en haar eens gevraagd hoe het nu zat met Twente...
Dat ze niet naar Twente mocht, had te maken met de hoeveelheid A spelers of zo...

wat een toeval zeg!!! maar wel leuk zeg dat je haar gesproken hebt. je was ook oprecht geinteresseerd zie ik wel. Xtragaap4de
Reply
#18
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:1 zo'n grietje wilde perse naar Twente, maar mocht van de KNVB niet omdat Twe al veel te sterk was. De 2-3 zou dat toch niet zeggen :roll:

En dat grietje kwam toevallig uit Elspeet. :wink:

Heb haar van de week nog gesproken toevallig en haar eens gevraagd hoe het nu zat met Twente...
Dat ze niet naar Twente mocht, had te maken met de hoeveelheid A spelers of zo...

wat een toeval zeg!!! maar wel leuk zeg dat je haar gesproken hebt. je was ook oprecht geinteresseerd zie ik wel. Xtragaap4de

Hij wou gewoon neuken...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
Depor Wrote:
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:1 zo'n grietje wilde perse naar Twente, maar mocht van de KNVB niet omdat Twe al veel te sterk was. De 2-3 zou dat toch niet zeggen :roll:

En dat grietje kwam toevallig uit Elspeet. :wink:

Heb haar van de week nog gesproken toevallig en haar eens gevraagd hoe het nu zat met Twente...
Dat ze niet naar Twente mocht, had te maken met de hoeveelheid A spelers of zo...

wat een toeval zeg!!! maar wel leuk zeg dat je haar gesproken hebt. je was ook oprecht geinteresseerd zie ik wel. Xtragaap4de

Hij wou gewoon neuken...

Zij: ik sta niet in de basis.
Jansoe: als je thuis maar weet wie er de basis

:8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
waf Wrote:wat een toeval zeg!!! maar wel leuk zeg dat je haar gesproken hebt. je was ook oprecht geinteresseerd zie ik wel. Xtragaap4de

Blablabla... Ik probeer hier degenen die het interesseert gewoon even ietwat meer duidelijkheid te geven over hoe het precies was gegaan.

Maar oke, dan nu iets meer info: Het is zo dat de KNVB een damescompetitie wil krijgen die evenwichtig is..
Aangezien FC Twente al het aantal A spelers in de selectie had wat door de KNVB was toegestaan, was zij volgens de KNVB niet gerechtigd om bij Twente te spelen.

De KNVB heeft daarbij zelfs gedreigd dat wanneer Twente Sanne Pluim wel zou contracteren (voor zover je daarvan kan spreken) om de club uit de competitie te gooien. Pluim moest maar bij Heerenveen gaan spelen om het allemaal wat eerlijker te laten verlopen, aldus de KNVB.

Volgens haar eigen zeggen gaat het om het principe en is ze door de KNVB vreselijk onder druk gezet.
Zij heeft echter geweigerd om naar Heerenveen te gaan en wilde in eerste instantie helemaal stoppen met voetbal.
Nu traint ze (zonder dat ze ook maar enig uitzicht heeft op speelminuten) dan toch meerdere malen per week mee met FC Twente...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#21
Jansoe Wrote:Aangezien FC Twente al het aantal A spelers in de selectie had wat door de KNVB was toegestaan, was zij volgens de KNVB niet gerechtigd om bij Twente te spelen.

Dit heeft betrekking op de cupmaat van hun bh's neem ik aan...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Vind het op zich wel logisch, je wil eerst een divisie maken waarbij de wedstrijden spannend zijn zodat het aandacht krijgt. Dat zij dan alleen bij Twente wil spelen snap ik dan weer niet, ga dan lekker bij Utreg spelen oid, ligt toch bij jullie om de hoek.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#23
Depor Wrote:Vind het op zich wel logisch, je wil eerst een divisie maken waarbij de wedstrijden spannend zijn zodat het aandacht krijgt. Dat zij dan alleen bij Twente wil spelen snap ik dan weer niet, ga dan lekker bij Utreg spelen oid, ligt toch bij jullie om de hoek.

misschien door bekenden? En utreg om de hoek? Dat valt ook nog wel mee, maar oke, dat zou idd te doen zijn...
Daarnaast zit ze nog op school (al weet ik zo gauw niet precies waar) maar de reistijd van school richting training zal er ook wel mee te maken hebben schat ik...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#24
Vrouwenploeg ADO wint weer =D>


DEN HAAG - Het vrouwenteam van ADO Den Haag is na drie wedstrijden in de in de eredivisie nog zonder puntenverlies. De Haagsen wonnen donderdagavond voor eigen publiek met 3-0 van FC Utrecht. Uitblinkster Jeanine van Dalen, Jill Wilmot en Sheila van den Bulk scoorden.


AZ won in Friesland met 1-0 van SC Heerenveen. Merel van Nes maakte het Alkmaarse doelpunt. FC Twente bleek te sterk voor Willem II: 2-0. Marloes de Boer en Sylvia Smit waren trefzeker.
Bangkok resident.
Reply
#25
Ricochan Wrote:Vrouwenploeg ADO wint weer =D>

vertel er wat minder over. [Image: Tieteuuhh.gif]

of gaan we voortaan ook dicussieren over wedstrijden in de 3de klasse knvb (west I)?
Reply
#26
Laat 'm nou, hij is zo blij dat ie ADO een keer ergens bovenaan kan zien staan Icon_evil
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#27
Ricochan Wrote:Vrouwenploeg ADO wint weer =D>

Waarom halen ze die vrouwen niet bij de selectie van het 'echte' ADO.. misschien dat die dan ook eens winnen..
Reply
#28
HAAG-SE TIE-TEN, HAAG-SE TIE-TEN! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Treesong Wrote:HAAG-SE TIE-TEN, HAAG-SE TIE-TEN! =D>

JODUH JALOEWERS, JODUH JALOEWERS! :wink:
Reply
#30
En het is ook EREDIVISIE hoor ! Icon_evil :wink:
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: